collapse

Auteur Topic: Decoratie locatie  (gelezen 14421 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Djalie

  • Gast
Decoratie Feestzaal
« Reactie #25 Gepost op: 21 mei 2012, 16:50:09 »
we hebben een vrij grote zaal kunnen 300 mensen in

ben blij met de witte tafel linnen en daar komen trossen met witte ballonnen bij zodat het wat knusser lijkt.

verder zat ik te denken aan verschillende formaten waxinelichtjes en dan iets van potjes met bv van die witte kruipplantjes (goedkoop maar wel wat sfeer) en het idee van rozenblaadjes vindt ik ook leuk ga ik ook even na kijken.

verder tips zijn welkom!!!!!!!!!!

Cynthiag

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 41
Decoratie Feestzaal
« Reactie #26 Gepost op: 21 mei 2012, 17:03:42 »
Ikea heeft allerlei leuke dingetjes waarmee je voor relatief weinig geld een tafel leuk kan aankleden. Wij hebben daar vaasjes en houdertjes voor waxinekaarsjes gekocht. Ideetje?

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Decoratie Feestzaal
« Reactie #27 Gepost op: 21 mei 2012, 18:07:19 »
Op welke datum trouw je? Want anders kun je ook leuke dingen doen met het jaargetijde.

Chantal_84

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 48
  • Geslacht: Vrouw
Decoratie Feestzaal
« Reactie #28 Gepost op: 21 mei 2012, 20:05:52 »
- Leuke servetten kunnen ook veel doen!
- kaarsen in leuke houders, hele goedkope oplossing is om verschillende formaten potjes te versieren.
- (nep) bloemen, altijd een gezellige aankleding
- Fotolijstjes/fotostandaartjes/houders met leuke afbeeldingen

boogschutter

  • Gast
Decoratie Feestzaal
« Reactie #29 Gepost op: 21 mei 2012, 21:01:02 »
Leuk idee die fotolijstjes met allemaal foto's van jullie als setje :-)

Daarnaast is er bij winkels als Xenos/Action veel te vinden natuurlijk.
Wij zijn op de zwarte markt in Beverwijk geweest en liepen daar toevallig tegen heeeel veel decoratiespullen aan in onze themakleur. Voor 25 euro hadden we een hele zak vol!

En verder kun je natuurlijk zelf aan de knutsel gaan! Google maar eens op Wedding DIY, genoeg te vinden :-)

Djalie

  • Gast
Decoratie Feestzaal
« Reactie #30 Gepost op: 21 mei 2012, 21:24:01 »
zelf knutselen wordt hem niet meer niet meer zo heel veel tijd.

ga van der week even bij de ikea kijken voor waxinehouders

de rozenblaadjes vindt ik ook heel leuk en dan iets van een simpel maar vleurig plantje of dergelijke op tafel zat te denken aan zelf van servetten bloemen te maken  :dry:  

wil er geen handel voor geld aan uit gaan geven moet wel leuk blijven.

Maidenofmay

  • Gast
Decoratie Feestzaal
« Reactie #31 Gepost op: 23 mei 2012, 17:16:23 »

de rozenblaadjes vindt ik ook heel leuk en dan iets van een simpel maar vleurig plantje of dergelijke op tafel zat te denken aan zelf van servetten bloemen te maken
Dat lijkt me vooral heel veel werk en ik denk niet dat bloemen van servetten nou het verschil zullen maken... Misschien fleurt de boel al enorm op als je gekleurd tafellinnen of gekleurde ballonnen neemt?
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2012, 17:17:14 door Maidenofmay »

juutje1982

  • Gast
Decoratie Feestzaal
« Reactie #32 Gepost op: 23 mei 2012, 22:19:00 »
Je zou ook eens op Ebay kunnen kijken... daar (in ieder geval op de Engelse site, is zo ongeveer de enige waar ik op kijk) wordt ook veel leuks aangeboden, zoals een soort van pareltjes die je in een vaas/schaal of op tafel kunt leggen... en nog veel meer natuurlijk. Vaak voor weinig geld...

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Decoratie Feestzaal
« Reactie #33 Gepost op: 24 mei 2012, 22:38:14 »
misschien bij de Action van die glazen vazen met van die steentjes erin en dan een kaars? Bij Action heb je ze in veel verschillende kleuren, en natuurlijk voor een leuk bedrag. Daar hebben ze ook veel theelichtjes, bloemblaadjes, vazen, kaarsen, nepplantjes en nepbloemen. Ik heb bij Hema vorige week een soort van papieren bloemen gekocht. Die moet je zelf alleen nog uitpluizen zeg maar. Zien er heel leuk uit. Ik heb ze in verschillende roze tinten, ze waren er ook in het blauw, lichtblauw en wit in een pakketje. Voor €2,50 heb je er 6. Succes!

charlaine

  • Gast
aankleding locatie
« Reactie #34 Gepost op: 21 januari 2013, 14:14:36 »
Help!! Ik ben een erge perfectionist en nu zijn we op het punt aangekomen dat we aankleding voor de locatie gaan kiezen.
Ik heb een jurk in ivoor kleur en nu vraag ik me af zijn dan ballonnen (dit willen we graag) in de kleur wit wel mooi in combi met mijn jurk.
Onze andere thema kleur van de bruiloft is ijsblauw, wie heeft er ideeën? Alles is welkom :-)

Edit: Topics samengevoegd
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2013, 18:35:07 door JoyceS »

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: aankleding locatie
« Reactie #35 Gepost op: 21 januari 2013, 16:19:07 »
Ik denk dat het allebei wel kan. Welke sfeer wil je creëren? IJsblauw in combinatie met witte ballonnen lijkt me vrij "koud" aan doen. Gecombineerd met ivoor/off-white ballonnen voelt denk ik "warmer".

wedding2013

  • Gast
Re: Decoratie locatie
« Reactie #36 Gepost op: 22 januari 2013, 18:19:04 »
Ijsblauwe led verlichting? draperie in ijsblauw? Glazen schalen vullen met ijsblauwe steentjes?

Ik wil nog inspiratie voor tafel decoratie: idee lange tafels, met papieren tafelkleed (wit) en klapstoeltjes met lint. Hoe kan ik de tafels versieren?

Saartje2009

  • Gast
Aankleding locatie
« Reactie #37 Gepost op: 23 januari 2013, 08:35:03 »
Hallo , 7 juni gaan wij trouwen... We hopen op mooi weer, we willen namelijk trouwen in de tuin van onze romantische locatie... Al weken zijn we bezig met het bedenken van de aankleding ( tuin,eetzaal,feestzaal).... Genoeg ideeën maar of te standaard of te duur... Ons thema kleur is fuchsia roze!! Iemand nog leuke originele en betaalbare ideeën???

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aankleding locatie
« Reactie #38 Gepost op: 23 januari 2013, 08:44:01 »

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Decoratie locatie
« Reactie #39 Gepost op: 23 januari 2013, 13:09:19 »
Ik spam het nog maar een keer: pinterest! :biggrin: staan veel leuke en originele ideeën op.

Echte of nep bloemen aan visdraad hangen:
http://www.stylemepretty.com/gallery/photo/293668

Een snoer lampjes versieren met tule:
http://www.hayseedhomemakin.com/2011/11/firefly-christmas-lights.html

(plaatjes doen het helaas niet)

Saartje2009

  • Gast
Re: Decoratie locatie
« Reactie #40 Gepost op: 24 januari 2013, 13:48:16 »
Yahooooo, een oud schoolvriendinnetje van mij (maar oooo zooooo creatief) wil ons helpen met de aankleding....
Dus weg met alle standaard ideeën en op naar een nieuwe originele prachtige romantische locatie...
Al weer een heeeeel klein beetje minder stress!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Decoratie locatie
« Reactie #41 Gepost op: 25 januari 2013, 11:47:50 »
Wie van jullie versiert de locatie zelf? Ik vraag me namelijk af wanneer je dat doet (en wie)?

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Decoratie locatie
« Reactie #42 Gepost op: 25 januari 2013, 13:34:36 »
Ik heb het gedaan, een dag van te voren samen met mijn ouders, schoonzusje, broer en een vriendin.
Was hartstikke gezellig. Daarna samen gegeten en toen op tijd weer naar huis om nog even samen te zijn!

wedding2013

  • Gast
Re: Decoratie locatie
« Reactie #43 Gepost op: 25 januari 2013, 14:13:00 »
Wij doen het een week van tevoren en neem de dagen ervoor ook vrij, om het 1 en ander te regelen. De locatie wordt dan namelijk niet gebruikt. :) Ga wel alle hulp inschakelen van broers, zussen, vrienden en ouders haha

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Decoratie locatie
« Reactie #44 Gepost op: 25 januari 2013, 14:18:29 »
Ik heb samen met mijn vriendin/ceremoniemeester en mijn dochtertje een dag van tevoren de locatie versierd. We hebben er anderhalf uur over gedaan.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards