collapse

Auteur Topic: Pronovias Duur?  (gelezen 25607 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ikgatrouwen

  • Gast
Pronovias Duur?
« Gepost op: 5 juni 2008, 21:34:04 »
Ik heb een aantal mooie bruidsjurken van het merk Pronovias gezien. Kent iemand dit merk. Ze zien er zeer elegant en exclusief uit. Ik ben bang dat ze duur zijn.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #1 Gepost op: 5 juni 2008, 21:45:25 »
Ikzelf houd niet zo van deze stijl in jurken, maar in de bruidsmodezaak waar ik ben geweest hadden ze er verschillende hangen en ook voor verschillende prijzen. Wat ik ervan begrepen heb zijn dit wel de duurdere jurken. Maar als je naar een bruidsmodezaak gaat die uitverkoop heeft of een opruiming o.i.d. kun je misschien wel goedkoper slagen. Of je moet een 2ehands willen via marktplaats, dan kun je het net zo duur maken als je zelf wilt. Voor de rest kan ik je aanraden gewoon eens bij een bruidsmodezaak te informeren, die kunnen je zo vertellen wat zoiets kost en heb je gelijk een goede reden om te gaan passen  :biggrin:

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Pronovias Duur?
« Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2008, 07:34:31 »
Ik heb net naar de 2008 collectie gekeken en er zitten hele bijzondere creaties bij, maar ook niet echt mijn stijl. Maar bij de preview van de 2009 collectie zitten wél een aantal jurken die ik héél mooi vind! Helaas moet je volgens mij behoorlijk slank zijn, wil zo'n jurk je mooi staan. Niets voor mij dus.

rupsje

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #3 Gepost op: 6 juni 2008, 08:13:10 »
Volgens mij zitten veel jurken van Pronovias rond de 2000 euro. Ik vind ze prachtig,
maar heb om de prijs toch voor een ander merk gekozen...

saya

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #4 Gepost op: 6 juni 2008, 09:21:22 »
De jurken verschillen van 1200,= tot rond de 2500,=. Ik vind die jurken ook heel erg mooi en had er uit eindelijk 2 die ik heel mooi vond, maar het net niet waren.
De prijzen van de jurken zijn wat ik hierboven heb geschreven, dus daar zou je aan kunnen denken.

Carolina

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #5 Gepost op: 6 juni 2008, 10:32:34 »
De prijzen verschillen ook nog wel eens per winkel dus is het goed om eerst te bellen. Ik vond de collectie van 2007 heel erg mooi maar de collectie van 2008 weer net iets minder. Andere merken die erop lijken zijn San Patrick en La Sposa. Het is eigenlijk alle drie van dezelfde San Patrick group. Maar de prijzen kunnen nog wel eens verschillen.
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2010, 23:25:31 door Carolina »

Nog even wachten

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #6 Gepost op: 6 juni 2008, 11:31:28 »
ik heb een san patrick van 1458 euro. ik vond de stijl in eerste instantie ook niet super, maar toen ik hem aanhad was hij geweldig!
tegen mij is verteld dat san patrick een broertje is van pronovias.
ik zou gewoon een bruidswinkel bellen en daar vragen hoe duur de jurken zijn.

eline2

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #7 Gepost op: 6 juni 2008, 14:00:39 »
[quote name=\'Nog even wachten\' post=\'165253\' date=\'06 June 2008, 11:31\']ik heb een san patrick van 1458 euro. ik vond de stijl in eerste instantie ook niet super, maar toen ik hem aanhad was hij geweldig!
tegen mij is verteld dat san patrick een broertje is van pronovias.
ik zou gewoon een bruidswinkel bellen en daar vragen hoe duur de jurken zijn.[/quote]

Hi, ik heb ook een pronovias jurk, kostte EUR 2700. Maar het kan ook goedkoper hoor, mijn jurk is van een dure geruwde zijde gemaakt en heeft een lange sleep, tja dan zitten er heel wat meters stof in. Maar je  hebt ook al Pronovias jurken vanaf EUR 1400.
Je kan op de internetsite kijken van de winkel Covers in utrecht. Als je op die site leuke pronovias jurken ziet, kan je via het gastenboek aan de eigenaresse vragen wat de jurk kost. Daar heb je ook al heel veel jurken uit de laatste 2 collectie staan. Ze geven niet de exacte prijs, maar wel een indicatie op 100 -200 EUR nauwkeurig, dus dan heb je beetje een idee.

happygirl

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #8 Gepost op: 6 juni 2008, 16:14:02 »
Mijn pronovias jurk was 1300 euro :wub:
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2008, 16:15:05 door happygirl »

JoySetsFire

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #9 Gepost op: 6 juni 2008, 20:09:48 »
Mijn Pronovias was 'officieel' 1999€ (maar heb er door korting iets minder voor betaald). Ik denk dat dit merk wel iets duurder is, maar dat hangt heel erg af van de stof etc. Je kunt inderdaad ook voor La Sposa of San Patrick gaan. Daar zul je ook best dure modellen van hebben, maar die zijn over het algemeen wel iets goedkoper volgens mij. En Atelier Diagonal (hoort volgens mij ook bij Pronovias) is sowieso veel goedkoper.

debby82

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #10 Gepost op: 8 juni 2008, 13:26:50 »
mijne is ook van pronovias al vind ik hem niet echt de stijl van pronovias hebben. Ik wou eigelijk een Eddy K. Ik heb 1450 euro excl vermaakkosten betaald.

RainbowR1

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #11 Gepost op: 9 juni 2008, 08:01:33 »
Ik heb voor mijn Pronoviasjurk €999,- betaald. Normaal kostte deze jurk het dubbele! Als je de website van de bruidsmodezaak wil hebben en/of een foto van mijn jurk, moet je me ff een PM sturen.
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2008, 08:23:44 door RainbowR1 »

Suzanne14

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #12 Gepost op: 10 juni 2008, 14:22:38 »
Ja, de pronovias jurken zijn inderdaad niet de goedkoopste. Ik had hetzelfde als jou, ik vond ook de pronovias jurken heel mooi en was bang dat ze erg duur zouden zijn. Ik ben nu op een jurk van E1995 uitgekomen. Ik moet je wel zeggen dat ik van de kanten varianten hou, met kraaltjes enzo en een sleep. Die zijn geloof ik wel wat duurder dan de varianten van gladdere effen stoffen. Je zou ook een mailtje kunnen sturen aan de winkel(s) waar je heen zou willen, dan kan je vragen wat de jurk ongeveer kost die jij mooi vind.

En je hoeft gelukkig niet echt superslank te zijn om deze jurken te kunnen dragen hoor! Ik heb zelf maat 38/40 en een klein buikje, maar ik moet zeggen dat de meeste jurken door de pasvorm en de stof enorm afkleden!

Succes!

marisa

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #13 Gepost op: 23 juni 2008, 14:43:31 »
Hoi hoi,

Ik heb twee weken geleden een pronovias gekocht collectie 2009.
Deze is 1800 euro buiten de rest om dan he..
En het moet ook nog op maat gemaakt worden zodra mijn jurk in nederland is..Daar betaal je tegenwoordig bij de meeste zaken ook nog voor.

gr

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Pronovias Duur?
« Reactie #14 Gepost op: 23 juni 2008, 16:45:18 »
Ik heb geen idee of ze duur / goedkoop zijn. 't Is maar net wat je precies wilt, en daarbij ook nog eens de ene Pronovias is de andere niet.

Ikzelf heb uiteindelijk gekozen voor een Imogene. Maar ik was in eerste instantie verkocht aan een andere, toen ik hem aan had, vond ik m lang zo mooi niet meer en vond hem al (bijna) helemaal niet meer mooi toen ik de prijs hoorde, 3500 euro!!! Was de duurste jurk die er hing... maar dat kwam voornamelijk door de stof endergelijke. De Imogene koste 1000 euro, was eigenlijk hetzelfde idee qua jurk, alleen hij zat ook nog eens mooier.

Denk dat je gewoon ff moet shoppen, en vooral aanpassen... Dan is wordt het al gauw duidelijk wat je wel en niet staat... als je dan ook nog eens aangeeft wat je max voor een jurk wilt besteden, dan moet het wel goedkomen. Denk niet dat je teveel moet focussen op 1 merk...


Succes!!

ikgatrouwen

  • Gast
Pronovias Duur?
« Reactie #15 Gepost op: 24 juni 2008, 21:52:00 »
Bedankt voor alle reacties. Ik ga ook kijken naar die andere merken.

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Pronovias Duur?
« Reactie #16 Gepost op: 24 juni 2008, 22:19:30 »
Bij 'merk' jurken ligt het er ook heel erg aan waar je ze koopt. Ik heb een Pronovias jurk gepast bij een zaak in het centrum van Zwolle, waar hij € 1199,- was. En dezelfde jurk een paar weken later in een zaak op een industrieterrein in Elburg voor 200 euro minder! Het is dus zeker de moeite waard om bij verschillende zaken te gaan passen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards