collapse

Auteur Topic: Nog Maar 3 Weken!  (gelezen 2239 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lesley

  • Gast
Nog Maar 3 Weken!
« Gepost op: 19 juni 2008, 21:39:29 »
De tijd gaat nu wel heel erg hard! Morgen over drie weken is onze grote dag al, het begint nu ook echt wel een beetje te kriebelen en zeker als iemand vraagt of ik al zenuwachtig ben. Van dat gevraagd word ik het juist. hahahahaha dus liever kunnen ze me beter laten gaan maar jah ik snap hun ook wel.

 alles moet nu zo een beetje afgerond gaan worden maar hebben jullie nog tips!

 dingen die we niet moeten vergeten, die die iedereen vergeet of nog ideeen of  brand maar los over alles waar jullie tegenaan zijn gelopen.

  hoop dat jullie kunnen zorgen dat ik van binnen iets rustiger word! :rolleyes:

Maria

  • Gast
Nog Maar 3 Weken!
« Reactie #1 Gepost op: 20 juni 2008, 08:55:02 »
Heb je alles bij elkaar? Een eventueel noodtasje met paracetamol, tampon, naaisetje, etc? Alle versieringen geregeld voor de zaal?

Alexia

  • Gast
Nog Maar 3 Weken!
« Reactie #2 Gepost op: 20 juni 2008, 09:11:12 »
ik heb juist sinds zo'n 2 weken helemaal geen last meer van zenuwen! opeens waren ze weg.. heerlijk :biggrin:

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Nog Maar 3 Weken!
« Reactie #3 Gepost op: 20 juni 2008, 09:13:13 »
[color=\"#6600CC\"]Komt wel goed denk ik hahaha, alle bruidjes gaan of heel erg stressen, of zijn opeens stressvrij......er is geen middenweg  :biggrin: [/color]

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Nog Maar 3 Weken!
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2008, 11:04:49 »
Gewoon nog even lekker genieten van je ongetrouwde leventje, niet dat er daarna veel veranderd.
Maar die laatste weken gaan zo super snel voorbij :sprint: en de dag zelf ook, dat je er juist naar verlangd om de klok nog een heel stuk terug te draaien.
Dus nu genieten, wegdromen, je checklist nog een keer doorkijken en leuke dingen doen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards