collapse

Auteur Topic: Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!  (gelezen 25996 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #75 Gepost op: 13 augustus 2006, 21:29:53 »
lekker druk programma amy.
Heb je al een afspraak staan voor het boeket? of ga je zomaar heen

Ohhh en spannend komt nu dichtbij het vrijgezellenfeest.
Ik verwacht de mijne de zaterdag voor onze bruiloft, omdat aankomend weekend lowlands is en daar gaan de meeste heen, dus blijft er maar 1 weekend over

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #76 Gepost op: 14 augustus 2006, 03:16:31 »
Gaat lekker Amy, nog even een bezig weekend maar dan ben je klaar?

@ Zwabber, grappig dat je eigenlijk zo goed als zeker al weet wanneer je je vrijgezellenfeest hebt.
Kun je je vast gaan voorbereiden (mentaal)  :tongue:

Amy

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #77 Gepost op: 14 augustus 2006, 09:00:39 »
We hadden onze bloemen al uitgezocht alleen had ik toen gezegd dat ik een waterval als bruidsboeket wil. Daar ben ik nu van teruggekomen..ik wil toch graag een biedemeier met roosjes..dus daarvoor moeten we nog even langs.

Denk dat je vrijgezellenfeest dan ook de 26ste is...blijft weinig anders over  :wink: Spannend!

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #78 Gepost op: 14 augustus 2006, 10:24:11 »
Ja word echt spannend hoor.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een biedemeier en een waterval.
Ik hoop totaal geen verstand van bloemen

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #79 Gepost op: 14 augustus 2006, 14:42:33 »
Een waterval is dit:



En een biedermeier is dit:







Tuurlijk ben je niet dom!
Wist het eerst ook niet hoor...

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #80 Gepost op: 14 augustus 2006, 16:36:45 »
ja, heb niet zoveel met bloemen.
Maakt mij daarom ook niet zoveel uit wat men echtgenoot uitzoekt.
Maar vind de waterval vorm wel mooi

Marlieske

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #81 Gepost op: 14 augustus 2006, 18:05:32 »
Wij gaan dalijk het diner samenstellen, vertellen dat we toch een bruidstaart willen ipv ijsbruidstaart. En woensdag gaan we naar de videoman (wat eigenlijk vandaag gepland stond maar hij belde af).

Dus ondanks alles gaan hier de voorbereidingen door, van de week 151 bedankjes in elkaar gezet, zakjes M&M's met een kaartje eraan. Een heel groot rot karwei, maar ja scheelt veel geld als je het zelf doet en ik kon de afleiding goed gebruiken.
De voortuin hebben we zaterdag afgemaakt, dat was een paar maanden terug een ravage en nu redelijk gefatsoeneerd.
25 augustus mijn jurk ophalen, heb er zin in dan is die eindelijk klaar!

Nu boven een keer de nog bende opruimen, en een goed gesprek met mijn ouders (maar dat stel ik nog ff uit) en dan hoop ik er klaar voor te zijn, op wat telefoontjes ter controle na.

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #82 Gepost op: 14 augustus 2006, 18:11:14 »
Gaat lekker zo Marlieske
Lekker he die afleiding van de bedankjes maken.
Weer zeer ontstressend

Amy

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #83 Gepost op: 14 augustus 2006, 19:19:57 »
Ik vond een waterval erg zwaar...en een biedemeier past qua stijl beter bij mijn jurk vind ik zelf.

@Marlieske..lekker hoor dat je die bedankjes heb kunnen gebruiken als afleiding! En goedkoper is het zeker al vond ik het op het laatst echt een rotklus.

bianca

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #84 Gepost op: 14 augustus 2006, 19:38:34 »
Hoi hoi,

Nou ik ben er ook weer!! Heb een lekkere rustige vakantie gehad!
Jullie schieten allemaal al lekker op! Wij moeten ook nog even de puntjes op de i zetten, en zijn dan ook zo goed als klaar. Ben op het moment nog bezig met de antenne lintjes, dit word een rode roos met een wit lint en een rood lint. Maar als ik hier één avond voor ga zitten heb ik ze ook af. (heb er nu nog maar twee gedaan). Verder nog even alle afspraken na bellen. 21 aug. komt de babs. 26 aug. kunnen wij de ringen ophalen.

Aanstaande zaterdag mag ik mijn jurk weer aan, dan nog 1x weer op 31 aug. en dan neem ik 'm gelijk mee. Ook hebben wij aanstaande zaterdag allebei ons vrijgezellenfeest, zal mij benieuwen wat wij gaan doen (hebben het wel apart) Nou jullie zijn weer helemaal op de hoogte, zal vast nog wel iets vergeten zijn maar goed, ik denk dat ik hier de komende dagen nog wel vaker ben te vinden.
Succes allemaal nog met de laatste voorbereidingen!!!

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #85 Gepost op: 14 augustus 2006, 22:38:33 »
Bianca, lekker dat je een fijne vakantie hebt gehad
Maar ga je dan niet op huwelijksreis??

Leuk die antenne linten, ik zou nog niet weten hoe ik ze ga maken en waarvan

Carine

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #86 Gepost op: 14 augustus 2006, 22:40:44 »
Jullie schieten ook al lekker op Bianca. Ik hoop dat jullie gezellige vrijgezellenfeestjes hebben straks! En wat Zwabber ook vraagt: geen huwelijksreis? Of gewoon een dubbele vakantie... :biggrin:

bianca

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #87 Gepost op: 14 augustus 2006, 22:44:18 »
Nope, geen huwelijksreis voor ons. Wij gaan nog wel een nacht naar Rotterdam, de zondag na ons trouwen. Ben denk ik blij dat ik de week na de tijd lekker rustig thuis bij kan komen. Ben nogal een stresskip! :biggrin:

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #88 Gepost op: 14 augustus 2006, 22:47:11 »
ahhhhaa, en waar zijn jullie de afgelopen vakantie geweest?

Gwen

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #89 Gepost op: 15 augustus 2006, 08:31:17 »
Zo te lezen zijn jullie allemaal goede bezig. Volgens mij komt het helemaal goed 1 september.

Bianca fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad!

Amy

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #90 Gepost op: 16 augustus 2006, 08:58:02 »
Ben wel even benieuwd naar jullie mening.

Wij snijden de bruidstaart aan op de locatie waar we ook dineren en het avondfeest houden. Toen wij daar voor de tweede keer kwamen zei de gastvrouw al dat we geen bruidstaart konden uitzoeken dat zij altijd maar 1 soort taart hadden. Dat vonden we toen wel een beetje vreemd, maar ach het zal wel.  :dry:

Twee weken geleden waren we weer op gesprek om de laatste dingen goed door te nemen. Zo noemde ik ook weer de bruidstaart. Ze vertelde bij welke bakker zij hem bestelde en dat er dus maar 1 soort was. Ik vroeg nog naar de kleuren. Toen kwam ze in 1 keer dat we uit roze, rood of witte roosjes konden kiezen (dus toch ineens 3 soorten  :blink: ).

Thuis vroeg ik me af of er een taarttopper op zou zitten. Ik de gastvrouw mailen..geen antwoord. De bakker waar de taart vandaag komt ken ik omdat ik er wel eens kom. Ik de telefoon gepakt en gebeld naar de bakker met de vraag of er een taarttopper opzat? Ja dus...maaar zij de verkoopster..jullie komen de taart toch wel hier uitzoeken? Dus ik uitgelegd dat de taart via de locatie gaat en dat zij ons vertelde dat dat niet kon. Tuurlijk wel zei de verkoopster, ze vond het ook belachelijk dat je niet eens je eigen taart mocht uitzoeken.. :biggrin: eindelijk iemand die er net zo overdenkt. Tenslotte betalen we er bijna 300 euro voor.

Dus mijn vriend en ik gingen al kijken wanneer we langs konden gaan. Ik toch nog even de locatie gemaild en verteld dat we de taart gingen uitzoeken en dat de bakker wel de prijs zou doorgeven. Krijg ik een mail terug waarin ze zegt dat dat niet nodig was en dat de bakker het altijd aan hun overliet  :ohmy:  :ohmy:
Ik begon alweer helemaal te koken...300 euro betalen voor iets wat je zelf niet mag uitzoeken?? No way!!

Aankomende vrijdag gaan we dus gewoon naar de bakker toe om er een uit te zoeken..zij zoeken dan maar verder uit hoe ze het doen, maar kan er behoorlijk pissig om worden.
Wat vinden jullie hiervan?

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #91 Gepost op: 16 augustus 2006, 09:05:20 »
Ik vind het ook belachelijk dat je niet zelf de taart zou mogen uitzoeken. Ook de taarttopper is toch iets wat je zelf wil uitzoeken, zeker omdat er zoveel verschillende zijn!
En 300,- voor een bruidstaart vind ik sowieso veel, maar dan mag je wel verwachten dat je precies krijgt wat JIJ wil, en niet wat de gastvrouw heeft uitgezocht!

Annemieke

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #92 Gepost op: 16 augustus 2006, 10:13:28 »
Gewoon bij de bakker langs gaan, zeker omdat je van hen zo'n reactie kreeg! En dan zoekt de locatie het wel weer met de bakker uit, zou ik zeggen. Net wat je zegt: je betaalt er toch (veel) voor, dan ga je er ook vanuit dat je het mag uitzoeken naar jullie wensen! Doet jullie locatie altijd zaken met dezelfde bakker? Dan zou het helemaal vreemd zijn dat vanuit de bakker gezegd wordt dat jullie zelf de taart kunnen uitzoeken en vanuit de locatie dat het niet kan. :huh:

Gwen

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #93 Gepost op: 16 augustus 2006, 10:14:59 »
Vind het ook wel vreemd. Gewoon naar de bakker gaan en lekker jullie taart uitzoeken hoor!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #94 Gepost op: 16 augustus 2006, 10:53:16 »
Beetje vaag allemaal!
Idd gewoon lekker zelf gaan uitzoeken en dan moeten de locatie en de bakker het ook maar lekker uitzoeken!

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #95 Gepost op: 16 augustus 2006, 11:42:26 »
Wij hadden op de lokatie ook niet veel keus... Toen zijn we gaan informeren bij de bakker waar de taart vandaan kwam, konden we ineens uit van alles kiezen EN ook nog eens veel goedkoper. Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om zelf de taart te verzorgen en dan snijgeld te betalen bij de lokatie... We waren 50 euro goedkoper uit, en hadden een taart die we mooi vonden!

Gwen

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #96 Gepost op: 16 augustus 2006, 12:36:08 »
Ja zo kan je het ook doen he! Bij ons zit de taart ook bij de locatie in. Ben benieuwd wat ze ons gaan vertellen over de taart. Maar we zullen wel zien over een tijdje!

Amy

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #97 Gepost op: 16 augustus 2006, 15:46:00 »
Aankomende vrijdag gaan we bij de bakker langs. De locatie doet altijd zaken met dezelfde bakker. Ik heb zelf het idee dat de locatie meer winst maakt als we het via hen doen.
Ik dacht inderdaad alleen ook aan het snijden Irene, misschien dat de locatie dit dan ook niet meer wil doen. Dan vragen we aan de bakker of zij het willen doen.

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #98 Gepost op: 16 augustus 2006, 22:49:12 »
Amy je hebt helemaal groot gelijk.
En vooral voet bij stuk houden.
Jullie betalen, dus jullie mogen kiezen

sophietje

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #99 Gepost op: 17 augustus 2006, 21:47:46 »
Wat raar zeg! Wat is dan het voordeel voor hun als zij bepalen hoe de taart eruit ziet....?
Het maakt toch niets uit, of ie nou geel, groen of paars is.
Of misschien willen ze dat ie goed past bij het interieur haha.
Nou ik zou gewoon naar de desbetreffende bakker gaan en een taart uitzoeken die jullie het mooiste vinden.
het is toch jullie dag?En niet die van hun.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards