collapse

Auteur Topic: Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd  (gelezen 6770 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Gepost op: 9 september 2010, 22:53:57 »
We hebben echt een superdag gehad, met waanzinnig mooi weer. Echt ongelooflijk hoe bagger het de dagen ervoor was en hoe het op onze trouwdag was, onvoorstelbaar dat het toen zo heerlijk was.

Vrijdag 13 augustus
We waren allebei vrij dus hebben de laatste dingen voorbereid, huis tip top in orde gemaakt en de voortuin opgefleurd met wat bloemen. ’s Middags richting mijn schoonmoeder, zij is kapster en zou mijn haar alvast in de krullers zetten. Dat duurde wel even eer alles droog was onder de kap en het was zo gezellig dat we pas rond 23 uur naar huis gingen. Toevallig was het ook nog eens mooi weer aan het worden en was er veel sterrenregen in die nachten. We vonden het wel wat hebben dus hebben we de stoelen neergezet en hebben we nog een uurtje sterren zitten kijken onder een fleecekleed (het werd toch wel koud;)). Rond half 1 gingen we naar bed.
Zaterdag 14 augustus “The day”
Allebei niet echt goed geslapen, vaak wakker geweest. Maar gelukkig de rest van de dag geen last van gehad. Om half 9 waren we beneden, samen nog even wat ballonnen in de voortuin gehangen en toen moest Den toch echt naar Hoogvliet. Hij zou samen met Lance zich daar aankleden en daar ook opgehaald worden. Alles ging volgens planning gelukkig..
Schoonmoeder was half 10 bij me om mijn make-up en haar te doen en iets voor tienen stapte de fotograaf binnen, we hadden er 2 dus was gelijk druk hihi Half 11 ongeveer in mijn jurk gehesen en wachten. Rond 11 uur was ik wat kwijt dus schoonmoeder belde Den en die wist het ook niet, maar daardoor wisten we wel dat hij onderweg was :wink: Toen pas kwamen de zenuwen, jeetje wat duurt het dan lang eer ze er zijn.
Iets voor half 12 kwam hij eindelijk aan, jeetje wat waren mijn mannen mooi zeg! Was best wel heftig moment.

Den en ik zijn samen foto's gaan maken, Lance bleef bij oma in ons huis achter. We zijn eerst naar het strandje gegaan en hebben daar best grappige foto’s gemaakt. Daarna richting vuurtoren, maar de fotograaf was nogal brutaal dus die sprak een eigenaar van een boot aan of we daarop mochten. Die waren zo trots op hun boot (zelf ontworpen en gebouwd) dat die graag toestemming gaven, dus dat was ook heel leuk. Daarna nog bij de bunkers geweest, daarop die heuvels kijk je uit over de Haringvliet dus met alle boten op de achtergrond zijn dat vast ook mooie foto's geworden. Toen weer richting huis, Lance ophalen en de rest om naar het gemeentehuis te gaan. Onderweg hebben we ons rot gelachen. Den moest nog pinnen!! Ja, dat verzin je niet, maar zo is hij haha De chauffeur laten stoppen bij de bank en de fotograaf stopte achter ons. Die stapte gelijk uit met camera en al en lag helemaal in een scheur. Die had zoiets nog nooit meegemaakt in zijn carriere, dat een bruidegom nog moest pinnen op zijn trouwdag haha

Vanaf ons huis in een stoet met onze families zijn we naar het gemeentehuis gereden. Daar ging het nog een klein beetje fout, want mijn oom wist niet dat hij direct als wij stopten naar beneden kon bij het gemeentehuis om te parkeren. Ze reden dus rechtdoor met iedereen erachteraan en dat is een eenrichtingsweg langs de haven en duurde dan ook een tijdje voor iedereen bij het gemeentehuis was. Ach ja, ik zat goed in de auto dus maakte me niet zo druk.
In het gemeentehuis kreeg ik het wel even moeilijk toen ik samen met mijn pa naar binnen liep en naar mijn broer keek. Toen pas kreeg ik door: oh ja K*t! Ma is er niet! Maar kon mijn tranen redelijk bedwingen. We hadden een grote kaars branden en de babs deed een klein zinnetje over waarom die kaars brandde. Was mooi zo… Niet teveel de nadruk erop, maar toch dat we aan de mensen dachten die er niet bij konden zijn. De babs deed het erg leuk allemaal en na het officiële gedeelte waren we getrouwd hihi Lance en mijn neefje kwamen de ringen brengen en Lance kreeg zijn armband om. Alleen moest die om zijn ketting in plaats van zijn hand, raar kind :laugh:

We hebben nog witte 2 duiven losgelaten voor het gemeentehuis, Den gooide zo hard dat die duif volgens mij niet wist wat hem overkwam, gooide hem bijna in de boom

Bij de limo kregen we champagne dus die hebben we op weg naar de feestlocatie al lekker zitten drinken (had er een droge mond van gekregen :wink: )
De rest van de dag was ook alles heel goed geregeld, taart was heerlijk, diner ook. en de DJ deed het ook goed, iedereen vond t erg gezellig. Wij ook! de kids hebben zich prima vermaakt. rond 11 uur werd het Lance teveel dus die ging in een campingbedje liggen in de zaal en was binnen 2 minuten weg, mijn nichtje lag op 2 stoelen te slapen maar lag ook prima. Om 0.00 uur was het feest afgelopen, we eindigden de avond met het nummer van Dirty Dancing: I had the time of my life. Ik wist alleen niet dat we weer samen op de dansvloer moesten zijn dus ik zorgde dat mijn schoonmoeder erbij kwam en pakte daarna mijn vader ook erbij. Wel heel toepasselijke tekst voor hem, gezien alles wat hij voor ons gedaan heeft. En toen was het afscheid nemen en gingen wij naar ons huisje op het park. De volgende morgen kregen we daar nog een champagneontbijt en toen was het echt over.

We hebben het echt heerlijk gehad, hebben zo genoten van alles die dag. Ik moet nog glimlachen als ik er aan terug denk..

Het is geloof ik wel een heel verhaal, maar ik ben niet zo goed in alles uittikken :wink: Ik zal proberen wat foto’s erbij te zetten.Ik kreeg niet meer foto's erbij, dus probeer het hier nog een keer :wink:

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2010, 23:14:34 »
gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Jullie zagen er echt prachtig uit en het klinkt als een geweldige dag.
Geniet lekker van de wittebroodsweken :)

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2010, 23:16:00 »
Gefeliciteerd!! Jullie zagen er prachtig uit! Leuk verhaal en mooie foto's ook!! :biggrin:
groetjes

Silvia87

  • Gast
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #3 Gepost op: 9 september 2010, 23:19:43 »
Wat een leuk verhaal!
En wauw! wat waren jullie mooi!!! :biggrin:

Diamond

  • Junior
  • **
  • Berichten: 122
  • Geslacht: Vrouw
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #4 Gepost op: 9 september 2010, 23:21:13 »
Gefeliciteerd! Wat een prachtige foto's, lekker zonnig  :biggrin:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #5 Gepost op: 10 september 2010, 06:29:52 »
WAAAAAAAAAUW; wat een prachtig stel!!

Gefeliciteerd!!


ik ben helemaal onder de indruk van je prachtige jurk!

heb t verslag nog niet gelezen!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #6 Gepost op: 10 september 2010, 08:31:54 »
Wat een schitterend paar zijn jullie. Je jurk staat je echt super!!
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #7 Gepost op: 10 september 2010, 09:56:11 »
Gefeliciteerd! Wat zagen jullie er prachtig uit! Geniet van jullie wittebroodsweken.

Nanna

  • Gast
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #8 Gepost op: 10 september 2010, 10:07:24 »
Wauw! Wat een prachtige foto's. Jullie zijn mooi en de omgeving ook en dan ook nog zulk weer. Geniet nog maar lang van de herinneringen. Gefeliciteerd!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #9 Gepost op: 10 september 2010, 10:22:22 »
Wat een geweldige jurk :wub:

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #10 Gepost op: 10 september 2010, 10:25:14 »
Van harte gefeliciteerd!!!

Mooie jurk, mooie foto's, mooie dag!! Geniet van je wittebroodsweken!

doortje1

  • Gast
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #11 Gepost op: 10 september 2010, 14:12:14 »
Wat zagen jullie er super mooi uit!!
Gefeliciteerd nog.....geniet samen...

debster28

  • Gast
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #12 Gepost op: 10 september 2010, 15:00:58 »
nogmaals prachtig meid

w&ndy

  • Gast
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #13 Gepost op: 10 september 2010, 20:35:58 »
Mooi bruidspaar hoor!!

m-a-n-d-y

  • Gast
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #14 Gepost op: 10 september 2010, 22:36:38 »
Gefeliciteerd.
Jullie zagen er prachtig uit!

M'lein

  • Gast
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #15 Gepost op: 15 september 2010, 14:50:29 »
Gefeliciteerd! Wat een schitterende foto's!!

Kimheijne

  • Gast
Karin & Dennis 14-08-2010 Getrouwd
« Reactie #16 Gepost op: 17 september 2010, 13:23:46 »
Gefeliciteerd!
Wat een leuk verhaal.
Ik verslikte me bijna in m'n thee toen ik het stukje over de duiven las. Echt mijn humor!  :biggrin:
Wat een prachtige jurk ook!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards