collapse

Auteur Topic: Themabruiloft / kleurthema  (gelezen 208787 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beloved

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #500 Gepost op: 19 december 2013, 12:36:32 »
Gaaf, Herfststorm.

Welke bloemen heb jij uiteindelijk gekozen?

Pooh

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #501 Gepost op: 19 december 2013, 13:03:11 »
Beloved, ik vind het juist heel erg leuk dat je dan juist andere kleuren heb ipv standaard rood en roze.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #502 Gepost op: 19 december 2013, 17:40:02 »
Gaaf, Herfststorm.

Welke bloemen heb jij uiteindelijk gekozen?

Geen idee hoe ze heetten eigenlijk, maar ik zal een foto plaatsen :)

Beloved

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #503 Gepost op: 19 december 2013, 19:25:45 »
@pooh klopt daarom doen we het ook hoor. Altijd een beetje anders.

@herfststorm, super mooi. Heb even foto gemaakt haha, dan kan ik het tegen die tijd aan bloemist laten zien.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #504 Gepost op: 19 december 2013, 20:27:07 »
Wij hebben ook blauw.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #505 Gepost op: 19 december 2013, 21:17:13 »
http://www.pinterest.com/herfststorm/bruiloft/
Hier zie je mijn pinterest-bord dat ik heb gebruikt voor ideetjes bij onze blauwe bruiloft.
De taart rechtsboven met de roze bloemen hebben we na laten maken met blauwe bloemetjes.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #506 Gepost op: 16 februari 2014, 13:50:02 »
Wij hebben ook roze als themakleur, maar wel lichtroze ('pale pink').
Daarnaast veel wit en beetje grijs.
We twijfelen nu of we ook mintgroen er aan toe gaan voegen!

We maken in ieder geval vilten corsages in het lichtroze, zodat iedere daggast iets roze draagt.

@Pooh: het is wel moeilijk om alles in één tint te vinden inderdaad, misschien combineren met een andere kleur of met wit?

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #507 Gepost op: 16 februari 2014, 21:08:26 »
Wij zijn er eindelijk uit het word roze met wit.

vivalavida

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 25
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #508 Gepost op: 22 februari 2014, 18:23:14 »
Wij hebben rood/zilver als themakleur gekozen.

vivalavida

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 25
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #509 Gepost op: 22 februari 2014, 18:24:03 »
Wij hebben ook roze als themakleur, maar wel lichtroze ('pale pink').
Daarnaast veel wit en beetje grijs.
We twijfelen nu of we ook mintgroen er aan toe gaan voegen!

We maken in ieder geval vilten corsages in het lichtroze, zodat iedere daggast iets roze draagt.

@Pooh: het is wel moeilijk om alles in één tint te vinden inderdaad, misschien combineren met een andere kleur of met wit?

Dat klinkt als een hele mooie, zachte kleurencombinatie. Mintgroen zou er uitstekend bij passen!

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #510 Gepost op: 5 maart 2014, 20:34:03 »
Ik heb ook wat thema hulp nodig.. We willen iets met muziek en of film.
We kennen elkaar van onze baan bij een muziek winkel en hebben daar vier jaar lang samengewerkt, het hoort echt bij ons. Maar ik kan zo weinig bedenken.. Hebben jullie ideeën?  :biggrin:

Een toegangskaart voor een concert als uitnodiging is wel iets waar ik aan dacht..
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2014, 21:02:39 door Stephanie.B »

mroz

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #511 Gepost op: 5 maart 2014, 21:00:09 »
Wij zijn allebei ook enorm van de muziek en hebben elkaar voor het eerst gezien op een concert. Toen ik deze uitnodigingen tegenkwam wist ik meteen dat ik die wilde. Bij ons zijn ze al de deur uit, wij vinden ze geweldig en we hebben al veel leuke reacties gehad.

http://www.supergeboortekaartjes.nl/concertkaarten%20trouwen.html

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #512 Gepost op: 5 maart 2014, 21:03:28 »
Jaaa wat leuk die wil ik ook! Geweldig, ik ga ze aan mijn lief laten zien! :biggrin:

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #513 Gepost op: 22 april 2014, 22:28:18 »
hoi,
Wij hebben ook een kleuren thema
paars met lila
Onze locatie is paars met lila
en daar hebben we onze kleurenthema op afgesteld
we laten paarse,lila en witte lampioenen ophangen en we hebben witte statafelroken,stoelhoezen en tafelkleden met paarse en lila strikken en tafellopers we gaan ook voor paarse/lila bedankjes eb mij man laat paars in zijn pak terug komen dus heb er enorm veel zin in.....

Droopy

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #514 Gepost op: 23 april 2014, 08:19:16 »
Wij trouwen in oktober (2015) en willen ook echt een herfstthema.
Bruin/oranje tinten met paars als accent


RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #515 Gepost op: 24 april 2014, 11:59:30 »
Echt leuk dat paarse erbij Droopy!
Dat knalt er net even uit!

Wij hebben een beetje vreemde combinatie als terugkerende thema's. Omdat we zelf een boerderij hebben willen we vooral 'landelijk' en 'romantisch boeren' terug laten komen als thema, maar dit gaan we doen met de kleuren rood, zwart en wit (omdat we allebei wel wat stoerdere types zijn en veel van alternatieve dingen en metal houden). Dus dat gaat nog spannend worden om alles matchend te krijgen :D

Droopy

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #516 Gepost op: 24 april 2014, 15:20:57 »
dat lijkt me inderdaad nog een hele uitdaging, maar denk ook wel dat dat wel mooi kan worden.

Het paars hebben we voor gekozen omdat dat ten eerste mijn lievelingskleur is en alleen echt herfst tinten een beetje ""saai" is in mijn mening.
En vind het paars er eigenlijk heel goed bij passen.

Stressy bride

  • Gast
Re: Vraag over ceremonie en gasten
« Reactie #517 Gepost op: 30 juni 2014, 19:57:37 »
Hallo,

Ik ben nieuw hier en flink aan het lezen, bedankt voor alle info!  :biggrin:

Ik ga over 2 maandjes trouwen, (wat gaat de tijd snel!!  :jawdrop:) en merk dat ik veel meer ideeën heb dan mijn as over de dag zelf en dus ook het thema! Ik heb nu als kleur koraal gekozen, en dacht daarnaast om een blauwe kleur of mintgroen te kiezen. Maar... past dat wel? En ook leek een thema als strand mij leuk omdat we elkaar op Curacao hebben ontmoet. Maar... we trouwen in een kleine hoeve in de weilanden... En ik heb nog maar 2 maandjes..

Hebben jullie ideetjes qua kleur en het thema. En is dit nog te doen binnen die tijd? Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast ontzettend bedankt!


xx

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #518 Gepost op: 1 juli 2014, 13:15:04 »
Koraal en mintgroen vind ik echt super super mooi!! Maarja dat is een persoonlijke kwestie!;)

Succes met alles!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #519 Gepost op: 1 juli 2014, 13:20:52 »
Wat leuk om te lezen dat je zo bomvol met ideeen zit over wat je allemaal kunt doen! Ik denk alleen dat het handig is te kiezen voor een thema combi van kleuren of bijvoorbeed stands, anders komt je thema misschien niet zo goed tot zijn recht. Ik vind koraal wel erg mooi met mintgroen, maar ik zou dan niet ook nog voor een strandthema gaan. Maar je moet vooral doen wat jij en je AS leuk vinden en ren niet te hard voor hem uit (ik weet waar je het over hebt :P) Misschien is het handig om een moodboard te maken, dat kan je ook doen via pinterest. Dan kan je beter zien hoe het er allemaal uit komt te zien en misschien kan je je AS dan ook wat enthousiaster krijgen :) Succes ermee :D

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #520 Gepost op: 26 februari 2015, 15:57:16 »
Wij trouwen in juni dit jaar en hebben eigenlijk blauw als thema kleur. Ik had heeeeeeel graag roze gewild, maar AS zag dat zo ontzettend niet zitten dat ik die hoop maar heb opgegeven. Toen gezocht naar andere kleuren en zo kwam ik op 'royal blue'. vind dat gecombineerd met wit en zilver/ glitters erg mooi. Maar twijfel wel of dat niet te koud is.. zeker omdat we hopen op mooi weer. Hoewel ik het ook wel weer heel sjiek en strak vind... hahaha lekker tegenstrijdig.
Nou liet ik laatst bij mijn moeder vallen dat ik blauw ook erg mooi vind voor de dag, maar zij was heel duidelijk dat ze dat niet mooi vond..
en dus twijfel ik nog meer. Het alternatief voor mij zou zijn blauw weglaten, maar wit en zilver/ glitters is natuurlijk ook erg koud... iemand de oplossing?

Goudelsje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 27
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #521 Gepost op: 28 februari 2015, 21:31:56 »
Waarom niet? Mijn broertje trouwt ook in juni en zij hebben ook Royal blue als themakleur. Harstikke leuk toch! Misschien in plaats van wit, ivoor doen? Is toch een warmere kleur wit :)

En wij hebben knalroze! Met wit :) Ik dacht dat mijn AS het er mee eens was, dus ik begon er van de week weer over. Hij zat even zo:  :jawdrop:
Maar inmiddels is hij aan het idee gewend haha. En het is ook niet zo dat we alles roze doen, maar meer als accent :)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #522 Gepost op: 3 maart 2015, 10:08:35 »
Dank je wel Goudelsje, stelt me iets gerust. Inmiddels via Pinterest ook al leuke plaatjes verzameld van blauwe bruiloften, zitten prachtige dingen bij. En ik kan toch ook best zeggen als mensen zeggen het te koud te vinden, dat dat is ter verkoeling op een hopelijk warme dag? ;) ;)

Oh roze.... prachtig! Wat stoer dat je AS dat goed vind... Hier een tikje jaloers, haha! Nee hoor, blauw is ook heel mooi. Maar ja het is geen roze ;)

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #523 Gepost op: 10 maart 2015, 14:43:34 »
Koraal en mintgroen vind ik erg mooi samen hoor stressy bride! Maar zou of een strand thema doen, of een kleuren thema. Denk dat het kleurenthema beter tot zijn recht komt op jullie locatie.

Lenn, doen wat jij mooi vind! Het is jou bruiloft! En royal blue vind ik ook erg mooi hoor! Misschien ivoor erbij doen ipv wit, maakt het wat zachter. Ik vind goud er ook heel mooi bij staan!

RCB, jullie bruiloft word zeker heel romantisch met een stoer tintje :D Ben heel benieuwd!

Wij trouwen in juni en hebben zachtroze en wit als kleurenthema met kleine accenten in hotpink. AS begon er zelf mee dat hij een roze overhemd aan wilde :P Onze locatie (restaurant in de natuur, alleen maar bos en water erom heen) heeft ook de kleuren grijs, wit en roze dus dat past mooi :biggrin:

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #524 Gepost op: 10 maart 2015, 15:05:34 »
Wat leuk om die hier alle kleurenthema's te lezen. Zelf wilden we roze doen, maar koraal en mintgroen spreekt mij ook wel heel erg aan.
We trouwen in een antiekwinkel en het feest is in een tiendschuur.
Een beetje landelijke stijl dus, wat zouden jullie mij aanraden?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards