collapse

Auteur Topic: Mijn Opa  (gelezen 2950 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

..::EvE::..

  • Gast
Mijn Opa
« Gepost op: 8 september 2007, 15:53:01 »
Ik liep vanmiddag met mijn ceremoniemeester in het winkelcemtrum toen mijn moeder belde...
ze gaf door dat mijn opa niet komt a.s. vrijdag op de bruiloft. Het gaat zo slecht met hem schijnbaar en weet ook niet meer wie ik ben en zijn kinderen is hij ook al aan het vergeten...  :sad:  :sad:  Heb staan janken in die winkel.... ik was zo blij dat mijn opa in ieder geval nog leefde en dat hij er bij kon zijn...en nu leeft hij en komt hij alsnog niet...ben nu helemaal depri en ben ontzettend bang dat de dag niet wordt zoals ik het verwacht had alleen maar omdat mijn opa niet komt... ik vind het zo belangrijk dat hij ook aanwezig is... Wat moet ik nou?  :sad:

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Opa
« Reactie #1 Gepost op: 8 september 2007, 16:36:39 »
Kun je op die dag geen gaatje vinden om hem even op te zoeken? Dan heb je hem toch even gezien...
Verder moet je je geen zorgen maken. Het wordt toch een fantastische dag, wat er ook gebeurd...

..::EvE::..

  • Gast
Mijn Opa
« Reactie #2 Gepost op: 8 september 2007, 18:17:40 »
Als dat zou gaan wel ja maar mijn opa woont in Alphen a/d rijn en wij in rotterdam en daar trouwen we ook dus die mogelijkheid is er niet...waarschijnlijk gaan we de dag er na er wel heen

Alexia

  • Gast
Mijn Opa
« Reactie #3 Gepost op: 8 september 2007, 18:27:20 »
Ik kan me voorstellen dat je het ontzettend jammer vindt dat hij niet komt, maar in sommige situaties is het gewoon niet anders.
Als hij iedereen aan het vergeten is is het voor hem waarschijnlijk ook absoluut niet leuk om te komen op je bruiloft.

Dan kan je beter erna nog een keer gaan met de foto's en die lekker samen met hem bekijken!

Maar ik snap hoe jij je voelt hoor, de grootouders van Jan en mijn oma kunnen waarschijnlijk ook niet komen. En dat is ontzettend jammer en balen :sad:

Joyce76

  • Gast
Mijn Opa
« Reactie #4 Gepost op: 8 september 2007, 18:48:49 »
Ik snap heel goed dat jij je zo voeld hoor !
Mijn opa komt waarschijnlijk ook niet  :sad:
De beste man is invalide ( kan niet meer lopen ) en al zijn functies beginnen langzaam aan weg te vallen .
Hij begint ook al dement te worden en heeft zo heel af en toe eens een helder moment .
Maar meestal weet hij ook niet wie ik ben !
Hij heeft een bloedprop of luchtbel in zijn hersenen die dat veroorzaakt .
Wij trouwen in een Raadshuis in West-Zaan en daar is geen lift of rolstoel ingang , en de zaal is op 1 hoog  :dry:
Als het qua tijdplanning allemaal gaat lukken , gaan wij naar mijn Opa toe als wij foto`s gaan maken .
Zo heb ik dan toch nog wat foto`s van ons met mijn opa en is hij er voor mijn gevoel toch een beetje bij .
Verder probeer ik hem wel op de feest locatie te krijgen , zodat hij wel mee kan eten .
Het feest zal waarschijnlijk te vermoeiend voor hem zijn .

Maar misschien een optie om foto`s te maken bij je Opa in de buurt en dan langs gaan ??
Kun je toch nog foto`s maken met hem erbij .

Wij trouwen in West-Zaan en mijn opa woont in Amsterdam west .

Groetjes Joyce

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Opa
« Reactie #5 Gepost op: 9 september 2007, 15:45:25 »
Wij hebben ook een paar mensen die niet kunnen komen, maar dat is voornamelijk omdat ze overleden zijn. Omdat we ze toch een plekje willen geven in die dag laten we voor hen, ik voor mijn opa en mijn neefje en mijn vriend voor zijn opa en oma, een witte ballon op, om zo te laten zien dat we ze niet vergeten. Misschien is het voor jullie ook een mooi symbool om je opa toch een plekje te geven die dag, ook al kent hij je misschien niet meer, jij kent hem wel en bent hem niet vergeten!!!!
Sterkte er mee

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Mijn Opa
« Reactie #6 Gepost op: 9 september 2007, 16:56:47 »
Bij ons ook een paar mensen die niet kunnen komen vanwege gezondheid. Gaan we later langs met de foto's. Kun jij toch ook doen met je opa? En misschien herkent hij je niet meer... als iemand zegt dat jij zijn kleindochter bent, heeft hij dan niet van 'oja!'? Dan vind hij het misschien ook wel leuk om samen foto's te kijken.

Maar als hij nu al zo slecht is... Ben je er pas nog langsgeweest? Doe dat anders eens van tevoren. Kun je ook over de shock van zijn toestand heenkomen. En dan kun je daarna nog bedenken wat je doet, want dan begrijp je de situatie denk ik ook beter, als je het met eigen ogen hebt kunnen zien.
« Laatst bewerkt op: 9 september 2007, 16:57:15 door LadyXochi »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards