collapse

Auteur Topic: Suggesties Alsjeblieft.  (gelezen 6382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

irish25

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Gepost op: 22 maart 2008, 00:42:48 »
Wij gaan trouwen in Roosendaal (in de buurt van Breda). Ik kom uit Ierland en wil verhuizen naar Nederland in Juni.

Wij willen een mooie locatie (I'd really like a marquee/nice hotel!). Suggesties zijn welkom voor mogelijke locaties.

P.s. Sorry maar mijn Nederlands is een beetje weird.  :blink:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2008, 09:57:13 »
Hey there, no problem about the dutch/english :wink:
I'll do this in English so it's a little bit more easy to jump into :biggrin:

First of all, welcome to these forums! And of course to Holland! I live in Breda, and if you are looking for a really nice hotel/location, I think you should check out Landgoed Wolfslaar. I do think it is pretty expensive though.

Have fun with all the preparations!

irish25

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2008, 00:55:44 »
Thanks.

Die locatie is heel mooi maar heel duur!!! :sad:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2008, 08:04:06 »
Daar was ik al bang voor :sad:
Hmmm ... lastig, ik woon zelf nog niet zo lang in Breda, dus ik vind het moeilijk om je andere locaties aan te raden.

Bruidje2008

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #4 Gepost op: 26 maart 2008, 10:20:21 »
Wij trouwen op Landgoed Wolfslaar, maar dat is inderdaad aan de dure kant.

Je kunt ook trouwen in de Grote Kerk (op de grote markt in Breda). Je kan daar zowel voor de kerk als voor de wet trouwen. Daarnaast kan je natuurlijk ook nog op het stadhuis trouwen (ook op de grote markt) en in de wijk Princenhage kan je ook voor de wet trouwen zie website en in de Waalse Kerk (nabij het stadspark Valkenberg).

Voor het gehele overzicht van trouwlocaties in Breda zie deze website

In Roosendaal ben ik niet zo bekend, maar in Bergen op Zoom heb je geloof ik ook een mooie locatie. Anders even googelen?
Veel succes met het vinden van een geschikte locatie!
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2008, 10:21:50 door Bruidje2008 »

superwoman

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #5 Gepost op: 26 maart 2008, 13:23:23 »
Welkom!
(restaurant) Boswachter liesbosch.
Leuke lokatie alleen vonden wij de inrichting oudbollig - dus niet zo van deze tijd  :unsure:
De prijs was érg netjes.

http://www.boswachter-liesbosch.nl/boswachter/

Prinses

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #6 Gepost op: 1 juni 2008, 14:18:43 »
[quote name=\'Lyanna\' post=\'155100\' date=\'22 March 2008, 10:57\']Hey there, no problem about the dutch/english :wink:
I'll do this in English so it's a little bit more easy to jump into :biggrin:

First of all, welcome to these forums! And of course to Holland! I live in Breda, and if you are looking for a really nice hotel/location, I think you should check out Landgoed Wolfslaar. I do think it is pretty expensive though.

Have fun with all the preparations![/quote]

Ik kom zelf ook uit Roosendaal, en ik vind het persoonlijk echt helemaal niks om in deze stad te trouwen, geen leuke lokaties. Wij trouwen ook op landgoed Wolfslaar in Breda, maar dat kost je wel een flinke duit. Verder zou ik het niet zo weten, wij zijn als eerste bij wolfslaar gaan kijken en het is daarbij gebleven omdat we het een prachtige lokatie vinden!
Veel succes, groetjes Dorine

Carolina

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #7 Gepost op: 1 juni 2008, 16:03:46 »
Ik geloof dat Ladyxochy in Breda op een kasteel in de stad is getrouwd, misschien kun je het haar vragen welke het was.

sunshine

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #8 Gepost op: 22 juli 2008, 12:42:43 »
Je kan ook in de Sint Jan in Roosendaal trouwen. Daar kan je in het gebouw voor de wet trouwen en ook gelijk je feest houden.

Ik weet de prijzen nog niet, zo ver ben ik nog niet geraakt, maar die lokatie is onze tweede keuze.

stemi

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #9 Gepost op: 22 juli 2008, 17:03:07 »
Wij komen ook uit Roosendaal (toevallig eigenlijk dat er meerdere zijn)
Wij trouwen in Anno 1810 dat is vroeger een protestandse kerk geweest.
Ik wilde heel graag in het raadhuis trouwen maar dat hebben ze er niet mooier opgemaakt met het gifgroen!!!
In de Sint-Jan had ik nog niet van gehoord!!!!
Het feest houden wij in Zaal burgerhout!!!!

sunshine

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #10 Gepost op: 22 juli 2008, 17:24:17 »
oh ja dat is ook zo een mooi gebouw, de anno 1810. Kom ik met carnaval altijd langs!

stemi

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #11 Gepost op: 22 juli 2008, 21:50:01 »
[quote name=\'sunshine\' post=\'171657\' date=\'22 July 2008, 17:24\']oh ja dat is ook zo een mooi gebouw, de anno 1810. Kom ik met carnaval altijd langs![/quote]
Ik ook maar ik zag het eigenlijk nooit  :blink:  Hoe zou dat nou komen :biggrin:  :tongue:

mvdylan

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #12 Gepost op: 23 juli 2008, 11:01:36 »
ik kom dus uit etten-leur. nou is de trouw en feest lokatie al bekent.
maar nou zie ik dat er een aantal uit de omgeving komen dus heb ik een vraagje. wij trouwen in maart en dus heb ik zeker een binnenlokatie voor foto's nodig. weten jullie een paar lokaties?? ik zelf had idd de wolfslaar ook ondekt maar daar krijg ik maar geen reactie van helaas.

stemi

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #13 Gepost op: 23 juli 2008, 13:44:07 »
[quote name=\'mvdylan\' post=\'171723\' date=\'23 July 2008, 11:01\']ik kom dus uit etten-leur. nou is de trouw en feest lokatie al bekent.
maar nou zie ik dat er een aantal uit de omgeving komen dus heb ik een vraagje. wij trouwen in maart en dus heb ik zeker een binnenlokatie voor foto's nodig. weten jullie een paar lokaties?? ik zelf had idd de wolfslaar ook ondekt maar daar krijg ik maar geen reactie van helaas.[/quote]
Wij hebben voor binnenlocatie het markiezenhof in Bergen op zoom dat is blijkbaar heel er mooi

mvdylan

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #14 Gepost op: 23 juli 2008, 15:24:33 »
oke dank je. ik heb net even op internet gekeken naar plaatjes. ziet er mooi uit.   ga het er even over hebben mij me as. ik vind het super mooi.
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2008, 15:29:34 door mvdylan »

stemi

  • Gast
Suggesties Alsjeblieft.
« Reactie #15 Gepost op: 23 juli 2008, 15:26:49 »
Onze Fotografe zei dat we er gewoon naartoe konden gaan en dat er geen kosten aan verbonden zijn.
Maar we duimen heel hard dat we gewoon buiten de foto's kunnen maken :-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards