collapse

Auteur Topic: Ervaringen/recensies bands en DJ's  (gelezen 124922 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twijfeltje

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #125 Gepost op: 24 februari 2012, 00:08:56 »
Uhm ik mag geen reclame maken, maar...
Mijn man speelt in een jazz-trio, bestaande uit piano, contrabas en gitaar.
Voornamelijk klassiekers.  
(Realbook stukken: Somewere over the rainbow, Autumn leaves, Blue bossa...)
Geschikt voor achtergrondmuziek.
Mocht je interesse hebben, kun je me een PB sturen.

Robertw

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #126 Gepost op: 4 maart 2012, 20:03:16 »
Heeft iemand tips voor bands/ dj's voor een spetterend avondfeest in de buurt van Nijmegen? We vinden het ontzettend moeilijk om hierin een keuze te maken..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #127 Gepost op: 5 maart 2012, 12:05:08 »
hahaha, robert, kom jou ook bij ieder onderwerp wel tegen, hahaha...
Heb je al veel tips gekregen..?
Hoeveel mag je band/dj kosten..

HELEMAAL te gek is Piano& co.. voor ons te duur, maar ik weet niet wat ju uit wilt geven aan de muziek..
Verder vond ik mixed up (uit nijmegen) ook erg leuk klinken op de youtube filmpjes..

Robertw

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #128 Gepost op: 5 maart 2012, 13:01:57 »
Haha klopt :-) Al een erg mooie locatie gevonden, nu de rest nog :-) Budget is max E 1.500,- Hebben jullie al een keuze gemaakt?

jomi

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #129 Gepost op: 5 maart 2012, 14:28:36 »
wie heeft er een goede tip voor het noorden van nederland (Regio Drenthe)

We zijn op zoek naar een goede band die niet de hoofdprijs vraagt.

Groetjes Angelique

Hoi angel81

wij hebben stage one als band, volgens mij komen ze uit groningen, ze vragen €1295. misschien is dat wat voor jou bruiloft.

groetjes Jo

Robertw

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #130 Gepost op: 5 maart 2012, 16:46:22 »
Iemand ervaring met de band Dexter?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #131 Gepost op: 5 maart 2012, 20:27:58 »
voor 1500 kun je leuke bands vinden. Wat zoek je qua type muziek? Wij vonden dit wel een praktische site. Ik zou even bij recensie topic kijken in plaats van overal steeds een nieuw topic voor aan te maken.

Robertw

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #132 Gepost op: 5 maart 2012, 20:54:15 »
@Jof: Ik heb ook eerst bij de andere topics gekeken maar vindt dat dit toch wel duidelijk een andere vraagstelling is. Ook mijn andere vraag of er een leuke trouwlocatie in de buurt van Arnhemm/ Nijmegen te vinden is, kan ik niet vinden bij andere topics. En ik heb ook niet 'overal steeds' een nieuwe topic aangemaakt. Bedankt voor de tip van de site!

Judith32

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #133 Gepost op: 12 maart 2012, 09:38:40 »
hoi

zoals de titel al zegt, wie heeft er ervaring met Skyfly uit hengelo en HR sound uit haaksbergen. Woensdag gaan we naar een demoshow van Skyfly en donderdag komt HR sound uit haaksbergen bij ons thuis. ben benieuwd weet niet wat ik moet verwachten.

Sofraine

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #134 Gepost op: 12 maart 2012, 10:15:41 »
Mijn nichtje had Skyfly op haar bruiloft, dat was erg goed, de dansvloer heeft vanaf het begin tot het einde volgestaan!

Judith32

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #135 Gepost op: 12 maart 2012, 10:26:30 »
Mijn nichtje had Skyfly op haar bruiloft, dat was erg goed, de dansvloer heeft vanaf het begin tot het einde volgestaan!

das een snelle reactie. fijn om te horen dat hij bij je nichtje goed was. Weet je toevallig of zij een basis of luxe show hadden?

Robertw

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #136 Gepost op: 13 maart 2012, 10:06:44 »
Iemand ervaring met de band Three o Four? Komen goed over op youtube.

Groet,
Robert.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #137 Gepost op: 23 april 2012, 00:04:27 »
Gisteren als tip gekregen: Dj Smile licht en geluid, uit Utrecht.
De website ziet er goed uit. Kent iemand deze dj of heeft iemand hier er toevallig ervaring mee?

Pim007

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #138 Gepost op: 3 juni 2012, 15:29:48 »
Wij zijn 2 weken geleden in het huwelijksbootje gestapt. De feestavond was voor ons erg belangrijk.
Een band was iets te veel voor ons maar een standaard DJ had ook niet onze voorkeur. Op advies van
een vriend ben ik op een website terecht gekomen. Deze website is van een zeer goede
live zanger die avondvullend programma bied in combinatie met een DJ! Dit was werkelijk een TOP DJ! Het
contact vooraf was erg goed en de avond zelf heeft hij er echt een super feest van gemaakt. Tijdens de
avond zong de zanger ook nog 3 x 30minuten LIVE, nummer van Marco Borsato t/m Tina Turner! Goede DJ in combinatie
met een super goede zanger die ook de boel flink wist te entertainen, een absolute aanrader dus!
Ik hoorde van hem dat hij zo''n 40 brouiloften per jaar verzorgd. Mijn advies: neem een kijkje op google.
(aangepast ivm reclame)
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2013, 21:31:47 door Violet »

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #139 Gepost op: 4 juni 2012, 09:13:08 »
Waarom vind bovenstaande post nou zo onbetrouwbaar :biggrin:
Ik begrijp zoizo niet zo goed waarom mensen op dit forum op zo'n manier reclame willen maken, het werkt bij mij namelijk geheel averechts!!!

Ontopic:

Wij hebben een DJ via http://www.bruiloft-discoshow.nl/
De communicatie verloopt prima en ze kwamen zelf ook met leuke/goede ideeën. Ook krijgen wij nog een gesprek met de DJ
Er is ons gevraagd of wij 20 liedjes door wilden geven, zodat zij een beetje weten welke richting ons feest op moet gaan en welke richting totaal niet (dus ook nummers die je echt niet wilt horen op je bruiloft).
Dat vind ik nog best lastig hoor, 20nummers uitzoeken, ik kan er wel 100den noemen!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #140 Gepost op: 4 juni 2012, 11:37:52 »
Wij hadden ook een DJ van hun, echt geweldig! Begrepen precies wat je wilde en luisterden gewoon goed! Goede keus heb je gemaakt!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #141 Gepost op: 5 juni 2012, 22:15:09 »
Goed om te horen!!

Lien78

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #142 Gepost op: 5 juni 2012, 22:28:37 »
Afgelopen vrijdag een knalfeest gehad op onze bruiloft, mede dankzij Nevermind Music uit Nieuwegein. Echt een steengoede band, heel enthousiast, goede zang en een leuk, breed repertoire. Ze hadden er zelf duidelijk ook lol in. In de (korte) pauzes werd er ook goede muziek door ze gedraaid, zodat het feest niet steeds stil kwam te liggen. En ook prettig: niet idioot duur (1100e voor de hele avond, incl. prof. licht- en geluidsinstallatie).

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #143 Gepost op: 10 juni 2012, 10:29:08 »
6 juni hadden we de zingende dj jojo op eens feest, hij heeft zelf nummers gezongen maar had ook goede muziek en liet het allemaal goed in elkaar overlopen communicatie vooraf was heel goed, die man geeft echt binnen
Kwartier antwoord op de mails die je stuurt.
Duidelijk aan gegeven wat we wel en absoluut niet wilde horen en daar heeft hij zich aan gehouden.
Hij zingt veel nederlands maar ook zeker engels! Kortom voor ons wij hij goed!

Elgee

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #144 Gepost op: 22 juni 2012, 13:24:47 »
Wij zijn twee weken geleden getrouwd en ons feest was fantastisch, mede door de geweldige inzet van het team van Pokoloko. Met twee dj's, twee zangers, twee zangeressen en een fotografe hebben zij ons feest compleet gemaakt. Er was nauwelijks een overgang te horen tussen de stukken die live gezongen werden en de muziek van de dj. De bellen uit de bellenblaasmachine gaven een leuk effect en staan erg leuk op de foto's.

Ook het contact vooraf was erg prettig, een fijn kennismakingsgesprek en vlotte reacties op emails.

Voor ons was deze combinatie van dj, live muziek en fotograaf echt perfect!

Bri1986

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #145 Gepost op: 16 juli 2012, 14:42:28 »
Wij zijn op zoek naar een goede (niet al te dure) DJ voor ons feest.
Welke DJ hebben jullie en wat is jullie ervaring?

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #146 Gepost op: 16 juli 2012, 14:50:30 »
Wij hadden Disco 2u.
Erg goede ervaring mee, hele aardige en meedenkende mensen.
Ze zijn bij ons thuis geweest voor kennismaking, later nog mee naar de locatie. Ook hebben ze (zonder extra kosten te rekenen) een mix gemaakt voor onze openingsdans.
Wat ik persoonlijk heel leuk vond (en veel van onze gasten ook) is dat ze door de zaal heen kaartjes en pennen leggen zodat gasten ook zelf nummers konden aanvragen. Dat werd erg veel gedaan en zo werd het echt een feest van iedereen. (en mocht je bepaalde nrs/muziekstijlen echt niet willen dan kun je dat van tevoren aangeven).
En ik vond ze ook niet zo duur wij betaalden 650 euro in totaal (ze waren er rond half 8 tot half 1).

Elgee

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #147 Gepost op: 16 juli 2012, 15:19:33 »
Wij hebben goede ervaringen met POKOLOKO. Zij verzorgen ook live zang. Op onze bruiloft waren ze met zeven man: twee dj's, twee zangers, twee zangeressen en een fotografe. Ze nemen zelf geluidsset, verlichting en een bellenblaasmachine mee. ze hebben er een geweldig feest van gemaakt en ook het contact vooraf was heel prettig. Wij betaalden 750 euro, maar ik geloof dat ze inmiddels (wegens nieuwe/uitgebreidere apparatuur) wat duurder zijn geworden.

Als dat boven jullie budget is: ze hebben ook een budgetshow. Dan betaal je 595 euro en dan krijg je dj + geluidsset + verlichting (dus zonder live zang, fotografie en bellenblaasmachine).

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #148 Gepost op: 16 juli 2012, 15:27:59 »
Ik weet niet in welke regio je een DJ zoekt? Wij hebben DJ Roger uit Veghel (Noord-Brabant) voor 500 euro.
Kijk ook eens op marktplaats bij diensten. Daar hebben wij de onze gevonden. Succes!

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #149 Gepost op: 16 juli 2012, 22:25:17 »
Hoi
Wij hadden de zingende dj jojo. Wij vonden hem helemaal geweldig
En iedereen heeft het er nog over dat het zo leuk was!
Hij kostte 350 euro incl reiskosten zingen van 3 nummers.hij heeft
hij heeft muziek openingsdans in elkaar gezet. We wilde 3 nummers van elk maar
Paar minuten was voor hem geen probleem!
Hij kan alles nederlands talig engels had zijn eigen spul bij zich.
Verzoek nummers konden mensen doorgeven.wij hadden aan gegeven dat
Presee bepaalde nummers niet wilde horen, en daar heeft hij zich
Keurig aan gehouden.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards