collapse

Auteur Topic: Feestlocatie  (gelezen 5171 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Feestlocatie
« Gepost op: 24 maart 2008, 20:29:40 »
Afgelopen zaterdag zijn wij voor de eerste feestlocatie op pad geweest. Wij gaan totaal bij 3 feestlocaties kijken, die in ons budget passen en bieden wat wij ongeveer willen.
Afgelopen donderdag heb ik ze allemaal gebeld en afspraken gemaakt zodat we konden gaan kijken.
Nu begon het zaterdag al niet zo lekker bij de eerste. Daar aangekomen werden we door een vlotte dame geholpen. Alleen toen ze ons rond ging leiden begon de 'ellende'. Ze liep naar de feestzaal toe en liet ons binnen. Het enige wat ze vertelde was dat dit dan de zaal zou zijn waar we de bruiloft konden vieren. Voor de rest vertelde ze niets. Uiteindelijk zijn we met vragen van onze kant te weten gekomen dat er 150 man + band in kan en eventueel de serre er bij getrokken kon worden. Ook kregen we naar wat verder vragen pas te horen wat de arrangementen waren (ik had ze zelf al op internet gezien). Toen we verder vroegen kregen we ook nog de zaal voor het diner te zien. Ook daar vertelde ze weinig tot niets. Dus wij weer wat vragen afgevuurd over wat de mogelijkheden waren voor het diner. Een aantal dingen hadden wij al van de site gehaald, maar nu kregen we ook te horen dat er een week-, seizoensmenu en een zelf samengesteld menu kon worden geserveert, tegen aantrekkelijke prijzen. Dus eigenlijk een beetje een domper volgens ons, terwijl de zalen echt super waren. Lekker huiselijk en helemaal onze smaak. Tevens vielen de mogelijkheden in ons budget. Groot parkeerterrein, plaats voor een band en nog meer van die dingen die wij "belangrijk" vinden. Ook toen ze vroeg of we kofie/thee wilden, dachten we dat ze nog even bij ons kwam zitten voor info. Maar ze ging verder met een anders stel wat daar hun feest zou gaan vieren en ging bij hun aan tafel zitten. Die mensen kwamen binnen zonder afspraak terwijl ik gebeld had voor een afspraak.  :blink:
Morgen naar de 2e feestlocatie kijken en volgende week dinsdag bij de 3e feestlocatie kijken. Hopen dat het morgen en volgende week wat beter gaat, want anders wordt ik toch even gek denk ik. Je verwacht toch dat mensen wel het een en ander kunnen vertellen over de mogelijkheden van hun locatie, of ben ik nu niet wijs???

Debruidje

  • Gast
Feestlocatie
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2008, 20:33:06 »
Of je nou wijs bent of niet :biggrin: :biggrin: ze moeten het toch proberen te verkopen, en zo te horen hebben ze nou niet echt hun best gedaan...

Dus het ligt niet aan jou hoor

Eke

  • Gast
Feestlocatie
« Reactie #2 Gepost op: 25 maart 2008, 08:50:07 »
Misschien willen ze juist dat jullie vertellen wat jullie willen... MAarja, ik zou graag willen op zo'n afspraak dat ze alle aandacht aan me besteden... Ik denk altijd maar, als het al zo gaat op de afspraak, hoe zal het dan gaan tijdens de bruiloft?

K en P

  • Gast
Feestlocatie
« Reactie #3 Gepost op: 25 maart 2008, 11:54:50 »
Het ligt niet aan jou hoor!
Overal waar wij kwamen hadden we altijd hele enthousiaste mensen.
Misschien had ze een slechte dag  :wink:

Als de zaal nou het mooiste is, dan moet je gewoon nogmaals een afspraak maken, maar dan op een andere dag. Misschien kan een andere werknemen wel prettiger vertellen waardoor het heel anders aanvoelt.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Feestlocatie
« Reactie #4 Gepost op: 25 maart 2008, 22:00:33 »
Vanavond op de 2e feestlocatie wezen kijken. Hier werden we echt super geholpen. Locatie had sfeer, horecamanager nam ruim de tijd voor ons (hij is meer dan een uur bezig met ons geweest), vertelde heel veel over de locatie en vroeg of wij al ideeen hadden hoe wij alles vorm zouden willen geven. Ook heeft hij wat advies gegeven, ten minste wat hun mensen aanraden die bij hun het diner/feest geven. We hebben een infoboekje mee gekregen. We zijn superenthousiast over deze locatie, volgende week nog even bij die andere kijken. Maar waar we afgelopen zaterdag zijn geweest, is niet meer in the picture voor ons. Die is na vanavond gelijk afgeschreven!  :biggrin: Deze maakte zo'n goede indruk dat die van afgelopen zaterdag in het niet viel. Niets was te veel voor die man, oftewel een superavond hebben we gehad!

Sylvia en Andre

  • Gast
Feestlocatie
« Reactie #5 Gepost op: 25 maart 2008, 22:09:26 »
Heel goed dat je naar je gevoel luistert. Wij hadden ook 3 lokatie's op het oog. Bij de eerste kwamen we binnen en nog zonder dat er iemand met ons had gesproken hadden we al zoiets van "Ja, dit geeft ons al een gevoel van thuiskomen" Sfeer helemaal top (beetje jachthuis idee met gezellige openhaard, sfeervolle aankleding etc etc) We werden keurig te woord gestaan onder genot van een kop koffie. Samen de feestzaal bekeken en ook daar echt voor 250% dat Yes gevoel. Toen we aangaven alleen een receptie en een avondvullend diner wilden kregen we echt heel veel goede ideen en tips (waar uiteraard ook de nodige prijskaartjes aan hangen  :mad: ) Maar we hadden hier zo'n goed gevoel bij dat we niet eens meer bij de 2 andere optie's zijn wezen kijken. De dag erna gelijk alles geregeld. Als je gevoel dus helemaal okee is, gewoon ervoor gaan.

bruidpatty

  • Gast
Feestlocatie
« Reactie #6 Gepost op: 25 maart 2008, 22:11:53 »
En zo zie je maar, het is een gemis van de eerste locatie dat ze zo vreemd reageren.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Feestlocatie
« Reactie #7 Gepost op: 26 maart 2008, 11:01:03 »
Goed dat je nog andere locaties op het oog had.
Het ligt echt puur aan de mensen van de locatie, zij willen graag iets verkopen?? Nou, dan moeten ze daar ook hun best maar voor doen.
Gelukkig dat de 2de locatie een beter gevoel gaf bij jullie.

superwoman

  • Gast
Feestlocatie
« Reactie #8 Gepost op: 26 maart 2008, 12:42:06 »
Wij hebben zelfs 9 lokaties beken, waarvan de laatste het helemaal was/is.
Alle andere lokatie hadden kleine dingetjes die we minder vonden. Ben blij dat we (voornamelijk m'n a.s) gewoon door gegaan zijn met lokaties bekijken.  :cool:
We hebben een hoop geleerd van de andere bezichtigingen (wat er mogelijk is) en alles viel steeds meer op z'n plek hoe wij de bruiloft willen. Staat nu gelukkig vast  :wub:

denny28

  • Gast
Feestlocatie
« Reactie #9 Gepost op: 26 maart 2008, 15:57:54 »
[quote name=\'Liefde is ... wendy & Jasper\' post=\'155317\' date=\'24 March 2008, 20:29\']Afgelopen zaterdag zijn wij voor de eerste feestlocatie op pad geweest. Wij gaan totaal bij 3 feestlocaties kijken, die in ons budget passen en bieden wat wij ongeveer willen.
Afgelopen donderdag heb ik ze allemaal gebeld en afspraken gemaakt zodat we konden gaan kijken.
Nu begon het zaterdag al niet zo lekker bij de eerste. Daar aangekomen werden we door een vlotte dame geholpen. Alleen toen ze ons rond ging leiden begon de 'ellende'. Ze liep naar de feestzaal toe en liet ons binnen. Het enige wat ze vertelde was dat dit dan de zaal zou zijn waar we de bruiloft konden vieren. Voor de rest vertelde ze niets. Uiteindelijk zijn we met vragen van onze kant te weten gekomen dat er 150 man + band in kan en eventueel de serre er bij getrokken kon worden. Ook kregen we naar wat verder vragen pas te horen wat de arrangementen waren (ik had ze zelf al op internet gezien). Toen we verder vroegen kregen we ook nog de zaal voor het diner te zien. Ook daar vertelde ze weinig tot niets. Dus wij weer wat vragen afgevuurd over wat de mogelijkheden waren voor het diner. Een aantal dingen hadden wij al van de site gehaald, maar nu kregen we ook te horen dat er een week-, seizoensmenu en een zelf samengesteld menu kon worden geserveert, tegen aantrekkelijke prijzen. Dus eigenlijk een beetje een domper volgens ons, terwijl de zalen echt super waren. Lekker huiselijk en helemaal onze smaak. Tevens vielen de mogelijkheden in ons budget. Groot parkeerterrein, plaats voor een band en nog meer van die dingen die wij "belangrijk" vinden. Ook toen ze vroeg of we kofie/thee wilden, dachten we dat ze nog even bij ons kwam zitten voor info. Maar ze ging verder met een anders stel wat daar hun feest zou gaan vieren en ging bij hun aan tafel zitten. Die mensen kwamen binnen zonder afspraak terwijl ik gebeld had voor een afspraak.  :blink:
Morgen naar de 2e feestlocatie kijken en volgende week dinsdag bij de 3e feestlocatie kijken. Hopen dat het morgen en volgende week wat beter gaat, want anders wordt ik toch even gek denk ik. Je verwacht toch dat mensen wel het een en ander kunnen vertellen over de mogelijkheden van hun locatie, of ben ik nu niet wijs???[/quote] Ik weet niet waar je vandaan komt, maar De Olde Beth in Wehl is ook een leuke locatie. Die hebben meerdere zalen en luisteren naar je wensen. En heeeel belangrijk, ze nemen de tijd voor je en informeren je goed.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards