collapse

Auteur Topic: Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?  (gelezen 61814 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Helen

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #150 Gepost op: 19 april 2010, 13:26:57 »
We hebben de eerste kaarten af en rondgebracht! 20 van de 100 kaarten zijn nu klaar en bezorgd. De anderen zijn al wel een stuk onderweg, maar moeten nog details op gemaakt worden:D

Nu wordt het ook tijd voor alle details van de bruiloft zelf! Hebben jullie nog tips voor de kleinere zaken op de grote dag?

dimenyvonne

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #151 Gepost op: 23 april 2010, 14:14:52 »
Hoi,

Ik mijn vriendin 18 april 2010 gevraagd en we gaan 6 juli 2010 al trouwen.

Waarom heb je een jaar nodig. Kan allemaal veel sneller.

jassou

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #152 Gepost op: 23 april 2010, 14:50:56 »
Niemand heeft een jaar 'nodig', soms het gewoon zo uit.
Ik denk dat de 6 maanden aan planningstijd ons wel goed bevalt. Dat gaat dan echt niet over het uitzoeken van servetjes, maar het wachten op instanties, visa, en reistijden. Had er niet aan moeten denken dat we nu nog zouden moeten beginnen, nu ik weet hoe lang de rest allemaal geduurd heeft.  :rolleyes:

m-a-n-d-y

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #153 Gepost op: 24 april 2010, 17:35:01 »
Ik ben blij dat ik wat tijd heb om te kunnen plannen.
Ik houd er niet van als ik alles vlug vlug vlug zou moeten bespreken.
Krijg ik alleen maar stress van en den kans dat er fouten gemaakt worden is alleen maar groter.
Het 2e nadeel van snel trouwen is het regelen van bepaalde dingen.
Wij wilden graag een bepaalde locatie en die moest je op tijd vast leggen, zelfde geldt voor de muziek en fotograaf.
Dus ben blij dat het niet zo snel op elkaar zat. (het aanzoek en de trouwdag)

Wij hebben inmiddels de kaarten op de post.
Leuke reacties gekregen!
En de eerste afzegging is ook binnen :sad:

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #154 Gepost op: 25 april 2010, 17:35:21 »
Ringen zijn in huis! Zo mooi :)

Onze kaarten zijn begin volgende week klaar. We hebben al wel de enveloppen en die zijn we nu aan het printen (doen we zelf met de computer). Adressenlijst is ondertussen dus ook helemaal klaar, daar heb ik nogal wat uren ingestoken amai.
We hebben ook leuke postzegels besteld met een trouwkoppeltje op (even duur als normale postzegels) en die zijn ondertussen ook aangekomen, kunnen we al op de enveloppen plakken. Volgende week dus enkel nog de kaarten erin en sturen maar!

Angélique1

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #155 Gepost op: 25 april 2010, 19:14:23 »
Hallo allemaal!

Wij zijn vrijdag in ondertrouw gegaan!

dezelfde dag zijn we langs de drukker gegaan en hebben we de kaarten besteld. 4 mei krijgen we de proefdruk in de bus en als dat akkoord is kunnen we ze definitief maken en laten drukken.

ik heb wel alle mensen op een lijst staan wie we willen uitnodigen maar nog geen adressen dus ik heb mijn tijd tot 4 mei wel nodig denk ik! :-)

ik ben zeer benieuwd naar de kaarten! we hebben er mooie sluitzegels bij besteld en ik wil inderdaad nog even gaan kijken voor mooie postzegels met een foto van ons erop.

heeft iemand een tip waar je dat kunt laten doen/bestellen?

Groetjes ángélique.

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #156 Gepost op: 26 april 2010, 10:56:57 »
In België is dat gewoon op de website van De Post, maar in Nederland weet ik het niet. Wij wilden ook eerst met een foto van ons, maar per zegel is dat wel een aantal cent duurder. Vonden we eerst niet erg, maar als je het totaal optelt, vind ik het toch een overbodige extra kost. Zeker omdat de mensen de envelop toch meteen weggooien. Maar omdat we toch net iets origineler wilden zijn, ben ik dus op zoek gegaan naar een leuk alternatief en kwam ik dus bij dat getekend trouwkoppeltje uit. Die kosten evenveel als de gewone zegels bij ons. Maar dat is dus in België...
Hieronder een prentje van onze zegels.

m-a-n-d-y

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #157 Gepost op: 26 april 2010, 20:29:59 »
Ahhh die zijn leuk!!!
Ik heb nu de liefdeszegels. de twee harten/lippen die elkaar kussen.
Vond het beter dan de standaard postzegels. En de postzegels met foto's van ons zelf vond ik te duur. Mensen gooien de envelop toch weg.

angelique1

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #158 Gepost op: 26 april 2010, 21:35:45 »
hallo!!

ik heb net via tnt postzegels besteld!

met een foto van ons erop!! voor 9 euro per velletje van 10 postzegels.

ik krijg ze over 3 dagen dus ben benieuwd!!!

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #159 Gepost op: 28 april 2010, 20:56:42 »
Vandaag schoentjes gekocht met de bruidskindjes, zij zijn nu ook helemaal compleet qua outfit.

En onze uitnodigingen zijn klaar! We gaan ze morgen halen. Ik zit helaas al heel de week thuis met een pijnlijke peesontsteking in mijn arm. Gelukkig dus maar dat ik de adressen niet zelf wilde gaan schrijven, het zou gewoon niet gaan nu :)

Morgen hebben we ook onze afspraak met de pastoor en ik heb hem daarstraks onze voorlopige versie van ons misboekje doorgestuurd, ben benieuwd wat hij ervan vindt. Verder zie ik het gesprekje wel zitten, we kennen hem immers al heel lang (als beide muzikant zijnde verzorgen wij al jaren regelmatig de muziek in de misvieringen), dus dat zal wel gezellig zijn.

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #160 Gepost op: 3 mei 2010, 22:14:34 »
Uitnodigingen zijn onderweg...

Ondertrouw bij pastoor ook in orde. En het misboekje goedgekeurd, moet nog enkele tekstjes aanvullen die nog niet klaar waren, maar verder zag het er helemaal goed uit.
Morgen langs bloemist. Deze week ook eens naar kapster bellen.

Check, check, check, nog 2 maanden ladies!

Angélique1

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #161 Gepost op: 4 mei 2010, 16:05:51 »
Als het goed is heb ik vandaag de proefdruk van de trouwkaart in de bus zitten!!!

Ben zo benieuwd!

Niet standaard bruidje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #162 Gepost op: 6 mei 2010, 13:01:01 »
Wij gaan ook 2 juli trouwen en nu begint alles aardig rond te komen.
Ben aardig kritisch wat betreft prijs/kwaliteit. Maar dat is allemaal aardig gelukt!

Nu nog zo´n 9 weken te gaan:
Gemeente is geregeld
supergave trouwjurk gekocht
mooie trouwschoenen (niet duur en leuk!)
Torselet helemaal leuk en in mijn maat en niet zo duur
Trouwringen en sieraden voor bij jurk, tsja die waren wel duur.. maar zo mooi
Locatie aan het strand staat vast
Zaterdag voor een proefmake-up
Volgende week zaterdag proef kapsel
Vanavond de trouwkaarten ophalen

Eigenlijk alleen nog fotograaf en DJ. Maar daar hebben we vanavond en maandag een afspraak mee. Moet ook goed komen denk ik. Ja en dan nog gastenboek, Enveloppendoos en versiersels.

Naar onze mening wordt het zo echt een super dag!  :biggrin:
Hopen op veel zon en warm weer...  :cool:

groetjes
Evelyn
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2010, 13:01:42 door Niet standaard bruidje »

Helen

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #163 Gepost op: 11 mei 2010, 13:19:44 »
Vanmiddag de ringen ophalen! :biggrin:

jassou

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #164 Gepost op: 11 mei 2010, 13:23:05 »
Wij hebben ze afgelopen zaterdag uitgezocht! Ik wilde voor aan mijn linkerhand een kleine witgouden band zonder diamand naast mijn verlovingsring. Het werd: een dikkere geel gouden ring met diamand voor aan mijn rechterhand...

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #165 Gepost op: 12 mei 2010, 20:58:00 »
Onze ringen hebben we al enkele weken in huis.
Ben nu vooral bezig met de bedankjes. De dingen die nog moeten gebeuren, zijn allemaal kleine dingetjes (veel dingen die ik zelf knutsel).

Het begint nu wel serieus te korten, ik voel het echt met de dag dichterbij komen. Ik heb momenteel helaas veel stress op het werk en dat komt nu niet zo goed uit.
Maar ik probeer verder rustig te blijven. Morgen maar heerlijk genieten van een dagje vrij.

We zijn vorige vrijdag bij de bloemist geweest, dat was wel super leuk en ik heb er het volste vertrouwen in dat alles super mooi gaat zijn (uiteraard het boeket, maar zeker ook de kerkversiering).

bonfire

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #166 Gepost op: 15 mei 2010, 14:21:25 »
De kaarten zijn besteld, volgende week is er een proefdruk. Ringen gaan we binnenkort passen!
Jurk is in de maak, nu nog een pak voor as. Bruidboeket en taart moet ook nog, verder wat details dus komt helemaal goed... Nog lang geen tijd voor stress!

Angélique1

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #167 Gepost op: 16 mei 2010, 14:03:13 »
De proefdruk hebben we gehad en woensdag zijn de kaarten klaar vandaag even adreslabels makenm de postzegels zijn al binnen!

Gisteren ook 2e pas van mijn jurk gehad!! helemaal goed!

2 dagen voor de bruiloft jurk ophalen, nog bruidsboeket regelen en nog eens langs de locatie!

ow ja en natuurlijk de taart! we lopen perfect op schema!

Groetjes!

m-a-n-d-y

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #168 Gepost op: 16 mei 2010, 14:56:33 »
Ik ga vrijdag voor mijn proefkapsel en proefmake-up.
Vind het best spannend.
Daarna ook door naar de bruidswinkel, om mijn jurk weer te passen.
Zaterdag gaan we naar de bloemist om door te geven welk boeket we willen.
26 mei gaat AS zijn pak laten afspelden.
Er bgint een eind te komen aan onze lange waslijst met 'nog te doen dingen'.

Egeltje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #169 Gepost op: 19 mei 2010, 08:27:13 »
Ik ga 2 juli trouwen en alles begint nu op z'n plekje te vallen. Jurk is in huis, pak voor mn vriend is in de maak, kleding voor de kinderen is praktisch compleet. Fotograaf is geregeld, locatie/catering is geregeld, ringen worden besteld, kaarten zijn de deur uit, bedankjes liggen klaar.
Pfff, is al een hele rij.
Nu alleen nog schoenen voor mn zoon en AS...
O ja, en een boeket/polscorsage. Of zo. En vervoer ...
Oke, er staat ook nog wel een hele rij om te regelen  :wink:

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #170 Gepost op: 19 mei 2010, 20:57:12 »
Haha, zo gaat het he. Heb je weer een hoop gedaan, staat er nog altijd zo'n lange lijst naar je te glimlachen...

Ik heb volgende week proefkapsel, ben benieuwd.
Verder hier vooral druk aan't knutselen aan de bedankjes.
En alles afspreken met de muzikanten, fotograaf,,... daar ben ik momenteel mee bezig.
Dan misboekje nog afwerken (lay-out, teksten nalezen), laatste spulletjes voor in de goodiebags afmaken, kijken voor juweeltjes en openingsdans oefenen. Dat is het zowat.

En tussen dat alles in ben ik het draaiboek aan het maken waar alle helpers ook duidelijk op kunnen zien wanneer wat waar moet gebeuren. Werkt goed, het is met het zo gedetailleerd op blad te zetten dat je ziet waar je nog over moet nadenken.


Ik denk dat ik in een zwart gat ga vallen als de trouwdag voorbij is. Wat moet ik dan gaan doen ipv al dat voorbereiden??? :biggrin:

Egeltje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #171 Gepost op: 19 mei 2010, 23:00:32 »
Hahaha, dan moet je lekker in de zon gaan liggen en nadenken wat het volgende project gaat worden ...

m-a-n-d-y

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #172 Gepost op: 23 mei 2010, 10:48:40 »
Afgelopen vrijdag heb ik mijn proefkapsel en makeup gehad.
Het was een lange zit, maar het resultaat was echt super!
Daarna mocht ik ook mijn jurk nog een keertje aan, ze moeten nog iets aanpassan, 18 juni mag ik hem weer passen.
Ook heeft de babs gebeld, 3 juni hebben we met haar een afspraak.
We wilden gisteren ons bruidsboeket bestellen, daar hadden ze het te druk voor dus van de week moeten we even terug komen.
Er kan weer het een en ander afgestreept gaan worden!!

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #173 Gepost op: 29 mei 2010, 09:36:16 »
hoi hoi!

wij trouwen op 2 juli!
en gaan woensdag in ondertrouw!
daarna hebben we gelijk een afspraak met onze ambtenaar,

verder is alles geregeld.
nu is het aftellen!

groetjes paula

jassou

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #174 Gepost op: 29 mei 2010, 11:35:50 »
We gaan woensdag de taart bespreken! Serieus dit is ongeveer het enige van het hele trouwgebeuren wat ECHT leuk is om te doen mmmmmm :)))

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards