Nieuws > Forum Regels

Tweede accounts niet meer toegestaan

<< < (14/15) > >>

marian1313:
Echt top dat we zo'n goede uitleg gekregen hebben.
En wat hebben jullie toch veel werk waar wij helemaal geen weet van hebben!

Lies86:
Bezint eer u begint....
Bedenk van te voren (op welk forum dan ook) wat je post en of mensen mogen weten wie je bent.
Maak dan je naam aan en pas je posts daarop aan ;) Klaar!
Misschien handig om dat ook duidelijk te melden bij het aanmelden?

Verder vind ik t duidelijk en vooral logisch!

JoyceS:

--- Citaat van: Lies86 op 18 oktober 2013, 10:14:58 ---Misschien handig om dat ook duidelijk te melden bij het aanmelden?

--- Einde van citaat ---

De regel wordt ook vermeld bij de forumregels op de index. Daar zijn we nog mee bezig. Volgt zsm

M14:
Waar ik nu eigenlijk nog meer van baal zijn de opgeheven vingertjes in dit draadje. Er wordt door sommigen nu net gedaan alsof we dom bezig zijn door info te delen die we niet aan de grote klok willen hangen, maar dat is natuurlijk niet zo. We hebben dit gedaan juist omdat we niet alles willen delen met naam en toenaam en de mogelijkheid bestond het zo te doen.

Het mocht, dat was een handige manier om (tijdelijk) anoniem mee te schrijven. Het mag nu niet meer om goede redenen, punt. Maar ik vind het niet leuk dat nu in sommige posts wordt gedaan alsof we beter hadden moeten weten, want ik ben juist erg voorzichtig met dit soort dingen. Misschien moet ik me dan niet aangesproken voelen en het meer bij mezelf zoeken, maar ik heb het idee dat ik nu beschuldigd wordt van iets wat niet klopt.

Ik ben normaal gesproken helemaal niet van de "felle" posts, maar hier voel ik me echt niet lekker bij.

Loesje9:
ja eens met M14, dat zit mij ook een beetje dwars...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie