collapse

Auteur Topic: Kleiding Voor Hem!  (gelezen 16361 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

menniej

  • Gast
Kleiding Voor Hem!
« Reactie #25 Gepost op: 9 september 2008, 19:09:19 »
[quote name=\'Herjan\' post=\'178378\' date=\'09 September 2008, 01:15\'][quote name=\'.Lily.\' post=\'178004\' date=\'07 September 2008, 12:26\']maar we mogen de mannen natuurlijk niet vergeten...[/quote]
Zou ik inderdaad niet doen! Zonder mannen geen bruiloft!

[/quote]

En vrouw-vrouw bruiloft dan Herjan  :laugh:  :tongue:

Ik vind het wel leuk dat het een verassing voor mij is. Ik denk dat in mijn omgeving zich veel mensen zullen afvragen hoe ik eruit zie, maar ik denk dat heel veel vrienden van ons zich zeker weten ook zullen afvragen hoe mijn as eruit zal zien! Hij is namelijk ab-so-luut geen pakkenman :tongue:
« Laatst bewerkt op: 9 september 2008, 19:13:19 door menniej »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Kleiding Voor Hem!
« Reactie #26 Gepost op: 25 oktober 2008, 22:51:53 »
Nu zijn mijn lief en zijn zusje op jacht naar een casual trouwpak wat bij het strand pas.
Dus geen strak in het pakpinguin maar meer casual.
Waar kun je die in de buurt van Nijmegen halen?

Marijke v. D

  • Gast
Kleiding Voor Hem!
« Reactie #27 Gepost op: 26 oktober 2008, 13:45:30 »
Ik mocht van tevoren ook zijn pak niet zien, vond ik ook wel zo leuk... dan is hetvoor allebei een verrassing!
Wel heb ik zijn moeder en zusje meegestuud, zodat het in elk geval goed zou komen, haha. Zijn moeder om ervoor te zorgen dat het een net pak zou worden en zijn zusje om ervoor te zorgen dat het niet te oudbollog was! :wink:

En dat is prima gelukt. Hij heeft uiteindelijk een gewoon mooi net antraciet pak gekocht bij Van Der Gang Herenkleding in Dokkum.

LovelyMe

  • Gast
Kleiding Voor Hem!
« Reactie #28 Gepost op: 27 oktober 2008, 15:23:48 »
Wat kost zo'n pak nu eigenlijk? Ik ga waarschijnlijk ook mee, mijn vriend heeft geen goede band met zijn ouders (dus die gaan niet mee) en dus zou mijn moeder meegaan. Maar ik vertrouw het niet helemaal haha en ga dus liever zelf ook mee.

~M*M~

  • Gast
Kleiding Voor Hem!
« Reactie #29 Gepost op: 27 oktober 2008, 15:28:59 »
nog een vraagje,
mijn vriend is erg slank en heeft herenmaat 44/46, dat is nogal moeilijk te krijgen,
vanaf welke maat kan je een trouwpak kopen?
wie weet een winkel waar je kleine maatjes kan kopen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards