Algemeen > Polls

Kosten bruiloft....

<< < (139/140) > >>

Appelsientje:
Ik vrees dat ik een beetje ben doorgedraaid.....doordat wij niet echt een budget had kon ik er ook niet zo hard overeen gaan dacht ik. Ik moest nu echt op de rem trappen.....ben 7000 euro over de richtlijn.  :blink: maar we hebben wel een gave huwelijksreis.  ;)

Nikki Kok:
Hallo allemaal,

Ik ben voor mijn afstudeeronderzoek op zoek naar bruidsparen die een budget vanaf 50.000 hebben. Ben jij dit of ken jij iemand, laat het me alsjeblieft weten! Het zou mij hartstikke helpen met mijn onderzoek.

Groetjes Nikki

kumarie:
Wij zijn echte doe het zelf-ers en willen voor de trouwerij dus ook veel zelf doen. We hebben afgesproken dat het sowieso onder de 5000 euro blijft (ex vakantie). Niet omdat we niet meer kunnen besteden maar meer omdat we het zonde vinden om meer uit te geven aan een avond. We hebben ook wel heel veel geluk. Onze beste vriend is chef kok en wil hapjes maken (ingrediƫnten kopen we wel zelf) mijn moeder bakt taarten en zal de bruidstaart maken. Mijn ouders hebben een locatie aan huis die we kunnen gebruiken.
Een jurk heb ik tweedehands gekocht en ik wil graag ringen van titanium oid omdat ik dat mooier vind (en is gelukkig een stuk goedkoper. Uitnodigingen maak ik zelf en versiering ook. Een vriend is fotograaf en wil voor gereduceerd tarief foto's maken. De buren van mijn ouders willen hun kampeerboerderij beschikbaar stellen voor erg weinig. Mijn nichtje is kapster
Dus we houden flink wat over voor drank, eten en een photobooth e.d. We huren geen vervoer want alles is op 1 locatie.
We komen op ongeveer 75 gasten

Kleding bruid (inclusief alles) ca 500
Kleding gom (inclusief alles) ca 500
Gemeente (op zaterdagavond) 750
Huur slaapplaatsen gasten 200
Eten en drinken (inclusief ontbijt, alles kunnen we goedkoop inkopen via groothandel)1000
Uitnodigingen 25
Versiering ca 200
Fotograaf 250 (zonder album)
Photobooth 300
Ringen 500
Kapster/visagist 200

En dan hebben we nog een beetje ruimte voor onvoorziene uitgaven.

Ilse-J:
Wij waren rond de 15,00 kwijt, ex vakantie.
Een paar dingen die hielpen kosten besparen:
- Wij hebben zelf de champagne gekocht, zelfs inclusief kurkgeld nog goedkoper dan de prosecco die werd aangeboden
- in plaats van vieze taart dit gedaan: http://www.styling-bruiloft.nl/borrel-taart/strawberrytree-alternatief-bruidstaart/. Het is goedkoper en iedereen was verrast over de aardbeiden. Wel uitkijken met morsen!
- Verder scheelt het als je het diner klein houdt
- Ook heeft mijn man een trouwpak gekocht dat hij ook naar zijn werk kan dragen, 1 trouwjurk die je maar 1 x in je leven draagt is wel genoeg...

Lotte2608:
Wij zitten nu op 13K budget. Wij hebben geen feest, maar een uitgebreide borrel en diner. De kosten hiervoor alleen zijn al 4K.
Ik weet nog niet of ik iets van mijn ouders krijg voor mijn trouwjurk, aangezien ik geen jurk kon vinden zoals ik graag wilde wordt deze van tekening gemaakt, incl schoenen en lingerie kom ik dan op 2.200euro.
De trouwlocatie en de kosten voor de gemeente op zaterdag zijn 2.000euro.
Ringen worden ook speciaal voor ons gemaakt, voor mij van grijsgoud en geel goud en voor mijn vriend zirkonium en geelgoud voor 1.250euro. Fotograaf en videograaf ook ong. 2.000euro en dan ben je er wel. We zouden graag bedenken waar we op kunnen besparen, maar om te krijgen wat wij willen komen we hier op uit.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie