collapse

Auteur Topic: Twijfels over de jurk  (gelezen 204244 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #900 Gepost op: 28 maart 2013, 21:02:44 »
De mijne is ook meegeweest. We vonden da heel fijn.
Zelfs al in pak en jurk naast elkaar gestaan, zo leuk!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #901 Gepost op: 29 maart 2013, 09:09:00 »
Ik twijfel altijd over alles, dus ook over mijn jurk.
Ik weet dat het hem is, maar ik sta zo suf op de foto dat ik steeds als ik die bekijk weer twijfel!

Heel herkenbaar...ik ben dan wel dolblij met m'n keuze, maar als ik kijk naar de foto's die de verkoopster heeft gemaakt van mij in m'n jurk -vlak nadat ik m'n keuze had gemaakt- zie ik dat ik zo'n raar, beetje gespannen gezicht trek. Maar ja, het was ook een heel spannend moment!
Hopelijk is m'n jurk in mei binnen en kan ik dan een eerste doorpas doen in m'n eigen maat, als het goed is ook met m'n trouwschoenen eronder en m'n trouwkapsel en -make up erboven! Dan zal het er vast een stuk beter uitzien...

john,jolanda

  • Gast
bruidsjurk in outlet gekocht...nu enorme twijffel
« Reactie #902 Gepost op: 5 juni 2013, 23:47:46 »
Hallo allemaal,

Aangezien ik pas in september 2014 ga trouwen ben ik toch bruidsjurken gaan passen.
Laat ik nu een enorm leuke jurk gezien hebben.Ik " voelde" op dat monent dat het mijn jurk was. Zoals het bij een outlet gaat mowt je de jurk meteen betalen of aanbetalen. Ik was euforisch over de jurk. Eenmaal thuis en weer bekomen slaat de twijffel enorm toe of ik wel de juiste keus heb gemaakt. Ik heb de helft aanbetaald maar weet niet of ik de jurk echt wil...HELP. Wat moet ik nu doen? mijn gevoel volgen of...

Een enorm twijffelende a.s. bruid

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: bruidsjurk in outlet gekocht...nu enorme twijffel
« Reactie #903 Gepost op: 6 juni 2013, 11:24:03 »
Je hebt nog tijd genoeg toch? Vraag anders of je nog een keer mag passen? :)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: bruidsjurk in outlet gekocht...nu enorme twijffel
« Reactie #904 Gepost op: 6 juni 2013, 12:50:49 »
Idd, gewoon vragen of je hem nog eens mag passen! Vaak is dit geen enkel probleem.

Al moet ik zeggen, dat veel dames jou twijfel hebben.
Toen ik mijn jurk aan had, was ik verliefd. Nog meer gepast, maar nee het moest echt DIE jurk worden.
Dus besteld, en aanbetaald, en eenmaal thuis dacht ik: WAT HEB IK GEDAAN??
Vanmorgen heb ik hem voor de 3e keer aangehad, en ik kan niet wachten tot ik hem over 3 weken de hele dag mag dragen! Het is zeker te weten mijn droomjurk!

Corine86

  • Gast
Re: bruidsjurk in outlet gekocht...nu enorme twijffel
« Reactie #905 Gepost op: 6 juni 2013, 14:14:16 »
Twijfel na aankoop... ik ken het!
Was altijd dol op het programma 'Say yes to the dress', maar mag het van mezelf niet meer kijken sinds ik mijn jurk heb gekocht.
Ik straalde in mijn jurk en ben er zeker van dat dit hem is (kijk er zoooo naar uit om hem straks echt te mogen dragen). Maar zodra ik een andere mooie jurk zie of een prachtige bruid, slaat de twijfel weer toe.

Dus niet te veel naar andere jurken kijken, genieten van jouw jurk en als je twijfelt, gewoon vragen of je hem nog een keer mag passen.

Peetiescheetie

  • Gast
Re: bruidsjurk in outlet gekocht...nu enorme twijffel
« Reactie #906 Gepost op: 6 juni 2013, 15:55:05 »
Ook ik herken de twijfel! Ik denk ook dat er bij elke grote of bijzondere aankoop zo'n twijfel opkomt.
Zo hebben mijn vent en ik in februari een huis gekocht. Toen we binnen stapten voelden we het alle twee alsof we thuis kwamen.... en tóch nog een twijfel. Nu had ik dat ook bij mijn jurk ook al weet ik dat dit dé jurk is!
Dus ik zou inderdaad vragen of je hem nog een keer mag passen maar ik zou wel je gevoel vertrouwen en zoals ik het nu lees, is dit jouw jurk :)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: bruidsjurk in outlet gekocht...nu enorme twijffel
« Reactie #907 Gepost op: 6 juni 2013, 17:08:04 »
Ik herken de twijfel niet  :blush: ik weet juist altijd gelijk van dit is het!
Juist als ik twijfel doe ik het niet. Ik kan je Vertellen dat ik in september trouw en ik vorig jaar maart dus maart 2012 mijn jurk al gekocht had :)

Zoals de dames hier boven al zeggen, pas hem nog een keertje!
En niet jezelf gek maken door nog heel veel andere jurken te gaan bekijken !!!

En Corine ik kijk nog steeds naar Say yes to the dress hihi . Veel te leuk programma om over te slaan toch ? En de meeste jurken die hun verkopen kan je niet in nl kopen toch???

john,jolanda

  • Gast
Re: bruidsjurk in outlet gekocht...nu enorme twijffel
« Reactie #908 Gepost op: 6 juni 2013, 18:02:57 »
Ooh gelukkig! Ik ben zo blij met jullie reacties! ik voel me direct wat opgewekter.Het is inderdaad een behoorlijke uitgave. Ik ga vragen of ik hem nogmaals mag passen. Gelukkig dat het bij de meeste van jullie ook zo is dat de twijffel toeslaat

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: bruidsjurk in outlet gekocht...nu enorme twijffel
« Reactie #909 Gepost op: 6 juni 2013, 18:04:29 »
Ik twijfelde ook. Heb hem nog een keer gepast en toen was het over.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: bruidsjurk in outlet gekocht...nu enorme twijffel
« Reactie #910 Gepost op: 6 juni 2013, 18:09:29 »
Ik twijfelde ook. Heb hem nog een keer gepast en toen was het over.

+1

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #911 Gepost op: 7 juni 2013, 13:32:37 »
Ik twijfelde ook heeeel erg, zo erg dat ik er bijna van moest huilen en er 's nachts wakker van lag.
Omdat ik altijd had gezegd dat ik een jurk met kleur wilde, en nu had ik ineens een hele witte jurk. Ook moest de achterkant drastisch veranderd worden.
Gelukkig was de achterkant heel mooi geworden en kreeg ik toch mijn kleur in mijn jurk door een blauwe ceintuur te dragen en blauw in de bloem op de jurk toe te voegen, maar dat was pas 2 dagen voor de bruiloft, maar toen was het wel écht mijn jurk.

Ajacobs

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #912 Gepost op: 9 juni 2013, 23:04:06 »
Hoi

Nou toch fijn dat er meer mensen zijn die twijfels hebben, ik ook heb de jurk al gekocht en twijfel enorm!
Ik heb maar 1 soort jurk aangehad en geen hele andere modellen gepast. Pfff kan helemaal gek van mijzelf worden.
Ook speelt ermee dat mijn jurk ook niet de eerste keus van mijn ouders en schoonmoeder was. Maar het grootste probleem is dat ik nu overal zoveel mooie jurken zie!
Nog een grote twijfel is dat ik een wat langere sluier heb en nu had ik het laatst met mijn as over sluiers en hij zei dat vind ik zo ouderwets! Wat denken jullie dan maar niet opdoen?? of toch wel??

Zo dit was wel even fijn kwijt te kunnen zeg!

Jassou

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #913 Gepost op: 10 juni 2013, 09:57:03 »
Keuzestress!! haha, hoe meer opties er zijn, hoe meer twijfel over of je wel de juiste keuze hebt gemaakt. Heel herkenbaar.

Maar goed, over de sluier, die kwestie komt in dit topic ook aan bod, is misschien wel leuk om te lezen voor je, hier ben je ook niet de enige:
http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,7882.0.html

Ajacobs

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #914 Gepost op: 10 juni 2013, 19:29:32 »
Oke dankjewel Jassou ga ik meteen even daarnaartoe om te lezen!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #915 Gepost op: 10 juni 2013, 19:31:46 »
Ik heb toch ook weer twijfels. Maar gekocht is gekocht...
Ook twijfel ik over mn sluier. Of ik niet toch een van tule op vloerlengte moet kiezen.

Word gek van mezelf.

john,jolanda

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #916 Gepost op: 10 juni 2013, 21:09:39 »
Ook ik blijf mijn twijffels houden over de bruidsjurk. Het hiephiep hoera gevoel toen ik de jurk kocht is weg. Telkens als ik naar de foto's kijk die gemaakt zijn toen ik mijn jurk had gevonden vind ik de jurk heel eenvoudig en kaal. Dan zie ik andere jurken die ik veel mooier vind. Maar tja...gekocht is gekocht....denk ik. Maar waarom heb ik dan de keus gemaakt en niet even gewacht. Aach gek word ik van mijzelf!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #917 Gepost op: 10 juni 2013, 21:56:42 »
Als je twijfelt, vraag dan of je de jurk nog een keer aan mag :) Schijnt heel goed te helpen!

Hier twijfelde ik ook heel erg, met name over de kleur. Ik vond hem fantastisch, daar niet van, maar mijn man had echt geen idee dat het dit zou worden dus ik twijfelde heel erg over zijn reactie! Slapeloze nachten gehad bijna :P Maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, al was mijn man echt enorm verrast. En sprakeloos, dat was ook nieuw! :P

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #918 Gepost op: 10 juni 2013, 22:10:30 »
Ook ik blijf mijn twijffels houden over de bruidsjurk. Het hiephiep hoera gevoel toen ik de jurk kocht is weg. Telkens als ik naar de foto's kijk die gemaakt zijn toen ik mijn jurk had gevonden vind ik de jurk heel eenvoudig en kaal. Dan zie ik andere jurken die ik veel mooier vind. Maar tja...gekocht is gekocht....denk ik. Maar waarom heb ik dan de keus gemaakt en niet even gewacht. Aach gek word ik van mijzelf!

Ik had dit met mijn trouwring. Ik ben teruggegaan, en heb uiteindelijk een andere uit mogen kiezen, dus wie weet ;)

Lizje89

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #919 Gepost op: 17 juni 2013, 19:06:14 »
Toen ik mijn jurk voor het eerst aantrok, kreeg ik spontaan tranen in mijn ogen en was ik ontzettend blij met mijn jurk!
Maar toen ik een dag later de foto's zag die mijn moeder had gemaakt, sloegen de twijfels toe.. Op de foto's vond ik mezelf dikker lijken dan ik was en dat knaagde toch wel heel erg. Ik had het nog bij mijn moeder en zus nagevraagd maar die vonden helemaal niet dat ik dikker leek in de jurk. Dus toen heb ik het er al die tijd bij gelaten.. ik dacht dat ik gewoon twijfels had die ieder aanstaand bruidje had en dat het vanzelf goed zou komen als ik mijn jurk weer aan zou hebben.

In de tussentijd was ik 20 kilo afgevallen (dat had ik zelf ook niet durven dromen dat dat me zou lukken) dus ik dacht dat mijn probleem dan al helemaal opgelost zou zijn. Maar toen ik mijn jurk weer aantrok was ik helemaal niet blij met mijn jurk!! Mijn eerste gevoel kwam dus niet terug zoals ik eigenlijk wel verwacht had :(
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het achteraf gezien misschien niet zo slim was om 20 kilo af te vallen als je al een jurk gekocht hebt. Hoewel de jurk nog prima op maat gemaakt kon worden, merkte ik toch dat het type jurk niet mooi bij mijn nieuwe figuur stond. Als je dus nog wilt afvallen, hou er dan wel rekening mee dat je lichaam verandert en dat jurken dus anders kunnen staan!

Uiteindelijk heb ik ontzettend mazzel gehad en heb ik een nieuwe jurk bij de outlet in Leiden gekocht. Wat nog beter was, was dat ze gelijk mijn oude jurk van mij hebben overgekocht. Er viel echt een last van mijn schouders want was ik gestrest..

Mijn advies is dus om als je twijfels hebt, in ieder geval op tijd weer je jurk te gaan passen om te kijken hoe je gevoel is als je hem opnieuw aan hebt. Mocht je happygevoel niet terugkomen, dan heb je in ieder geval nog tijd om er wat aan te doen en een plan B te bedenken!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #920 Gepost op: 20 juni 2013, 20:36:48 »
Als je twijfelt, vraag dan of je de jurk nog een keer aan mag :) Schijnt heel goed te helpen!

Hier twijfelde ik ook heel erg, met name over de kleur. Ik vond hem fantastisch, daar niet van, maar mijn man had echt geen idee dat het dit zou worden dus ik twijfelde heel erg over zijn reactie! Slapeloze nachten gehad bijna :P Maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, al was mijn man echt enorm verrast. En sprakeloos, dat was ook nieuw! :P

Ik had precies hetzelfde!! Mijn man wist ook niet van de kleur in mijn jurk en ik was zo bang dat hij het lelijk zou vinden!
Maar hij vond mij prachtig en was ook sprakeloos! Ik heb het zelfs op film! :D

Ik heb soms ook getwijfeld of ik de juiste keuze heb gemaakt maar iedere keer als ik hem aanhaf was het geweldig en heb ik de hele dag gestraald!!
Al was ik s'avonds ook wel heel blij dat ik m uit mocht :P

Jorien26

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #921 Gepost op: 21 juni 2013, 13:40:56 »
dames echt niet meer twijfelen hoor!! ik heb getwijfeld tot het moment dat ik van de trap af kwam en ik zag hoe mooi mijn man me vond! toen waren pas de twijfels weg haha... en bleek het allemaal nergens voor nodig! je bent echt prachtig op je trouwdag, geloof me.

Ajacobs

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #922 Gepost op: 27 juni 2013, 20:14:12 »
Dankjewel Jorien!

margriet

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #923 Gepost op: 2 juli 2013, 08:28:51 »
Wat ontzettend fijn om te lezen dat er meer twijfelen. Nouja het gevoel van het twijfelen is alles behalve fijn. Maar gelukkig ben ik niet de enige.

Als ik de foto's van hét moment (passen in de winkel) terug zag, sloeg de twijfel toe. ik keek alles behalve happy. Dus na tig slapeloze nachten en  2 paniekaanvallen, contact met de winkel gehad. Ik moest terugkomen van ze, heb gepast.... en ja ik ben weer blij. De bruidszaak heeft het echt goed opgepakt, deden alle moeite.
Maar nu durf ik de foto's niet terug te kijken en wil ik ook niet meer door trouwtijdschrifen bladeren :D. Bang dat ik weer ga twijfelen.  :cool2:

wedding2013

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #924 Gepost op: 2 juli 2013, 08:53:33 »
Ik merk soms ook dat je naar andere jurken gaat kijken en dan twijfelt, het enige wat ik heb, is dat ik heel graag een vetersluiting wilde... maar die had mijn jurk niet..

denk nu steeds, ach veel makkelijker met aantrekken dus minder gedoe en ik zie mijn rug toch nooit! en een vetersluiting doet geen eer aan de jurk dan wordt het hele model anders...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards