collapse

Auteur Topic: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?  (gelezen 314553 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lindsay

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #125 Gepost op: 6 augustus 2009, 16:15:02 »
Liset bedankt voor de uitleg!! Toppie!!

Dat Decopapier vinden is nog moeilijker dan ik dacht.. morgen maar even naar die hele grote Hobbywinkel hier in Almere Buiten hopelijk hebben ze het daar!!
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2009, 16:15:28 door lindsay »

bride 2 be

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #126 Gepost op: 8 augustus 2009, 16:45:35 »
Nou ik heb ook wat in elkaar gefrutseld. Ben niet 100% tevreden maar goed, hij kan ermee door.

[attachment=11130:Enveloppendoos.JPG]

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #127 Gepost op: 8 augustus 2009, 16:46:42 »
Die is leuk!!!
Waar ben je niet tevreden over als ik vragen mag?

bride 2 be

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #128 Gepost op: 8 augustus 2009, 16:47:48 »
Heb hem bekleed met kaftpapier maar dat kreeg ik niet zo strak als ik graag zou willen, vandaar. Ben nogal een pietje precies :wink:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #129 Gepost op: 8 augustus 2009, 17:29:19 »
Ja dat papier is inderdaad wat stug.
Maar als je het niet erg vind wil ik toch je idee jatten. Ik vind nl de onderste doos met dat lint erom erg mooi :biggrin:

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #130 Gepost op: 8 augustus 2009, 19:31:14 »
Wow Esmé, jullie enveloppendoos is echt TE chique :biggrin:
Heel mooi..

B2B: ik vind die van jouw ook mooi hoor, je mag trots zijn op jezelf schat :biggrin:

bride 2 be

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #131 Gepost op: 9 augustus 2009, 11:51:38 »
@ HB: tuurlijk mag je het idee jatten! Ik voel me zelfs vereerd :biggrin:

@ Liek: wat ben je toch lief!!!
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2009, 11:51:51 door bride 2 be »

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #132 Gepost op: 9 augustus 2009, 19:59:15 »
[quote name=\'Melissie\' post=\'206892\' date=\'13 February 2009, 19:03\']Ik heb me ook laten inspireren door de plaatjes die hier gepost zijn. Heb allerlei doosjes gekocht (voornamelijk bij Ikea en Xenos), lint, stof en allerlei versiersels. En dit is het resultaat:



Hij is niet overal even mooi geworden. Maar ach....op t feest staat de doos op een tafel en is het toch beetje donker....:wink:[/quote]

Ondanks dat jullie dag al is geweest wil ik toch ff zeggen: WOW wat ben jij creatief geweest zeg. En een geweldig resultaat!

Trouwens vind jullie allemaal erg creatief en ook geweldige resultaten, jullie mogen gewoon trots zijn op jezelf  :cool:
Hieronder in reactie op Han&iris,  mijn creatieve oplossing voor de envelopjes :laugh:

groetjes Anneloes
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2009, 21:30:53 door loesje. »

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #133 Gepost op: 9 augustus 2009, 20:05:51 »
[quote name=\'Han & Iris\' post=\'204571\' date=\'06 February 2009, 02:14\']Wij hebben op Marktplaats voor 2 tientjes een mooie nostalgische brievenbus gekocht en die gaan we spuiten in de kleur van de trouwjurk (bordeauxrood) en goud. Dan nog een paar mooie linten en veren bloemen eromheen en we hebben een prachtige enveloppen oplossing die bovendien op slot is. We hebben weleens gehoord dat bij een huwelijk een deel van de enveloppen verdwenen was.[/quote]

Wat een goed idee, ik heb gelijk ff op marktplaats zitten neuzen! En heb nu een amerikaanse brievenbus gekocht voor 2 tientjes, deze ga ik in kleurtje spuiten en namen erop!! Aangezien wij op honeymoon willen gaan naar Amerika :laugh:
groetjes Anneloes
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2009, 20:07:16 door loesje. »

moi2009

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #134 Gepost op: 9 augustus 2009, 20:42:08 »
Het is toch gelukt met behang en hobbylijm. En dat terwijl het best dik behang was. Nu nog mooi donkerblauw lint vinden.

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #135 Gepost op: 9 augustus 2009, 21:33:23 »
[quote name=\'moi2009\' post=\'253231\' date=\'09 August 2009, 20:42\']Het is toch gelukt met behang en hobbylijm. En dat terwijl het best dik behang was. Nu nog mooi donkerblauw lint vinden.[/quote]

Fijn dat het gelukt is, ik ben benieuwd naar jou resultaat :rolleyes:

lindsay

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #136 Gepost op: 24 augustus 2009, 18:34:02 »
Nou die van ons is ook eindelijk af...
Toch maar de dozen van Hema gekocht lekker makkelijk, hoefde hem dus alleen te versieren :wink:

[attachment=11249:_cid.jpg]

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #137 Gepost op: 24 augustus 2009, 18:44:00 »
[quote name=\'lindsay\' post=\'258179\' date=\'24 August 2009, 18:34\']Nou die van ons is ook eindelijk af...
Toch maar de dozen van Hema gekocht lekker makkelijk, hoefde hem dus alleen te versieren :wink:

[attachment=11249:_cid.jpg][/quote]
lekker makkelijk?? Ik vind hem echt super gelukt!! Mooi hoor

Limoentje

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #138 Gepost op: 29 augustus 2009, 19:33:23 »
Meiden,

Bij xenos hebben ze nu ook dozen te koop in verschillende maten vanaf 1,50. Gestreept en met stippen met om de rand heen een lint in de kleur van de doos. De dozen zijn er in een vierkant model en een rond model in de kleuren bruin, roze, zwart en paars.

het is maar een tip!!

Mirte 25

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #139 Gepost op: 2 september 2009, 13:52:10 »
Halo dames,

Ik wilde mijn wer ook even laen zien. De gene met blauw en geel is voor mij zelf. De andere heb ik gemaakt voor iemand die als thema de jungel had!

Groetjes

 Mirte

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #140 Gepost op: 2 september 2009, 16:19:48 »
[quote name=\'Inx\' post=\'248812\' date=\'25 July 2009, 10:01\']Ik heb het ideetje van Ingedepinge gebruikt! Een enorm spaarvarken van papier machee voor de enveloppen. :biggrin: Ik vond het te grappig!

Dus een enorme ballon gekocht bij de feestwinkel en vriendlief zich de sterretjes voor z'n ogen laten blazen. Gepapier-macheed (?? :wink: ) en vier "pootjes" van een eierdoos (net als vroeger op school :wink:) en een neus van een groot danoontje. :)
Nu afwachten of hij over een paar dagen ok is of dat er nog meer lagen op moeten. Daarna nog oren erop, dan spuit ik hem zilver, beetje "thema-kleur" op onze bruiloft. Daarna oogjes erop en een gleuf erin en dan ben ik benieuwd of die leuk wordt.


Dit is hem tot nu toe, haha![/quote]


Is ie al uitgedroogd? Fotootje van de zilveren piggy-bank!!!

Kim van Gameren

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #141 Gepost op: 2 september 2009, 22:42:06 »
Bij deze mijn knutsel/friemelwerk:

Zo zien de dozen er van de voorkant uit:


Zo zal de opstelling uiteindelijk worden:


Groetjes!!

dropsleutel

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #142 Gepost op: 3 september 2009, 14:00:08 »
[quote name=\'Lynnz\' post=\'260472\' date=\'02 September 2009, 16:19\'][quote name=\'Inx\' post=\'248812\' date=\'25 July 2009, 10:01\']Ik heb het ideetje van Ingedepinge gebruikt! Een enorm spaarvarken van papier machee voor de enveloppen. :biggrin: Ik vond het te grappig!

Dus een enorme ballon gekocht bij de feestwinkel en vriendlief zich de sterretjes voor z'n ogen laten blazen. Gepapier-macheed (?? :wink: ) en vier "pootjes" van een eierdoos (net als vroeger op school :wink:) en een neus van een groot danoontje. :)
Nu afwachten of hij over een paar dagen ok is of dat er nog meer lagen op moeten. Daarna nog oren erop, dan spuit ik hem zilver, beetje "thema-kleur" op onze bruiloft. Daarna oogjes erop en een gleuf erin en dan ben ik benieuwd of die leuk wordt.


Dit is hem tot nu toe, haha![/quote]


Is ie al uitgedroogd? Fotootje van de zilveren piggy-bank!!!
[/quote]

ik vraag me dus ook al weken af hoe je varken is geworden inx

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #143 Gepost op: 3 september 2009, 14:29:42 »
Haha, hij ziet er nog steeds ongeveer zo uit. Hij is opgedroogd en stevig maar ik heb hem nog niet gespoten. Hij staat in het schuurtje. Als hij af is, post ik natuurlijk een foto! :biggrin: Lief dat jullie ernaar vragen.

pleakley

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #144 Gepost op: 3 september 2009, 16:09:11 »
[quote name=\'dropsleutel\' post=\'260813\' date=\'03 September 2009, 14:00\'][quote name=\'Lynnz\' post=\'260472\' date=\'02 September 2009, 16:19\'][quote name=\'Inx\' post=\'248812\' date=\'25 July 2009, 10:01\']Ik heb het ideetje van Ingedepinge gebruikt! Een enorm spaarvarken van papier machee voor de enveloppen. :biggrin: Ik vond het te grappig!

Dus een enorme ballon gekocht bij de feestwinkel en vriendlief zich de sterretjes voor z'n ogen laten blazen. Gepapier-macheed (?? :wink: ) en vier "pootjes" van een eierdoos (net als vroeger op school :wink:) en een neus van een groot danoontje. :)
Nu afwachten of hij over een paar dagen ok is of dat er nog meer lagen op moeten. Daarna nog oren erop, dan spuit ik hem zilver, beetje "thema-kleur" op onze bruiloft. Daarna oogjes erop en een gleuf erin en dan ben ik benieuwd of die leuk wordt.


Dit is hem tot nu toe, haha![/quote]


Is ie al uitgedroogd? Fotootje van de zilveren piggy-bank!!!
[/quote]

ik vraag me dus ook al weken af hoe je varken is geworden inx
[/quote]


Mijn vriend en ik vonden het idee zo geweldig dat wij nu ook een varken aan het maken zijn :biggrin: Hij wordt iets anders maar ook heel mooi.
Bij deze bedankt voor de super inspiratie :biggrin:

dropsleutel

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #145 Gepost op: 3 september 2009, 23:23:44 »
daar is dit forum dan toch ook voor. en wat ik zelf er zo leuk aan vind is dat iedereen er toch weer zijn eigen draai aan geeft.

inx, haha ik herken dat wel hoor en je hebt nog even de tijd. we wachten rustig op het resultaat
« Laatst bewerkt op: 3 september 2009, 23:27:14 door dropsleutel »

Madeira

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #146 Gepost op: 4 september 2009, 11:04:42 »
Leuk idee met het varkentje !
Ik heb alleen een nee/nee sticker..misschien buurman eens om oude kranten vragen :)
Of mn vriend wat krantjes van de trein mee laten meenemen :)

pleakley

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #147 Gepost op: 4 september 2009, 14:47:23 »
[quote name=\'Madeira\' post=\'261067\' date=\'04 September 2009, 11:04\']Leuk idee met het varkentje !
Ik heb alleen een nee/nee sticker..misschien buurman eens om oude kranten vragen :)
Of mn vriend wat krantjes van de trein mee laten meenemen :)[/quote]

Wij hadden het zelfde probleem. Ben maar bij mijn ouders langs geweest. Was wel grappig ook.
"Hey mam, heb je misschien oude kranten voo me.. ja hoor.. Waarom? NOu..... Wij gaan een varken maken.."
Hihi mijn moeder keek best raar. Heb maar het hele verhaal uitgelegd anders snapte ze er nu nog niets van.
Het zelf dingen maken werkt wel heel aanstekelijk zeg.. Ga steeds meer dingen zelf maken; is nog geodkoper ook.
Zal is een foto proberen te plaatsten van mijn varken

pleakley

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #148 Gepost op: 4 september 2009, 14:57:27 »

Dit is mijn varken.. Nog lang niet af hoor.Nog iets meer laagjes krant, wit verven en mooi maken. De ogen heb ik er losjes opgeplakt voor het idee.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #149 Gepost op: 4 september 2009, 21:41:12 »
Hij is supercool!!! Heb je die ogen gewoon gekocht in de hobbywinkel? En waar heb je het varken van gemaakt? Ook met zo'n ENORME ballon?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards