Alles over trouwen > Huwelijksdata

Augustus 2015

<< < (2/13) > >>

RockCowBride:
Welkom Suuz!
Leeuk, dan ben je de eerste van de augustusbruidjes!  :biggrin:

Al veel geregeld? Of nog veel om te doen?

Suuz:
Geen idee eigenlijk  :biggrin: Soms denk ik dat het merendeel geregeld is, maar dan denken we weer aan vanalles en lijkt het alsof er nog massa's gedaan moet worden :-)

We trouwen bij mijn mama op de boerderij, liefst zoveel mogelijk buiten, maar er is een zaal indien nodig. Dat betekent dus dat we alles zelf doen :-)

Al geregeld:

- Catering
- Save the dates
- Jurk (deze maand 2e keer gaan passen)
- Schoenen
- Lingerie
- Kleren bruidegom
- Receptie na burgerlijke trouw
- Huur meubilair
- Personeel
- Grootste deel van de decoratie
- Trouwringen
- Haar en make-up (proef op 11 april)
- Huwelijksreis
- Fotograaf

Waar we mee bezig zijn:

- Muziek (we willen geen dj, liever iets live en dan gewoon een playlist, zijn nu aan het kijken voor geluidsinstallatie en een liveband)
- Uitnodigingen (ontwerp is klaar - zie topic uitnodigingen - dit weekend worden ze in elkaar gestoken)

En dan zijn er natuurlijk nog 1001 andere kleine dingen om aan te denken :D

Hoe zit het bij de andere augustus-bruidjes?

Puck2015:
Hee wat leuk, welkom Suuz.

Wat een luxe dat jullie over zo'n handige locatie beschikken. Lijkt me romantisch, trouwen op een boerderij.

Wij hebben ook al bijna alles geregeld en hebben nog open staan:

- schoenen, riem en manchetknopen voor bij pak AS
- bruidsboeket
- corsages voor de daggasten (we gaan zelf vilten hartjes als corsages maken)
- uitzoeken wat we willen zien/doen op de huwelijksreis (reis is wel al geboekt)

Vandaag heb ik mijn bruidslingerie uitgezocht. Was erg leuk om te doen!
Misschien een rare vraag, maar kiezen jullie voor een string/slip/hipster voor onder de jurk? Ik heb nu voor een mooie kanten string gekozen, maar twijfel omdat mijn jurk aan de voorkant kort is en omdat ik het niet zo prettig vind om dat aan te hebben als mijn moeder en zus me helpen met de jurk aantrekken en daar misschien ook nog de fotograaf met zijn camera er bovenop staat.

Wat doen jullie met de fotograaf bij het aankleden, is die erbij of komt die pas binnen als de jurk alleen nog maar dicht moet? Of gewoon helemaal niet met aankleden? Ik twijfel!

GPL21-08-2015:
Hallo dames,
Ik ben net nieuw op dit forum en zag dus jullie topic en dacht hier moet even op gereageerd worden dus bijdeze,

Wij trouwen 21-08-2015
We zijn 9 april jl in ondertrouw gegaan, dus we hebben nog wel het een en ander te regelen de komende tijd :biggrin:
Hebben jullie ook kinderen? wij hebben een zoontje van 1,5jr sept word hij 2..

RockCowBride:
Welkom GPL! Leuk, weer een augustusbruidje erbij :D
Ahh lief, zo'n klein knulletje erbij! Gaat hij ook jullie ringen brengen? :)
Hier (nog) geen kinderen haha.

Lijkt mij ook erg gaaf Suuz, op een boerderij trouwen en ook nog alles zelf regelen!
AS wilde het niet, maar het leek mij wel erg gaaf!

Wauw Puck, dat is nog maar een kort lijstje!
Wij moeten nog zoveel doen voor m'n gevoel. Ik moet mijn bruidslingerie nog steeds aanschaffen, maar ik weet wel zeker dat ik een hipster wil. Hoe sexy ook, maar een slip vind ik toch niet helemaal wat en een string vind ik ook weer te "persoonlijk" bij het omkleden. Bij ons is de fotografe ook bij het aankleden er al bij omdat ik dat zelf graag wilde. Ze gaat eerst naar AS en dan naar mij. Ik hoor alleen maar van vriendinnen die het niet gedaan hebben dat ze er spijt van hebben dat de fotograaf daar niet bij was, dus ik wilde die fout niet zelf maken :)

Misschien een dom vraagje, maar wanneer sturen jullie allemaal de kaarten?
Ik wilde ze eigenlijk deze maand versturen maar mijn moeder gaf aan dat dat wel heel erg vroeg was en nu begin ik te twijfelen.. Wanneer gaan jullie ze versturen?

Het is hier nog maar minder dan 4 maanden :D Tijd gaat zo snel!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie