collapse

Auteur Topic: Gisteren Vrijgezellenfeest  (gelezen 2309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ringeding

  • Gast
Gisteren Vrijgezellenfeest
« Gepost op: 31 augustus 2008, 17:39:57 »
ja ja, gisteren hadden patrick en ik allebei ons vrijgezellenfeest.
We werden 's morgens om 9 uur uit ons bed gebeld door een vriendin die een broodjeszaak heeft, dat ze er helemaal doorheen zat (er is kermis hier) en of we asjeblieft wilden komen helpen. (Mocht je in Alkmaar komen loop dan eens binnen bij Lekker gewoon. )
Tja, pat en ik zijn niet gek.. dus wij daar snel heen, en verwachtte een grote groep vriendjes en vriendinnetjes..

En ja hoor.. die zaten er... 7 vriendinnetjes en 5 vriendjes.
We gingen eerst wat drinken bij die vriendin en vriend van ons in de broodjeszaak (zij konden er helaas niet bij zijn, dus deden zo hun bijdrage). Ik nam nog ff een broodje, want mijn medicijnen moesten nog een bodempje hebben in mijn maag.

Rond 10 uur gingen we op weg. We gingen naar sfeer boerderij Jan Cees Lont toe. Daar gingen we de crea bea's uithangen. We werden verwelkomd met koffie/thee en gebak (altijd lekker natuurlijk) Daarna mochten we naar de workshop ruimte toe. We gingen een mooie kroon maken voor in de tuin. (de Kroon op ons huwelijk werd er gezegd)

Tussen de middag lekker broodje gegeten. Een vriendin en ik vroegen om zachte bolletjes (onze kaken gaan gauw uit de kom en ze hadden alleen pistoletjes) en die hebben ze speciaal voor ons gehaald.... klasse toch!!!
Rond 4 uur waren we klaar. Dit is mijn resultaat


Na de crea bea workshop moesten 2 dames helaas het feestje verlaten. Wij gingen met z'n zessen nog ff eten bij de Wok... was erg gezellig.

Toen ik 's avonds met mijn zus thuis zat, kwam later de mannen terug. Die gingen nog even de kroeg in hadden we besloten, dus wij ook mee natuurlijk. Rond 1 uur lag ik weer in mijn bedje.... moe, maar nog nagenietend van een zeer geslaagde dag....

menniej

  • Gast
Gisteren Vrijgezellenfeest
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2008, 11:19:56 »
Dat ziet er leuk uit! Gelukkig hebben jullie een mooie dag gehad, toch altijd een leuke verassing zoiets!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards