collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 869581 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2275 Gepost op: 7 maart 2013, 18:15:42 »
Van mijn kant ook groen licht voor Niandra!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2276 Gepost op: 7 maart 2013, 19:23:37 »
@anne_lyze jaja, honderden foto's. Ik heb nog geen idee, los, vast, kort, lang, extensions of niet ik heb geen idee :P

Van mij ook groen licht voor Niandra!!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2277 Gepost op: 7 maart 2013, 19:36:43 »
Anna_Lyze: Je gaat toch niet de Shelina van Falke bestellen he? Die heb ik hier in huis liggen voor de bruiloft, maar helaas blijft het "open" gedeelte bij de teen niet zitten en krult het op :-S Ik ben nog steeds opzoek naar kousen voor peeptoe's die zeg maar vast zitten tussen je tenen. Die hebben ze in Spanje, kunnen alleen niet verzonden worden naar NL :-(

Groenlicht voor Niandra!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2278 Gepost op: 7 maart 2013, 19:52:09 »
Ik ken Niandra ook niet!

Wow.. ineens zijn we best met de bruiloft bezig!  :applaus: Gisteren hebben we de dagplanning op papier gezet (het grootste deel) en is onze videograaf op bezoek geweest. Dat is een vriend van as en het was echt zo'n leuk gesprek! Hij was heel enthousiast en kwam met allerlei ideeën. Hij wil het in principe voor nop doen, dus dat is helemaal mooi meegenomen! We gaan hem overigens wel iets betalen hoor, hij neemt immers een dag vrij van zijn werk voor ons!
Verder heeft as nét een pak gevonden! Kreeg een klein uurtje terug een berichtje dat ze geslaagd zijn en nog even wat gaan eten. Echt leuk en ik ben stiekem nieuwsgieriger naar zijn pak dan ik verwacht had! Maar ik ga niks vragen, vind de verrassing op de dag zelf veel te leuk!

Anne_Lyze, ik vind het voor jou as echt supervet dat hij nu in Japan zit! Maar vind jij dat zelf niet lastig? Mijn as heeft ook een aantal jaar veel in het buitenland gezeten voor zijn werk. Maar toen we gingen samenwonen heeft hij een andere functie gezocht... Was mijn schuld, ik wilde niet naar zijn woonplaats verhuizen als hij de helft van het jaar was weg... :sleep:

Locatie, wij hebben eigenlijk wel al best veel besproken met de locatie... In welke zaal we de kinderreceptie, koffietafel, het buffet en het feest willen hebben (zijn allemaal verschillende zaaltjes), waar het podium moet komen, dat we drank niet afkopen etc. We moeten alleen nog doorgeven welke gerechten we in het koude en warme buffet willen.

Singha, jullie zijn helemaal lekker bezig! Fijn dat jullie nu zoveel afspraken vast hebben staan!

Oja.. ik heb vandaag ook maar even vrij geregeld op m'n werk.. Ook niet geheel onbelangrijk lijkt me!  :biggrin: Hoeveel dagen krijgen jullie voor je bruiloft vrij? Of is twee dagen gewoon overal hetzelfde?

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2279 Gepost op: 7 maart 2013, 20:07:33 »
Ik krijg geen dagen vrij voor de bruiloft omdat ik een 0 tot 24 uur contract hebt.
Ik werk normaal dinsdag, vrijdag, zaterdag, dus ik heb 2 dagen vrij voor de bruiloft, en daarna heb ik 3 weken vakantie opgenomen. In deze vakantie hebben we nog een bruiloft waar ik getuige mag zijn :) Zo leuk! Voel me heeeeeel vereerd :) Heb geen zussen ofzo, en had eigenlijk niet verwacht ooit ergens getuigen te mogen zijn. Nu trouwt mijn achternichtje en dat is ook een goede vriendin van ons, en ben ik getuige. Zij is ook mijn getuige, en haar as is de getuige van mijn as ;)

Wij kunnen op dit moment weinig meer doen voor de bruiloft, best jammer. Al ga ik komende week met een vriendinnetje zitten voor de bedankjes. Ga ze proberen zelf te maken!


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2280 Gepost op: 7 maart 2013, 20:33:28 »
Een juich en een klaag hier
Ik mag morgen m'n jurk weer passen hoera! Ik ben alleen vanavond voor de tweede keer in een week tijd m'n enkel verzwikt alleen nu nog een tikje harder dan vorige week. Hij was eindelijk niet pijnlijk meer en dik en nu weer een groot dik ei erop. Kan wel janken. Manke nelis en d'r jurk.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2281 Gepost op: 7 maart 2013, 20:37:03 »
Een juich en een klaag hier
Ik mag morgen m'n jurk weer passen hoera! Ik ben alleen vanavond voor de tweede keer in een week tijd m'n enkel verzwikt alleen nu nog een tikje harder dan vorige week. Hij was eindelijk niet pijnlijk meer en dik en nu weer een groot dik ei erop. Kan wel janken. Manke nelis en d'r jurk.

Ben je wel naar de huisarts geweest?
Ik ben ondertussen enkel-deskundige ;) Rechterenkel de enkelbanden inmiddels 3x gescheurd, en nu zijn ze opgerekt (voetje zit weer ingepakt). Linkerenkel pas 1x enkelbanden gescheurd ;)

Jurk passen is wel weer super leuk! En voor de pas gaat het wel lukken zo toch? Als je enkel op de dag zelf maar genezen is.

Ik heb vannacht zo raar gedroomd. Ik zat tot mijn knie in het gips op onze bruiloft (charmant onder mijn jurk) en daarom moest ik van mijn moeder een pofbroek onder mijn jurk aan. Mijn schoonmoeder vond dat ik er dan ook maar een zwart basic shirtje met lange mouwen onder moest doen... Zag er zeer leuk uit ;)

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2282 Gepost op: 7 maart 2013, 21:18:19 »
Hier ook groen licht voor Niandra!

Verder reageer ik later weer, ben nogal druk.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2283 Gepost op: 7 maart 2013, 21:40:42 »
@ Willie ik ben zelf ook redelijk deskundig helaas rechts enkelbanden al een keer gescheurd. En nu verzwikt. Dokter niet geweest die kan er nu toch niks mee en heb zelf een jaar medische sportverzorging gedaan bij een sportvereniging hoop er wel iets vanaf te weten. Morgen afwachten 

Ik kan staan en dat is voor die pas het belangrijkst weet alleen niet of ik m'n schoenen aan kan. Dat zien we morgen wel ;)

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2284 Gepost op: 7 maart 2013, 22:02:41 »
Groenlicht voor niandra!

Hold ups, om afzakken te voorkomen moet je je benen niet insmeren met bodylotion. Anders zakken ze sowieso af. Maar zonder gaat dus goed.

Bezigbijtje. Beterschap met je enkel en veel plezier morgen met jet passen van de jurk!!

Dominee, ja we kennen hem al wel, althans, AS kent hem en ik weet wie het is haha. 23 maart de eerste afspraak. Ben benieuwd!

Dinsdag gaan we na 6 weken eindelijk weer naar dansles!! We hebben dan een privéles om de gemiste lessen in te halen en daarna kunnen we weer aansluiten bij de groep. Ben wel benieuwd hoe het dinsdag gaat, ben bang dat we allebei al veel vergeten zijn. Williieeee, heb je nog tips waardoor de dansen beter in je hoofd blijven zitten?

Voor de 7 juni bruiden: nog 3 maanden!!! Ik ga nog maar niet in weken of dagen praten, dan lijkt het allemaal nog dichterbij haha.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2285 Gepost op: 7 maart 2013, 22:08:45 »
Williieeee, heb je nog tips waardoor de dansen beter in je hoofd blijven zitten?

Om kosten te besparen, laten wij op onze priveles onze choreografie aan het einde van de les vaak een keertje filmen, gewoon met een telefoon. Je kunt dan gewoon een keer terugkijken als je het even niet meer weet, en hoeft dus geen les te nemen om het weer op te frissen.
Verder onthoud ik meestal mijn choreo door alle namen van de "pasjes/figuren" te onthouden. Je hoeft hiervoor de officiele namen niet te kennen, als jij het maar kunt onthouden. Deze schrijf ik dan in de goede volgorde op papier.

Wij gaan zondag aan de slag met onze openingsdans!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2286 Gepost op: 7 maart 2013, 22:18:54 »
@ Willie, dat filmen van de dansles dat is een goede tip! Die ga ik onthouden voor als wij straks gaan "lessen". En sterkte met je enkel! NIet te lang zo maar op doorlopen idd!

Een juich en een klaag hier
Ik mag morgen m'n jurk weer passen hoera! Ik ben alleen vanavond voor de tweede keer in een week tijd m'n enkel verzwikt alleen nu nog een tikje harder dan vorige week. Hij was eindelijk niet pijnlijk meer en dik en nu weer een groot dik ei erop. Kan wel janken. Manke nelis en d'r jurk.

hoeraaa weer passen leuke leuk. Is het al een vermaak sessie?

Ik ken Niandra ook niet!

Wow.. ineens zijn we best met de bruiloft bezig!  :applaus: Gisteren hebben we de dagplanning op papier gezet (het grootste deel) en is onze videograaf op bezoek geweest. Dat is een vriend van as en het was echt zo'n leuk gesprek! Hij was heel enthousiast en kwam met allerlei ideeën. Hij wil het in principe voor nop doen, dus dat is helemaal mooi meegenomen! We gaan hem overigens wel iets betalen hoor, hij neemt immers een dag vrij van zijn werk voor ons!
Verder heeft as nét een pak gevonden! Kreeg een klein uurtje terug een berichtje dat ze geslaagd zijn en nog even wat gaan eten. Echt leuk en ik ben stiekem nieuwsgieriger naar zijn pak dan ik verwacht had! Maar ik ga niks vragen, vind de verrassing op de dag zelf veel te leuk!

Anne_Lyze, ik vind het voor jou as echt supervet dat hij nu in Japan zit! Maar vind jij dat zelf niet lastig? Mijn as heeft ook een aantal jaar veel in het buitenland gezeten voor zijn werk. Maar toen we gingen samenwonen heeft hij een andere functie gezocht... Was mijn schuld, ik wilde niet naar zijn woonplaats verhuizen als hij de helft van het jaar was weg... :sleep:

Locatie, wij hebben eigenlijk wel al best veel besproken met de locatie... In welke zaal we de kinderreceptie, koffietafel, het buffet en het feest willen hebben (zijn allemaal verschillende zaaltjes), waar het podium moet komen, dat we drank niet afkopen etc. We moeten alleen nog doorgeven welke gerechten we in het koude en warme buffet willen.

Singha, jullie zijn helemaal lekker bezig! Fijn dat jullie nu zoveel afspraken vast hebben staan!

Oja.. ik heb vandaag ook maar even vrij geregeld op m'n werk.. Ook niet geheel onbelangrijk lijkt me!  :biggrin: Hoeveel dagen krijgen jullie voor je bruiloft vrij? Of is twee dagen gewoon overal hetzelfde?

wow goed bezig Karlijn, je klinkt helemaal enthousiast. Mijn AS is niet heel vaak weg voor zijn werk ik denk normaal gesproken 3x per jaar een week en nu toevallig 3 weken achter elkaar. Hij is er helemaal blij mee, dus daarom ik. Natuurlijk vind ik het wel fijner als ie thuis is. Ik denk eigenlijk dat ik vaker weg ben voor mijn werk, met mijn huidige werk, iedere maand een dag of 3 in het buitenland. Maar ik tel elke dag af tot ie terug is.

Qua vrije dagen ik krijg er 2.


Anna_Lyze: Je gaat toch niet de Shelina van Falke bestellen he? Die heb ik hier in huis liggen voor de bruiloft, maar helaas blijft het "open" gedeelte bij de teen niet zitten en krult het op :-S Ik ben nog steeds opzoek naar kousen voor peeptoe's die zeg maar vast zitten tussen je tenen. Die hebben ze in Spanje, kunnen alleen niet verzonden worden naar NL :-(

Groenlicht voor Niandra!

ohhh nee die wilde ik idd is het niets??? oef blij dat ik ze nog niet besteld heb, ik zoek nog even verder.. keep u posted! Van welk merk heb jij ze nu gevonden die je alleen in Spanje hebt?

EN ook groenlicht voor niandra van mij!


Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2288 Gepost op: 7 maart 2013, 22:50:32 »
Nou..zo'n onderkantje (bij je tenen) heeft die van Falke ook. Daar zit niks van een "plakrandje" ofzo. Dat zit natuurlijk wel bij de bovenkant van de holdups zodat ie niet afzakt. Daardoor krult de onderkant op wanneer je, je peeptoes aantrekt :dry: Ik heb bij de bruidwinkel kousen van Di lorenzo gekregen met een mooie brede kanten bovenkant. Die zakken niet af. Er zit wel een teenstuk aan, mét naad. Die heb ik aangepast met schoen en ik kan het teennaadje onder mijn tenen trekken. Omdat de holdups zo dun zijn zie je echt niet dat ik holdups aan heb, en lijkt het net of ik blote tenen heb. Ik laat gewoon mijn teennagels in french manicure lakken. Je ziet het echt niet, en ik wil toch graag kousen aan. Dus zo doe ik het nu.

Die ik in Spanje heb gezien kan ik helaas niet meer terug vinden. Althans het plaatje niet, bestellen was sowieso geen optie. Die hadden een verbinding tussen je grote teen. Net als een want, dan krult de boel niet op en blijft het goed zitten.

Hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd. Dus ik zou gewoon kijken of je met gewone holdups van bv. 10 denier, heel dunne je tenen bijna niet ziet.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2289 Gepost op: 8 maart 2013, 07:04:21 »
@ passen het is de eerste pas na het bestellen, in oktober is hij besteld en nu mag ik hem voor het eerst weer aan :) m'n mams gaat gezellig mee!

@enkel nee als het niet goed voelt hobbel ik naar de huisarts maar we kijken het nog even aan

@buitenland wat gaaf Japan maar 3 weken is ook best een tijd! Wij zouden er geloof ik niet zo goed in zijn. Slapen beide heel slecht zonder elkaar haha.


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2290 Gepost op: 8 maart 2013, 15:05:38 »
Ik heb op de mail even wat foto's gezet en uitgebreid verhaal! Maar het was echt genieten. Hij hoeft amper ingenomen te worden. 24 mei (2 weken voor de bruiloft) weer een afspraak en dan mag hij mee naar huis  :applaus: Schoenen heb ik al wel mee naar huis voor het inlopen verder blijft alles daar verder. Ook geslaagd voor lingerie en een petticoat. Nu hoef ik alleen nog maar een panty te scoren en is m'n outfit klaar!

Wel een plaatje van m'n schoenen die zijn zilver geverfd! Ik ben helemaal verliefd op ze!
En een foto van de bloem die ook op m'n jurk zit die in het klein is nagemaakt voor in m'n haar eventueel.

Zo meteen weer op pak mag AS zn pak voor het laatst passen en mee naar huis nemen  :applaus:
« Laatst bewerkt op: 14 april 2015, 08:18:46 door BBtje »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2291 Gepost op: 8 maart 2013, 17:04:34 »
Danis: Dat heb ik ook inderdaad ik merk dat ik de dingen waar ik niet in kan beslissen heb uitgesteld met het nadeel dat het nu allemaal tegelijk komt.

Singha: Heerlijk om dingen op de planning te hebben...

Anne_Lyze: Wat leuk dat jullie een enthousiaste BABS hebben gevonden.

Niandra: Groen licht.

Karlijn: Jullie gaan lekker. Leuk dat AS een pak heeft gevonden. Gaat hij hem bij jullie thuis bewaren, wordt het dan niet moeilijk om je nieuwschierigheid te bedwingen??
Wij krijgen ook 2 dagen of 14,4 uur dus 0,4 uur meer ha ha.
Ik heb de week dat we gaan trouwen en de week erna ook vrij genomen.

Wilieee: Wat leuk om ook nog getuige te zijn, dan zie je het weer van een andere kant.
Wat voor bedankjes ga je maken?

BezigBijtje: Klinkt super je pas sessie en je jurk staat je echt heel mooi. Die schoenen ook super! Lijkt me heerlijk om DE jurk aan te hebben ik kan ook niet wachten.
Wat leuk dat je ook een kleine bloem erbij hebt.
Jullie gaan ineens heel hard.

Vandaag de fotolocatie gebeld, pff zag er tegenop het zijn vaag bekenden van ons en ik dacht kennen ze ons nog wel.
Nou ja dus maar ik kreeg de schoondochter ervoor, vraag ik naar haar schoonmoeder sprak ik de naam denk ik niet goed uit zegt ze WIE??  :blink: ehm nog een keer zeggen. Nee die was er niet, o dus toen maar via haar gedaan. Kon het niet dan hoorde ik het nog wel.
Nu denk ik net oei niet doorgegeven hoe laat we kwamen ehm nou ja bel wel weer. Ging lekker dus.
Ik heb de andere locatie gemaild voor binnen, daar heb ik nog geen reactie op.

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2292 Gepost op: 8 maart 2013, 19:07:47 »
Van mijn kant ook groen licht! :)
Ik heb ook even alles zo goed als bij gelezen haha wat gaan jullie hard zeg! Ik zal zondag even reageren als ik meer tijd heb! :)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2293 Gepost op: 8 maart 2013, 20:12:45 »
Hoi meiden heb het momenteel even erg druk om overal op te reageren. Heb even snel je jurk bekeken BezigBijtje en hij staat je prachtig!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2294 Gepost op: 8 maart 2013, 21:53:41 »
@bezigbijtje Je jurk is geweldig!

@Joda we gaan luciferdoosjes bekleden met een fel kleurtje, en dan de tekst I met my match erop. Met onze namen en de datum. (volgens mij staat er een voorbeeld in de mail, bij de DIY!)



Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2295 Gepost op: 8 maart 2013, 22:07:30 »
Mooie jurk bezigbijtje!!

Niandra

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2296 Gepost op: 9 maart 2013, 10:58:45 »
Fijn dat ik groen licht heb gekregen van iedereen!
Wauw ik heb een hoop te bekijken, haha. Super leuk, zal ik zeker doen als ik wat meer tijd heb.

@Bezigbijtje, wauw wat een mooie jurk, staat je prachtig!
Ik zal binnenkort ook een foto van mijn jurk mailen, nu druk dus even geen tijd om uitgebreider te reageren sorry...

fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2297 Gepost op: 9 maart 2013, 14:25:05 »
Beetje laat maar toch nog; groen licht voor Niandra

@ Karlijn84: 2 dagen vrij voor de bruiloft ja! Heb het toevallig ook deze week geregeld.

@ Bezigbijtje: wat heerlijk om JOUW jurk weer aan te mogen he. Ga zo je foto’s bekijken. Ben benieuwd. Schoenen zien er mooi uit! Van elsa coloured shoes? Model Hannah? Lijkt op de schoenen waar ik ook naar gekeken heb. Zitten ze lekker?
 Ik mag 24 mei ook terug! Alleen is het voor mij de eerste pas na het bestellen, dus dan moet hij wel nog vermaakt. Maar dat gaat lukken, ik heb tot eind juni. Balen van je enkel zeg! Beterschap!

@ pantys: ik ga er ook geen dragen, veel te warm en heb toch een lange jurk dus je ziet er toch bijna niets van. Moet alleen nog schoenen vinden!?! Hebben jullie de schoenen allemaal in de zaak gekocht waar je ook je jurk vandaan hebt?

@ mooi bruin zonder strepen: ik ga de komende tijd een aantal keren onder de zonnebank zodat ik al een kleurtje heb en hopelijk straks minder snel witte bandjes over houdt. Moet altijd een bh met bandjes dragen vd stevigheid dus dan werken shirtjes zonder bandjes ook niet echt. Dan doe ik de bandjes wel naar beneden als ik in de zon ga zitten. Hebben jullie onder je jurk allemaal zo’n torselet of een bh? Allemaal aangeschaft bij de bruidszaak?

fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2298 Gepost op: 9 maart 2013, 14:27:21 »
Mooi BB!! Je straalt helemaal in de jurk :)

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2299 Gepost op: 9 maart 2013, 14:59:36 »
BezigBijtje, wow je ziet er erg mooi uit in je jurk! Heerlijk om hem weer aan te hebben! En je schoenen zijn inderdaad ook erg mooi.

Ik wacht nog steeds geduldig op het telefoontje. Het is niet eerlijk. Mijn collega, die ook gaat trouwen, heeft haar jurk 2 maanden later gekocht en werd afgelopen week gebeld dat haar jurk binnen was. Waar blijft die van mij nou!?

Vrije dagen, ik krijg er inderdaad ook 2, waarvan ik er 1 moet trouwen :S Ik neem zelf de donderdag ervoor vrij en heb dan daarna weekend. Ik kan zelf geen vrije dagen opnemen, dus dat is een beetje jammer. Maar ja, na een maandje heb ik dan ook wel weer 6 weken zomervakantie.

Niandra, ik ben benieuwd naar de foto's van jouw jurk. Succes met alles bekijken in de mail!

Schoenen, die van mij heb ik besteld op Internet. Straks als ik mijn jurk mag gaan passen komt het spannende moment of die schoenen ook daadwerkelijk onder mijn jurk staan ;) Maar dat zit denk ik wel goed.

Lingerie, ik ben naar een lingerie speciaalzaak geweest. Daar heb ik een mooie bh gekocht, die je ook strapless kunt dragen (staat in de mail :) ). Ik heb voor een bh gekozen omdat ik het liefst zo min mogelijk onder de jurk aanheb. Ik heb snel het gevoel dat ik het te warm heb.

Joda, hopelijk hoor je snel van de locaties of het kan of niet. Wat voor locaties zijn het precies?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards