collapse

Auteur Topic: Bemiddeling Tweedehands Jurk In De Winkel  (gelezen 3558 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tonya

  • Gast
Bemiddeling Tweedehands Jurk In De Winkel
« Gepost op: 26 oktober 2008, 21:36:33 »
Hallo,

Ik heb mijn trouwjurk in de verkoop, een prachtige trouwjurk, maar helaas wordt amper bekeken.
Er staan al zoveel trouwjurken te koop...,ze verdwijnt tussen duizenden andere jurken op o.a. marktplaats.
Zet ik ze er s'morgens op dan staat ze de volgende dag al op pagina 30 en verder :sad:
Tuurlijk kan ik er ook wel voor betalen dat ze bovenaan blijft staan, maar dat zie ik ook weer niet zitten,
zijkerd ben ik hé?

Ik dacht als ik haar nu eens naar een bruidsmode zaak breng die ook bemiddeld, dan valt ze misschien beter op.
Ze is te mooi om in de kast te laten hangen, hier kan en wil vast nog iemand in schitteren!

Weet iemand een betrouwbare en goedbezochte bruidszaak waar je je jurk mag laten neerhangen voor bemiddeling?
Ik woon in de regio gelderland, maar het is niet zo heel erg als ik er een eindje voor moet rijden, als het maar een drukbezochte en zeer betrouwbare zaak is.

En tevens zou ik graag willen weten of er hier iemand is met ervaring in dit soort "praktijken"?

Nou ik hoop dat jullie tips voor me hebben.

groetjes,
Brigitte

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Bemiddeling Tweedehands Jurk In De Winkel
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2008, 21:39:55 »
of misschien hier in de verkoop zetten :biggrin:

tonya

  • Gast
Bemiddeling Tweedehands Jurk In De Winkel
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2008, 21:39:57 »
P.s tuurlijk weet ik wel dat bemiddeling ook geld kost, maar dat zie ik toch anders :wink:

tonya

  • Gast
Bemiddeling Tweedehands Jurk In De Winkel
« Reactie #3 Gepost op: 26 oktober 2008, 21:45:26 »
Ja, ik heb haar hier ook geplaatst, maar hier staat ze ook al op pagina drieduizend hihihihi.
Het is mooi dat hier de optie er is, maar om ze iedere keer weer omhoog te plaatsen vind ik niet echt netjes,
daar dit niet echt een verkoop site is. Vind dat ook een beetje aso :unsure:

wie weet komt er iemand met de bruidsmodebemiddelingszaak,
pff mooi woord voor galgje.

groetjes!

suzan1983

  • Gast
Bemiddeling Tweedehands Jurk In De Winkel
« Reactie #4 Gepost op: 27 oktober 2008, 09:28:50 »
Speciale zaken voor bruidsjurken weet ik niet, maar ik weet wel dat er van marktplaats ook winkels zijn.
Misschien is dat een optie?
En anders gewoon iedere week opnieuw plaatsen op mp.

Succes,

groetjes Suzan

Jojanne

  • Gast
Bemiddeling Tweedehands Jurk In De Winkel
« Reactie #5 Gepost op: 27 oktober 2008, 10:18:28 »
In Apeldoorn zit bruidsboetiek de blauwe hoevewww.bruidsboetiekdeblauwehoeve.nl en deze nemen jurken in en verkopen ze weer.

tonya

  • Gast
Bemiddeling Tweedehands Jurk In De Winkel
« Reactie #6 Gepost op: 28 oktober 2008, 15:08:43 »
Ik heb al gebeld naar apeldoorn, echter houd ike r bar weinig van over, een derde dan de nieuwprijs.
Dus ik ga nog even verder kijken, ik had zelf namelijk ietsje meer in gedachten.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards