collapse

Auteur Topic: Luchtjesadvies  (gelezen 13075 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herjan

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #25 Gepost op: 17 juni 2008, 18:22:21 »
[quote name=\'iris&sander\' post=\'166823\' date=\'17 June 2008, 18:13\'][color=\"#6600CC\"]Herjan!! Tis geen aftershave :wink:  :tongue:
Parfum hoort niet op de wangen (droogt ontzettend uit ook, dus niet goed voor jullie mooie mannenhuidje)
Beetje op de polsen of in de nek is vaak voldoende  :tongue: [/color][/quote]
Echte aftershave wordt ook nauwelijks op de markt gebracht volgens mij. Balsem nog wel. De meeste mannen gebruiken eau de toilette gewoon op die manier. Toch? Of ben ik de enige? Zolang je het niet meteen na het scheren op je hals spuit gaat 't best.

Ik spuit 't overigens nooit op mijn polsen.
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2008, 18:23:05 door Herjan »

Carolina

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #26 Gepost op: 17 juni 2008, 19:21:46 »
Mijn verloofde spuit het alleen in de hals.

hij heeft nogaal een ontwikkeld reuk vermogen  :biggrin: en vind mij naturel het lekkerste ruiken. Zelf gebruikt hij het ook niet heel vaak, maar ja voor een speciale dag mag het best.

Fijn dat je goed geslaagd bent André.
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2008, 19:22:35 door Carolina »

Sylvia en Andre

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #27 Gepost op: 17 juni 2008, 19:28:46 »
Dank jullie wel voor jullie hulp, Ik hoop echter niet dat mijn broertje dit topic ook leest, hij rolt zo van zijn stoel af als hij leest dat ik dergelijke "zaken" met jullie bespreek. Hij vind me toch al een watje omdat ik hier vertoef. Gelukkig weet ik dat hij meer als een broer om mij geeft en dat is wederzijds, dus eigenlijk maakt het me ook niks uit.

Carolina

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #28 Gepost op: 17 juni 2008, 19:35:16 »
[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'166854\' date=\'17 June 2008, 19:28\']Dank jullie wel voor jullie hulp, Ik hoop echter niet dat mijn broertje dit topic ook leest, hij rolt zo van zijn stoel af als hij leest dat ik dergelijke "zaken" met jullie bespreek. Hij vind me toch al een watje omdat ik hier vertoef. Gelukkig weet ik dat hij meer als een broer om mij geeft en dat is wederzijds, dus eigenlijk maakt het me ook niks uit.[/quote]

Is hij zelf al getrouwd?  was dat in het pré internet tijdperk? Dit forum is echt enorm handig, vooral als je niet al te veel tijd hebt om je dag te plannen.

Gelukkig hebben jullie een goede band trouwens, na al die familie verhalen is het leuk om te lezen dat er gelukkig ook nog mensen een gode band hebben binnen de familie!  :)  maar goed, dit is off topic  :ph34r:

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Luchtjesadvies
« Reactie #29 Gepost op: 17 juni 2008, 22:53:51 »
[color=\"#6600CC\"]Sander roept hier dat hij het ook alleen in zijn hals spuit :laugh:  dat wist ik eigenlijk helemaal niet hihihih  :laugh: [/color]

mods

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #30 Gepost op: 23 juni 2008, 01:01:17 »
mijn sander ook  :wink:

Loontje

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #31 Gepost op: 25 juni 2008, 10:29:00 »
Wat grappig,

Ik zal ook Deep Red dragen, een gewilde geur zo te zien!

Probeer White Musk voor Men eens van The Body Shop! Een geweldige geur!
Ben er helemaal fan van! Niet te zwaar/sterk!

Succes,
Ilona

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Luchtjesadvies
« Reactie #32 Gepost op: 25 juni 2008, 10:34:57 »
[color=\"#6600CC\"]Oeh, die heeft Sander ook gekregen van mij, die vind ik ook heeerlijk!! Heel mild geurtje!Niet zo sportief, maar ook niet zo overweldigend[/color]

Artnael

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #33 Gepost op: 26 juni 2008, 11:50:39 »
ik ben bij een luchtjeswinkel geweest en heb gevraagd om een proefmonstertje van Prada.......

chicca

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #34 Gepost op: 26 juni 2008, 21:36:49 »
let met parfum spuiten er wel op dat het niet te zonnig is als je het op je huid spuit, anders krijg je misschien gele vlekken.

de combinatie alcohol en zon op je huid kan namelijk gele vlekken geven.

groetjes chicca

loezje

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #35 Gepost op: 30 juni 2008, 08:41:21 »
en ook zéker niet op je kleding spuiten!

Ik spuit altijd een beetje in mijn haar...

Short01

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #36 Gepost op: 10 juli 2008, 19:03:10 »
[quote name=\'chicca\' post=\'168435\' date=\'26 June 2008, 21:36\']let met parfum spuiten er wel op dat het niet te zonnig is als je het op je huid spuit, anders krijg je misschien gele vlekken.

de combinatie alcohol en zon op je huid kan namelijk gele vlekken geven.

groetjes chicca[/quote]

Je hebt tegenwoordig van veel populaire geurtjes ook een zgn  'zomerversie'  zonder alcohol.

Herjan

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #37 Gepost op: 28 augustus 2008, 15:58:53 »
Wij hebben afgelopen zaterdag eindelijk onze "trouwgeuren" gekocht. Voor mij is dit de "Annayake Tomo" geworden. Een redelijk exclusieve, warme, orientaalse geur met iets van hout en amber. Echt heel lekker!



En mijn vriendin heeft gekozen voor de geur van Juicy Couture. Een hele complexe geur die steeds weer een andere boventoon voert. Erg lekker ook.


Pepper

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #38 Gepost op: 28 augustus 2008, 17:39:27 »
Mijn vriend heeft nu van Roberto Cavalli - Black en ik vind het zo'n ontzettend lekker geurtje! Gaultier ben ik zo ontzettend op uitgekeken (of uitgeroken... :wink: )

Liessa

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #39 Gepost op: 28 augustus 2008, 19:36:56 »
Dankzij iedereen hier heb ik DeepRed geprobeerd, en ik vind het heerlijk!
Ik ben echt een miep met geurtjes, want mijn huid heeft een vrij sterke geur van zichzelf, waarbij heel weinig past. Tot nu toe had ik twee keer een geur gevonden die "paste", en die bestaan allebei niet meer! Nu maar hopen dat Deep Red nog lang gemaakt wordt...

Short01

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #40 Gepost op: 28 augustus 2008, 22:07:07 »
Aangezien het een beetje een topci is geworden 'welk luchtje draag je op de dag' zal ik ook maar die van mij hier neerzetten.
Ik draag die dag Victor en Rolf, Flower Bomb en boyfriend zal denk ik of Eternity (Calvin Klein) of Fahrenheit (Dior) dragen. Mijn 2 favo heren luchtjes

mvdylan

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #41 Gepost op: 29 augustus 2008, 08:20:30 »
ik ben ook een grote van fan van deep red. De eerste keer dat ik hem kocht was 6 jar geleden maar als ik ga vor een andere geurtje lukt me dat niet want ik blij terug komen op deep red.
Heb er wel een geurtje bij die ik soms op doe. kenzo flower.
Mijn vriend heeft de wel bekende parfum torso flesje.

Juni

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #42 Gepost op: 29 augustus 2008, 11:29:09 »
Zelf gebruik ik al een hele tijd '212 sexy' van Carolina Herrera. Is een friszoet licht geurtje, de verpakking is roze maar ik vind hem ook een beetje 'roze' ruiken. Die geur zal ik dan denk ik ook gebruiken, zoals meestal. Heel soms gebruik ik 'Classique' van Gaultier...vast bij iedereen wel bekend als 'het flesje met de vrouwenvorm'. Dat is echter een heel zware geur en daarom doe ik daar maar heel weinig van op, meestal bij serieuzere gelegenheden want ik vind het wel een 'serieus' geurtje. Of zeg ik nu echt hele rare dingen? :unsure: Ik vind het op zich wel een geur die past bij een 'gelegenheid-met-jurk' maar ik weet het nog niet...


Mijn vriend heeft Mexx 'Waterlove' gebruikt omdat hij die eens had gekregen, maar die is nu op en hij is sowieso niet iemand die dagelijks een geurtje gebruikt. Ik vraag me dus ook serieus af waar de inhoud van het flesje gebleven is. Hij stelde zelf voor om vóór de bruiloft een nieuw geurtje te kopen, zodat hij die dan ook op kan doen. Maar hij heeft er echt geen weet van en ik evenmin... Dus we hebben besloten maar een middagje samen te gaan ruiken, ik weet namelijk in ieder geval wel welke ik níet wil. Ik heb namelijk behoorlijk sterke persoon-geur associaties, ben nog in staat om "Mam!" te roepen als er iemand met Chanel 19 langsloopt :blush: Dus ik zou niet willen dat hij thuiskomt met een geurtje wat bijvoorbeeld een ex ook had...

Juni

  • Gast
Luchtjesadvies
« Reactie #43 Gepost op: 30 augustus 2008, 17:53:11 »
Nou, wij zijn vandaag de stad in geweest en zijn toen ook voor een geurtje wezen kijken (of beter: ruiken). We hebben wel een uur in de Douglas gestaan...echt erg, volgens mij ben ik daar nog dagen allergisch van :tongue: Een aantal uitgekozen en daarvan de lekkerste weer geprobeerd en we zijn uitgekomen op 'Boss' van Hugo Boss. Friszoet geurtje, niet al te 'serieus'.



[quote name=\'Herjan\' post=\'176748\' date=\'28 August 2008, 15:58\']Voor mij is dit de "Annayake Tomo" geworden. Een redelijk exclusieve, warme, orientaalse geur met iets van hout en amber. Echt heel lekker!

[/quote]
Die heb ik ook geroken (ik herkende hem van het plaatje en was wel benieuwd) maar dat is dus wat ik een 'serieuze' geur noem. Een geur voor mannen die in het dagelijks leven een overhemd dragen zeg maar :wink: Vond hem wel lekker, niet overdreven.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards