collapse

Auteur Topic: Nog 100 Dagen!  (gelezen 14292 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Noukie

  • Gast
Nog 100 Dagen!
« Reactie #75 Gepost op: 4 april 2008, 13:18:46 »
als we nu gewoon allemaal elke dag even een anti-regendans voor de rest van april doen???  :biggrin:

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Nog 100 Dagen!
« Reactie #76 Gepost op: 4 april 2008, 13:26:50 »
Lijkt me een slim plan!!

Hier is eigenlijk alles klaar, volgende week haalt mijn moeder mijn jurk op van het atelier waar hi gestreken is en ik moet nog wat versiering voor de kerk maken. Ben ook met de zonnebank begonnen, gigantisch verbrand dus kijk ff uit. Maar mijn gezicht is wel in 1 keer veel bruiner.
Vanavond naar de bank om zaken te regelen en van mij mag dan alles wel komen!

Rosie

  • Gast
Nog 100 Dagen!
« Reactie #77 Gepost op: 5 april 2008, 15:15:03 »
Joepie, 't komt erg dichtbij voor sommigen van ons! :)
Die drie weekjes mogen van mij gerust wat sneller gaan... ik kan echt bijna niets meer bedenken wat we nog kunnen voorbereiden. Straks ga ik me nog vervelen :laugh:

Ik ben me al twee weken aan het insmeren met Dove summer glow, maar voorlopig merk ik er niet veel van. Dan maar hopen dat het zonnetje de komende weken z'n werk nog wat doet, maar voorlopig ziet dat er niet naar uit... ach ja, blijven hopen hè, dames :) Gezellig binnen zitten als de regen op het dak klettert heeft ook nog wel z'n charmes, moet je maar denken!

(en kijk: net nu ik dat typ, komt de zon hier weer even piepen!)

Veel plezier allemaal met de laatste loodjes!

Carolina

  • Gast
Nog 100 Dagen!
« Reactie #78 Gepost op: 5 april 2008, 21:06:42 »
Ik ben zo benieuwd naar jullie dag! Ik hop dat het mooi weer gaat worden, zonder regen. Zetten jullie hier een verslagje? en ben natuurlijk benieuwd naar de foto's  :biggrin:

Noukie

  • Gast
Nog 100 Dagen!
« Reactie #79 Gepost op: 9 april 2008, 15:17:38 »
Uiteraard komt er tzt een verslagje!  :biggrin:

Ik ben vandaag weer mn jurk wezen passen, volgende week haal ik hem op!  :biggrin:
En ik ben vandaag ongesteld geworden!! Voor jullie een hele loze mededeling, maar voor mij een heeeeeeeeeeele belangrijke! Ik heb daar namelijk ontzettend veel last van (mega veel bloedverlies, helse buikpijnen en hele vette huid), dus wilde het absoluut volgende week vrijdag niet zijn. Maar alles loopt  zoals gepland, nu ongi betekent dat ik het volgende week vrijdag en op de honeymoon niet ben, jeeee!  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 9 april 2008, 19:19:53 door Noukie »

Ivy

  • Gast
Nog 100 Dagen!
« Reactie #80 Gepost op: 9 april 2008, 16:05:26 »
haha nou fijn dat je daar geen last van hebt op je bruiloft dan! is toch wel belangrijk...
Ik ben aan de pil en het kwam bij mij goed uit, maar anders had ik hem doorgeslikt.

En nu is het toch heel mooi weer dames? Tenminste ik heb de afgelopen dagen al eigenlijk geen regen gezien hier..
En ach uiteindelijk bederft regen je bruiloft niet hoor, alleen moet je geen buiten feest hebben ofzo..

Gwen

  • Gast
Nog 100 Dagen!
« Reactie #81 Gepost op: 9 april 2008, 16:46:32 »
Oh Noukie, komt nu wel dicht bij he! Spannend hoor.

En inderdaad lekker dat je nu ongi bent. Ben je er mooi vanaf en kan je lekker genieten van je dag en de huwelijksreis!

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Nog 100 Dagen!
« Reactie #82 Gepost op: 9 april 2008, 18:27:43 »
Het is nu prachtig weer! Dit weer moet nog even aanhouden, om precies te zijn nog tot en met vrijdag :wink: En dan moet het op de trouwdagen van de andere aprilbruidjes weer zulk mooi weer zijn (eh, eigenlijk hoort bij iedere trouwdag mooi weer toch maar jullie snappen me vast wel). @ Noukie, ik had dus uitgerekend dat ik op de trouwdag ongesteld zou worden :S Zat ik niet echt op te wachten, heb Primolut gekregen van de huisarts en tot nu toe geen last van de bijwerkingen (schijnt dat je er erg misselijk van kunt worden).
Nog twee nachtjes slapen :biggrin:

Carolina

  • Gast
Nog 100 Dagen!
« Reactie #83 Gepost op: 9 april 2008, 18:57:13 »
Het weer zit nu in ieder geval mee! En noukie, fijn dat je geen last van je menstruatie hebt tijdens je huwelijk straks. Weer een zorg minder!

Noukie

  • Gast
Nog 100 Dagen!
« Reactie #84 Gepost op: 9 april 2008, 19:22:23 »
[quote name=\'Mar1981\' post=\'157623\' date=\'09 April 2008, 18:27\']Het is nu prachtig weer! Dit weer moet nog even aanhouden, om precies te zijn nog tot en met vrijdag :wink: En dan moet het op de trouwdagen van de andere aprilbruidjes weer zulk mooi weer zijn (eh, eigenlijk hoort bij iedere trouwdag mooi weer toch maar jullie snappen me vast wel). @ Noukie, ik had dus uitgerekend dat ik op de trouwdag ongesteld zou worden :S Zat ik niet echt op te wachten, heb Primolut gekregen van de huisarts en tot nu toe geen last van de bijwerkingen (schijnt dat je er erg misselijk van kunt worden).
Nog twee nachtjes slapen :biggrin:[/quote]
Nog maar 2 nachtjes voor jou ja!  :biggrin: Hoe gaat het met de zenuwen?

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Nog 100 Dagen!
« Reactie #85 Gepost op: 10 april 2008, 10:52:50 »
Citaat
Nog maar 2 nachtjes voor jou ja!  Hoe gaat het met de zenuwen?
Nou met de zenuwen lijkt het goed te gaan.. al doemen er af en toe wat vragen op: eeeh wat is nou de volgorde van het officiele gedeelte? Doe ik kousen aan of  niet? Hoe krijg ik die pukkel op mijn wang weg vóór morgen? Verder ben ik een tasje aan het inpakken met wat make-up, een tandenborstel en deodorant enzo.
De kousenkwestie zit als volgt: ik heb, heel enthousiast, twéé paar ivoorkleurige hold-up kousen aangschaft. Heb een paar gepast, past prima, maar.. als ik mijn schoenen erbij aantrek zakt het bandje van mijn schoenen af en toe af :S En dat is natuurlijk  niet handig onder je jurk! Dus misschien maar eh, geen kousen. De pukkel op mijn wang, tja, ik heb soms zomaar opeens een of twee pukkels (kan geen samenhang ontdekken met mijn cyclus) en nu dus helaas eentje op mijn wang. Mocht iemand dé tip hebben om er nog voor morgen vanaf te komen, hoor ik dat graag :)

Carolina

  • Gast
Nog 100 Dagen!
« Reactie #86 Gepost op: 10 april 2008, 11:30:14 »
[quote name=\'Mar1981\' post=\'157743\' date=\'10 April 2008, 10:52\']
Citaat
?
Hoe krijg ik die pukkel op mijn wang weg vóór morgen? De pukkel op mijn wang, tja, ik heb soms zomaar opeens een of twee pukkels (kan geen samenhang ontdekken met mijn cyclus) en nu dus helaas eentje op mijn wang. Mocht iemand dé tip hebben om er nog voor morgen vanaf te komen, hoor ik dat graag :)
[/quote]

Pukkels kun je prima wegwerken met camouflage producten die make-up atists gebruiken. vraag het bij een make-up artist of visagist, of bij een goede zaak waar ze make-up verkopen.
een pukkel is meestal rood dus gebruik je groene camouflage. Daarover doe je je gewone make-up en niemand die het ziet!
« Laatst bewerkt op: 10 april 2008, 11:31:03 door Carolina »

Noukie

  • Gast
Nog 100 Dagen!
« Reactie #87 Gepost op: 10 april 2008, 11:35:13 »
of anders 's nachts tandpasta erop, daar schijnen pukkels van uit te drogen...

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Nog 100 Dagen!
« Reactie #88 Gepost op: 10 april 2008, 11:54:41 »
Bedankt voor jullie tips. De tandpasta heb ik al eens geprobeerd maar daar gaat mijn huid kapot van :sad: ik word morgen gewoon opgemaakt door een visagiste, maar ga voor de zekerheid maar even langs Douglas vanmiddag voor een camouflageproct van goede kwaliteit, want zo in de loop van de dag ga je die pukkel misschien weer zien en dan wil ik wel een noodoplossing hebben natuurlijk :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards