collapse

Auteur Topic: Augustus 2011  (gelezen 113563 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Carmen

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #100 Gepost op: 7 februari 2011, 14:04:38 »
@tientje83, wedding2011 & alex85, ook wij trouwen de 26ste. Voor ons een bijzondere dag, ik ben 25-8 jarig & mijn vriend 27-8, sinds we samen zijn vieren we al in t weekend na/rond onze verjaardagen een flink feest....nu dus voor ons trouwen...

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #101 Gepost op: 7 februari 2011, 15:56:42 »
Owww, dat is wel heel leuk zeg!! Dat wordt inderdaad een feest! 25 Augustus zie je echt OVERAL voorbij komen.. Veel bruidjes die gaan trouwen die dag!
Al veel geregeld?

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #102 Gepost op: 7 februari 2011, 20:19:55 »
Carmen, dan heb je in de toekomst dus steeds ee feestweekend! Leuk zeg haha

Wat vinden jullie familie en vrienden van jullie datum? Ook leuk of een beetje te dicht bij elkaar hahaha

Carmen

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #103 Gepost op: 8 februari 2011, 10:30:20 »
Carmen, dan heb je in de toekomst dus steeds ee feestweekend! Leuk zeg haha

Wat vinden jullie familie en vrienden van jullie datum? Ook leuk of een beetje te dicht bij elkaar hahaha
Iedereen is enthousiast, de enige domper is dat mijn mam t mss niet meer mee kan maken....maar zelf vind ze ook dat t door MOET gaan...

Al geregeld,
Gemeente (1300)
Kerk (1400)
Trouwauto
Feest locatie (doen geen receptie, enkel feest van 20-02)
Band
Fotograaf

Vanmiddag jurken passen,
Ringen moeten nog, evenals diner met familie, getuigen, cm's & peettante

Lokatie voor t diner hebben we wel al, na de ondertrouw (14 mrt, dan zijn we 2 jr samen) gaan we daar proef eten...

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #104 Gepost op: 8 februari 2011, 10:44:19 »
Lokatie voor t diner hebben we wel al, na de ondertrouw (14 mrt, dan zijn we 2 jr samen) gaan we daar proef eten...

Dat is wel heel leuk zeg!

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #105 Gepost op: 10 februari 2011, 17:04:58 »
Hoi allemaal!

@nieuwe bruidjes, welkom! :wink:

@Carmen; Leuk dat jullie gaan proef-eten :wink: zoiets hebben wij ook, zodra we ons menu hebben samengesteld kunnen we op de locatie dit menu proeven :)

Ik heb gister de afspraak gemaakt voor een proefmake-up en kapsel! erg spannend :biggrin:

Nu nog even schoenen kopen, welke schoenen hebben jullie en waar gekocht?




Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #106 Gepost op: 10 februari 2011, 17:37:43 »
Ik ga morgen kijken voor schoenen. Ik betwijfel het of het gaat lukken, maar over 4 weken moet ik schoenen hebben. Dit vanwege de hakhoogte, zodat Anastasi mijn jurk op hoogte kan afstellen. Het is best lastig om nu witte zomerschoenen te krijgen ;-)
Ook ga ik waarschijnlijk morgen even kijken voor sierraden, maar daar verwacht ik nog niet te veel van. Eerst mn jurk helemaal af zien, en dan pas de sierraden :)

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #107 Gepost op: 10 februari 2011, 18:11:45 »
Ik heb ook nog geen schoenen, er zijn nu ook geen leuke zomerschoenen te koop....ik wil graag peeptoe pumps, dus moet nog even wachten...

Irene85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #108 Gepost op: 11 februari 2011, 23:53:35 »
Sophie Sposa en Elsa Coulered Shoes hebben heel veel mooie bruidsschoenen. Dit zijn wel echt bruidsschoenen, dus niet de goedkoopste.

Ik wil schoenen met een ronde neus, dat is nog niet zo makkelijk te vinden in trouwschoenenland. Veel hebben een punt of vierkante neus. Maar heb op internet wel hele mooie gezien, dus die ga ik maar laten bestellen.

Tijdens het passen van de jurk heb ik ook sieraden om gehad en dat setje vind ik toch wel erg leuk, dus waarschijnlijk ga ik die kopen als ik er weer ben.

Succes met zoeken!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #109 Gepost op: 12 februari 2011, 09:48:52 »
Gisteren ben ik geslaagd voor schoenen! Zowaar in een bruidswinkel, echte bruidsschoenen. Ze waren in de uitverkoop, voor 'maar' 55 euro, dus dat vond ik wel prima :biggrin: Ze zitten heerlijk. Uiteindelijk heb ik gekozen voor dichte schoenen, omdat me dit toch iets netter lijkt onder mijn jurk :-)
Ook heb ik een kousenband gehad van mijn tante :) Leuke verassing voor mn as :biggrin:

Carmen

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #110 Gepost op: 12 februari 2011, 11:09:41 »
gisteren met mam goed geslaagd voor een jurk, torselet, string, kousen & schoenen....
de jurk http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=olympia&keywordType=any&page=0&pageSize=15&style=A3332

kouseband gekregen van de winkel, krijg van mijn moeder (lenen) de oude parel ketting van mijn oma, dat is nu nog een enkele & wordt omgezet naar een dubbele, het slotje van de ketting is ook antiek & is van mijn opa geweest, mam laat van diezelfde ketting van 2 pareltjes oorbellen maken (daar is voldoende lengte voor),

een goede dag gehad dus....

t enige jammere is dat er 7 mnd levertijd op de jurk zit en hij er dus wrs pas eind juli/begin augustus is....weinig tijd om af te passen dus....
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2011, 11:10:32 door Carmen »

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #111 Gepost op: 12 februari 2011, 12:41:12 »
Mooie jurk! Hou ik wel van, lekker simpel, maar wel chique! Jammer van de levertijd... Mooi dat je bijna overal voor geslaagd bent :biggrin:

Carmen

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #112 Gepost op: 12 februari 2011, 13:12:15 »
nah, bijna overal, we moeten nog ringen, m'n aanstaande moet nog een pak....weten nog niet wat we met muziek in de kerk willen (wel al wat ideeen) dus nog niet alles is geregeld....wel veel al gelukkig maar....


hoorde gisteren van mn moeder over een dochter van een vriendin van haar die begin juli gaat trouwen en nog niet eens een locatie heeft....het blijft natuurlijk wel in de zomer, denk dat er toch al genoeg geboekt is...

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #113 Gepost op: 13 februari 2011, 11:23:10 »
@risje: leuk dat je geslaagd ben voor je schoenen! Ik ben nog op zoek, maar hoorde van de schoenenwinkels dat er binnenkort zomerschoenen collegia binnen komt. Dus dan ga ik kijken.

@carmen: wooow je hebt toch veel geregeld! Mooie jurk zeg, ik hou wel van simpele jurkjes. En je hebt nu toch wel tijd om de rest te regelen!

Wij gaan over twee weken kijken voor de pak van lief, dus ik ben benieuwd. Tot die tijd hoef ik niets te regelen voor de bruiloft...

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #114 Gepost op: 13 februari 2011, 20:13:10 »
Hallo Dames!
Poosjes geleden alweer dat ik wat gepost heb. Het wordt wel weer wat drukker op dit forum! Augustus komt ook steeds dichter bij..:)
Wij hebben inmiddels de videograaf over de vloer gehad! Was erg leuk en kijken er erg naar uit!
Verder eigenlijk niet meer zoveel geregeld.. belangrijkste dingen zijn geregeld. Binnenkort even een afspraak maken met de gemeente om een trouwboekje en ambtenaar uit te kiezen!

:@ Anna Ik wil waarschijnlijk ook nog peeptoes, heb wel al schoenen, had ik al, maar misschien dat ik toch nog voor andere schoenen ga kijken. Aan de andere kant denk ik ook, wie ziet mijn schoenen nou? Misschien alleen op een paar foto's..
Online een hoepelrok bestelt, dus daar nog even op wachten!

lovelylady

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #115 Gepost op: 14 februari 2011, 09:41:58 »
Hoi dames,
Ook wij trouwen in Augustus dit jaar.De 25e!! Hebben deze datum eigenlijk nog maar net gepland dus we moeten nog een hoop regelen, eigenlijk alles nog. 't enige wat we al hebben is de jurk!
Eerst hadden we 17 december gepland omdat we dan 7 jaar samen zijn maar vriendlief wilde heel graag in de zomer.
Nu zie ik dat hier een hoop dames ook de 25e gaan trouwen, ik moet maar eens gauw de locatie regelen dan. In de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb zeiden ze dat augustus hier in de buurt niet zo'n super-populaire maand is om te trouwen en al helemaal geen donderdag net na de bouwvak...vandaar dat ik 't eigenlijk nog niet geregeld heb.

http://www.theweddingshop.co.uk/images/bride/pronovias/pronovias_almena_1x.jpg



http://www.theweddingshop.co.uk/images/bride/pronovias/pronovias_almena_2x.jpg

dat is mijn jurk, ben er helemaal happy mee. Het was de 4e die ik aandeed en ik wist 't meteen. Ik vind ook eigenlijk dat tie mij mooier staant dan het model hier :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2011, 09:42:19 door lovelylady »

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #116 Gepost op: 14 februari 2011, 10:41:08 »
Mooie jurk LovelyLady!!

En je hebt nog wel tijd om alles te regelen hoor, en de belangrijkste heb je al (verloofde + jurk)!

Carmen

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #117 Gepost op: 14 februari 2011, 13:05:47 »
Mooie jurk LovelyLady, hier was ook de 4 de jurk DE jurk...

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #118 Gepost op: 15 februari 2011, 10:22:32 »
Hoi dames,
Ook wij trouwen in Augustus dit jaar.De 25e!! Hebben deze datum eigenlijk nog maar net gepland dus we moeten nog een hoop regelen, eigenlijk alles nog. 't enige wat we al hebben is de jurk!
Eerst hadden we 17 december gepland omdat we dan 7 jaar samen zijn maar vriendlief wilde heel graag in de zomer.
Nu zie ik dat hier een hoop dames ook de 25e gaan trouwen, ik moet maar eens gauw de locatie regelen dan. In de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb zeiden ze dat augustus hier in de buurt niet zo'n super-populaire maand is om te trouwen en al helemaal geen donderdag net na de bouwvak...vandaar dat ik 't eigenlijk nog niet geregeld heb.

http://www.theweddingshop.co.uk/images/bride/pronovias/pronovias_almena_1x.jpg



http://www.theweddingshop.co.uk/images/bride/pronovias/pronovias_almena_2x.jpg

dat is mijn jurk, ben er helemaal happy mee. Het was de 4e die ik aandeed en ik wist 't meteen. Ik vind ook eigenlijk dat tie mij mooier staant dan het model hier :biggrin:

Welkom! Wij trouwen op dezelfde dag! Waar gaan jullie trouwen?
Veel plezier met de voorbereidingen!

lovelylady

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #119 Gepost op: 15 februari 2011, 11:08:41 »
@ Risje, Leuk! Wij trouwen in de st. Anna kapel in Molenschot voor de wet maar toch een kerkelijk idee. Ben er al een aantal keer weeste kijken en 't is zo romantisch zo'n klein schattig kerkje ...zwijmel zwijmel :rolleyes:
Waar trouwen jullie?

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #120 Gepost op: 15 februari 2011, 11:23:07 »
Ziet er erg mooi uit Lovelylady! erg romantisch




lovelylady

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #121 Gepost op: 15 februari 2011, 18:10:48 »
Dank je!
Zijn er hier ook dames die net zoals wij een kleurenthema hebben? Wij zijn er eindelijk uit!haha Ivoor en pastel blauw en overal zullen hortensia's (mijn lievelingsbloemen) in terugkomen, het boeket, corsages, tafeldecoraties, versieringen en in de taart/cupcakes. Blauwe hortensia's uiteraard!

Ik ben erg benieuwd wat jullie voor "thema" of kleur hebben, vond 't zelf erg moeilijk kiezen omdat er in de zomer zoveel kan. Zelf vind ik pasteltinten lekker zwijmelachtig en romantisch haha

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #122 Gepost op: 15 februari 2011, 21:51:15 »
Wij hebben ook een themakleur: Ivoor met een vleugje Bordeaux rood.
Dit zal bij voornamelijk terugkomen in het boeket, de uitnodigingen, versieringen en de taart.
De feestzaal van de locatie is al in Bordeauxkleur dus dat sluit heel goed aan :)

lovelylady

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #123 Gepost op: 15 februari 2011, 22:29:12 »
Dat lijkt me ook heel mooi Daydreamy, zeker als de zaal al een bordeaux basis heeft!
Wij vieren het grootste deel van de dag in de tuin van mijn schoonouders, dus die zal rijkelijk versierd worden met blauwe en witte hortensia's, en de feestzaal moeten we nog uitzoeken (hebben al wel wat op 't oog) en dan hoop ik dat ik daar ook wat met 't blauw en ivoor kan doen!

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #124 Gepost op: 16 februari 2011, 09:05:37 »
Wij hebben ook een kleurenthema, volgens mij heb ik het al eerder verteld...maar wit met een vleugje rood en veel rode rozen. Komt terug in decoratie, boeket, uitnodigingen, bedankkaartjes etc. Ik ben zeer benieuwd hoe alles bij elkaar eruit komt te zien :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards