collapse

Auteur Topic: Locatie Hoogeveen/Meppel/Zwolle  (gelezen 8956 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JurianBisschop

  • Gast
Locatie Hoogeveen/Meppel/Zwolle
« Gepost op: 31 oktober 2010, 17:55:54 »
Hallo allemaal,

Volgend jaar mei/juni gaan mijn vriendin (inmiddels verloofde  :biggrin: ) en ik trouwen.
We zijn op zoek naar een locatie in de omgeving van Hoogeveen, Meppel en Zwolle waar je de hele dag op 1 locatie kunt houden en ook buiten kunt trouwen. De Havixhorst is bv. al volgeboekt, maar de Overcinge en Agnietenberg leek ons misschien ook wel wat. Dus iets exclusieve locaties. Weet iemand nog meer van dit soort locaties in deze buurt of ervaringen met genoemde?
Alvast bedankt!!


Jurian

Kylie

  • Gast
Locatie Hoogeveen/Meppel/Zwolle
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2010, 14:29:31 »
Landgoed Old Ruitenborg in Vollenhove misschien?

djiek

  • Gast
Locatie Hoogeveen/Meppel/Zwolle
« Reactie #2 Gepost op: 3 november 2010, 19:11:28 »
Buitengoed Fredeshiem in Steenwijk-De Bult? http://www.fredeshiem.nl/

idgnkv

  • Gast
Locatie Hoogeveen/Meppel/Zwolle
« Reactie #3 Gepost op: 3 november 2010, 19:18:29 »
Wat ik een erg mooie locatie vind in Zwolle is 't Vliegerhuys. Heel mooi gebouw en het heeft een mooie tuin. Ik heb alleen geen idee of je er ook kunt trouwen voor de wet..

dscangela

  • Gast
Locatie Hoogeveen/Meppel/Zwolle
« Reactie #4 Gepost op: 3 november 2010, 20:46:40 »
Iets uit de richting maar erg mooi: Kasteel van Coevorden. De eigenaren van de Havixhorst zijn ook hier de eigenaren van. Wij zijn er laatst getrouwd en we vonden het helemaal geweldig! :biggrin:

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Locatie Hoogeveen/Meppel/Zwolle
« Reactie #5 Gepost op: 29 december 2010, 18:35:18 »
In het Vliegerhuys heb ik vorig jaar een bruiloft gehad, je kunt daar ook trouwen voor de wet, in Zwolle kan dat overal.
Nog meer mooie locaties: Landgoed 'Den Alerdinck' in Laag Zuthem (vlakbij Zwolle), Landgoed het Laer in Ommen, Het Vennendal bij Nunspeet, Herberd Molecaten in Hatten, Hof van Dalfsen etc. Haha een hele opsomming; ik ben zelf namelijk ook op zoek naar een locatie voor de hele dag in de omgeving van Zwolle. Hopelijk heb je er iets aan, succes!

deodora

  • Gast
Locatie Hoogeveen/Meppel/Zwolle
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2011, 23:55:37 »
Hallo allemaal,

Volgend jaar mei/juni gaan mijn vriendin (inmiddels verloofde  :biggrin: ) en ik trouwen.
We zijn op zoek naar een locatie in de omgeving van Hoogeveen, Meppel en Zwolle waar je de hele dag op 1 locatie kunt houden en ook buiten kunt trouwen. De Havixhorst is bv. al volgeboekt, maar de Overcinge en Agnietenberg leek ons misschien ook wel wat. Dus iets exclusieve locaties. Weet iemand nog meer van dit soort locaties in deze buurt of ervaringen met genoemde?
Alvast bedankt!!


Jurian
Hallo allemaal,

Volgend jaar mei/juni gaan mijn vriendin (inmiddels verloofde  :biggrin: ) en ik trouwen.
We zijn op zoek naar een locatie in de omgeving van Hoogeveen, Meppel en Zwolle waar je de hele dag op 1 locatie kunt houden en ook buiten kunt trouwen. De Havixhorst is bv. al volgeboekt, maar de Overcinge en Agnietenberg leek ons misschien ook wel wat. Dus iets exclusieve locaties. Weet iemand nog meer van dit soort locaties in deze buurt of ervaringen met genoemde?
Alvast bedankt!!


Jurian
Hoi Jurian!!

Kasteel het Laer in Ommen!!Buitenterras(kan overdekt) voor 150 personen,alle gasten kunnen blijven slapen,
en een Rolls tot je beschikking!!Heb veel locaties bekeken maar nergens zo exclusief!Wij gaan volgend jaar trouwen in juli,
we hebben d'r zin in!!(heerlijk eten,ze hebben kok van de Librije)
Groetjes Doortje

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Locatie Hoogeveen/Meppel/Zwolle
« Reactie #7 Gepost op: 3 februari 2011, 20:02:55 »
Hallo allemaal,

Volgend jaar mei/juni gaan mijn vriendin (inmiddels verloofde  :biggrin: ) en ik trouwen.
We zijn op zoek naar een locatie in de omgeving van Hoogeveen, Meppel en Zwolle waar je de hele dag op 1 locatie kunt houden en ook buiten kunt trouwen. De Havixhorst is bv. al volgeboekt, maar de Overcinge en Agnietenberg leek ons misschien ook wel wat. Dus iets exclusieve locaties. Weet iemand nog meer van dit soort locaties in deze buurt of ervaringen met genoemde?
Alvast bedankt!!


Jurian

Trouwens De H.aere in O.lst is ook super mooi, zijn daar zelf ook geweest en helemaal verliefd op geworden.
Heb je inmiddels al iets gevonden??
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2012, 10:52:20 door roxymilan »

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Locatie Hoogeveen/Meppel/Zwolle
« Reactie #8 Gepost op: 14 mei 2014, 09:40:22 »
Even een upje voor dit topic  :blush:

Heeft iemand toevallig ervaring met De Deel in Nieuwleusen qua feestlocatie?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards