collapse

Auteur Topic: Juli 2011  (gelezen 84912 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #325 Gepost op: 15 juni 2011, 16:46:11 »
Weer druk, dames?

Hier weer wat zaken afgevinkt:
- Cupcakes besteld
- Kaartjes voor aan de bedankjes besteld
- Laatste zaken voor de huwelijksreis geregeld

Hoe is het bij jullie?

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #326 Gepost op: 16 juni 2011, 19:16:28 »
Joehoeeee...waar zit de rest toch, allemaal druk met bruiloftzaken regelen zeker  :wink:.

Karin: heerlijk zeg al dat afstrepen. Verloopt alles nog volgens planning? En wat attent van jullie (schoon)ouders dat ze dat voor jullie wittebroodsweken geregeld hebben.


Vandaag precies over 2 weken ben ik op dit tijdstip gewoon al getrouwd. Gelukkig nog geen zenuwen. Het is te hopen dat het weer dan wel beter is dan vandaag..pff..daar word je toch niet happy van.

Maar we hebben eindelijk een binnen-foto locatie! Het is een hele mooie meubelzaak met een heel landelijke uitstraling zowel buiten (met mooie grote houten veranda) als binnen. Ze hebben er veel oude unieke meubelen uit China, India, Indonesie e.d. allemaal in leuke settings staan. Ook is er een mooie hal met een grote houten trap, dus best veel leuke plekjes onder 1 dak. We hebben maar brutaal gevraagd of we daar onze foto-shoot mogen doen en dat was geen enkel probleem. Ze willen alleen dan graag een foto in sepia als vergoeding, nou dat lijkt me een goede deal!

De knuffelhonden zijn vandaag ook binnen gekomen en die zijn echt gaaf geworden. Ik zal wel eens ff een foto maken binnenkort.

Verder weinig nieuws, zaterdag naar de kapper en dan volgende week al laatste werkweek.
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2011, 19:19:31 door Bride-77 »

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #327 Gepost op: 17 juni 2011, 21:18:57 »
Jeeej auto is geregeld. Het is een zwarte Audi rs5 geworden. Liefje is blij!

Bride: Wat een leuk idee die meubelzaak! Wat creatief bedacht zeg..

Bells

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #328 Gepost op: 18 juni 2011, 13:42:24 »
Hallo bruidjes,

Daar ben ik weer eens. Aan deze kant is het echt mega druk en dan niet zo zeer met de bruiloft, maar meer met het werk. Het einde van het schooljaar is in zicht en data betekent over het algemeen dat het gewoon extra druk is.

De voorbereidingen van de grote dag verlopen naar wens. Aankomende vrijdag kan ik mijn jurk passen. Mocht er nog iets aangepast worden, dan gaan ze er meteen aan beginnen. Spannend allemaal. Verder hebben we ons gastenboek besteld. Als de gasten aankomen, maken we een foto van ze en mogen ze iets op een gekleurd kaartje zetten. Als ze weggaan willen we ze vragen nog iets in het gastenboek te zetten. En hoe meer alcohol er vloeit, des te leuker zijn de teksten dan haha.

Afgelopen woensdag hebben we met de BABS gepraat om kennis te maken en het te hebben over de speech enzovoorts. Wat een geweldig mens is dat zeg. Ze is exact wat ik hoopte dat ze zou zijn: zacht, vriendelijk en warm. Haar aanpak is net iets anders dan de andere BABSen in onze gemeente. Vrijdag 15 juli gaat helemaala goed komen :wink:

Zaterdag 2 juli is ons vrijgezellenfeest. Mijn as en ik wilden per se op dezelfde dag ons vrijgezellenfeest zodat de mannen en vrouwen ’s avonds weer samen zouden komen. Ik ben benieuwd. Nog maar 2 weekjes wachten haha. Mijn zus heeft mijn feestje georganiseerd en ik ben ervan overtuigd dat ze iets heeft verzonnen wat echt bij mij past. Hebben jullie al het feestje gehad?

@Karin: ik heb effe gegoogled. Wat een mooie trouwauto hebben jullie gekozen. Welke kleur heeft de auto? Waar ging jullie honeymoon ook alweer naar toe?
@Bride: het gaat echt snel naar jullie dag toe hè. Ben je nog niet zenuwachtig? Moeten jullie nog veel afvinken verder?
@Anna: hoe is het nog met jou? Al helemaal het juiste kleurtje? Wanneer vertrok je ook alweer naar het buitenland?


Oja, we hebben eindelijk een openingsdans in elkaar gezet. Gewoon iets klassieks, maar mijn AS heeft nooit dansles gehad, dus ik moest hem alles leren. Nu nog een mooi muziekje erbij en dan is dat eindelijk rond :biggrin:

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #329 Gepost op: 18 juni 2011, 20:07:43 »
Hoi hoi! Weer druk geschreven hier zeg!! Kijken of ik op iedereen kan reageren:

@Bride-77: Leuk knuffeldieren :wub: Fijn dat de fotolocatie voor binnen geregeld is. Weer iets om vd lijst te strepen. Wij hebben geen binnen locatie, gaan ervan uit dat het mooi weer (wat wel zo is in juni/juli waar we naar toe gaan). Dus dat is wel een zorg minder voor ons.

@Karin: jij hebt ineens veeeeeeel geregeld! Wat moet je nog allemaal regelen? En fijn dat je EIN-DE-LIJK een trouwauto gevonden hebt!

@zenuwen: hier nog niet zenuwachtig. Ik heb ook gewoon alles goed geregeld hahaha. Ik denk dat de zenuwen nog moeten komen! We vertrekken 27 juni naar het buitenland...denk dat ik de nacht van 26 naar 27 juni niet kan slapen....Maar heb er super veel zin in zeg! Jullie zeker ook!

@Bells: hier ook druk druk druk met werk! Alle zaken moeten natuurlijk goed geregeld zijn en de rechtbank/gemeente houdt geen rekening met mijn vakantie of course...Maar jij bent ook lkkr aan t regelen! Volgens mij hoef jij ook niet zo veel meer te doen. Wel gezellig een vrijgezellenfeest op 2 juli, wanneer wij een trouwfeest geven! Ik krijg mijn vrijgezellenfeest pas in juli/augustus...Ben benieuwd wat jouw zusje allemaal geregeld heeft haha. Leuk idee om allebei op 1 dag te vieren. En jah ik heb al een mooi kleurtje. Ik ga maandag voor t laatst nog en dan is het goed.

Hier: vandaag lekker geshopt voor de vakanties. Was heel gezellig, ondanks het feit dat we nat zijn geworden door de regen. Tassen vol zomerkleren thuisgekomen hahaha. Het komt ook zooo dichtbij, nog maar 5 dagen werken en dan lkkr 2 weken vrij! Ik lees wel elke keer mee met jullie, maar zoals ik al zei heb ik het super druk prive. Hopelijk kan ik nog posten voordat ik wegga, anders iedereen veeeeeeeeeeel plezier en ik spreek jullie na mn vakantie weer.

Groetjes!

PS: mijn ouders zitten nu in buitenland (al 2 dagen) en zijn druk bezig de to do lijst af te werken die ik aan hun heb meegegeven. Veel dingen zijn voor mij dus echt een verrassing en dat is ook leuk op zo'n dag. Aangezien ik echt een controlfreak ben en alles heb geregeld wat ik kon regelen.

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #330 Gepost op: 21 juni 2011, 17:40:50 »
ik heb vandaag mijn jurk opgehaald ben er echt super blij mee.
gister heb ik mijn proef make-up gehad en dat was ook erg mooi geworden.
het schiet nu wel op zijn jullie al zenuwachtig??

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #331 Gepost op: 21 juni 2011, 23:54:01 »
b-aukii: Leuk! En zat de jurk ook helemaal naar wens? En hoe staat het met de verdere voorbereidingen bij jullie?

Karin: Het vervoer geregeld helemaal top! Valt er weer een last van jullie schouders af..

Bells: veel succes morgen met passen, spannend hoor, mag je hem dan ook meenemen als alles goed is?
Wat het gastenboek betreft: wij laten ook bij het weggaan het boek tekenen door de gasten, nu maar hopen dat er leuke stukjes in komen te staan (want inderdaad, hoe meer alcohol er vloeit..).
En hebben jullie de openingsdans al helemaal onder de knie?

Anna: voor jou schiet het nu ook op! Heb je dagelijks contact met je ouders? Kunnen ze alles een beetje vinden/regelen daar?
Spannend hoor, zeker als je het ook nog uit handen moet geven  :wink: Als ik je niet weer spreek hier: alvast een goede reis en heel veel plezier en geniet!

Hier: nog 1 dag werken donderdag en dan heb ik gewoon ruim een maand vakantie!
Ik moet zeggen dat ik nu wel langzaamaan een 'gezonde' spanning voel komen, en dan vooral m.b.t. de weersvooruitzichten: maar dat wisselt nogal per dag dus ik vertrouw er maar niet te veel op.

We hebben met de kinderen even geoefend m.b.t. het ringen brengen maar dat verliep niet geheel vlekkeloos. Dat hoeft ook helemaal niet, maar ze rolden nu de hele kamer door en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling  :laugh: .
Op het kinderdagverblijf en op school hebben ze ook leuk ingespeeld op het hele trouw-gebeuren: ze kwamen beide al met een zelfgemaakt cadeau aan dat we op onze trouwdag mogen open maken..zo lief! Mijn dochter kruist iedere avond voor het naar bed gaan een dag van de kalender af, ze heeft er helemaal zin in, vooral omdat ze dan eindelijk haar mooie jurk aan mag!

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #332 Gepost op: 22 juni 2011, 16:00:55 »
bride-77: ja hij zat helemaal naar wens.
bij ons is het eigenlijk wel geregeld maandag 27 juni komt de man van de koets bij ons om te kijken hoe we gaan rijden en waar hij de paarden kan optuigen.
dinsdagmiddag ga ik mijn nagels laten doen.
woensdag ga ik nog werken en s'avonds brengen we onze hond weg naar zijn eigen moeder en daar blijft hij dan ongveer 3 weken.
donderdag gaan we de bedankjes naar de feestlocatie brengen en ik haal dan de gerbra's op want daar spelden wij onze ringen op.
en verder is alles klaar dan kan er vrijdags getrouwd worden.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #333 Gepost op: 23 juni 2011, 08:28:16 »
B-aukii: klinkt als een goed georganiseerde laatste week. Lekker he?
Bride: fijne laatste werkdag vandaag!
Anna: voor jou is het ook bijna zover hè?
Bells: veel plezier morgen met het passé van je jurk!

Bij ons:

Ik heb mijn jurken van de week opgehaald bij Atlanta. Gezien alle commotie rond Avenue en Atlanta heb ik het zekere voor het onzekere genomen en hangen ze nu bij m'n ouders thuis.

Wij hebben aanstaande zaterdag onze vrijgezellenfeestjes ben reuze benieuwd wat de dames en heren voor ons verzonnen hebben.

Oh ja,
Gisteravond gaat de telefoon, ff na half negen.

Een van onze bruiloftgasten stond voor een gesloten deur bij onze feestlocatie. Meneer had zich een maandje vergist!!!
Hahaha uiteindelijk is hij maar een bakkie komen doen en werd het zomaar ineens een hele gezellige woensdagavond.
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2011, 08:29:44 door KarinB »

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #334 Gepost op: 23 juni 2011, 21:18:32 »
Karin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  Hilarisch!! Gewoon een maand te vroeg, geweldig.
Dat van Avenue heb ik wel gehoord maar wat is er met Atlanta dan? Of hoort dat ook daarbij?

Klinkt allemaal lekker relaxt baukii. Alles zo goed als klaar dus.

Ik heb nu eindelijk vakantie, heerlijk. Eerst ff een paar dagen lekker ontstressen en nog met mooi weer ook begin volgende week :).

Vanmiddag hebben we ons gesprek met de babs gehad op het stadhuis. We zijn ruim 1,5 uur aan het kletsen geweest.
Nu moeten we nog ieder apart iets bij hem aanleveren (waarom aanstaande zo bijzonder is dat ik de rest van m'n leven met hem wil delen). Nog even goed voor zitten dus vanavond.

We hebben ook de eerste kaartjes met gelukswensen al binnen, we zijn nog niet eens getrouwd maar wel heel lief.
Ook van de juffen op school kregen we vandaag een kaart in de bus.

Onze jongste is kei-hard op z'n voorhoofd gevallen, gevolg: een mega buil op z'n voorhoofd en dikke blauwe plekken. Nu maar hopen dat het nog een beetje wegtrekt voor donderdag. Anders moet hij ook maar even in de make-up voor de foto's, De waterpokken heersen ook op z'n groep en die moeten ook vooral nog maar even wegblijven!  :wink:

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #335 Gepost op: 25 juni 2011, 09:04:19 »
Lekker van je vakantie genieten, Bride!
Hoe is het met je jongste en z'n bult?

Hier is mijn lief gisterenavond om 23.00 uur ontvoerd voor z'n vrijgezellenfeest. We lagen nét in bed.. En dat was schijnbaar ook precies de bedoeling haha
Het zal een lange dag voor hem worden, maar hopelijk heeft hij het naar zijn zin.

Ik gok dat mijn vrijgezellendag ook vandaag is.. Dus ben nu een beetje rondjes aan het draaien in huis..  :blink:

Hou jullie op de hoogte!

Geniet van jullie weekend, ook al is het belabberd weer.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #336 Gepost op: 25 juni 2011, 11:47:43 »
Karin: er glimt nog een mooie blauw/gele plek op z'n voorhoofd.

Om 23.00 uur opgehaald? Jeetje, wat een tijd zeg. Dat was dus echt wel een verrassing. Kon jij daarna nog wel slapen? Veel plezier vandaag.

Gisteren heb ik nog maar een paraplu gekocht want het weer voor donderdag is nog niet echt super. Maandag en dinsdag mega-heet en dan wordt het woensdag zo weer 11 graden koeler dat is toch ook niet normaal.

Straks nog even langs het reisbureau want de papieren voor de vakantie zijn binnen.
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2011, 11:50:21 door Bride-77 »

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #337 Gepost op: 27 juni 2011, 06:19:12 »
Yep om 23.00 uur maar hij heeft een fantastisch vrijgezellendag gehad! Terwijl 2 vrienden hem kidnapte waren 7 man al op de plaats van bestemming alles in orde aan het maken. Ze gingen zaterdag overdag airsoften in charleroi, belgie. Dit is een militaire simulatie sport die lief en zijn vrienden al jaren beoefenen (in het dagelijkse leven is 75% van onze vriendengroep incl lief militair) en de dag was perfect. 's avonds en 's nachts is hij gedropt op 15 km afstand van het terrein en met behulp van coordinaton en hun militaire skills moest hij de weg naar het terrein terug vinden. Helemaal in de stijl van lief. De 25% niet militair hoefde pas de volgende ochtend te komen en na jaren gebabbel over airsoft maakte zij nu ook eens kennis met deze sport. En ondanks de verwachting van veel jongens bleken zij dit ook bijna allemaal fantastis te vinden en dat was mooi om mee te maken . Eindelijk begrijpt bv mijn broertje waarom mijn lief zo enthousiast is, sterker nog hij wil in het vervolg wat vaker mee ;-). 'S avonds flinke BBQ en toen op naar Breda om samen te komen met mij vrijgezellenfeest.

Ik ben rond 2 half 3 opgehaald door mijn meiden. Helemaal leuk. Werd in een flowerpower pak gehesen bloemen in m'n haar en blinddoek om. De dames hadden een uitdaging ivm mijn lichamelijke toestand en uithoudingsvermogen dus hebben ze iets briljantst gedaan. wat vind Karin leuk en lekker en dat gecombineerd. Dus eerst vliegtuigen kijken (het enige wat mij ontspant) op Zestienhoven Rotterdam onder het genot vaneen glaasje prosecco. Daar kreeg ik m'n eerste opdrachten. Dit is een aansteker, de bedoeling is dat je deze gedurende de dag ruilt en aan ht einde van de dag met iets moois en waardevols naar huis gaat. Ter plekke heb ik deze verruild voor een mooi gedecoreerd flesje bier.

Daarna naar Breda om een heerlijk Italiaans ijsje te eten!! Onderweg het flesje geruild voor een komkommer haha. Vervolgens stukje lopen door Breda onderweg naar een Italiaans restaurant die bekend staat om zijn carpaccio (mijn favoriet!) en op een terras m'n komkommer verruilt voor een tshirt en in het restaurant kreeg ik voor het shirt een parasolhouder terug waar ik de rest van de dag mee heb gewandeld haha. Na het voorgerekend ht weer weg en onderweg naar restaurant Chocolat voor het hoofdgerecht. Watsons een mooi restaurant en wat een lekker eten!! In het restaurant heb ik zonder inleveren van de parasolhouder toch een mooie fles merlot weten te scoren en toen ben ik  gestopt met ruilen! Vond ik een mooi score. Verder nog een hele stapel kleine opdrachtjes moeten uitvoeren: ga op de foto met een oudere man, verzamel 10 handtekeningen van vreemden, geef een onbekende vrouw een kus, doe een goede daad etc etc.

Twee schitterende cadeaus gekregen: een vliegles!! En een mooie Pandora armband waar iedereen een schakel heeft gekocht die iets uit beelde tussen ons of wat ze me gunde. Dat w as het officiële jankmomentje van de dag;-)

Daarna naar een terras op de grote markt lekker wat drinken. Later voegde de mannen zich erbij en uiteindelijk was het half 3 voor dat we naar huis keerde.

Wij zijn allebei helemaal blij met deze feestjes! Wat een speciaal gevoel dat alles is geregeld om jou een mooie dag te geven.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #338 Gepost op: 28 juni 2011, 16:23:21 »
Karin, klinkt als een zeer geslaagd feest! (had je topic ook al gelezen).

Nog maar 2 nachtjes en dan is het eindelijk zover!
Vandaag het huis aan kant gemaakt, dat viel nog niet mee met die hitte. Gelukkig is het donderdag veel koeler.

Morgen alleen nog helium voor de ballonnen ophalen en naar de locatie brengen, wat boodschappen doen voor de lunch en m'n s.o.s-tasje inpakken.  :)

Hoe is het met de rest? Anna is al bijna onderweg nu...

Bells

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #339 Gepost op: 29 juni 2011, 23:27:37 »
Hi dames,

Ik zal morgen even een update geven van de afpas en hoe het er voor staat met de laatste voorbereidingen, maar eigenlijk kom ik even snel online om Bride een hele fijne dag te wensen morgen.

Geniet ervan en we horen wel hoe het was enzo ;-) Hoe is het nog met de bult van je zoon? Is die al weg!
Veel plezier morgen! We zullen aan je denken!

Liefs,

Bells

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #340 Gepost op: 29 juni 2011, 23:34:46 »
bride-77 heel veel plezier morgen en geniet ervan.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #341 Gepost op: 30 juni 2011, 09:17:10 »
Veel plezier vandaag Bride!!

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #342 Gepost op: 30 juni 2011, 19:22:55 »
nou ik heb ook een gezellige avond ben nu bij mijn ouders thuis en iedereen is weg.
maar goed ga maar even tv kijken enzo wachten tot ze terug zijn.
hoop wel dat ik een beetje kan slapen vanavond

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #343 Gepost op: 1 juli 2011, 09:05:01 »
En baukii is dat een beetje gelukt?
Veel plezier vandaag!!

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #344 Gepost op: 1 juli 2011, 21:20:00 »
Joehoe, nou ik ben inmiddels een getrouwd vrouw hoor  :).
Het was echt een fantastische dag, nog mooier dan ik had verwacht.
Het weer was ook top, de zon scheen en het enige buitje viel onder de ceremonie toen we dus binnen zaten.

Er is ook iets heftigs gebeurd, maar dat moet je maar ff lezen in het topic 'wat is er mis gegaan op je bruiloft'. Gelukkig is het al met al goed afgelopen, en hebben we de dag gewoon door kunnen zetten/feesten.

Een uitgebreid verslag en foto's volgen na onze vakantie want morgenavond vertrekken we al en ik moet dus nodig de koffers pakken (help, vakantiestress!).

Ik wens jullie allemaal vast een hele mooie trouwdag toe en geniet er van, want het is zo voorbij!

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #345 Gepost op: 2 juli 2011, 10:52:50 »
Wat fijn dat je leuke dag hebt gehad! Van harte gefeliciteerd met je huwelijk.

Heel veel plezier op de huwelijksreis en ik kan niet wachten op de foto's ;-)

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #346 Gepost op: 2 juli 2011, 22:35:09 »
ook ik ben nu een getrouwde vrouw
wij hebben een super dag gehad het was van s'ochtends tot s'avonds geweldig!
 ook hebben we goed weer gehad, twee keer een stortbui maar toen zaten we binnen.
morgen gaan we op huwelijksreis maar als we terug zijn plaats ik wat foto's.
 
voor iedereen die nog gaan trouwen ik wens jullie heel veel plezier en goed weer.
en geniet vooral want het is echt geweldig!

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #347 Gepost op: 3 juli 2011, 23:17:06 »
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier op jullie huwelijksreis

Ps: onze trouwauto gaat nu ineens weer niet door.. 19 dagen van tevoren worden wij daar niet heel gelukkig van!!

Bells

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #348 Gepost op: 6 juli 2011, 17:54:27 »
Hallo dames,

B-aukii: van harte en heel veel geluk! Hopelijk is jullie honeymoon ook geweldig!
En Anna is nu ook een getrouwde vrouw. Ik hoop dat ze echt geniet nu.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn vrijgezellenfeestje gehad. Oh oh oh, wat heb ik genoten. Ik werd verkleed als prinses (eerder als koningin met die enorme hoepel onder de jurk) en toen zijn we naar een High Tea geweest die gecombineerd werd met een workshop porselein beschilderen. We hebben een theeserviesje beschilderd en tijdens de bruiloft krijg ik deze pas cadeau. Daarna zijn we nog wat gaan drinken op een terrasje, vervolgens uiteten en toen op stap. Rond 23.00 zijn mijn as en zijn gevolg ook aangesloten. Lief dat ook zijn vrijgezellenfeest.

Mijn jurk hangt ook al sinds maandag op zolder. Nog maar 1,5 week en dan mag ik 'm aan. Ik ben benieuwd wat mijn as ervan zal vinden.
Hoe is het bij de overgebleven bruidjes nog met de voorbereidingen?

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #349 Gepost op: 7 juli 2011, 12:24:32 »
Hey Bells, wat leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad met je vrijgezellenfeest. Bijzonder gevoel he dat mensen dat allemaal speciaal voor jou organiseren?

En inderdaad Anna, ik hoop ook echt dat zij het helemaal naar haar zin heeft (gehad). Ben benieuwd naar haar verhaal.

Hier gaan de voorbereidingen gestaag voort. De auto is dus weer een probleem maar we hebben inmiddels een back up auto weten te regelen, gelukkig.
Verder merk ik nu steeds vaker dat mensen bij elkaar gaan zitten, helemaal leuk. Mijn ouders en schoonouders bij elkaar op de koffie .. uh uh .. waar zou dat nou over gaan ??
Verder hadden we even een financieel probleempje maar dat is gelukkig ook opgelost met hulp van ouders en schoonouders. En dat geeft mij heel erg veel rust.

Nog 2 weken en 1 dag .. het is spannend. En ik moet eerlijk zeggen dat de huwelijksreis ook steeds meer begint te lonken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards