collapse

Auteur Topic: Onze Vrijgezellenfeestjes!  (gelezen 4467 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Gepost op: 13 juli 2008, 23:39:09 »
Hahahaha!!!! Wat zijn wij in de maling genomen zeg!! In plaats van dat wij vandaag een gesprek op de boot (onze feestlocatie) hadden over iets heel belangrijks wat niet over de telefoon kon (volgens die vrouw van de boot dan hè!?) hadden we onze vrijgezellenfeestjes!!

We zouden om twaalf uur op de boot zijn en reden rond tien voor twaalf de parkeerplaats op,  aan de overkant van de haven waar de boot ligt. Maar aangezien de vakanties zijn begonnen en daar ook veel bezoekers van het Dolfinarium parkeren wat dus alles vol! Wij haasten naar de dichtstbijzijnde betaalde parkeerplaats… Ook vol! Dan maar voor de boot parkeren… Komen we daar aanrijden, begint Thijs ineens als een gek te toeteren!! Dus ik dacht nog ‘wat doe jij nou?’, zie ik ineens één van onze ceremoniemeesters staan en toen mijn zusje en schoonzusje en en en … een heleboel familie en vrienden!! Toen kwam één van de ceremoniemeesters naar de auto toe lopen en vertelde dat de mevrouw van de boot op vakantie is en dat wij vandaag onze vrijgezellenfeestjes hebben!! Stomverbaasd stapten wij de auto uit en hebben we iedereen gedag gezegd. Echt heel grappig dat iedereen daar ineens bij elkaar staat, op een plek waar je ze helemaal niet verwacht! Haha! Gelijk daarna hebben we afscheid van elkaar meegenomen en ben ik met de meiden meegegaan en Thijs met de mannen.

We waren met acht meiden (helaas kon bij ons beide door vakantie, werk, ziekte en (hóóóge) zwangerschap niet iedereen erbij zijn) en zijn met twee auto’s richting Ermelo gereden. Daar kwamen we bij een fietsverhuur waar vier tandems klaarstonden. Mijn fiets werd gelijk helemaal ingepakt met roze crêpepapier en rode ballonnen en ik kreeg van die sliertjes aan mijn handvatten in wit en roze. Echt een heel feestelijk gezicht!! Verder kreeg ik een roze bloemenslinger om en kregen we allemaal een roze orchidee opgespeld! Terwijl de fiets werd versierd viel er nog een buitje uit de lucht, maar dat was ook meteen de laatste. Tegen alle voorspellingen in werd het daarna echt een stralende dag. Geweldig!!



We zijn eerst met de tandems naar strand Horst gereden en hebben daar geluncht. Daarna zijn we met de veerpond naar Zeewolde gegaan waar we op het terras hebben gezeten (heerlijk in de zon) en nog een stuk hebben gefietst! Daarna zijn we (volgens mij ietsje achter op schema) weer met de pond naar Harderwijk gegaan en vervolgens richting Ermelo gefietst. Ergens midden op het platteland kwamen we aan bij een boerderij waar we werden ontvangen door een vrouw die meteen noemde wat we daar gingen doen… Helaas verstond ik dat als enige niet, waardoor ik me nog steeds afvroeg wat we nou op een boerderij konden gaan doen!?! We kregen toen eerst koffie en thee met daarbij een koeievlaai!! Dat was een taart in de vorm van een koeievlaai in het gras. Heel grappig en ook erg lekker! Vervolgens kwam de vrouw van de boerderij weer terug en toen verstond ik eindelijk ook wat we gingen doen… Boerengolf!! Niet dat dat veel duidelijkheid gaf, maar dat zou snel daarna gaan blijken! We gingen met z’n allen richting de weilanden rondom de boerderij, waar we in twee teams met een stok met daaraan een klomp een kleine voetbal in zo min mogelijk slagen in de verschillende holes moesten krijgen. Omdat we een beetje achterliepen op schema en iedereen al aardig moe was van het fietsen (vooral een vriendin die 36 weken zwanger is!) hebben we niet alle holes gedaan, maar al met al toch nog een heel stuk gelopen (wederom lekker in de zon)! En vooral het laatste stuk was erg leuk, toen we letterlijk tussen de koeien door moesten golfen. De koeien werden daar erg enthousiast van en huppelden vrolijk achter onze ballen aan, haha!!



Na het golfen zijn we eerst de tandems terug gaan brengen naar de fietsverhuur en daarna zijn we met de auto’s naar Ermelo gereden waar we naar restaurant de Schout zijn gegaan. Daar hebben we echt heerlijke tapas gegeten. Heel gezellig aan een lange tafel met allemaal verschillende gerechtjes die na elkaar werden geserveerd. Heerlijk!! Tijdens het eten mocht ik eindelijk gaan raden wat Thijs deze dag allemaal had gedaan. Ik kwam niet verder dan dat ze hem als visser verkleed zouden hebben en waren gaan vissen, maar dat was niet goed! Vervolgens werd er een stukje voor mij gezongen en mocht ik verder raden. Het enige wat ik toen wist, was dat het de tune van ‘the A-team’ was, alleen weet ik geloof ik als enige in Nederland niet waar ‘the A-team’ over gaat. Ze hebben daarna dus letterlijk voor me uit moeten spellen dat Thijs verkleed was als ‘BA’ en dat ze vervolgens zijn gaan schieten! Haha… Ik was inmiddels erg benieuwd hoe Thijs eruit zou zien! Toen we een paar uur later uitgegeten waren werd er gebeld door de mannen dat zij ook klaar waren met hun programma en dat we allemaal naar ons huis toe zouden gaan. Een kwartier later stond dus iedereen bij ons voor de deur en zag ik Thijs in zijn ‘BA’ outfit. Dat was erg lachwekkend, met een legerpak, kisten en allemaal gouden kettingen en tatoeages!! Thijs vond dat ik er maar goed vanaf was gekomen met mijn roze bloemenketting en corsage!!

Vanaf twaalf uur is Thijs door de mannen (ook met z’n achten) meegenomen naar het huis van zijn ouders. Daar hebben ze eerst met z’n allen geluncht en is Thijs verkleed als ‘BA’. Vervolgens zijn ze met z’n allen in een camper de polder ingereden waar ze bij een schietbaan aankwamen. Daar hebben ze eerst kleiduiven geschoten en daarna met klein kaliber en pijl en boog geschoten. Echt een ‘schot in de roos’, want Thijs (en de andere mannen volgens mij ook) vond het helemaal geweldig!!

Daarna zijn ze met z’n allen richting strand Horst vertrokken, waar ze Thijs een stormbaan hebben laten afleggen, wat volgens de verhalen en de foto’s niet meeviel!! Haha… Je ziet Thijs met boomstammen rondrennen en met een bezweet gezicht onder een zeil door tijgeren, waar iedereen bovenop staat!! Arme jongen… Gelukkig mocht hij daarna als beloning aan het bier en stond er een heerlijke barbecue voor hem klaar. Ze hebben toen met z’n allen op het strand gebarbecued en biertjes gedronken (gelukkig ook heerlijk in de zon!!) en zijn daarna dus ook richting ons huis vertrokken…

Bij ons thuis werden vervolgens in een paar minuten al onze stoelen naar de tuin gesleept, tuinfakkels aangestoken en de drank tevoorschijn gehaald. Daarna hebben we met z’n allen bijgepraat over de hele dag en van beide groepen wat foto’s gekeken. Erg lachwekkend!! In het uur daarna vertrok iedereen langzaamaan richting huis en zijn wij (nadat we Thijs zijn tatoes eraf hadden geboend) ook naar bed gegaan. Rond een uurtje of één lagen we allebei met een big smile op ons gezicht in bed. We hebben allebei echt een geweldige dag gehad!!!

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2008, 06:12:40 »
[color=\"#6600CC\"]Hahahhaha :biggrin: klinkt inderdaad echt geweldig!! Superleuk om zo verrast te worden heh :wink:!!!
Ben wel benieuwd naar Thijs zijn foto's  :laugh: [/color]

Marije en Niels

  • Gast
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2008, 09:32:20 »
Klinkt als een geslaagd feestje!
Leuk he, dat je het helemaal niet verwacht.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2008, 13:02:58 »
Yoehoe! Klinkt als een geslaagd vrijgezellenfeest!

Novemberbruid

  • Gast
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #4 Gepost op: 14 juli 2008, 13:35:08 »
Dit is overduidelijk een geslaagd vrijgezellenfeestje! Leuk dat je het zo leuk hebt gehad.

stemi

  • Gast
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #5 Gepost op: 14 juli 2008, 15:26:59 »
Dat klinkt wel heel erg gezellie zeg ik mis alleen een foto van BA of wilt hij dat niet :-)

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #6 Gepost op: 14 juli 2008, 20:50:15 »
Bedankt voor jullie leuke reacties!!

@ Iris en Stemi: helemaal vergeten een foto van mijn eigen 'BA' erop te zetten, haha!! Hier komt ie...


bruidpatty

  • Gast
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #7 Gepost op: 14 juli 2008, 20:56:16 »
Wat een leuke dag! Zoals een vrijgezellenfeestje behoort te zijn!

knijn80

  • Gast
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #8 Gepost op: 16 juli 2008, 13:00:18 »
Wat een leuke feestjes! Helemaal super als je het totaal niet verwacht. Mooie foto's ook van jullie.
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2008, 13:00:39 door knijn80 »

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #9 Gepost op: 16 juli 2008, 13:02:06 »
[color=\"#6600CC\"]Leuke foto :biggrin: hahaa hij had er ook echt zin in :wink: dat zie je zo  :tongue: [/color]

saskia81

  • Gast
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #10 Gepost op: 16 juli 2008, 13:45:29 »
Klinkt leuk zeg, jullie waren dus echt verrast!!!
En je as, hahahaha lachen joh, dan hebben ze jou idd goed "Met rust" gelaten" wbt het verkleden

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Onze Vrijgezellenfeestjes!
« Reactie #11 Gepost op: 17 juli 2008, 21:07:23 »
@ Iris: Ja, hahaha!!! Hij was hier geloof ik nog een beetje overdonderd...

@ Saskia81: Ja, ze hebben met echt gespaard wat gekke kleding betreft. Ik had van te voren ook wel gezegd dat dat van mij allemaal niet echt 'hoefde' en vind het erg lief dat ze zich daar aan hebben gehouden en alleen maar mooi roze bloemetjes hebben meegenomen!! Ik had trouwens ook nog een roze poncho voor als het zou gaan regenen, maar dat gebeurde gelukkig niet...  :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards