collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 869520 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maggy

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #425 Gepost op: 15 oktober 2012, 09:15:44 »
Wat grappig, mijn as wil ook geen ring.  We doen voor hem simpele zilveren ring voor het trouwen om wel iets om té kunnen doen en voor mij een extra mooie ring :-)


judith_75

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #426 Gepost op: 15 oktober 2012, 21:51:14 »
Maggielove,
Gaan jullie nog iets doen met die ring op een
Later moment?
Groetjes
Judith

Maggy

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #427 Gepost op: 15 oktober 2012, 22:57:18 »
Nee denk t niet. Zou ook even niet weten wat. Ik wil dat hij in mijn ring iets laat graveren, dus geen standaard naam en datum.
Weet jij al wat je gaat doen?

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #428 Gepost op: 16 oktober 2012, 10:42:43 »
Welkom Judith_75, en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk :biggrin:
Jullie zijn al aardig ver hoor met de voorbereidingen, wij zijn iig nog niet zover.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #429 Gepost op: 16 oktober 2012, 19:46:24 »
@ Judith: Welkom hierzo en van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Jullie hebben al veel geregeld, wij zijn nog lang niet zover!

Ik vind het hier in dit topic wel rustig! Is iedereen zo druk of niet zo de behoefte om te schrijven?  ;)

Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden. We moeten de papieren voor de ondertrouw nog steeds invullen, maar we moeten nog 1 kopie van een getuige hebben en die is net op vakantie  :dry: Dus ff wachten tot hij weer thuis is!

Mn jurk was ook nog niet binnen bij de winkel. Morgen hoor ik van de leverancier wanneer ik m kan verwachten in de winkel, ben benieuwd! Kan ik een doorpasafspraak gaan plannen  :applaus:

Maggy

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #430 Gepost op: 16 oktober 2012, 19:57:38 »
Ik heb vandaag de bevestiging gekregen dat het stadhuis gereserveerd is in aruba!,
6-6 is nu echt definitief.
Wij gaan eerst op het strand foto's maken en dan een ceremonie op het strand. Toast met champagne en dan naar stadhuis om nog officieel te trouwen.
Voor de rest hebben we heerlijke vakantie op aruba in all inclusive hotel en vliegen we heen en terug in premium class. Zin in!

Ik moet nog best wat regelen, diner voor als we terug zijn, bruidstaart heb ik adres wel voor maar nog wel ff gaan bestellen.
Jurk en accessoires nog (26/11 weer passen) ring nog uitzoeken,  as moet een pak kopen,
Champagne glazen laten graveren, Hairextensions, nagels en ga zo maar door.


misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #431 Gepost op: 16 oktober 2012, 22:16:57 »
Een tip maggy.. Controleer heel goed of alle papieren zeker in orde zijn om daar te trouwen!
Weet dat ze er namelijk niet zo snel zijn met dingen..
Hebben jullie iemand die daar.dingen regelt voor jullie?

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #432 Gepost op: 17 oktober 2012, 18:57:09 »
Hoi allemaal,

Ik wil ook graag aanschuiven bij dit topic :)
Wij hebben sinds gisteren de locatie vaststaan en trouwen 7-6-2013. Mijn voorkeur had de zevende, omdat wij kregen op 7-1-2002, ik jarig ben op de 7e en ik 7-9 gevraagd ben. Dus in onze datum moest wel een 7 zitten :)
Ik zie dat veel mensen hier al heeel veel geregeld hebben, wij zijn nog niet zo ver  :blink:

Geregeld:
Locatie
Gemeente regelt de locatie waar we binnen twee weken definitief horen of het kan
Dagplanning
Gastenlijst
Eerste ontwerp kaarten
Iedereen op de hoogte stellen
Enveloppendoos  :biggrin: en ringkussentje
En bedankjes.

De kleine dingetjes ben ik zelf mee aan de gang gegaan,
en nu de locatie vaststaat willen wij actiever op zoek naar dj en fotograaf.

Ik merk dat ik het best lastig vind, al die keuzes die je kan maken.
Trouwjurken heb ik al gepast, maar nog niet DE jurk gevonden. Ik twijfel of ik de jurk nog niet gevonden heb of gewoon te nuchter voor DE jurk ben ;)

Verder zijn wij zelf van de alternatieve muziek (punk, rock, metal) en dan is een dj zoeken in omgeving twente heel lastig.
En de fotograaf... Ik wil goede en mooie foto's, maar niet te duur.  Dus wij moeten op zoek.

Oh ja, ringen! Wij hadden evt een trouwring van overgrootvader van as, die we wilden combineren titanium.
Eigenlijk willen we een goedkope bruiloft, zonder dat het er goedkoop uitziet. Maar eigenlijk merken we nu al dat het duurder wordt :shame:

Groetjes, Andora

mrs.Jones

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #433 Gepost op: 17 oktober 2012, 19:15:35 »
welkom Andora,

Toch al aardig op weg vind ik hoor met hoeveel je geregeld hebt!
Dj vind ik zelf ook echt een van de lastigste dingen en nu zoek ik niet eens een dj met een apart genre, hierin kan ik jullie dan ook helaas niet adviseren.
tja wat betreft de fotograaf... wij touwen op dezelfde dag als jullie dus dat zou niet meer kunnen, wij hebben jeroen rebergen, hij is echt niet duur en naja gewoon heel goed en leuk!
de andere hebben vast nog tips voor je in petto.
Leuk en mooi idee voor de ringen!
kun je al vertellen hoe bijvoorbeeld de dagplanning aan doen, hoeveel gasten, wat voor idee voor de kaarten? wat hebben jullie voor bedankjes? en hoe reageerde de omgeving?
hoelang zijn jullie al samen en hoe oud zijn jullie?
DE jurk, dat gevoel had ik trouwens ook niet heel erg bij mijn jurk, deze was gewoon het mooist en stond mooi en paste mooi bij mijn portemonnee!! ik heb ook het idee dat ik er te nuchter voor ben hoor...

ik ben niet nieuwsgierig hoor;)

Maggy

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #434 Gepost op: 17 oktober 2012, 19:25:38 »
Een tip maggy.. Controleer heel goed of alle papieren zeker in orde zijn om daar te trouwen!
Weet dat ze er namelijk niet zo snel zijn met dingen..
Hebben jullie iemand die daar.dingen regelt voor jullie?

Hoi, ja we hebben contant met een nederlandse weddingplanner die daar woont.
Collega van as is ook door hem getrouwd dus zit wel goed. Maar ik houd het allemaal scherp in de gaten.


Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #435 Gepost op: 17 oktober 2012, 20:25:04 »

kun je al vertellen hoe bijvoorbeeld de dagplanning aan doen, hoeveel gasten, wat voor idee voor de kaarten? wat hebben jullie voor bedankjes? en hoe reageerde de omgeving?
hoelang zijn jullie al samen en hoe oud zijn jullie?
DE jurk, dat gevoel had ik trouwens ook niet heel erg bij mijn jurk, deze was gewoon het mooist en stond mooi en paste mooi bij mijn portemonnee!! ik heb ook het idee dat ik er te nuchter voor ben hoor...

ik ben niet nieuwsgierig hoor;)


Haha, je bent gewoon geinteresseerd toch? ;) :p

Ik zag idd dat Jeroen bezet was, baalde al een beetje. Maar zag ook dat er idd genoeg anderen zijn, dus wij zoeken gewoon door.
Ik en as zijn op onze trouwdatum 11 jaar en 5 maand samen. Momenteel dus 10 jaar en 9 maand. Ik ben 25, hij 27. We hebben elkaar vroegah ontmoet via internet :blush:  en wonen nu zo'n zes jaar samen.
De omgeving had het aan de ene kant niet meer verwacht na zo'n lange tijd samen, maar waren aangenaam verrast. Ik had cupcakes met ringen gemaakt voor onze ouders &broers/zus die binnen no-time opgegeten waren! Toen ik aangaf dat er iets op de cakejes stond begon mijn moeder al te huilen van blijdschap en dat deed zijn moeder ook  :biggrin:

Wij willen een redelijk kleine bruiloft, zo'n 50 man waarmee we gaan eten en later op de avond (uurtje of 22) nog mee gaan dansen. Wij trouwen om 16 uur.

Bedankjes, as heeft zelf doosjes ontworpen die ik weer heb gevouwen waarin we bedrukte pepermuntjes gaan doen. Zijn erg cute :) de kaarten ontwerpt as ook zelf en vouw ik ook ;) euhm, het zijn kaarten gevouwen in drieen, |_|___|_|  <- zoiets met een ontworpen teken. En om de kaart komt weer een lint.

Hihi, krijg er al helemaal zin in als ik het zo typ  :biggrin: meer vragen mogen gerust gesteld worden ;)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #436 Gepost op: 17 oktober 2012, 21:56:28 »
@ Andora: welkom hier en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #437 Gepost op: 17 oktober 2012, 21:59:01 »
Hoi Andora, Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. En wat een mooie datum, dan trouw ik ook! :biggrin:

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #438 Gepost op: 17 oktober 2012, 22:09:14 »
@Sannepan: Het is idd een beetje rustig hier. Zelf ben ik ook niet heel erg druk bezig met voorbereidingen. Het is meer zo dat anderen met allemaal ideetjes komen en voor dingen gaan kijken. Is soms best handig ;)

Mijn oma had aangeboden om aan een bekende van haar te vragen die bij een bloemist werkt hoeveel het kost als zij de corsages en bruidsboeket maakt. Ze wil het voor inkoopprijs doen. 1.50 p.st. voor de corsages en het bruidsboeket 150 euro, is dit duur? Ik vind 150 voor een bruidsboeket best veel, zat meer aan 80 euro te denken, een simpel boeket vind ik goed. 1.50 p.st voor de corsages vind ik prima.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #439 Gepost op: 17 oktober 2012, 22:18:45 »
@ Mootje: ik heb het ook hoor, maar vind het toch altijd wel leuk om gewoon lekker te kletsen hierzo ;)
150 euro voor een boeket vind ik wel veel geld ja, maar moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat de prijzen daarvoor zijn! Corsage vind ik een mooi prijs :) Bij ons gaat mij nicht het doen, dus wij krijgen fikse korting.
In andere topics heb ik wel eens gelezen dat het nogal scheelt als je gewoon zegt dat het voor een bijzondere gebeurtenis is en dan niet zeggen dat het voor je bruiloft is. Dat schijnt nogal te schelen in prijs!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #440 Gepost op: 17 oktober 2012, 22:24:59 »
Welkom Andora en gefeliciteerd. Jullie hebben een mooie datum gekozen, dat is ook onze trouwdag.  :biggrin:
En ik zie dat je uit Twente komt? Leuk, me too.

Vrienden van ons hadden Stefan schipper uit vriezenveen als fotograaf. Denk niet dat ie heel goedkoop is, maar wie weet is het wat voor jullie.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #441 Gepost op: 17 oktober 2012, 22:25:54 »
@Sannepan: Overal waar je trouw of bruids voor zet wordt het idd allemaal al duurder. Ik heb ook geen idee wat een normale prijs is voor een boeket, zal ff in andere forums moeten gaan lezen. En die bekende van mn oma komt eerdaags even langs op mn werk, dan vertel ik haar gewoon dat ik een boeket rond de 80 euro wil. Doet ze dat niet dan zoek ik wel verder.

Maar het is wel heel erg fijn dat je nichtje het voor jullie maakt! Het erge is eigenlijk dat ik het zelf ook wel kan :blush: heb 2 jaar op school bloemschikken gehad, maar in het keuze jaar voor een andere kant gekozen. Maar om nou zelf al die materialen te kopen, dan ben ik denk ik nog duur uit.

geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #442 Gepost op: 17 oktober 2012, 22:52:48 »
@ Andora, welkom hier!

Vandaag was het de dag om jurken te passen, en het is gelukt!
Ik had twee afspraken staan, en bij de tweede ben ik geslaagd!
Een super leuke vrouw met prachtige jurken en ontzettend leuk winkeltje. kan haar iedereen aanraden! (Aurelia in Coevorden) Ben er helemaal druk van!  :applaus: :applaus:
De jurk is precies zoals ik had gedacht, terwijl ik eigenlijk dacht dat ik niet wist wat ik wilde, maar toen ik hem aantrok wist ik gewoon, dit is hem! En ook nog binnen budget, leuker kan het niet!
En nu ga ik proberen te slapen, als dat nog lukt, hihi!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #443 Gepost op: 18 oktober 2012, 20:17:00 »
Welkom Andora en gefeliciteerd. Jullie hebben een mooie datum gekozen, dat is ook onze trouwdag.  :biggrin:
En ik zie dat je uit Twente komt? Leuk, me too.

Vrienden van ons hadden Stefan schipper uit vriezenveen als fotograaf. Denk niet dat ie heel goedkoop is, maar wie weet is het wat voor jullie.

Ik kom inderdaad uit Twente en woon nu alweer een tijd in Utrecht. Voor de bruiloft wilden wij wat dichter bij huis ouders/rest vd familie zijn, dus wij gaan richting Deventer :)
Ik heb Stefan Schipper gemaild, ben wel benieuwd hoeveel die ongeveer is. De foto's spraken mij iig wel aan.

Wij gaan waarschijnlijk een bruidsboeket maken van foamrozen, beetje om de prijs te drukken ;)
Zou je ook niet gewoon naar een zaak kunnen gaan en zeggen dat je wat zoekt voor een bepaalde prijs? Of denk ik dan te makkelijk?  :blush:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #444 Gepost op: 19 oktober 2012, 12:55:39 »
Allereerst welkom voor de nieuwe bruidjes.

Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd vanwege mijn verjaardag vorige week en helaas is het erg druk op mijn werk.
Normaal reageer ik namelijk tussen door op mijn werk ;)

Ik had nog beloofd wat foto's te posten, hierbij de foto's:

Verder hebben wij het erg rustig qua plannen, we hebben toch besloten om iemand anders als CM te vragen. Dit heeft vooral te maken met het probleem van eerder vorige CM laat weinig van zich horen en hierdoor hadden we onze twijfels of het een verstandige keus was om haar te behouden als CM. Nu hebben we gekozen voor de broer van mijn vriend en hebben er gelukkig een goed gevoel over :D

Daarnaast hebben we besloten om een weddingplanner in spe te vragen. We vinden het wel fijn om begeleiding te hebben van iemand op onze grote dag die meer ervaring heeft. We houden wel de touwtjes zelf in handen, maar dit geeft ons een rustiger gevoel.
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2012, 13:06:39 door svlok »

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #445 Gepost op: 19 oktober 2012, 12:59:43 »
vervolg:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #446 Gepost op: 19 oktober 2012, 13:12:44 »
Judith_75 en Andora Welkom hier en gefeliciteerd.

Mootje: Dat is een behoorlijke prijs voor een boeket. 80 euro moet toch lukken??

Geas: Gefeliciteerd met het vinden van DE jurk, wat voor 1 is het of hou je het geheim voor ons??

Svlok: wat een mooie foto's zeg!! En wat een mooi stel. Was dit met dezelfde fotograaf die jullie op DE dag gaat fotograveren, dat belooft nog wat.

Mijn schoenen zijn ook binnen en ja hoor ze hebben me gewoon een andere schoen gestuurd als die ik besteld had. Heb ik weer. Die ik besteld had was blijkbaar uitverkocht en hebben ze me een alternatief gestuurd, lijken erop maar geen bandje over de voet en dan loop ik er direct uit, waardeloos. Ik heb er direct een mail achteraan gestuurd dat als er een alternatief gezocht moet worden ik dat zelf wel doe en dat ik verwacht dat ik het kostenloos terug kan sturen. Ik kreeg de dag erop direct bericht terug met excuses en dat ik ze kostenloos terug kan sturen en een waardebon krijg. Moet zeggen dat ik dat wel erg netjes vind dus nu maar verder zoeken naar een andere schoen.
Wel jammer dit was echt wat ik zocht en voor een redelijke prijs. Nou ja gewoon weer pech.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #447 Gepost op: 19 oktober 2012, 13:18:54 »
@svlok: wat een gave foto's, heel leuk! Die met de ballonnen is ook heel mooi!

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #448 Gepost op: 19 oktober 2012, 14:10:30 »
Welkom aan de nieuwe bruidjes!

Judith_75 Wat een mooie datum om te trouwen haha! Ook wij trouwen op de 13e!
Heb je nog een speciale rede om op die 13e te trouwen? (of had je dat al geschreven en heb ik er overheen gelezen??)

Ook hier is het rustig wat betreft het regelen.
Wij zijn al sinds mei ofzo (denk zelfs al wel eerder) bezig om feest in verve te regelen voor onze bruiloft en we hebben vorige week pas echt de bevesteging gehad dat hij kwam. Beetje langer dat het zo lang moest duren voor we duidelijkheid hadden maar wij vinden het zo leuk dat we het ondanks onze ergernissen toch maar door laten gaan!
Er komt dan dus een schilder een schilderij maken van een bepaald moment op jou bruiloft, voor ons (mits het goed weer is) wordt dit de ceremonie op het kasteelplein onder de kastanje boom. Wij maar natuurlijk ook de gasten zijn dan later terug te zien op het schilderij. Nou werden wij van de week gebeld dat hij wel echt minstens 3 kwartier nodig heeft om het schilderij te kunnen maken.
Nou wil ik in de ceremonie niet te veel poespas en zit eigenlijk helemaal niet te wachten op het praatje hoe wij elkaar leerde kennen enz. wat mij betreft duurt die ceremonie dus maar een kwartier haha.
hebben jullie misschien nog ideen die wel leuk zijn om tijdens de ceremonie te doen?

@svlok Wat een leuke foto's! Ook ik vind de foto met die ballonnen erg leuk!
@Joda: Wat balen van je schoenen zeg! in ieder geval fijn dat ze het zo netjes hebben opgelost!
Ik was ook bang dat schoenen echt een ramp gingen worden, en dat ik veel te veel ging betalen voor schoenen die ik niet zo vaak zal dragen! Nou kreeg ik bij het passen van mijn jurk schoenen aan en die zaten zo verschrikkelijk lekker dat het me ineens niks meer kon schelen haha! Nou bleken ze uiteindelijk maar 135 euro te zijn en had toch verwacht daar meer aan kwijt te zijn! En voor 20 euro kan ik ze daarna zwart (ofzo) laten verven dan heb ik er na de bruiloft ook nog wat aan!
Weet natuurlijk niet wat jou budget is maar de mijne zijn van Elsa Coloured Shoes en dan de rainbow club collectie.

Ik vond trouwens de hoepelrok echt belachelijk duur iets van 85 euro voor een ding wat je niet eens ziet en ook echt nooit meer wat mee gaat doen :S Maargoed ik heb hem toch nodig en omdat ik iets meer van mijn ouders kreeg dan verwacht heb ik die ook maar gewoon meteen in de winkel besteld.
Ik vind het trouwens ook wel eng hoor om zulke dingen via internet te bestellen...... Misschien dat als je met een standaard figuur zulke dingen online besteld het wel goed komt maar ik durf het echt niet aan. Het enige wat ik misschien wilde bestellen via internet was een torselet maar dat blijkt onmogelijk! Mijn omvang in combinatie met mijn kleine cup is gewoon niet te krijgen.... nu gaat de bruidswinkel een cup groter bestellen en hem dan speciaal voor mij vermaken! Wat was ik blij dat ik niet alvast wat dingen via internet was gaan proberen zeg!

Ik heb nu ook echt geen idee meer wat ik nog kan regelen..... en ik vind het behoorlijk irritant dat het lange wachten is begonnen! In januari moeten we naar de man die onze taart gaat bakken en dan in maart locatie en mijn jurk.... en april/mei de trouwambtenaar..... dus kan niet wachten tot het nieuwe jaar haha!  Dan kan het echt aftellen ook echt beginnen!

In mijn agenda tel ik overigens nu al af in weken haha! en vanaf januari in dagen ;) (ach je moet wat als je jezelf verveeld op stage he ;))

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #449 Gepost op: 19 oktober 2012, 14:26:44 »
@ Joda, het was met een andere fotograaf, waar we in 2008 ook een shoot mee hebben gedaan, maar onze fotograaf heeft dezelfde stijl.

Wat balen van de schoenen, dat ze zomaar zonder enige inlichting opeens een ander paar sturen :s Het is gelukkig wel verder netjes opgelost :)

Ik heb ook mijn schoenen gevonden :D Heb ze besteld via light in the box, ze zitten heerlijk en heb daar ook meteen mijn sieraden besteld.

@Roze, dankjewel. De ballonnen staan meteen voor onze themakleur.

Ik vind het ook een behoorlijke prijs voor het boeket. Moet vast lukken om het goedkoper te vinden.

http://www.lightinthebox.com/nl/echt-lederen-bovenkant-hoge-hak-platform-met-strass---bowknot-in-de-hiel-mode-schoenen_p142137.html Schoenen
http://www.lightinthebox.com/nl/legering-met-sieraden-kristal-engel-tovenaar-vrouwen-set-met-ketting-armband-en-oorbellen-meer-kleuren_p374111.html Sieraden set (groen)


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards