collapse

Auteur Topic: En Dan Mijn Aanzoek  (gelezen 2996 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bruid2008

  • Gast
En Dan Mijn Aanzoek
« Gepost op: 26 februari 2008, 19:58:09 »
Het is al weer een tijdje geleden.... ik denk een jaar of vijf, zes. We hadden een cruise geboekt in de Caribbean op de Royal Clipper... echt een fantastische zeilboot (zeker aanrader voor Honeymooners). We hadden het al zo vaak over trouwen gehad maar het was er nooit echt van gekomen. Dus op een avond hadden we heerlijk gegeten en zaten lekker aan de bar toen mijn as. even naar de hut wilde. Hij moest poepen en dat doet ie het liefst op zijn eigen wc-tje.

Toen hij terug kwam zei hij: zullen we naar het bovendek gaan? Ik wilde helemaal niet want het was gezellig aan de bar. Maar hij bleef maar zeuren dus uiteindelijk toch meegegaan. Wij daar op een bankje zitten, er waren nog meer mensen en die hadden allemaal wel zin in een praatje. En hij zat maar op het vinkentouw en ik had niks in de gaten. Normaliter praat hij graag met mensen maar ditmaal wist hij niet hoe snel hij ze kwijt moest raken..... en ja hoor toen ze eindelijk weggingen, ging hij op de knieƫn en vroeg me met hem te trouwen. Ik was helemaal verbouwereerd en dacht dit is weer zo'n " Lieve schat, wil je......... een zakje chips" verhaal maar toen hij de verlovingsring tevoorschijn haalde wist ik dat het menens was. Ik heb natuurlijk gelijk JAAAAAAAA gezegd. Hij was opgelucht want hij liep natuurlijk al een hele tijd rond met dat ringendoosje in zijn broekzak en was bang dat ik het zou zien.

De volgende morgen gelijk de ouders gebeld en die waren superblij.... en nu na al die tijd gaat het er eindelijk van komen. Helaas zal zijn vader het niet meer kunnen meemaken maar ik weet zeker dat hij op die dag van boven zal toekijken. En als hij hetzelfde seintje geeft dat ik een paar keer vlak na zijn overlijden heb meegemaakt, zal de zon schijnen als we het stadhuis uit komen.

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
En Dan Mijn Aanzoek
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2008, 20:11:17 »
Mooi hoor een aanzoek op een cruise zeilboot!...ook erg romantisch!
Groetjes

Sue

  • Gast
En Dan Mijn Aanzoek
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2008, 15:19:34 »
Ook al zo romantisch :wub:

Jammer dat zijn vader het niet meer kan meemaken idd

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
En Dan Mijn Aanzoek
« Reactie #3 Gepost op: 11 maart 2008, 11:27:58 »
Wat romantisch!!
En waarschijnlijk dat jullie wel een seintje van zijn vader krijgen.

Noukie

  • Gast
En Dan Mijn Aanzoek
« Reactie #4 Gepost op: 11 maart 2008, 16:14:07 »
Romantisch hoor!
Maarre, hoezo heeft het zolang geduurd voordat jullie echt gingen trouwen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards