collapse

Auteur Topic: Aanzoek Op Bali  (gelezen 7374 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aanzoeker

  • Gast
Aanzoek Op Bali
« Gepost op: 26 juli 2010, 13:09:36 »
hallo,

Over een aantal weken gaan we naar bali op vakantie. Onwijs veel zin in en naar toegeleefd.
Nu denk ik erover om haar daar te vragen. Dit is voor het eerst dat ik er serieus over het vragen na denk.
en voelt best vreemd(goede manier natuurlijk). Maar goed... we zijn zelfs op deze vakantie dan een jaar samen.
Zelf heeft ze wel eens grappen gemaakt over of ik haar daar zal vragen etc.
Ook heeft ze wel eens gezegd dat bij een bepaalde ring die ze eens dat ze die mooi vond als verlovingsring(grap of echt, who knows).

Dat ze wil trouwen zit wel goed, we hebben weleens gepraat over hoe en waar we dat zouden willen doen.

Maar nu de aanzoek. Heeft iemand tips voor aanzoeken op bali? zelf ben ik(vind ik zelf) meer het romatische type en wil de aanzoek intiem en op een mooie rustige locatie doen. Ik zou het fantasisch vinden om het savonds te vragen onder de sterrenhemel of iets dergelijks, dat niveau beetje haha.
Zit te denken om het hotel ook te mailen met tips etc. en wat de mogelijkheden zijn om iets te regelen.

Maar nu met of zonder ring? een ring alleen voor haar of ook voor mij?
(de ring zal ik dan al in NL moeten kopen)

Zelf denk ik dat ik alleen een ring voor haar koop en zou dan de eventuele trouwenringen samen willen uitzoeken.

Eigenlijk wil ik het beetje spontaan doen, teminste op vakantie zelf aanvoelen wanneer het de beste moment zijn kunnen zijn. En niet al een dag inplannen met vanalles. stel je voor dat het door omstandigheden(activiteiten) niet meer uitkomt.
Maar goed dan loop je elke avond met die ring opzak op zoek naar een goed moment. Dan trek ik niet qua spanning denk ik haha.


Ik ben benieuwd naar jullie gedachtens hierover, alleen het trouwen zou om financiele redenen niet binnen een jaar zijn denk ik.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Aanzoek Op Bali
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2010, 13:41:38 »
@Aanzoeker, klinkt goed!
Aanzoek onder de Balinese sterrenhemel met een mooie ring, mooi intiem! Daar zou zelfs deze non-romanticus wel van onder de indruk zijn... Ik zou het doen! En dan even contact zoeken met het hotel ivm. mogelijkheden, wellicht kan je voor de eerste avond daar vast een romantisch diner boeken (of bij een restaurant aan het strand dat zij tippen, kunnen zij vast voor je regelen) en dan daarna lekker gaan wandelen op het strand en dan hopsa -> aanzoek! Dan hoef je ook de spanning niet zo lang met je mee te slepen.

Ik zou qua ringen hetgeen doen dat jij al in gedachten hebt, verlovingsring voor haar en daarna samen de trouwringen uitzoeken...

aanzoeker

  • Gast
Aanzoek Op Bali
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2010, 14:59:27 »
@Aanzoeker, klinkt goed!
Aanzoek onder de Balinese sterrenhemel met een mooie ring, mooi intiem! Daar zou zelfs deze non-romanticus wel van onder de indruk zijn... Ik zou het doen! En dan even contact zoeken met het hotel ivm. mogelijkheden, wellicht kan je voor de eerste avond daar vast een romantisch diner boeken (of bij een restaurant aan het strand dat zij tippen, kunnen zij vast voor je regelen) en dan daarna lekker gaan wandelen op het strand en dan hopsa -> aanzoek! Dan hoef je ook de spanning niet zo lang met je mee te slepen.

Ik zou qua ringen hetgeen doen dat jij al in gedachten hebt, verlovingsring voor haar en daarna samen de trouwringen uitzoeken...


he bedankt voor je reactie, maar is het niet al te snel geljk begin van de vakantie? we gaan nammelijk een kleine maand er heen. misschien halverwege? ligt aan de omstandigheden dan denk ik

lots

  • Gast
Aanzoek Op Bali
« Reactie #3 Gepost op: 26 juli 2010, 15:46:53 »
hoi hoi

zoals je in mijn post kunt zien ben ik zelf net in bali getrouwd, als ik je een advies mag geven stel haar de vraag bij een yeti (nee niet het sneeuwmonster) maar de kleine huisjes aan het eind van de steigers aan het strand, als je in de buurt van nusa dua of ubud zit zou ik het daar doen absoluut de mooiste plekjes, en voor een paar cent kun je ook nog wel een zesgangen diner krijgen op het strand alleen jullie tweeen en muziek en wijn erbij perfect als het bij jullie past..

succes!!1

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Aanzoek Op Bali
« Reactie #4 Gepost op: 26 juli 2010, 15:56:38 »
Of doe een excursie naar Nusa Lembongan, prachtig eilandje voor de kust van Bali met werkelijk prachtige onbedorven palmenstranden :biggrin:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Aanzoek Op Bali
« Reactie #5 Gepost op: 26 juli 2010, 16:37:02 »
Haha @Aanzoeker, het is net hoe lang jij de spanning aankan... :wink:

Siske

  • Gast
Aanzoek Op Bali
« Reactie #6 Gepost op: 26 juli 2010, 18:51:19 »
Veel succes met je aanzoek.
Ik heb met mijn aanzoek pandorabedeltjes gehad voor aan mijn armband is ook erg leuk. Nu wil ik niet zeggen dat een ring niet leuk is. Maar daar zijn ook vele mogelijkheden in. Weet ook niet of ze een ringdrager is of armband of een ketting of oorbellen graag in heeft???

En wanneer je gaat vragen ja ligt er echt aan hoe lang je de spanning vol kunt houden. Maar ja ik zou het gewoon proberen aan te voelen. Niet te veel te regelen vaak loopt dit dan toch anders als gepland.

Heel erg leuk dat je hetromantisch wil doen geweldig

~M*M~

  • Gast
Aanzoek Op Bali
« Reactie #7 Gepost op: 26 juli 2010, 19:51:11 »
Ik ben ook op vakantie ten huwelijk gevraagd, alleen een heel andere bestemming, nl wintersport.

Mijn vriend heeft me meteen de 1ste dag gevraagd, hij kon niet langer wachten.
Hij had een goedkope ring gekocht (bij de hema €5,-) waarvan hij wist dat ik die heel lelijk zou vinden en hebben later samen een ring uitgezocht. Ook omdat ik mijn verlovingsring en trouwring om dezelfde vinger wil dragen.

aanzoeker

  • Gast
Aanzoek Op Bali
« Reactie #8 Gepost op: 27 juli 2010, 07:47:50 »
Of doe een excursie naar Nusa Lembongan, prachtig eilandje voor de kust van Bali met werkelijk prachtige onbedorven palmenstranden :biggrin:

Wij gaan iedergeval (duik)excursie naar lombok doen. denk dat het eiland vergelijkbaar is met Nusa Lembongan.



Ik ga proberen om het in de eerste week te vragen en bij die huisjes op het eind van zo'n lange steiger lijkt me super.
En inderdaad wil ik niet te veel regelen, beetje spontaan is leuker en beter voor mn zenuwen haha.
Het enige niet spontane is dat ik de ring hier al koop en dat ik haar ga vragen haha

Allen bedankt voor jullie reactie, ik zal tegen die tijd even verslag doen :)
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2010, 07:48:31 door aanzoeker »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Aanzoek Op Bali
« Reactie #9 Gepost op: 28 juli 2010, 11:41:59 »
Heel veel plezier op Bali. Dat zal vast en zeker een onvergetelijke vakantie worden!!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Aanzoek Op Bali
« Reactie #10 Gepost op: 21 oktober 2010, 13:23:30 »
Jammer dat ik nu pas deze website bekijk! Ik ben zelf al 13 keer naar Bali geweest.
Ben erg benieuwd waar en hoe en of er ja is gezegd natuurlijk :biggrin:

w&ndy

  • Gast
Aanzoek Op Bali
« Reactie #11 Gepost op: 21 oktober 2010, 17:20:48 »
hier nog een nieuwsgierig aagje! ben net terug van onze honeymoon in je raad het al; Bali
ben benieuwd waar en hoe je het gedaan hebt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards