collapse

Auteur Topic: Themabruiloft / kleurthema  (gelezen 207371 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #525 Gepost op: 19 maart 2015, 09:11:02 »
Bruidje2015, ik denk dat beide kan. Met roze ga je denk ik meer op de lieve romantische tour (ik denk bij roze aan zachtroze  of bedoel je echt knalroze? Dat maakt t weer stoer en romantisch) en koraal en mintgroen is helemaal van nu maar ook zeker romantisch.  Vind koraal en mintgroen wel origineler dan roze (hihi hoewel ik, als ik de kans kreeg, een hele roze dag zou doen hoor).

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #526 Gepost op: 20 maart 2015, 13:03:49 »
Wij trekken de kever door. We hebben een oude kever cabrio als trouwauto en trekken dit door in de bedankjes en in de kaart. Nou ja op de kaart word het Hurbie

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #527 Gepost op: 28 maart 2015, 18:28:40 »
Wij hadden wit met roze als kleur thema.
Hadden hard roze wat terug kwam in de ballonnen en aankleding.
Roze kan ook een stoere/romantische  uitstraling hebben

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #528 Gepost op: 16 juli 2015, 11:52:29 »
Wij trouwen volgend jaar op 8 juli, dus hopelijk midden in een lekkere zomer. Ik had een tijd in gedachten om als kleur rood te kiezen. Lekker vrolijk en de kleur van de liefde :). Maar nu heeft AS een pak uitgezocht waar rood niet bij past, en hij stelt voor om diepblauw te kiezen. Maar dat is misschien een beetje een rare kleur voor midden in de zomer. Wat vinden jullie? Ik zat eraan te denken om er zilver bij te doen, om het nog feestelijker te maken.

@Lenn-nn, ik lees hierboven dat jij met ongeveer dezelfde vraag zat. Hoe is dat bij jou uitgepakt? Heb je blauw gedaan? Beviel het? Nog reacties op gekregen? Hoe heb je het zilver/glitters erbij gedaan?

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #529 Gepost op: 18 juli 2015, 14:08:01 »
Poko, diepblauw is ook erg mooi en sjiek hoor! Zoek maar eens op royal blue! Ik vind het ook erg mooi in combinatie met goud, ookal ben ik zelf helemaal geen goud mens haha!

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #530 Gepost op: 18 juli 2015, 16:30:11 »
Ha Poko!

Ik had idd als inspiratiekleur royal blue. Prachtig! Had mijn nagels blauw, blauwe pumps onder mn witte jurk. Mijn man had een blauw pak met zwarte schoenen en daarin weer blauwe veters. In het bruidsboeket had ik witte gerberas en blauwe korenbloemen. Omdat die nog niet bloeiden had mijn vader neppen geregeld, maar kei mooi en niet te zien. Daarvan had ik er ook 1 in mijn haar.
Verder hadden we op de locatie en thuis namens ouders en buurt een balonnenboog met witte en zilveren ballonnen.
In ons kaartje zat een beetje blauw verwerkt, in diezelfde stijl heb ik ook gastenboekkaartjes gemaakt met datzelfde blauw.
Best heel subtiel verder dus allemaal, maar wel erg mooi. Vind ik zelf, haha.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #531 Gepost op: 20 juli 2015, 19:42:16 »
Klinkt prachtig Lenn!

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #532 Gepost op: 21 juli 2015, 09:09:44 »
Wauw Lenn-nn, klinkt goed! En jouw boeket lijkt me ook heel mooi! Die houd ik in mijn achterhoofd :)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #533 Gepost op: 21 juli 2015, 22:38:19 »
Thanks Poko.

Zo zag mijn boeket eruit:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards