collapse

Auteur Topic: Daar Stond Tie Dan !  (gelezen 3197 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Krisses

  • Gast
Daar Stond Tie Dan !
« Gepost op: 8 januari 2008, 15:25:38 »
Omdat al meerdere mensen hebben gevraagd naar het verhaal achter mijn profielfoto zal ik het jullie even vertellen...
Ik vind het zoooo ongelooflijjk romantisch...ik had het nooit achter mijn ventje gezocht!
mijn vriend is vrij nuchter en heel erg romantisch nu ook weer niet...
Wij waren op vakantie in Spanje, samen met mijn ouders, zijn ouders, zijn zus met haar vriend en onze 2 beste vrienden. Dit is wat wij ieder jaar een week in Mei doen, er wonen vrienden van ons daar dus het is erg leuk om hun op te zoeken...Mijn schoonouders hebben daar een appartement dat uitkijkt over het strand en de zee...
We werden allemaal om 20.00 uur verwacht in het appartement van mijn schoonouders...we hebben daar met z'n alle een borrel gedronken tot ik op een gegeven moment ondekte dat mijn vriend weg was...Ik vroeg waar ruud was en die vriend van ons zei: "ooow die is even een andere broek aan het aantrekken!"
Hij bleef me maar ongelooflijk aan de praat houden en als ik naar het balkon wilde lopen zorgde hij er elke keer netjes voor dat ik dat niet zou halen...
Toen hij vroeg of ik met hem mee naar beneden wilde gaan om dat hij me iets wilde laten zien vond het ik het heel raar worden, ik vroeg hem waarom en hij gaf geen antwoord...Kom nou maar, zei hij.
Ik ben hem gevolgd, hij pakte mijn hand (trillend) vast en bracht me naar het strand en...
Jaaaa hoor daar stond hij, mijn vriendje!!!...in die cirkel met al die fakkels aan...ik ben op hem afgerend en hem om zijn nek gevlogen...Op dat zelfde moment stond dus iedereen boven op het balkon naar ons te kijken...te juichen, te huilen en te klappen! Mijn beste vriendin was op dat moment zo alert om haar foto toestel te pakken, vandaar de foto, op precies het juiste moment!!!
Hij heeft me vastgepakt en gezegd, je bent m'n meisje, ik hou van je!! en toen ging hij op z'n knieen...
Ik heb geen ja gezegd...Ik heb alleen maar heel hard huilend JA geknikt!
Dat mijn vriendje dit voor me doet...dat lees ja alleen in Flair enzo hahaha...
we hebben nog 10 minuutjes na staan genieten toen we ons omdraaiden stonden er 50 man publiek die allemaal langs waren lopen en ze begonnen allemaal te klappen...Ik heb die avond in een roes beleefd...ooow mijn god wat was/ben ik gelukkig!!!!

Ik had de verkorte versie willen houden maar als ik eenmaal aan het vertellen ben houd ik niet meer op...
hahaha!!!
Ik ben super trots dat hij het zo heeft gedaan...en draag de foto vol trots altijd bij me!

Gwen

  • Gast
Daar Stond Tie Dan !
« Reactie #1 Gepost op: 8 januari 2008, 16:12:06 »
Wat super romantisch zeg.
Kan me goed voorstellen dat je die avond in een roes hebt geleefd.

Alexia

  • Gast
Daar Stond Tie Dan !
« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2008, 16:26:21 »
ahhhh wat ontzettend lief!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Daar Stond Tie Dan !
« Reactie #3 Gepost op: 9 januari 2008, 01:48:14 »
Wat een romantische a.s. man heb jij zeg.
Heerlijk om je aanzoek te lezen!!

Krisses

  • Gast
Daar Stond Tie Dan !
« Reactie #4 Gepost op: 9 januari 2008, 09:17:01 »
[quote name=\'Anke\' post=\'143859\' date=\'09 January 2008, 01:48\']Wat een romantische a.s. man heb jij zeg.
Heerlijk om je aanzoek te lezen!![/quote]
Dank je wel!! Het verhaal blijft ook iedere keer weer leuk om te vertellen... :biggrin:

Hoe was jou bruiloft?
Als ik het goed begrijo ben je zwanger...Gefeliciteerd!
Gaat alles goed?

HappyBride

  • Gast
Daar Stond Tie Dan !
« Reactie #5 Gepost op: 9 januari 2008, 21:51:11 »
Wat een super mooi aanzoek! Wat een romantische man! Daar kun je nog wel lekker van nagenieten!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Daar Stond Tie Dan !
« Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2008, 01:25:11 »
[quote name=\'Krisses\' post=\'143884\' date=\'09 January 2008, 09:17\'][quote name=\'Anke\' post=\'143859\' date=\'09 January 2008, 01:48\']
Wat een romantische a.s. man heb jij zeg.
Heerlijk om je aanzoek te lezen!![/quote]
Dank je wel!! Het verhaal blijft ook iedere keer weer leuk om te vertellen... :biggrin:

Hoe was jou bruiloft?
Als ik het goed begrijo ben je zwanger...Gefeliciteerd!
Gaat alles goed?
[/quote]

Mijn bruiloft was geweldig, een dag om nooit meer te vergeten!!!
Maar ik heb een verslag bij getrouwd geschreven met foto's, anders moet je daar even kijken als je nog even weg wil zwijmelen  :wink: Tenminste dat lukt mij nog steeds als ik er aan denk hoe mooi het was en hoe bijzonder.
Als die van jou net zo wordt als die van ons, dan kan het niet meer stuk.
Maar denk dat veel meiden zich hier bij aan kunnen sluiten.

Ja klopt ik ben zwanger, 11 weken en 2 dagen nu, zie ticker.
En het gaat super goed!
Ik voel me goed en die kleine groeit goed.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards