collapse

Auteur Topic: Kaarten Zijn Zaterdag Gepost  (gelezen 2584 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vero

  • Gast
Kaarten Zijn Zaterdag Gepost
« Gepost op: 18 juli 2005, 10:01:59 »
Zaterdag hebben we onze kaarten gepost. Ook hebben we een gedeelte weggebracht....
Van die mensen heb ik al een aantal reacties ontvangen (allemaal positief, maar dat lijkt me niet meer dan logisch...ik zou het ook niet vertelen als ik iemands trouwkaart niet mooi vind)
Vandaag krijgen de mensen hem via de post. Ik verwacht niet dat die reactie geven, want dat is over het algemeen wat minder dichte familie en kennissen.
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2005, 10:07:54 door Vero »

Vampie

  • Gast
Kaarten Zijn Zaterdag Gepost
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2005, 10:43:51 »
Spannend, hé, Vero ...

Wij hebben onze kaarten gisteren de bus in gedaan, dus nu kunnen we samen de reacties afwachten.

Hihi, zie nu pas dat we ook op dezelfde dag trouwen ... of wacht, volgens mij heb ik dat al eerder aangegeven, want ik krijg een deja-vu moment  :biggrin:

Vero

  • Gast
Kaarten Zijn Zaterdag Gepost
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2005, 11:22:33 »
Ik had het la eens gezien.
Volgens mij zijn we met zijn 4-en die 9-9 trouwen.
Jij en ik, diana en sanie 28.
Isabel trouwt voor de 1e dag, maar die mag het de dag erna nog eens overdoen.... :tongue:

natascha

  • Gast
Kaarten Zijn Zaterdag Gepost
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2005, 14:52:18 »
Spannend hé wat de reacties zullen zijn......
Gelukkig zijn de eerste reacties positief......
Wij kregen net de kaart van mijn zwager en a.s. schoonzusje......ze wilden geen kaarten versturen, maar hebben nu toch maar een paar kaartjes voor de familie gedaan.
Een strand met ringen, en dan hun namen erop...

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Kaarten Zijn Zaterdag Gepost
« Reactie #4 Gepost op: 18 juli 2005, 15:23:43 »
Spannend he dat afwachten...ik kijk nu steeds op m'n mail of iemand al een berichtje heb gestuurd...

Ik heb de kaarten afgelopen donderdag verstuurd en heb buiten de leuke reacties van de forummeiden...wel "al" 3 reacties gekregen....ohw nee en van mijn collega's ook nog vandaag...dus ben benieuwd of het zo karig blijft  :sad:

Diana

  • Gast
Kaarten Zijn Zaterdag Gepost
« Reactie #5 Gepost op: 18 juli 2005, 15:33:57 »
Ow leuk!!!
week 30 willen wij ze versturen dat is ook al snel.
Zoveel mogelijk van de kaarten wil ik persoonlijk geven dat vind ik mooi om te doen het is toch een huwelijkskaart niet zomaar een ansichtkaartje :)

Vampie

  • Gast
Kaarten Zijn Zaterdag Gepost
« Reactie #6 Gepost op: 18 juli 2005, 15:56:14 »
En Vero, hoe staat het met jouw reacties???

Aan deze kant helemaal noppes  :sad:  Misschien dat ze denken dat wij nog steeds op vakantie zijn, maar hopelijk komen er vanavond wel een paar reacties...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards