collapse

Auteur Topic: Pennen Graveren  (gelezen 21938 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kwebbel83

  • Gast
Pennen Graveren
« Gepost op: 29 juli 2008, 22:26:06 »
Wij willen onze getuigen graag een gegraveerde pen geven tijdens ons huwelijk, maar weet iemand waar je die online kunt kopen, en heeft er  ook iemand ervaring mee om dit via internet te doen???
zou hier in de buurt niet weten waar je het kan laten doen

happygirl

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli 2008, 08:48:13 »
Bij de juwelier kan het vaak ook..... die van ons verkoopt ook pennen

Suusje1982

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2008, 10:37:10 »
misschien heb je wel een kantoor/ boekhandel of een pennenwinkel in de buurt, waarom wil je het perse online? i.vm. tijd? of kosten?

online is het niet altijd goedkoper.

kwebbel83

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #3 Gepost op: 30 juli 2008, 17:29:44 »
meer ivm met tijd

1 heb geen rijbewijs en met de bus duurt bijna 40 minuten voordat ik in de stad ben
2 werk 40 pw ben alleen de vrijdag vrij en dan heb ik revalidatie.....(ongeluk 2 jaar geleden)

dus dingen die online kunnen zijn voor mij een uitkomst, moet helaas zeggen dat zelfs de verjaardagscadeautjes tegenwoordig al gekocht worden op internet.... :dry:

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Pennen Graveren
« Reactie #4 Gepost op: 30 juli 2008, 22:09:22 »
Wij hebben pennen besteld op www.hobbyhuis.nl. Ze hebben daar al Parker pennen vanaf € 7,95 en graveren gratis. Ik geloof dat er nog wel verzendkosten bij kwamen, maar vond het niet duur. Wij hebben er nog losse zwarte vullingen bij besteld, omdat op officiele documenten alleen met zwart mag worden getekend (hoeft natuurlijk alleen als je wilt dat de getuigen ook met die pen de akte ondertekenen!).

Julia

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #5 Gepost op: 3 augustus 2008, 16:49:09 »
http://www.huwelijksbedankjes.nl/trouwbeda...luxe-bedankjes/

hier kan je ook van alles laten graveren
wij hebben van deze website fortune cookies besteld, alles was helemaal goed gegaan :)

@ margy, jij zocht toch ook wijnglazen om te graveren, dat kan hier ook, weet even niet meer waar dat topic is

Lienke

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #6 Gepost op: 7 juli 2009, 21:31:27 »
[quote name=\'kwebbel83\' post=\'172494\' date=\'29 July 2008, 21:26\']Wij willen onze getuigen graag een gegraveerde pen geven tijdens ons huwelijk, maar weet iemand waar je die online kunt kopen, en heeft er  ook iemand ervaring mee om dit via internet te doen???
zou hier in de buurt niet weten waar je het kan laten doen[/quote]

Wij hebben ze hier besteld super snel en niet duur...

http://www.hobbyhuis.nl/contents/nl/d263.html

wwwer

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #7 Gepost op: 7 juli 2009, 21:48:28 »
http://www.cross-pens.eu/nl

Het geven van een gegraveerde pen, het er mee schrijven en de symboliek die er achter gaat is een uniek cadeau.. Veel pennen die je bij een juwelier, of boekhandel koopt zijn Parker pennen.. bekend dat wel.. maar kwa kwaliteit niet fijn.. En als het kapot is in de garantie krijg je een nieuwe pen, zonder je gravering en zonder je aandenken.

Cross pennen is het enige merk ter wereld met een echte levenslange garantie die niet vervangen maar repareren. De gravure in de pen, en de echte pen blijven zo eeuwig behouden, ook als deze over 80 jaar kapot gaan..

Je kan er online bestellen.. en zo geef je een cadeau die jullie eigen huwelijk zal overleven (levenslang...)

Ik heb in de pennenwereld gewerkt (nu niet meer) en heb toen mijn voorliefde voor deze pennen gekregen. En zeker de garantie die het uniek maakt...

Bouncy

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #8 Gepost op: 8 juli 2009, 11:42:29 »
[quote name=\'Leonie1981\' post=\'172596\' date=\'30 July 2008, 22:09\']Wij hebben pennen besteld op www.hobbyhuis.nl. Ze hebben daar al Parker pennen vanaf € 7,95 en graveren gratis. Ik geloof dat er nog wel verzendkosten bij kwamen, maar vond het niet duur. Wij hebben er nog losse zwarte vullingen bij besteld, omdat op officiele documenten alleen met zwart mag worden getekend (hoeft natuurlijk alleen als je wilt dat de getuigen ook met die pen de akte ondertekenen!).[/quote]
Mag de getuige alleen met zwart ondertekenen dan? Ik geloof dat wij blauwe ink in de pennen hebben besteld... :S

Sandra1977

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #9 Gepost op: 8 juli 2009, 11:53:28 »
[quote name=\'Bouncy\' post=\'244581\' date=\'08 July 2009, 11:42\'][quote name=\'Leonie1981\' post=\'172596\' date=\'30 July 2008, 22:09\']Wij hebben pennen besteld op www.hobbyhuis.nl. Ze hebben daar al Parker pennen vanaf € 7,95 en graveren gratis. Ik geloof dat er nog wel verzendkosten bij kwamen, maar vond het niet duur. Wij hebben er nog losse zwarte vullingen bij besteld, omdat op officiele documenten alleen met zwart mag worden getekend (hoeft natuurlijk alleen als je wilt dat de getuigen ook met die pen de akte ondertekenen!).[/quote]
Mag de getuige alleen met zwart ondertekenen dan? Ik geloof dat wij blauwe ink in de pennen hebben besteld... :S
[/quote]

Was bij ons idd wel het geval. Zou het dan maar even navragen bij de gemeente waar je trouwt.

Gupje

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #10 Gepost op: 8 juli 2009, 13:24:13 »
Er dient inderdaad met zwarte inkt getekend te worden... aldus onze babs afgelopen maandag :)

CCBloom

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #11 Gepost op: 8 juli 2009, 17:07:14 »
http://www.cross-pens.eu/nl/nl/products/pe...nt/pid-at0022-5 deze vind ik mooi van die cross pennen! En ik had hem er niet op uitgezocht maar hij is nog in de aanbieding ook ;-)


leuk idee op zich, pennen, maar WAT laat je erin graveren?

Gupje

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #12 Gepost op: 9 juli 2009, 09:33:55 »
Wij hebben gekozen voor bedankt + datum.

Tralalalianne

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #13 Gepost op: 9 juli 2009, 09:47:47 »
Wij doen onze namen en onze trouwdatum.

Swiffer

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #14 Gepost op: 9 juli 2009, 09:53:55 »
kadooz.nl

daar hebben wij ze vandaan, mooie pennen ook!

Ook namen en datum op de pennen.
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2009, 09:54:26 door Swiffer »

jvr

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #15 Gepost op: 12 september 2009, 20:09:23 »
Wij hebben onze pennen bij Penshop Nederland vandaan.  www.penshop.nl
Zeer netjes geregeld, en daarom ook zeer tevreden!
Ze hebben een assortiment van onder andere Parker, Waterman en Cross.
Wij hebben voor de Parker I.M. gekozen.

In de pennen hebben we onze datum erin laten graveren.
Na een aantal dagen werden de pennen gratis thuis bezorgd.

Succes met zoeken! :biggrin:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Pennen Graveren
« Reactie #16 Gepost op: 12 september 2009, 20:43:56 »
*kuch*

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Pennen Graveren
« Reactie #17 Gepost op: 12 september 2009, 21:03:54 »
[quote name=\'Inx\' post=\'263547\' date=\'12 September 2009, 20:43\']*kuch*[/quote]

Laten jullie dat erin zetten inx??? :wink:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Pennen Graveren
« Reactie #18 Gepost op: 12 september 2009, 22:15:39 »
[quote name=\'angelique_20\' post=\'263556\' date=\'12 September 2009, 21:03\'][quote name=\'Inx\' post=\'263547\' date=\'12 September 2009, 20:43\']*kuch*[/quote]

Laten jullie dat erin zetten inx??? :wink:
[/quote]
Uiteraard!

wwwer

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #19 Gepost op: 13 september 2009, 08:59:22 »
[quote name=\'CCBloom\' post=\'244706\' date=\'08 July 2009, 17:07\']http://www.cross-pens.eu/nl/nl/products/pe...nt/pid-at0022-5 deze vind ik mooi van die cross pennen! En ik had hem er niet op uitgezocht maar hij is nog in de aanbieding ook ;-)


leuk idee op zich, pennen, maar WAT laat je erin graveren?[/quote]

Jaaa de Verve das een geweldige pen :) Ik schrijf zelf met een blauwe... Schitterende pen.. en heel erg lichtgewicht. Het is een dikke paar "veder"lichte pen. Dat maakt hem ook zeer geschikt om in een borstzakje of zo te doen :)

Joli

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #20 Gepost op: 13 september 2009, 19:34:44 »
ik heb ze bij het hobbyhuis gehaald. webshop gevonden via google, maar na beetje speurwerk bleek de winkel om de hoek bij m'n werk te zitten. bespaard weer verzendkosten. we hebben gewoon de eenvoudige parkers. graveren was gratis en is heel netjes gebeurt.

misschien overbodig...maar denk om de zwarte vullingen!!

Gosia

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #21 Gepost op: 13 september 2009, 21:54:01 »
[quote name=\'Joli\' post=\'263684\' date=\'13 September 2009, 19:34\']misschien overbodig...maar denk om de zwarte vullingen!![/quote]

En links of rechts handige getuigen, kwam ik ook pas er achter toen ik de pennen bestelde in een winkel. Moeilijk leesbaar voor iemand die met links schrijft .

Sneakiej

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #22 Gepost op: 14 september 2009, 10:37:43 »
Toen wij in de winkel stonden om pennen te kopen, zei de verkoopster dat het niets uit maakt met welke kleur je tekent.
En mijn AS dacht ook dat het gewoon blauw mocht zijn (terwijl ik nog zei dat het zwart moest zijn). Dus wij hebben blauwe pennen gekocht.
We hebben dit ook aan de ambtenaar verteld en die deed daar verder helemaal niet moeilijk over, dus wij mogen gewoon met onze blauwe pennen tekenen.

Wendy05

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #23 Gepost op: 16 september 2009, 18:13:08 »
www.penshop.nl

Het bedrijf heet Penshop Nederland.
Lekker snel en mooi gegraveerd! Wat mij verbaaste is dat ze Géén verzendkosten hanteren en nog goedkoper zijn als in de winkel.
Het is inderdaad verstandig om even bij de bestelling te vermelden dat er zwarte vullingen in moeten, onze ambtenaar deed daar namelijk wél moeilijk over!
De gravure was bij ons:  Wendy & Sander
                                     01-09-2009

Ze verkopen de merken Cross, Parker , Waterman, Rotring , Sheaffer en Delta (die laatste was mij onbekend :tongue: )

bambam

  • Gast
Pennen Graveren
« Reactie #24 Gepost op: 6 november 2009, 14:53:37 »
Wij hebben voor de getuigen een mooie set besteld bij vulpenhuis.nl

We hadden een set uitgezocht van 15 euro met parker pen en briefopener.
op de pennen hebben we laten graveren; Ron & Bianca en eronder onze datum; 03-07-2009

Op de briefopeners hebben we laten graveren; Eric, Bedankt!
En zo voor iedere getuige hun eigen naam... om het cadeau persoonlijk te maken.

de sets waren binnen een paar dagen in huis, netjes in een mooi doosje en ook al ingepakt
(maar wel aan 1 kant open, zodat ik ze eruit kon halen om te kijken... naam van de getuigen stond in het klein op de achterkant van het inpakpapier)

We hadden gevraagd er een zwarte vulling in te doen (ivm het tekenen, dat toch in 9 van de 10 gevallen in het zwart moet) en dat kostte niets extra's.

Ik moest 60 euro afrekenen voor deze complete sets met goede service.

groetjes Bianca

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards