collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073785 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2350 Gepost op: 6 april 2013, 20:22:23 »
Ik denk dat dat ook maar het beste is JoyceS, gewoon niet over nadenken!
Helpt hier ook wel als ik maar hard genoeg er aan denk dat opa een deel betaald en AS zijn pak ook geen kosten meebrengt..

Maar hey, we trouwen als het goed is allemaal maar 1 keer he  :biggrin:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2351 Gepost op: 6 april 2013, 20:26:22 »
Daar ga ik ook wel vanuit!  :biggrin:

Gelukkig zijn ook de kosten voor onze kleding laag, doordat ik mijn jurk zonder merkje koop en het pak van AS krijgen we van schoonouders. Mja al met al vind ik het dan nog duur :P
Idd maar niet te veel over nadenken.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2352 Gepost op: 6 april 2013, 22:05:23 »
Mooooooi md!! Je straalt echt!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2353 Gepost op: 6 april 2013, 22:49:48 »
Zieeeennnn!!!!
Wat super dat je meteen geslaagd bent!!  :applaus:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2354 Gepost op: 6 april 2013, 23:01:56 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:35:05 door destino »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2355 Gepost op: 6 april 2013, 23:23:59 »
Inderdaad een echte echte trouwjurk MD! Mooi hoor! Heb je t je AS verteld, of ga je hem ook ontzettend verrassen hiermee?

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2356 Gepost op: 6 april 2013, 23:37:32 »
Inderdaad een echte echte trouwjurk MD! Mooi hoor! Heb je t je AS verteld, of ga je hem ook ontzettend verrassen hiermee?

Ik heb het AS wel verteld, want hoe ga ik anders het bedrag verklaren haha
Maar nee, hij wist al dat ik een afspraak had in een bruidszaak. Hij is wel ontzettend nieuwsgierig ernaar :D heb 'm alleen de stukjes stof laten zien, want die moet hij toch meenemen als hij een pak gaat uitzoeken. En hij vind het stukje roze tof haha

Kreeg net een mailtje van m'n zusje, dat ik d'r niet moest uitlachen, maar dat ze serieus tranen in d'r ogen kreeg toen ze de foto's zag (had d'r gemaild, ze gaat mee naar de 1ste passing in juli). Hahaha het is ook zo'n dramaqueen soms :P

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2357 Gepost op: 7 april 2013, 03:19:02 »
Dames ik wil ook foto's zien hihi!!!!

Maar eerst even lekker slapen, ben net thuis van mijn werk.


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2358 Gepost op: 7 april 2013, 09:17:00 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:35:14 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2359 Gepost op: 7 april 2013, 09:25:49 »
Thnx allemaal voor de toffe reacties!
M'n paniek rondom het geld is inmiddels al wat meer gezakt... Keek net naar de begroting die we gemaakt hebben, en we zitten er op dit moment 500 euro overheen. En dan heb ik niet meegerekend dat m'n opa een deel van de jurk nog betaald..
En dan komen we uiteindelijk op 6400 euro exclusief huwelijksreis. Valt eigenlijk nog wel mee dus :D

Ik heb gewoon een jurk!!  :wub: :heart: :wub:
Pfff wordt nog lastig geheimhouden dit! Zie nu ook dat ik 'volwaardig lid' ben hier, sinds ik een jurk heb hahaha

Wow destino jullie geven gewoon een feestje van bijna 20.000 euro dus :O maar het zal vast wel een onwijs geweldig feestje worden!!

Lizz, slaap lekker :)

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2360 Gepost op: 7 april 2013, 09:28:13 »
Ik vind het trouwens zo jammer dat deze vans niet in het roze zijn i.p.v. het rood, dan had ik ze meteen besteld voor onder m'n jurk 's avonds
« Laatst bewerkt op: 7 april 2013, 09:30:00 door Mydelirium »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2361 Gepost op: 7 april 2013, 09:31:05 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:35:28 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2362 Gepost op: 7 april 2013, 09:32:08 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:35:39 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2363 Gepost op: 7 april 2013, 09:34:48 »
Oooooh dan valt het weer erg mee, dat bedrag!
Als ik onze huwelijksreis er bij reken (en dan hebben we alleen vlucht-huurauto-verblijf, nog geen eten etc.) zitten we ook op 9000+. Maar dat bedrag staat me niet aan, dus dat doen we maar niet haha

Ja, ik ga met m'n zusje nog opzoek naar schoenen in Amsterdam.. weet dat ze roze allstars hebben, maar ik vond deze zo lief met 'love me' hartje erop <3

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2364 Gepost op: 7 april 2013, 10:58:53 »
Mooie jurk ! En super die strik er omheen! Het is ook onze kleur wat in alles terug komt!




vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2365 Gepost op: 7 april 2013, 11:34:47 »
Wat goed Lizzz dat je geslaagd bent, gefeliciteerd!

Leuke bedankjes heb je gekocht voor de meiden van je vrijgezellenfeestje Maggylove!

Superleuk Destino wat je hebt gemaakt, creatief zeg!
Mijn vriend en ik wonen al 3 jaar samen maar de nacht voordat ik ga trouwen ga ik bij mijn ouders slapen. En dan komt mijn vriend me daar ophalen begin van de middag.

Supergaaf MD dat je geslaagd bent! Ik wil wel graag een fotootje zien  :biggrin:

Ik hoef zelf de jurk niet te betalen, krijg hem van mijn ouders, maar voel me best bezwaard dat het zoveel geld is wat ze betalen. Heb aangeboden om mee te betalen maar dat willen ze niet.  Denk dat wij in totaal uitkomen op 6500 euro voor het trouwen, dat vind ik nog best meevallen, had op rond de 10000 euro gerekend.  Van mijn schoonouders krijgen we nog 2000 euro dus dan wordt het eigenlijk voor ons nog goedkoper.

Ik heb gisteren eens zitten kijken naar een draaiboek voor onze trouwdag. Heb in ieder geval nagedacht over mijn eigen tijden qua opstaan, kapper, opmaken en jurk. En wat andere belangrijke puntjes op papier gezet.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2366 Gepost op: 7 april 2013, 12:25:02 »
Gelukkig doet t mijnalbum t weer, wij hadden 15.000 begroot maar komen veel goedkoper uit, we doen veel dingen zelf...ook drank en hapjes zelf inkopen scheelt!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2367 Gepost op: 7 april 2013, 12:38:59 »
Oooh wedding die lijkt echt bijna sprekend op die van mij! En de jurk is natuurlijk prachtig :D
Hou je de sleep er ook aan? En is dat kleine ventje ook van jou hihi

Vlinder, super lief van je ouders dat zij jouw jurk betalen! Kan me voorstellen dat je je wat bezwaard voelt, het is vaak toch een flink bedrag zo'n jurk. Maar hey, liever dat ze het geld uitgeven aan een jurk dan dat ze iets geven waar je minder mee hebt.. Dit is toch wel 1 van de belangrijkste dingen van de dag!

Ik zit nog een beetje te bedenken wat ik na het trouwen met de jurk ga doen.. Verkopen valt sowieso al af, omdat m'n opa een deel betaald. Maar om de jurk nou altijd in de kast te laten hangen...

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2368 Gepost op: 7 april 2013, 12:44:40 »
Wedding ik wil ook je jurk zien!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2369 Gepost op: 7 april 2013, 12:49:34 »
Is mijn bruidsjonker :) het was echt te schattig!  Verstuurd Maggy :)

Ik heb een jurk combi van MD en vlinder vind ik haha

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2370 Gepost op: 7 april 2013, 14:13:00 »
Ik wil hem ook zien! :)

Ik ga hem ook niet verkopen hoor!!!! Mijn moeder heeft de jurk betaald. Ik ga hem na de bruiloft op zo'n Paspop zetten :)

Dat kan pas als we verhuisd zijn ( als ons huis verkocht is)  want heb er nu de ruimte niet voor.
Ik zet het zo lang bij mijn moeder neer.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2371 Gepost op: 7 april 2013, 15:40:47 »
Hele mooie jurken Wedding en MD, echt super! Leuk dat jullie ook een roze band/lint hebben, ik heb dat zelf ook hihi! Ben zelf ook echt weg van de kleur roze en het kon daarom niet ontbreken  :biggrin:

Inderdaad Wedding, jouw jurk lijkt op een combi van de jurk van MD en van mij.

Ik weet nog niet wat ik met mijn jurk ga doen. In ieder geval niet verkopen.. denk dat hij hier op zolder terecht zal komen. Mijn zus is 1.5 jaar geleden getrouwd en die gaat haar jurk in laten lijsten, dat lijkt me op zich wel mooi maar waar hang je het neer? Zij gaat het in het trapgat hangen, als je de trap op gaat zie je de jurk dan hangen. Persoonlijk zou dat voor mij niet de plek zijn maar waar wel dan he? Nou ja.. eerst maar eens kijken hoe dat inlijsten gaat worden.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2372 Gepost op: 7 april 2013, 15:45:16 »
Oooh vlinder dat is wel een leuk idee van je zus! Die ga ik onthouden. Want een paspop is hier niks, hebben twee katten die overal komen en die vinden zo'n jurk vast rete interessant en dan istie zo gesloopt.

We hebben inderdaad een zelfde soort jurk met zijn 3en! Maar toch ook weer heel anders :D
Dat harde roze maakte mijn jurk echt 'mij' zei m'n moeder, ga ook hard opzoek naar zulke kleur schoenen voor eronder.

Al zag ik op pinterest ook dit: http://pinterest.com/pin/153544668517544456/ en dat is ook wel super tof... hmz keuzes!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2373 Gepost op: 7 april 2013, 16:05:17 »
Met katten zou ik de jurk ook niet op een paspop doen, zonde als ze hem slopen.

Als je schoenen vindt in de harde kleur roze zou je misschien kunnen vragen aan de bruidsmode zaak of ze die schoenen kunnen verven voor je. Mij hadden ze aangeboden om de schoenen oud roze te verven dus het verven kan sowieso wel. Nu moet ik wel zeggen dat ik er gelijk schoenen bij heb gekocht daar.

Leuk de laarzen op pinterest! Zou je zoiets onder je jurk willen? Lijkt me wel stoer!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2374 Gepost op: 7 april 2013, 19:25:53 »
Even over dat inlijsten, ik laat het ook doen na de bruiloft, het kost achterlijk veel geld maar dan is ie wel in z'n geheel ingelijst en een beetje een diepe lijst dus hij komt wel echt tot z'n recht dan! Wij hebben in dit huis nog een hele grote inloopkast waar die inkomt en als we gaan verhuizen wil ik 'm denk ik in de slaapkamer hangen of in mijn werkkamer...

@Wedding, ik wil jou jurk ook zien!

@Draaiboek, ik ben er ook mee aan de gang gegaan, toch nog best lastig zonder dat we zeker weten welke locatie we hebben.....grrr....

Wij zijn nu heeeeel druk met de uitnodigingen...super leuk om te doen maar er gaat wel flink tijd in zitten, daarnaast ben ik druk met de verhuizing van m'n zus aan het helpen, en werken en een beetje verkouden, heb dus niet echt energie om alles bij te lezen..maar dat komt nog wel!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards