collapse

Auteur Topic: Alternatief Openingsdans Tips Gevraagd!  (gelezen 18862 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elly64

  • Gast
Alternatief Openingsdans Tips Gevraagd!
« Gepost op: 10 augustus 2008, 16:56:04 »
Mijn aanstaande wil met de openingsdans niet al te veel in de belangstelling staan.We hebben bedacht dat de cm er aan het begin van de avond een aantal vragen gaat stellen zoals wie de bruid mooi vind gaat staan, wie het eten lekker vond doet een stap naar voren enz als iedereen dan op de dansvloer staat vraagt hij met ons het feest te openen.Maar dan????Welk nummer moeten we dan kiezen om de sfeer er goed in te krijgen en waar iedereen op kan dansen?Ideeen meer dan welkom!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Alternatief Openingsdans Tips Gevraagd!
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2008, 20:05:51 »
Of je draait als opening een favoriet nummer van jullie en dat je gelijk laat afkondigen dat de dansvloer geopend is.
Wij houden ook niet van belangstelling, maar kiezen er wel voor om een openingsdans te doen. Want daarna gaat toch iedereen sneller op de vloer (in mijn ogen dan). Omdat ze niet de eerste zijn. Misschien dat je dj/band een goed nummer weet waarop hij gegarandeert iedereen de vloer op krijgt

Juni

  • Gast
Alternatief Openingsdans Tips Gevraagd!
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2008, 12:40:52 »
[quote name=\'elly64\' post=\'173998\' date=\'10 August 2008, 16:56\']zoals wie de bruid mooi vind gaat staan[/quote]
Zou lullig zijn als iedereen dan blijft zitten...

Grapje :wink:



Misschien kun je met meerdere paren een openingsdans doen? Bijvoorbeeld jullie ouders, andere familieleden of je getuigen? Dan sta je niet alleen.

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Alternatief Openingsdans Tips Gevraagd!
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2008, 12:43:44 »
[color=\"#6600CC\"]Gewoon geen openingsdans.....  Ook geen ramp toch :wink:![/color]

elly64

  • Gast
Alternatief Openingsdans Tips Gevraagd!
« Reactie #4 Gepost op: 15 augustus 2008, 06:29:45 »
Hoi
Wendy we hebben niet echt een lievelingsnummer van ons samen (erg hé) mijn aanstaande is geen danser wil liever helemaal niet dansen maar zal wel met me schuivelen om mij een plezier te doen.

DJDanza we hebben een dj pfff ben nu weer aan het twijfelen vond het best een leuk idee.

Juni ik weet zeker dat iedereen gaat staan anders trap ik ze er uit haha.

Iris en Sander geen openingsdans oke maar komt het feest dan we op gang.

Bedankt voor het meedenken.

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Alternatief Openingsdans Tips Gevraagd!
« Reactie #5 Gepost op: 15 augustus 2008, 08:07:39 »
[color=\"#6600CC\"]Ow, wij hebben wel een openingsdans hoor!! Maar aangezien dat dat misschien niet bij jullie past dacht ik :wink: ik gooi eens een ander idee in de groep!

Wat misschien wel een ideeetje is (denk er nu pas aan). Is niet te schuifelen ofzo, maar dat jullie op de dansvloer beginnen met iets als "celebrate good times" en dat iedereen dan ook de dansvloer opkomt!
Is (vind ik) ook echt een nummer om een feestje mee te beginnen![/color]

Pepper

  • Gast
Alternatief Openingsdans Tips Gevraagd!
« Reactie #6 Gepost op: 15 augustus 2008, 08:27:39 »
Ik moet denken aan een aflevering van Everybody loves Raymond. Die broer ging toen trouwen en toen was de openingsdans. Zij nemen een 'klassieke' danshouding aan en de muziek wordt ingestart: A Little Less Conversation van JXL. Dus freestyle dansen en rare bewegingen. Vriendlief riep meteen: JA! dat doen wij ook.

Al krijg ik m geloof ik steeds meer zover om een danslesje te nemen  :blink:

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Alternatief Openingsdans Tips Gevraagd!
« Reactie #7 Gepost op: 15 augustus 2008, 09:01:10 »
[quote name=\'Pepper\' post=\'174955\' date=\'15 August 2008, 08:27\']Ik moet denken aan een aflevering van Everybody loves Raymond. Die broer ging toen trouwen en toen was de openingsdans. Zij nemen een 'klassieke' danshouding aan en de muziek wordt ingestart: A Little Less Conversation van JXL. Dus freestyle dansen en rare bewegingen. Vriendlief riep meteen: JA! dat doen wij ook.

Al krijg ik m geloof ik steeds meer zover om een danslesje te nemen  :blink:[/quote]

[color=\"#6600CC\"]
Hahahahaha :biggrin: leuke vriend heb jij hihihih :biggrin:
Maarrem  :rolleyes: sterkte ermee :wink:[/color]

Wen859

  • Gast
Alternatief Openingsdans Tips Gevraagd!
« Reactie #8 Gepost op: 15 augustus 2008, 21:21:59 »
Ook wij zoeken een alternatief voor een standaard openingsdans. Ik heb ook al eerder een filmpje gezien van een stel wat 10 sec. doet alsof het een slowdance wordt maar dan ineens veranderd de muziek en swingen ze.

Ik ben zelf ook niet zo'n voorstander van die aandacht, maaaaar als bruid en bruidegom sta je de hele dag toch al in de picture dus laten wij dan ook maar eens gek doen.... misschien....

Laatst was ik in een feesttent, op zich prima sfeer maar niet spetterend. Toen speelde de band ineens "buena sera" van Andre Hazes. Nou ben ik niet Hazes fan maar geloof me: echt de hele tent stond op zijn kop! Iedereen was aan t swingen. Dus ik denk er sterk aan om dat als openingsnummer te doen (los van of ik erop ga dansen).

En de DJ of Band kan daarmee toch ook gewoon de avond openen, zonder dans?

Succes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards