collapse

Auteur Topic: We Zijn Eruit...  (gelezen 2541 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kayka

  • Gast
We Zijn Eruit...
« Gepost op: 7 augustus 2009, 15:59:53 »
Zo hehe, het heeft even wat getwijfel gekost maar we zijn er nu definitief uit. We trouwen [color=\"#9932CC\"]08-09-'10[/color]!

Maar dat ging als volgt... Ik wilde graag trouwen als we 10 jaar samen zijn. Dat is om precies te zijn [color=\"#0000FF\"]01-09-'10[/color]. Maar dat viel vrij snel af, want dat is ook mijn verjaardag en dat lijkt me niet zo leuk/handig. Dus schoven we het een weekje op; [color=\"#9932CC\"]08-09-'10[/color]. Maar omdat dit op woensdag valt was ik er toch niet zo zeker van. En toen bleek dat de fotograaf die wij op het oog hadden, deze datum ook al bezet was. Dus dan maar 2 dagen later; [color=\"#FF00FF\"]10-09-'10[/color]. Maar mijn vriend vond diet niet zo leuk met die 9 ertussen... Dus toen kwam ik met De Ultieme Datum; [color=\"#FF0000\"]10-10-'10[/color]. Briljant!! Want we zijn tenslotte 10 jaar samen, dus dit was het helemaal. Maarja, vanmorgen stonden we bij het gemeentehuis om deze datum door te geven, en toen bleek dat ik bij het verkeerde jaar had gekeken; in 2009 valt 10-10 namelijk op zaterdag, maar in 2010 op zondag... Dus dan kun je helemaal niet trouwen!  :blink: Damn it! Maargoed, toen kwamen we al heel gauw tot de conclusie dat het toch maar [color=\"#9932CC\"]08-09-'10[/color] zou worden, want ondertussen hadden we ook een fotograaf gevonden waar we eigenlijk nog enthousiaster over waren, en die kon dan dus wel! Dus heeeeeeheeeeee, we zijn er EINDELIJK uit. Ik heb het nu op papier staan, het is in de computer gezet bij de gemeente, 8 september 2010 it is! Joepie!!!  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

(We hebben meteen ook de ondertrouw datum vastgezet; 6 mei 2010, de feestlocatie geregeld, de locatie van het diner, én ik liep mijn oude buurmeisje tegen het lijf die kapster is -eigenaresse van een salon zelfs-, en meteen geregeld dat zij voor een vriendenprijsje mijn bruidskapsel gaat doen... Al met al een zeer productieve dag, haha. Ik ben zooo blij!  :biggrin: )

Robine82

  • Gast
We Zijn Eruit...
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2009, 16:09:53 »
Gefeliciteerd met het vast zetten van een datum!! Helemaal leuk!!
En je hebt direct al een boel geregeld, helemaal goed! Succes met de rest van de voorbereidingen!

Joli

  • Gast
We Zijn Eruit...
« Reactie #2 Gepost op: 7 augustus 2009, 17:00:27 »
Gefeliciteerd!!!
klus hé, die datum bepalen?! Maar goed, datum geprikt en vastgelegd...nu kun je er naar toe leven!
Een hele fijne voorbereidingstijd toegewenst!!

Zoef

  • Gast
We Zijn Eruit...
« Reactie #3 Gepost op: 7 augustus 2009, 20:22:05 »
Wij zijn 6 mei dit jaar in ondertrouw gegaan :biggrin:
Op mn verjaardag!

veel plezier met alle voorbereidingen
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2009, 20:23:54 door Zoef »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards