collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073192 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2450 Gepost op: 11 april 2013, 08:37:28 »
Jij bent met recht een vechtertje vlinder :-)

Zijn hier ook dames die geen videograaf nemen op de bruiloft? Wij zijn druk op zoek naar een videograaf, maar wij willen niet de wat gewonere films. Niet dat daar wat mis mee is, maar is puur mijn smaak :-) een voorbeeld van een films wat wij gaaf vinden is http://www.abeautifulday.com/ maar volgens mij zijn de kosten zo hoog! (Staat ook geen prijsbijlage bij) kent iemand een videograaf die ongeveer net zulke films maakt, maar dan NET wat goedkoper?  Zo niet dan zitten wij echt te denken om de bruiloft niet te laten filmen.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2451 Gepost op: 11 april 2013, 10:17:22 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:32:03 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2452 Gepost op: 11 april 2013, 11:05:45 »
Vlinder, dat moet echt een heftige periode zijn geweest. Pff, ik zou er niet aan moeten denken zo'n hele tijd geïsoleerd te moeten zijn en dan de periode erna geen intiem contact e.d. Kan me dat ook echt niet voorstellen.
Je bent er, zo te lezen, sterker uit gekomen en dit is jullie jaar!!

Videograaf; Wij hebben er geen.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2453 Gepost op: 11 april 2013, 11:09:46 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:32:13 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2454 Gepost op: 11 april 2013, 11:13:45 »
Zat het gaatje op je voortand Joyce?  :confused:
Zie je dat dan niet heel erg?
Hopelijk is de ontsteking helemaal weg voor de bruiloft!

Heb een aantal jaren gerookt, en daardoor is een verkleurd plekje ontstaan.
Je ziet er nu helemaal niets meer van. Eerst was het een geel/bruinig plekje.

Oja, KM, geen probleem toch dat jullie 'dezelfde' kaarten hebben. Jullie hebben de ideeën ieder voor zich ontworpen. Jullie wisten het niet van elkaar. En wat dan nog, als jullie dat wel wisten.. Daar is een forum toch voor ;) Om ideetjes op te doen!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2455 Gepost op: 11 april 2013, 11:25:47 »
Ach kirrie, maakt toch niet uit! Wij doen ook houten bordjes met pijlen erop dan de pijlen in hart vorm en dat lijkt ook weer op wat andere mensen hebben...ook een groot welkomstbord met grote lijst eromheen (ik vind krijtborden te duur)...
Maar onze locatie is openbaar en we moeten dat gewoon doen om mensen te laten realiseren dat het een gesloten feest is, ook is er nergens aangegeven waar mensen kunnen parkeren en moeten we dat dus logistiek goed regelen...
En ik laat me weer door jou inspireren want ik vind het kaartje bij de uitnodiging "ik beloof te dansen, wanneer je het volgende liedje draait..."
weer heel leuk!!

http://nl.dawanda.com/product/30950133-Windlichter-Sommernachtstraum-Set-9-teilig

Ik vind deze windlichtjes erg mooi.. maar dan vooral met boom en vlinders, met vogels heb ik niet heel veel...
« Laatst bewerkt op: 11 april 2013, 11:34:18 door wedding2013 »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2456 Gepost op: 11 april 2013, 11:44:37 »
Leuk wedding! Willen jullie de windlichtjes dan buiten hangen of binnen?

Ik ga maar eens wat doen. Vandaag vrije dag (in 7 dgn) en ik hang al sinds vanmorgen rond in mn pyjama. Is wel lekker voor n keer hoor  :blush:! Maar moet eigenlijk ook nog een beetje poetsen boven.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2457 Gepost op: 11 april 2013, 11:46:51 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:32:22 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2458 Gepost op: 11 april 2013, 11:51:02 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:32:28 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2459 Gepost op: 11 april 2013, 11:53:57 »
Have fun Destino  :dry:
Het was geen echt gaatje. Een beginnend gaatje; dwz dat het al dunner begon te worden.
De tandarts heeft er iets aan gedaan voordat het dus echt een gaatje werd :D

Als de mensen iets terug moeten sturen, vind ik het wel zo netjes een postzegel erbij te doen.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2460 Gepost op: 11 april 2013, 13:37:35 »
Wij doen de RSVP per email hebben al email aangemaakt. Is het makkelijkste om te controleren want met de post tegenwoordig vertrouw ik het niet echt meer.
Hoe kort van tevoren moeten mensen dan uiterlijk reageren of ze komen en met hoeveel personen? Dit moeten wij weten i.v.m. catering voor de daggasten. En ook voor het inkopen van de drank van de avondgasten..

Ik dacht zelf aan twee weken voor de bruiloft. Als je dan de uitnodigingen 8 weken van tevoren stuurt hebben mensen 6 weken om te reageren..

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2461 Gepost op: 11 april 2013, 15:51:38 »
Wij hebben de RSVP (alleen bij verhindering) 3,5 week van te voren staan. Er zijn altijd mensen die te laat zijn ;) Dus dat is ingecalculeerd.
Mensen kunnen dit ons laten weten via de site 'Kijk voor weetjes, info en bij verhindering op....' Ook hebben we ons adres+tel en tel CM erop vermeld, dus daar zouden mensen ook nog voor kunnen kiezen (zijn altijd mensen die niet goed lezen ;) )

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2462 Gepost op: 11 april 2013, 16:50:31 »
Bij ons is het ook via de site...twijfel aan een retourenveloppe, vind het zo leuk staan..maar ja, eigenlijk weer nergens voor nodig!

En nee, ik ken haar niet persoonlijk en ja, dat zinnetje is wel heel leuk hé, denk dat ik van die kaartjes maar een paar extra maak en als aanvraag-plaat kaartjes bij de dj neerleg op het feest, hoeven mensen hem niet de hele avond te storen en het staat zo gezellig!

@Destino, mijn werk is ook al weken "op"..of te wel, het is doodstil bij ons op kantoor...allee tijd van de wereld om te internetten en zo..maar op een gegevens moment ben je er wel flink klaar mee!

@Joyce, ben je al aan het poetsen??

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2463 Gepost op: 11 april 2013, 17:42:49 »
Wat is er weer een hoop geschreven!!!! :)

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2464 Gepost op: 11 april 2013, 17:55:05 »
Anna19 ppppfffff wat een hoop zeg. En bij wie heb jij de offerte opgevraagd!

Destino indd erg veel ja. Misschien dat wij eens gaan kijken bij een filmacademie. Zijn altijd nog studenten die bij willen klussen ;-)

Wij hebben geen RSVP. In de kaart hebben wij gezet of ze aan onze ceremoniemeesters willen laten weten of zij wel of niet komen. Er is een speciaal mailadres hiervoor gemaakt.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2465 Gepost op: 11 april 2013, 18:07:18 »
KM; Leuk idee van die kaartjes bij de DJ! En ja, ik ben al gaan poetsen. Heb alle slaapkamers weer gehad :)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2466 Gepost op: 11 april 2013, 20:30:00 »
Oh Kirrie, hoop niet dat je het erg vond dat ik die opmerking maakte! Maar wat maakt het inderdaad uit? Jullie hebben niet dezelfde gasten en alleen de meiden hier op t trouwforum en bruidjes op pinterest zien het misschien.. en ik heb zo'n vermoeden dat je meeste gasten niet onder die doelgroepen vallen ;)
Die kaartjes van de liedjes zijn inderdaad erg leuk. Ook een goede om die op de avond zelf neer te leggen. Zou ik ook gewoon op de (sta)tafels neerleggen!

@Aggies je brengt me op een idee met die filmacademie! Ik wil graag dat de ceremonies gefilmd worden, maar wist niet goed wie ik hier voor moest vragen. Maar nu bedacht ik me dat mijn AS laatst studenten over de vloer had die hem hebben gefilmd voor hun opleiding.. super leuk filpmje geworden! Misschien hebben ze zin in nog een klusje...  ;D

@Kirrie en destino Ow balen dat het zo rustig/saai is op t werk! Wel lekker tijd om op t forum te zitten ;) En Kirrie, jij zou toch ander werk gaan doen..?

Joehoe zondag 20 graden zag ik net!! Lekker in de tuin werken hoop ik :D

Ana89

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2467 Gepost op: 11 april 2013, 20:51:26 »
@aggies  bij die website die je had gestuurd! het ziet er super gaaf uit, maar het is ons echt geen 2000 euro (minimaal) waard

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2468 Gepost op: 11 april 2013, 21:59:01 »
Bedankjes: wijnsetje en flesje wijn

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2469 Gepost op: 12 april 2013, 08:36:05 »
Leuk maggylove!!!

Hier heb ik gister alle uitnodigingen in de enveloppen gedaan en dichtgeplakt! Dus nu de postzegels ff van de week halen en dan is dat ook helemaal klaar! Wij versturen ze ergens half juni. Ivm de vakantie periode.

Verder ga ik vanaf vandaag het zonnebanken weer oppakken. Ik begin met 1x per week, en dan ergens in juni 2x keer per week. Zodat ik een lekker kleurtje heb voor de bruiloft! ( ik wordt moeilijk bruin...)

Morgen gaat AS voor zijn pak :) hij zei gister, ik vind het toch wel spannend hoor! ( schattig hihi)

Verder weinig ontwikkelingen.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2470 Gepost op: 12 april 2013, 10:28:19 »
Schattig pakketje maggylove!

ik snapte alleen niet waarover die discussie mbt hoge kosten ging?

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2471 Gepost op: 12 april 2013, 11:04:51 »
Veel geschreven weer, leuk!

Wij nemen ook geen videograaf Aggie. Wij vinden foto’s voldoende als herinnering.

Dat zijn zeker mooie windlichtjes Wedding, super! Zou ze voor hier thuis gewoon al willen hihi!

Lijkt me lastig als het zo stil op het werk is. Bij mij is dat nooit.. ik kan dacht en nacht werken als ik dat zou willen. Niet dat ik dat doe natuurlijk maar het zou weleens lekker zijn om even achterover te kunnen leunen.

Leuk de bedankjes Maggylove.

Een tante van mijn vriend vroeg van de week of haar zoons en hun gezin daggasten of avondgasten waren. Wij gezegd dat zij avondgasten zijn maar de tante daggast. Zij had dat dus verteld tegen haar kinderen (die al ruim over de 40 jaar zijn…) en nu kregen we vanmorgen een appje van die tante dat haar kinderen en aanhang teleurgesteld zijn dat ze niet overdag uitgenodigd zijn en of we het nog eens willen overwegen. Haar man en hun vader is 2 maanden geleden overleden en ze hebben heel verdriet daarvan en daardoor kwam dit extra aan. Echt.. we sloegen steil achterover.  Begrijp me niet verkeerd hoor, overlijden van je partner/vader is erg maar dat staat voor ons wel los van wel of niet daggast.

Wij hebben uitgelegd aan haar dat dit een bewuste keus is geweest en die keus toegelicht. Kregen gelijk een excuus berichtje terug van haar, van veel dingen die wij haar zeiden was ze heel niet op de hoogte en als ze dat had geweten had ze zich er nooit mee bemoeit (begreep sowieso niet dat zij zich ermee bemoeide). Vanavond gaat mijn vriend naar een feestje waar deze 2 neven ook zijn dus dat gaat nog wel wat worden denk ik. Gelukkig is mijn vriend niet op zijn mond gevallen en kan hij dingen goed verwoorden maar het is toch niet leuk als er zo’n gedoe van wordt gemaakt. Nu al gedoe en we hebben de kaarten nog niet eens verstuurd. Pfff!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2472 Gepost op: 12 april 2013, 11:23:57 »
Vlinder, wat een vervelende situatie zeg!!! Ik snap überhaupt al niet waar die mensen zich mee bemoeien. Het is natuurlijk heel erg , dat haar man / hun vader overleden is maar dat staat er natuurlijk los van.

Bij ons werd ook al door familie geopperd dat we maar eens bekend moesten gaan maken wie er dag en avond gasten zijn. Want "ze gaan natuurlijk niet een hele dag vrij nemen als ze alleen maar savonds mogen komen". Dus ik heel netjes (stoom kwam uit mijn oren) gezegd dat ze de uitnodigingen in juni krijgen en dat ze dus nog genoeg tijd hebben om dan vrij te nemen ja of nee.

Anna19 ik hoop dat jullie ringen nu goed zijn!!!! Scheelt weer wat stress denk ik ;)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2473 Gepost op: 12 april 2013, 12:17:52 »
Bij ons werd ook al door familie geopperd dat we maar eens bekend moesten gaan maken wie er dag en avond gasten zijn. Want "ze gaan natuurlijk niet een hele dag vrij nemen als ze alleen maar savonds mogen komen". Dus ik heel netjes (stoom kwam uit mijn oren) gezegd dat ze de uitnodigingen in juni krijgen en dat ze dus nog genoeg tijd hebben om dan vrij te nemen ja of nee.


daarom hebben wij save the date gestuurd, weten mensen of ze in de namiddag of s'avonds zijn uitgenodigd en hopelijk ook sneller reactie bij de officiele uitnodiging!

@vlinder; goed dat het meteen is uitgesproken, om dat soort dingen te voorkomen hebben wij gewoon iedereen van de familie uitgenodigd ook mensen die ik amper ken... aangezien wij geen receptie doen, kan ik ze ook niet op een andere tijd uitnodigen..

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2474 Gepost op: 12 april 2013, 12:57:44 »
Oh echt Lizzz.. zeiden mensen dat? Wat goed dat je netjes hebt kunnen blijven, terwijl de stoom uit je horen kwam hihi! Goed opgelost ook door te zeggen dat ze in juni de uitnodigingen krijgen en dan nog tijd genoeg hebben om vrij te nemen als dat nodig is.

Wij hebben overdag naast onze ouders en broer/zus, ooms en tantes uitgenodigd, mijn beste vriendin en haar gezin en mijn vriend zijn beste vriend met zijn vrouw.
Wij doen ook geen receptie maar neven en nichten en andere vrienden van ons hebben we voor het feest uitgenodigd. Prima zo vonden we zelf en vinden we nog steeds het is alleen jammer dat je dan nu al van die reacties krijgt... Kan ik best geirriteerd over raken maar is eigenlijk zonde om me druk over te maken. Het is onze dag en wij hebben dit zo besloten.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards