collapse

Auteur Topic: Zoveel Keuze!  (gelezen 10549 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #25 Gepost op: 15 september 2008, 09:21:32 »
[quote name=\'deedee\' post=\'179391\' date=\'14 September 2008, 18:19\']Wat leuk om te lezen hoe iedereen haar droomjurk heeft gevonden!

Ik ben altijd heel moeilijk(vooral met kleding), dus ik ben anderhalf jaar van te voren gaan zoeken naar mijn droomjurk. Had mezelf erop voorbereid dat ik misschien wel 20 winkels en 100 jurken later nog steeds niet "de jurk" zou hebben.
Maar wat denk je, eerste winkel, vijfde jurk, ik helemaal in tranen van geluk!!
Iedereen zei van te voren al tegen me: je voelt het vanzelf als het "de jurk" is. Nou ik voelde bij de eerste vier jurken helemaal niks en had ook niet verwacht dat het zou komen.
Maar toen ik mijn droomjurk aanhad voelde ik het meteen, ik huil helemaal niet snel, maar de tranen liepen over mijn wangen!
En gelukkig heb ik nog steeds dat gevoel als ik de foto's van het passen bekijk. Ik kan niet wachten tot ik in januari mijn jurk weer mag passen.

En voor alle bruidjes die "de jurk"nog moeten vinden: zodra je hem aan hebt voel je het meteen!! :biggrin:

groetjes,

deedee[/quote]

Dit vind ik nou mooi om te lezen Deedee!
Ik wacht nog een paar maandjes voor we op zoek gaan maar ik hoop echt het bij mij ook zo zal gaan, dat ik op gegeven moment gewoon weet 'dit is mijn jurk!'. Dat lijkt me super, alsof je jurk voor je gemaakt is.
En nog even geduld dus, voor je in januari weer mag passen ;-)
groetjes,
Fera
« Laatst bewerkt op: 15 september 2008, 09:22:26 door Fera »

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Zoveel Keuze!
« Reactie #26 Gepost op: 15 september 2008, 12:09:38 »
Ik heb gewoon heel veel verschillende jurken aan gehad allemaal met andere bovenkantjes.
Dus strepless, met een halter, met een kraagje, spaghettibandjes, alles.

Uiteindelijk met een kraag genomen en helemaal blij mee!!

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #27 Gepost op: 15 september 2008, 12:23:58 »
[quote name=\'@nniek\' post=\'179512\' date=\'15 September 2008, 12:09\']Ik heb gewoon heel veel verschillende jurken aan gehad allemaal met andere bovenkantjes.
Dus strepless, met een halter, met een kraagje, spaghettibandjes, alles.

Uiteindelijk met een kraag genomen en helemaal blij mee!![/quote]

Even een vraagje hoor Anniek, ik begrijp dat jullie inmiddels getrouwd zijn en dat je dus je jurk op De Dag al gedragen hebt. Nu zie ik ook steeds foto's van mooie jurken met kraag en omdat ik kort haar heb, denk ik dat dat misschien wel goed zou staan. Dus dat ga ik ook zeker uitproberen als ik aan het passen toe ben!
Maar nu heb ik een heel praktische vraag he, als ik een witte blouse draag heb ik soms een afdruk van make-up in het kraagje, niet mooi natuurlijk. Nu vroeg ik me af of dat met een trouwjurk met kraag ook niet lastig is, ik weet niet of jij make-up hebt gedragen en of je daar ook tegenaan liep of iets hebt gedaan om het te voorkomen?
Ik ben erg benieuwd, sorry als het een rare vraag is maar het schiet me soms door het hoofd als ik weer een mooie jurk met kraag zie ;-)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Zoveel Keuze!
« Reactie #28 Gepost op: 15 september 2008, 12:34:28 »
Ikheb 4 jruken waar ik allemaal een onderdeel van mooi vindt :dry:
Van de een de kleur van de ander het model en weer een de mouwtjes en van een ander weer de stof.
Hmm ik ben met gewone kleding al een ramp dus ben wel bang dat een jurk uitzoeken helemaal niet makkelijk wordt.
Daarbij is mijn budget voor de jruk ook al niet heel groot.
Ga een afspraak maken bij Anastasi en heb een winkel in Arnhem gezien die me wel aanspreekt.

Marije en Niels

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #29 Gepost op: 15 september 2008, 12:36:18 »
[quote name=\'Fera\' post=\'179514\' date=\'15 September 2008, 12:23\']... een heel praktische vraag he, als ik een witte blouse draag heb ik soms een afdruk van make-up in het kraagje, niet mooi natuurlijk. Nu vroeg ik me af of dat met een trouwjurk met kraag ook niet lastig is, ik weet niet of jij make-up hebt gedragen en of je daar ook tegenaan liep of iets hebt gedaan om het te voorkomen?
Ik ben erg benieuwd, sorry als het een rare vraag is maar het schiet me soms door het hoofd als ik weer een mooie jurk met kraag zie ;-)[/quote]

Hoi.

Hier een bruidje met kort haar en een jurk met kraag gedragen op de grote dag.
Mijn make-up heeft totaal niet afgegeven op mijn jurk, dus ik denk dat je je daar niet zoveel zorgen over hoeft te maken.
Succes met je zoektocht.

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #30 Gepost op: 15 september 2008, 13:05:12 »
[quote name=\'Marije en Niels\' post=\'179518\' date=\'15 September 2008, 12:36\'][quote name=\'Fera\' post=\'179514\' date=\'15 September 2008, 12:23\']... een heel praktische vraag he, als ik een witte blouse draag heb ik soms een afdruk van make-up in het kraagje, niet mooi natuurlijk. Nu vroeg ik me af of dat met een trouwjurk met kraag ook niet lastig is, ik weet niet of jij make-up hebt gedragen en of je daar ook tegenaan liep of iets hebt gedaan om het te voorkomen?
Ik ben erg benieuwd, sorry als het een rare vraag is maar het schiet me soms door het hoofd als ik weer een mooie jurk met kraag zie ;-)[/quote]

Hoi.

Hier een bruidje met kort haar en een jurk met kraag gedragen op de grote dag.
Mijn make-up heeft totaal niet afgegeven op mijn jurk, dus ik denk dat je je daar niet zoveel zorgen over hoeft te maken.
Succes met je zoektocht.
[/quote]

Oke, misschien valt dat dan inderdaad wel heel erg mee, gelukkig maar.
Nog gefeliciteerd trouwens met jullie huwelijk, want het is nog maar kort geleden zag ik!
Ik zal even zoeken of je ook foto's hebt geplaatst van jullie dag, ben heel benieuwd, ook omdat je net als ik kort haar hebt en ook voor een jurk met kraag bent gegaan.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Zoveel Keuze!
« Reactie #31 Gepost op: 15 september 2008, 16:28:03 »
[quote name=\'Fera\' post=\'179514\' date=\'15 September 2008, 12:23\'][quote name=\'@nniek\' post=\'179512\' date=\'15 September 2008, 12:09\']Ik heb gewoon heel veel verschillende jurken aan gehad allemaal met andere bovenkantjes.
Dus strepless, met een halter, met een kraagje, spaghettibandjes, alles.

Uiteindelijk met een kraag genomen en helemaal blij mee!![/quote]

Even een vraagje hoor Anniek, ik begrijp dat jullie inmiddels getrouwd zijn en dat je dus je jurk op De Dag al gedragen hebt. Nu zie ik ook steeds foto's van mooie jurken met kraag en omdat ik kort haar heb, denk ik dat dat misschien wel goed zou staan. Dus dat ga ik ook zeker uitproberen als ik aan het passen toe ben!
Maar nu heb ik een heel praktische vraag he, als ik een witte blouse draag heb ik soms een afdruk van make-up in het kraagje, niet mooi natuurlijk. Nu vroeg ik me af of dat met een trouwjurk met kraag ook niet lastig is, ik weet niet of jij make-up hebt gedragen en of je daar ook tegenaan liep of iets hebt gedaan om het te voorkomen?
Ik ben erg benieuwd, sorry als het een rare vraag is maar het schiet me soms door het hoofd als ik weer een mooie jurk met kraag zie ;-)
[/quote]

Hoi hoi,
Ik heb daar ook totaal geen last van gehad!

Voor de gein even fotootjes...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards