collapse

Auteur Topic: Wat Doe Jij Met Je Wimpers?  (gelezen 6029 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samarinde

  • Gast
Wat Doe Jij Met Je Wimpers?
« Reactie #25 Gepost op: 14 januari 2011, 17:37:21 »
Iedereen zal er anders over denken, maar als je het leuk vind om te doen waarom niet?
Ik doe mijn eigen bruidsmake-up en kan dus lekker vaak oefenen. Ik heb nog niet een hele wimper geprobeerd, maar heb van die kleine wimperstukjes geplakt. Eerst inderdaad een eyelinerrandje en in de ooghoeken middellange stukjes plakken en bij het midden van je oog stoppen met de korte wimpertjes. Voordeel is dat je dit minder voelt 'zitten' en dat het geen ramp is als er 1tje los raakt. Dat valt niet erg op. Maar als je in een lachbui schiet tijdens het foto's maken en je halve wimper hangt los naast je oog, valt dat wat meer op. Vandaar dus die kleintjes.
Nadeel is dat het best een werkje is. Ellebogen op tafel en een opklapspiegel erbij, rustig gaan zitten en dan moet het vast lukken. Nerveuze trilhandjes? Dan laat ik ze gewoon achterwege.

En ja, als je het laat doen. Kun je het mooi uitproberen bij je proef. Doe bijvoorbeeld het ene oog met en de andere zonder. Ben benieuwd wat je kiest Misstiara!

Alex85

  • Gast
Wat Doe Jij Met Je Wimpers?
« Reactie #26 Gepost op: 15 januari 2011, 20:55:25 »
Ik wil het ook proberen met de tussenstukjes. Een vriendin van mij had dat op haar bruiloft en ik vond dat er erg mooi uitzien! Het gaf iets extra's maar was niet too much. Zelf heb ik best korte wimpers, ik gebruik dagelijks een wimperkrultang, dus mij lijkt het ideaal. Binnenkort met proefmake-up ga ik het zeker proberen :)
Succes met je keuze!

syrae

  • Gast
Wat Doe Jij Met Je Wimpers?
« Reactie #27 Gepost op: 15 januari 2011, 21:18:03 »
ik weet t niet, ik denk dat ik het gewoon uitprobeer tijdens de proefmake-up. Heb zelf hele volle lange gekrulde wimpers (als ik een krultang gebruik zitten ze tegen mn ooglid aan) en met 5 lagen mascara zien ze er meestal heel goed uit.

Er is wel enige tijd geleden reclame geweest voor een soort verzorgende mascara, die gaf geen kleur ofzo maar was puur om je wimpers te verzorgen en ze langer en voller te krijgen... Iemand daar ervaring mee?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards