collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 869490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3725 Gepost op: 25 juni 2013, 10:10:12 »
@Sannepan lekker knullig. Hoop dat hij goed verzekerd was.

@Willliiieee gefeliciteerd. Dat is al snel. Weer iets leuks om naar toe te leven.

@Mootje ik kan me voorstellen dat het nu erg rustig is in huis en dat jullie er een katertje bij wllen hebben. Ben benieuwd of je vanavond nog steeds zo verliefd bent.

@Huwelijksreis pff lastig een alternatief. Ik zelf ben wel fan van de Griekse Eilanden. Hoewel erg mooi zou ik je Rhodos dan afraden aangezien ze daar bijna alleen maar kiezelstranden hebben. Kos is ook een aanrader.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3726 Gepost op: 25 juni 2013, 16:57:02 »
Vandaag mijn nagels laten zetten. Wat is dat wennen zeg. Dit typen kost moeite  :dry:. Maar het staat wel super gaaf.
Het 101 redenen boekje waarom ik van je hou was ook klaar dus die ook opgehaald.
Ben blij met het resultaat.

Foto's van het boekje en de nagels staan in de mail.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3727 Gepost op: 25 juni 2013, 19:55:48 »
@happymama hahaha, het typen is je gelukt ;) Ik denk dat ik ook erg moet wennen aan mijn nagels.

@sannepan wat vervelend van jullie auto, hopelijk wordt het door de verzekering netjes opgelost. hoe was de echo? blijft elke keer weer speciaal!

@mootje ben benieuwd hoe het vanavond was.

@huwelijksreis ik ben eigenlijk helemaal niet van vakanties (ik hou van stedentrips), dus ik kan niet helpen...

@niandra ik ben benieuwd hoe jullie het hebben gehad, het weer zat wel mee iig!



Gisteren ben ik naar mijn tentamen inzage geweest, ik had 2 taalfoutjes teveel (lees: 2 komma's vergeten). Hierop heb ik m niet gehaald. Ik mag hem aanpassen en moet hem dan 19 augustus terug inleveren, en dan heb ik hem dus wel gehaald. (die komma's vergeet ik nu echt niet meer ;))
Vandaag mijn laatste werkdag gehad, en ook ik heb nu vakantie.
Daarstraks gelijk even handdoeken gekocht om op te zitten tijdens het foto's maken (in dezelfde kleur als mn jurk), en batterijen voor het fototoestel van mijn dochter, want ze wilde ook wel graag foto's maken.
Nu morgen nog even op pad voor een onderbroek (deze had ik niet mee besteld, maar nu ben ik hem dus vergeten. Ach we wonen nog 2,5 week in het centrum van Tilburg, dus die heb ik morgen zo eentje gehaald)
Vandaag heeft mijn AS zijn vrijgezellenfeest, ben benieuwd hoe hij het heeft. Maar de foto's die ik voorbij zie komen zien er gezellig uit ;)


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3728 Gepost op: 25 juni 2013, 20:07:00 »
@ Mootje Lanzarote is ook heel gaaf  :cool2: ligt ter hoogte van Marokko maar hoort gewoon bij Spanje bij de Canarische Eilanden.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3729 Gepost op: 25 juni 2013, 22:15:42 »
Carien: Ja we zijn weer bijgekomen, we staan alweer met beide benen op de grond helaas.

Singha: Wat ontzettend leuk zo een videozuil. Leuk om zo terug te kunnen kijken op de dag!
Ben benieuwd naar jullie film.

wblond: Netjes gedaan een ei voor uiteindelijk een vibrator ruilen, grappig idee. Klinkt als een erg gezellig VGF.
Wat een jonge ambtenaar hebben jullie kan me voorstellen dat dat wel leuk is.
Het duurt niet lang meer voor je.....

Mootje: Wat zielig van jullie katje sterkte.
Kreta-Malia en dan highbeach hotel echt een aanrader, aan een wit zandstrand, ongeveer in Malia en blauwe zee

Karlijn: Ik vind het ook zoooo lang duren tot de foto's van de fotograaf. Wel leuk dat jullie al snel de film hebben dat is ook genieten.
Straks lekker genieten van de vakantie en bijkomen.

Fiancino: Ook jij bent er bij bijna woehoe....

Crista: Leuke foto van jullie hoor!

Williiee: Wat balen zeg van je opdracht, jammer hoor en dan om twee hele kleine foutjes. Nog een paar drukke dagen dus voor de trouwerij maar dan is het straks zover....

Happymamma: Mooi hoor de nagels en het 101 boekje ziet er ook erg leuk uit, gaat je as vast erg blij mee zijn. Nog even in de zenuwen en dan .......

Sannepan: Wat balen van de auto wel fijn dat het niet jullie schuld is.
Super leuk een echo en dan vrijdag met zijn 3en trouwen....

Hebben jullie ook dat sommige mensen hun foto's niet opsturen. Sommigen heb ik al een aantal keren er om gevraagt. Denk niet dat mensen snappen hoe graag we ze willen hebben. Nou ja geduld hebben.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3730 Gepost op: 25 juni 2013, 22:24:16 »
Sorry, geen puf om op iedereen te reageren. Zal morgen even op de mail kijken.

Hier n mooie echo gehad, wel een inwendige! Konden super goed het hartje horen, hoofdje en benen waren ook te onderscheiden. Tis echt nog heel onwerkelijk maar super leuk.

Hier alles zo goed als klaar voor vrijdag. Druk nog met schoenen inlopen en de dans oefenen. Alle spullen zijn uitgezocht en gesorteerd wat waar naartoe moet. Morgen worden mn nagels gegaan en komt de cm al wat spullen halen.
Als ik soms lees wat sommigen nu nog doen krijg ik helemaal de kriebels dat ik dingen vergeet!

De auto moeten we regelen met de verzekering, kost ons 780 euro om te laten maken. Eerst maar eens uitzoeken wie dat gaat betalen. Maar tijdens onze vakantie staat de auto op t vliegveld dus zal pas daarna worden.

Willieee: gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! Weer een volgens project dus :) balen van je toets zeg!

Mootje: niet echt suggesties hier sorry..




Niandra

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3731 Gepost op: 26 juni 2013, 13:49:25 »
Even heel kort, ik heb gister echt een geweldige dag gehad!! En wat hadden we een geluk met het weer. Het is allemaal vrij anders verlopen dan we van te voren hadden gepland, oa doordat 10 van onze gasten waaronder mijn vader ruim een half uur vastzaten in de lift bij ons appartement (!!!) en daardoor te laat waren voor de ceremonie, maar gelukkig waren we de laatsten die die dag trouwden dus kon het nog. Maar daardoor liep de planning wat overhoop (fotosessie, buffet) en was ik de eerste paar uur super gestresst. Maar ondanks dat is het toch allemaal goedgekomen. En hebben we een geweldige dag gehad met onzettend lieve mensen om ons heen, en een spetterd avondfeest gehad en afterparty.

Voor de bruidjes die binnenkort gaan trouwen, geniet!! Ook als dingen niet helemaal lopen zoals gepland... het zal waarschijnlijk toch wel goed komen!

« Laatst bewerkt op: 26 juni 2013, 13:56:07 door Niandra »

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3732 Gepost op: 26 juni 2013, 16:34:44 »
@niandra sow dat was even spannend dus! gelukkig is het toch allemaal goed gekomen, en kan je toch zeggen dat je een geweldige dag hebt gehad!

Wij hebben vandaag nog flink geshopt voor de bruiloft, en de 2e fotolocatie eindelijk gekozen!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3733 Gepost op: 26 juni 2013, 19:59:01 »
Poe Niandra, ik kan me voorstellen dat je daar even van in de stress zat! Je moet er toch niet aan denken dat je vader niet bij de ceremonie kan zijn!! Gelukkig is het goed gekomen en fijn dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad. Ik wacht rustig het verslag en de foto's af... :blush:

Willie, goed dat jullie eindelijk over de fotolocaties uit zijn!

Zijn de meiden die vrijdag trouwen er helemaal klaar voor? Jullie zijn de laatsten! Na vrijdag zijn we allemaal getrouwd, wat is juni toch snel gegaan!!

Mootje, de Griekse eilanden zijn inderdaad mooi. Ik ben ooit met een vriendin gaan 'eiland-hoppen'. We zijn toen op Santorini, Naxos en Mikanos geweest. Alle drie supermooie en op en top Griekse eilandjes.
Als je wat verder weg wilt raad ik Pipa in Brazilië echt aan. Een supermooi plaatsje met meerdere práchtige stranden, héérlijk eten en gewoon een super relaxte sfeer...

Zo meteen komt onze videograaf dé film brengen... Ik ben zó benieuwd!!

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3734 Gepost op: 26 juni 2013, 21:33:00 »
leuk Karlijn ik heb hem nu la 2x gezien in 16 uur  ;)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3735 Gepost op: 26 juni 2013, 21:46:15 »
Hier bijna alles klaar voor a.s. vrijdag! Vandaag zijn mijn nagels mooi gedaan  :biggrin:
Verder hebben we de bloemen betaald, heb ik de antennelintjes alvast in model geknoopt en heeft de CM de eerste spullen meegenomen en naar locatie gebracht met mijn mams.
We hadden alleen nog een pen besteld voor het gastenboek. Ze waren gisteren geweest, toen lag er een briefje dat ze vandaag weer zouden komen. Alleen waren wij niet thuis, maar er ligt geen briefje. Ik vermoed dat hij bij één van de buren ligt, maarja welke  :confused: Ik hoop dat er morgen iemand aanbelt en anders zelf maar ff de deuren af  :dry:

Morgen gaan wij de laatste spullen naar de locatie brengen en daar nog aan wat laatste dingen de hand leggen: krijtbordjes schrijven, linten aan de harten knopen enz.
Morgen nog een laatste keer de openingsdans oefenen, hier een beetje opruimen voor de foto's van as vrijdagochtend. Er liggen foto's van echo's enz beneden, maar dat moet verstopt worden want mijn broer en oom komen hier 's morgens en die weten nog van niks! Morgenavond naar mijn ouders. Mijn as is al flink zenuwachtig, zit al de halve dag op het toilet haha..
We hebben ook al wat kaartjes en smsjes gehad, erg leuk!

@ niandra: Dat begrijp ik dat je daarvan in de stress raakt! Gelukkig heb je toch kunnen genieten en heb je een mooie dag gehad :)

@ Anne_Lyze: mooie foto's van jullie trouwdag! Geniet van jullie vakantie!

@ Willie: Fijn dat jullie uit de tweede fotolocatie zijn!

@ Karlijn: is de film leuk?!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3736 Gepost op: 26 juni 2013, 22:01:30 »
Mijn armband is klaar!
Een vriendinnetje heeft hem gemaakt, en hij lag net in de brievenbus, ben er super blij mee.
(krijg geen foto naar de mail gestuurd, krijg geen foto toegevoegd)
Morgen mijn nagels doen en dan zijn we ver klaar...
Nog even ons appartement goed onder handen nemen voordat de visite hier komt vrijdag ;)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3737 Gepost op: 27 juni 2013, 10:52:43 »
Leuke vakantie tips komen er voorbij meiden! :biggrin: Van het weekend gaan we daar eens goed naar kijken.

Dinsdag avond zijn we bij het katje wezen kijken en meteen helemaal verliefd :wub: Hij is nu 6 weken, gaat al netjes op de kattenbak maar moet nog wel brokjes leren eten. Als hem dat deze of volgende week gaat lukken mag hij volgende week vrijdag met ons mee :biggrin:
Het zal ons goed doen om weer zo'n jong vrolijk beestje in huis te hebben.

Vrijdag gaan alweer de laatste trouwen hier, wat is het allemaal toch snel gegaan zeg!
Ik wil iedereen die vrijdag gaat trouwen een hele fijne dag toewensen! En ik ga het nogmaals zeggen want anders vergeet je het door de zenuwen of omdat je echt geleefd wordt die dag: Geniet ervan! :biggrin: Pak even je rust momentje en sta er even bij stil dat het jullie dag is en hoe mooi de dag is! :biggrin:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3738 Gepost op: 27 juni 2013, 17:51:04 »
Leuke vakantie tips komen er voorbij meiden! :biggrin: Van het weekend gaan we daar eens goed naar kijken.

Dinsdag avond zijn we bij het katje wezen kijken en meteen helemaal verliefd :wub: Hij is nu 6 weken, gaat al netjes op de kattenbak maar moet nog wel brokjes leren eten. Als hem dat deze of volgende week gaat lukken mag hij volgende week vrijdag met ons mee :biggrin:
Het zal ons goed doen om weer zo'n jong vrolijk beestje in huis te hebben.

Vrijdag gaan alweer de laatste trouwen hier, wat is het allemaal toch snel gegaan zeg!
Ik wil iedereen die vrijdag gaat trouwen een hele fijne dag toewensen! En ik ga het nogmaals zeggen want anders vergeet je het door de zenuwen of omdat je echt geleefd wordt die dag: Geniet ervan! :biggrin: Pak even je rust momentje en sta er even bij stil dat het jullie dag is en hoe mooi de dag is! :biggrin:
[/b]

Grappig, Iedereen zegt het, en achteraf heeft volgens mij echt iedereen Oh wat is het snel gegaan!! Vorige week is er een vriendin van mij getrouwd en ik heb ook tegen haar gezegd, probeer bewust te genieten want het VLIEGT voorbij!! Maar toen ik haar deze week sprak zei ze ook, Oh man ik zou het graag wat bewuster hebben beleefd...

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3739 Gepost op: 27 juni 2013, 19:34:43 »
Meiden die als laatste trouwen in dit topic, heeeeel veel plezier!

Hier is het gigantisch druk, kom er zelfs niet aan toe om de dag uit te schrijven (ben net bij de ceremonie ;)) . Dus ik lees soms mee en hoop eigenlijk volgende week echt weet wat te schrijven  :blush:

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3740 Gepost op: 27 juni 2013, 20:20:20 »
Spannend!!! Morgen de laatste juni-bruidjes! Ik wens jullie een hele mooie dag toe, en dat wordt het ook!
En ik zeg eigenlijk niet dat je er bewust van moet genieten, want dat doe je waarschijnlijk toch wel. Ik was aan het begin van de dag steeds bezig met "bewust genieten", maar heb het daarna allemaal gewoon lekker over me heen laten komen. En dan geniet je er juist het meeste van, anders ben je er veel te veel mee bezig. Maar dat zal voor iedereen weer anders zijn :)

En pak inderdaad even je rustmomentjes. Wat heb ik genoten van die momentjes dat we even tijd hadden om op adem te komen, bij te praten en even samen te zijn. Heerlijk. Ik zie ons nog samen zitten in ons trouweendje naast het stadhuis, wachtend tot we het plein op mochten rijden. Een heerlijk rustmomentje was dat.

Mootje, wat een naar bericht over jullie katje. Zo'n beestje gaat echt zoveel voor je betekenen, dat je dan toch een stukje van jezelf kwijt raakt. Hopelijk kan het nieuwe katje de leegte een beetje vullen, al zal het een ander beestje niet vervangen. En natuurlijk stuur je ons straks wel een fotootje van jullie nieuwe huisgenootje? :)
Succes met het uitzoeken van een reis, er zijn zoveel mooie plekjes op deze aarde dus dat komt vast wel goed!

Niandra, fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad. Balen dat het even zo spannend was, maar gelukkig is alles goed gekomen! Hoe is het ook mogelijk, dat die lift op jullie dag besluit stil te gaan staan!

Karlijn, heerlijk! Nagenieten met de film! De vriend van mijn zusje heeft bij ons alles vastgelegd. Geweldig om je eigen trouwdag vanuit een ander oogpunt mee te maken. Dan zie je de reacties van mensen om je heen enzo.

Happymama, inderdaad wennen he, van die nagels. Ik ben er nog steeds niet aan gewend haha. Heb nooit lange nagels gehad. Denk ook dat ik ze volgend bezoekje iets korter laat vijlen. Was mooi voor de bruiloft, maar niet voor het dagelijks leven ;)

Andora, ik ben benieuwd naar je verslag!

Wij hebben vandaag de eerste 12 foto's van de fotograaf gehad! Ben er nu al helemaal weg van! Ze zijn erg mooi geworden. Zie de mail!!!
Over ongeveer een maand krijgen we de complete lading van 400 foto's. Kan nu al niet wachten!


Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3741 Gepost op: 27 juni 2013, 21:16:48 »
Morgen is het dan eindelijk zo ver!
Vanmorgen mijn jurk opgehaald, vanmiddag mijn nagels laten doen, en de laatste boodschappen gedaan.
Net heerlijk uit eten geweest met mijn schoonouders, en onze eerste cadeautjes al gehad! Van mijn schoonbroertje mokken gehad van blond, een met bride en een met groom, vind ze echt helemaal super!

Net ook de bedankjes opgehaald, die een vriendin van me voor ons heeft gemaakt, en ook die zijn super leuk geworden. Ze had er haar eigen draai aan gegeven, en daar ben ik erg blij mee. (ze was zo zenuwachtig of we ze wel leuk vonden.

Nog niet echt zenuwen hier, alleen vanmiddag was ik ontzettend misselijk, dus er zullen op de achtergrond toch wel zenuwen in me zitten ;)

Alles ligt hier klaar, en ik heb er super veel zin in!

Wblond, Sannepan, Happymama, Bibi & Inge jullie ook een hele mooi dag morgen! We gaan ervan genieten!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3742 Gepost op: 27 juni 2013, 21:36:14 »
Alle bruidjes van morgen heel veel plezier gewenst!!! Geniet er echt giga van het is jullie dag!! Hou ons nadien niet te lang in spanning ben nu al benieuwd naar de verhalen en foto's.

Sannepan: Lijkt me erg bijzonder om je kindje te zien. Een heerlijk gevoel.
Wat een kosten zeg van de auto zwaar kl*ten.
Heb je de pen inmiddels opgespoord?

Niandra: Oei dat was wel even spannend bij jullie gelukkig is het allemaal goed gekomen en hebben jullie zo te lezen nog flink kunnen genieten.

Karlijn: Hoe was de film van jullie trouwerij??

Mootje: Super leuk een nieuw poessie.

Andora: Je houd het spannend, ben benieuwd naar je verhaal.

Singha: Wij hebben helemaal nog geen foto's van de fotograaf ben zooooo benieuwd hoezo ongeduldig.

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3743 Gepost op: 27 juni 2013, 22:01:23 »
@ Singha...Mooooooooooooi!! Die kinderen die lachen onder de kus zijn leuk!!!
En mooie ogen heeft je man!

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3744 Gepost op: 27 juni 2013, 22:04:12 »
Van mij staan er ook weer wat op de mail  :applaus:

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3745 Gepost op: 27 juni 2013, 22:54:52 »
Williieeee, happymama, sannepan, Wblond, bibi en Inge, morgen is het voor jullie zo ver!

Een hele mooie dag gewenst. Geniet ervan!

« Laatst bewerkt op: 28 juni 2013, 19:04:18 door Carien85 »

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3746 Gepost op: 27 juni 2013, 23:20:24 »
Zo dames ik ben er klaar voor. Locatie is versierd en ook ons huis. Mijn moeder heeft hele gave plastic witte rozen gemaakt. Vriendlief slaapt nu met ons zoontje bij zijn ouders. Ik slaap met ons dochtertje thuis. Heb ook nog gezelschap van mijn lieve zusje.

Wblond, Sannepan, Williiee, Bibi en Inge heel veel plezier morgen. En we laten ons niet kisten door het weer.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3747 Gepost op: 27 juni 2013, 23:39:51 »
Pakje is terecht gelukkig!

Hier ben ik bij mijn ouders. Mijn jongste broer en zn vriendin zijn er ook. Net de trouwauto al gezien  :biggrin:
Alle spullen van as thuis liggen klaar, op locatie ligt alles klaar en hier ook. Zenuwen vallen nog mee, hen vanmiddag niet geslapen dus ben moe.

Om 5.45 uur gaat mijn wekkertje, dus ik ga lekker slapen.
Andere dames v morgen, heeeeeel veel plezier en geniet er ontzettend van!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3748 Gepost op: 28 juni 2013, 00:26:58 »
Vandaag is de grote dag voor de laatste juni bruidjes al weer geloof ik!
Heel veel plezier meiden! Geniet van elke moment! En koester alle mensen die speciaal voor jullie er zijn!
Ben heel benieuwd naar alle foto's verhalen en belevenissen!

Hier is het eerste foto album al binnen van de huwelijksreis  :cool2:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3749 Gepost op: 28 juni 2013, 07:17:27 »
Vanuit een heerlijk warm sumatra heeeeel veel plezier vandaaag!!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards