collapse

Auteur Topic: Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf  (gelezen 3245 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LovelyMe

  • Gast
Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf
« Gepost op: 1 maart 2009, 20:08:04 »
Hoihoi,

Wij hebben een fotograaf, 2 videografen en een chauffeur van de bruidsauto. Nu zijn de fotograaf en videografen wel de hele dag bezig, maar de chauffeur heeft veel 'dode' momenten op een dag. Zoals tijdens de fotoshoot, het wettelijk en kerkelijk huwelijk en de koffietafel. Wat doen deze mensen op dit tijdstip? Bij de koffietafel kunnen ze er wel bij gaan zitten (zullen er dan wel voor moeten betalen, maar da's niet zo erg), maar wat doet de chauffeur op die andere momenten? Houden zij zichzelf bezig en hoe hebben jullie dit opgelost?

Dankje!

hongkong

  • Gast
Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2009, 20:09:38 »
Geen idee eigenlijk goeie vraag. Fotograaf is bij ons eigenlijk de hele tijd bezig maar de chaffeur geen idee wachten met wat drinken erbij neem ik aan.

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf
« Reactie #2 Gepost op: 1 maart 2009, 22:15:12 »
Ik denk dat die chauffeurs wel gewend zijn om wat dode momenten te hebben. Bij ons is het helemaal raak: om half 1 brengt ie ons in een klein kwartiertje naar de lokatie en dan mag ie om half 4 weer een keer wakker worden.  Wij zullen op de dag zelf vragen wat ie precies wilt. Wat ons betreft mag ie wel mee toosten.

Ik schiet zelf ook af en toe een bruidsreportage en ik vind het wel fijn als het paar zegt dat ik ook wat mag drinken of zo. Ik doe nl niets uit mezelf (maar neem wel een flesje water mee),  maar als aangeboden wordt wat te drinken, dan bestel ik ook wel iets. De vorige keer werd me een stukje taart aangeboden en die neem ik dan ook wel aan. Zaterdag heb ik een Marokkaanse bruiloft en daar mag ik als fotografe heel de avond mee-eten. Ik zou dus tegen ze zeggen of ze ook iets mogen drinken. Wil je dat liever niet, dan ook goed. Fotografen houden met alles rekening.

CCBloom

  • Gast
Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf
« Reactie #3 Gepost op: 1 maart 2009, 22:31:25 »
onze fotograaf eet hopenlijk een hapje mee anders valt ie van z'n graat ben ik bang...chauffeur hebben we (nog) niet...

Bouncy

  • Gast
Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2009, 09:25:19 »
Heey Lovelyme, ook hier op het forum? :wink:

Ik heb je al een antwoord op het andere forum gegeven, maar daar heb je niet veel aan denk ik. Onze fotograaf heeft bijna geen momenten waarop hij niets te doen heeft. Onze chauffeur is waarschijnlijk 1 van de daggasten, of een neef van mijn vriend.

Herjan

  • Gast
Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf
« Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2009, 09:51:56 »
Een foto- en videograaf zijn waarschijnlijk continue bezig. Een professionele chauffeur zal gewoon in de auto blijven zitten. Al is het natuurlijk wel zo netjes om te zorgen voor koffie. Tijdens onze ceremonie stond hij gewoon binnen koffie te drinken.

Het is naar mijn idee trouwens wel zo netjes om de koffie e.d. aan te bieden. Hen laten betalen ervoor vind ik wel erg Hollands (lees: bekrompen/zuinig).

K en P

  • Gast
Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf
« Reactie #6 Gepost op: 2 maart 2009, 11:44:45 »
Bij ons hebben de videograaf, fotograaf en chauffeur mee gelunched.
Tijdens de fotoshoot is de chauffeur erbij gebleven, want we hebben veel foto's met de auto gemaakt.
Ook moesten we naar 2 verschillende lokaties tijdens de shoot.
Bij de 2e lokatie hadden we de auto niet nodig en toen ging de chauffeur ... de auto poetsen  :laugh:

Bij het trouwen zelf heeft hij zichzelf vermaakt.
En bij de taart hebben we hem erbij gevraagd, was zo'n aardige man!

Hierna zijn de chauffeur en fotograaf weggegaan.
Videograaf heeft meegegeten, maar dat is een vriend van de familie en hij moest het feest nog filmen.

Vraag anders gewoon aan de fotograaf, videograven en chauffeur wat ze zelf gewend zijn.
En bedenk zelf waar je ze wel en niet bij wil hebben.

suzan1983

  • Gast
Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf
« Reactie #7 Gepost op: 2 maart 2009, 13:18:06 »
Onze chauffeur was tussendoor even thuis gaan eten. De locatie was vlakbij zijn huis.
We hadden dus tijden afgesproken.
Het was overigens geen echte chauffeur. We hadden een advertentie in de krant gezet (auto + chauffeur) en hij reageerde. maar hij nam zijn rol zeer serieus. Hij dook ook steeds weg voor de foto's.
Voor de taart hebben we hem binnen gevraagd, anders was ie gewoon blijven zitten  :) .

Fotograaf was bezig, maar mocht wel een kopje koffie hoor!  :tongue:
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2009, 13:18:59 door suzan1983 »

LovelyMe

  • Gast
Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf
« Reactie #8 Gepost op: 2 maart 2009, 14:13:20 »
[quote name=\'Bouncy\' post=\'211950\' date=\'02 March 2009, 09:25\']Heey Lovelyme, ook hier op het forum? :wink:[/quote]

Haha ja een huwelijk voorbereiden vind ik best een hele klus, dus hoe meer advies, tips en andere verhalen, hoe makkelijker de voorbereiding :biggrin:.

Wij hebben de chauffeur inderdaad even gemaild hoe en wat. We nodigen ze waarschijnlijk gewoon allemaal op de koffietafel uit, dan kunnen ze ook even een stuk taart en koffie nemen, want dat hebben ze tegen die tijd denk ik zeker verdiend!

Hypnotic

  • Gast
Chauffeur Van Trouwauto, Fotograaf En Videograaf
« Reactie #9 Gepost op: 2 maart 2009, 15:23:24 »
Van mij mogen ze de hele dag mee eten drinken enz. en nee, ze hoeven er niet voor te betalen,

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards