collapse

Auteur Topic: Trouwvervoer  (gelezen 165557 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #375 Gepost op: 7 februari 2013, 17:54:07 »
Wij hebben eigenlijk 2 vervoersmiddelen haha..

We hebben iets waarmee mn AS naar mijn ouders komt en waarmee we daarna nog naar de locatie rijden. Maar dat is ook via de snelweg dus sowieso geen cabrio haha, niet zo handig ;-)

En we gaan ook voor uurtje naar een andere locatie ivm de fotoshoot en dan hebben we ook een auto die als "taxi" dient.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #376 Gepost op: 15 februari 2013, 11:27:49 »
Jee, wij hebben de desbetreffende Alfa kunnen regelen. Viel niet mee want deze auto kun eigenlijk nergens huren als trouwauto, maar via een zakenrelatie van schoonvaders is het gelukt :-) helemaal happy de peppy :-)

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Trouwvervoer
« Reactie #377 Gepost op: 15 februari 2013, 15:29:36 »
We hebben iets waarmee mn AS naar mijn ouders komt en waarmee we daarna nog naar de locatie rijden. Maar dat is ook via de snelweg dus sowieso geen cabrio haha, niet zo handig ;-)

Ligt er net aan wat voor cabrio je hebt en hoe je haar is gedaan. Wij hadden ook een cabrio en ook het weer om cabrio te rijden, mijn haar was er goed tegen bestand. Naar en van de fotoshoot wel even de kap dicht gedaan omdat ik toen nog een beetje bangig was voor mijn haar en de frisse wind ( toen we bijna thuis waren even gestopt om de kap toch open te doen :D ) En verder heel de dag open gereden, ging prima. Nu hadden wij wel een nieuwe cabrio, dat zal vast ook veel schelen, want met een oude cabrio zal het vast meer winderig zijn!


Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #378 Gepost op: 15 februari 2013, 15:48:21 »
Als je een windscherm hebt is er niet zoveel aan de hand, maar zelf ben ik voor de mooie binnendoor routes. Ook zo zonde van de auto als je er maar even in kunt zitten :-) Wij hebben wel een back up auto want bi oldtimers kan het soms zo zijn dat de dakjes niet meer helemaal je van het zijn, maar dat is ook niet zo gek.

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #379 Gepost op: 15 februari 2013, 15:50:49 »
Als een oldtimer dakje goed onderhouden is is er niets mee aan de hand en bij auto waar je op gelijke hoogte zit als de bestuurder vang je evenveel wind en bij Amerikanen zit je wat lager waardoor je minder last van de wind hebt.

Wanneer je er wel last van hebt: gelijke hoogte als bestuurder, zonder windscherm in een moderne auto en bij te hard rijden.

Aldus mijn a.s. die vandaag de dag eens meeleest hahahahaha

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #380 Gepost op: 15 februari 2013, 15:58:10 »
Als een oldtimer dakje goed onderhouden is is er niets mee aan de hand en bij auto waar je op gelijke hoogte zit als de bestuurder vang je evenveel wind en bij Amerikanen zit je wat lager waardoor je minder last van de wind hebt.

Wanneer je er wel last van hebt: gelijke hoogte als bestuurder, zonder windscherm in een moderne auto en bij te hard rijden.

Aldus mijn a.s. die vandaag de dag eens meeleest hahahahaha

Zeg maar tegen as dat ik het niet helemaal met hem eens ben ;-) de oldtimer die wij hebben komt van een bedrijf vandaan die zijn oldtimers heel goed onderhoud en zelfs prijzen wint, maar door de oudheid van je auto kan je niet altijd helemaal vertrouwen op het dakje. Tenzij er zoveel aan verbouwd is dat hij niet meer origineel is ;-)

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #381 Gepost op: 15 februari 2013, 16:00:59 »
Hier onze bella voor 1 dag. Zeer goed onderhouden, maar dakje kan je niet helemaal meer op vertrouwen vandaar onze backup auto ;-)

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #382 Gepost op: 15 februari 2013, 16:03:47 »
Wat een schattige auto, pas je daarin met je jurk?

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #383 Gepost op: 15 februari 2013, 16:04:12 »
A.s. is auto monteur :P vertel jij het hem zelf :)

Ik ga geen discussie starten hahahaha

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #384 Gepost op: 15 februari 2013, 16:08:49 »
A.s. is auto monteur :P vertel jij het hem zelf :)

Ik ga geen discussie starten hahahaha


Hhahahahaa ja, ik wel. :-) Als auto monteur moet hij weten dat je de oldtimer in zijn waarde moet laten :-p hahaha

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #385 Gepost op: 15 februari 2013, 16:10:50 »
Wat een schattige auto, pas je daarin met je jurk?

Ik geb nog geen idee! Maar ik ga er voor zorgen. Vind de auto nog belangrijker dan de jurk. Er rijd zelfs iemand mee zodat de auto niet alleen staat. Als wij foto's gaan maken gaat hij zelfs mee :-s Wel in zijn eigen auto hoor hahaha

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #386 Gepost op: 15 februari 2013, 16:17:55 »
Nee het wil niet aankomen... :) hoop dat hij in augustus wat minder eigenwijs is hahahahahah

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #387 Gepost op: 15 februari 2013, 16:27:48 »
Nee het wil niet aankomen... :) hoop dat hij in augustus wat minder eigenwijs is hahahahahah

Ik ken het probleem. Zal wel mannen eigen zijn dat eigenwijse :-)

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #388 Gepost op: 15 februari 2013, 16:29:03 »
Off-topic denk je dat? Ik weet het bij die van mij zeker haha.

On-topic oud dak , nieuw dak , onbetrouwbaar dak als het goed is zie je heel de dag geen dak bij een cabrio toch?

Of ben ik nu blond?:P

btamdewit

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #389 Gepost op: 15 februari 2013, 18:46:26 »
wij hebben gisteren ons trouwvervoer vastgelegt, een 14 persoons witte hummer!!!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #390 Gepost op: 15 februari 2013, 18:48:25 »
Hier onze bella voor 1 dag. Zeer goed onderhouden, maar dakje kan je niet helemaal meer op vertrouwen vandaar onze backup auto ;-)

fantastische auto.. helemaal geweldig!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwvervoer
« Reactie #391 Gepost op: 15 februari 2013, 19:05:28 »
Wij gaan te voet!
Wij wonen hartje centrum, dus als we naar onze auto toelopen op het parkeerterrein, dan staan we al bij het stadhuis voor de deur ;)

Anders was het als het aan mij lag een VW Busje geworden, maar vind het nu heel zonde van het geld.
Foto locatie is ook 200m lopen...

Peetjun

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #392 Gepost op: 1 maart 2013, 13:31:22 »
Sjonge wat 'n uiteenlopende trouwvervoers!

Wij gaan op 11 september deze jaar trouwen! Qua trouwvervoer lijkt het me wel te gek om Volkswagen Up! te huren en zelf te rijden op die dag!  :biggrin:

Dan bespaar ik een hoop geld, de Up! ziet er apart uit en dat zie men niet zo vaak.

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #393 Gepost op: 8 maart 2013, 01:12:07 »
Sjonge wat 'n uiteenlopende trouwvervoers!

Wij gaan op 11 september deze jaar trouwen! Qua trouwvervoer lijkt het me wel te gek om Volkswagen Up! te huren en zelf te rijden op die dag!  :biggrin:

Dan bespaar ik een hoop geld, de Up! ziet er apart uit en dat zie men niet zo vaak.

Het leuke is als je dit door een volkswagen dealer laat doen, wil deze vast jullie helpen.
;) misschien een gek idee...maar betere promotie kunnen hun niet hebben en willen ze vast voor weinig je die auto meegeven.


Destino

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #394 Gepost op: 13 maart 2013, 15:18:18 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:07:53 door destino »

karin.s

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #395 Gepost op: 14 maart 2013, 16:29:09 »
Het trouwvervoer is het enige waar mijn vriend eigenlijk geen inspraak in heeft. Dat wist hij van te voren hoor. Want ik ben langer dan 10 jaar hulpkoetsier geweest. Ik heb al zo vaak op de bok van de trouwkoets gezeten, dan mag ik nu een keer achterin. Wie van jullie gaat er nog meer met paard en koets?

Hier ben ik als koetsier:



margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwvervoer
« Reactie #396 Gepost op: 14 maart 2013, 16:39:52 »
Ohhh wat gaaf karin! Wij hebben een auto omdat het voor ons niet haalbaar is ivm het aantal kilometers wat er gereden wordt die dag om met een koets te gaan. Anders had ik het wel geweten. Maar vriendlief wilde zowiso liever een auto.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #397 Gepost op: 14 maart 2013, 17:01:03 »
Karin, prachtig hoor met die friese paarden ervoor!!Dat is toch wel het ultieme paard voor een trouwkoets

BlondeBride

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #398 Gepost op: 15 maart 2013, 11:37:29 »
volgens mij is normaal een koets met paarden ook duurder lijkt me?

karin.s

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #399 Gepost op: 31 maart 2013, 13:55:46 »
Duurder dan een auto, bedoel je? Ik weet eigenlijk niet precies wat een auto kost, maar ik denk dat het ongeveer even duur zal zijn.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards