collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 232910 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #850 Gepost op: 25 juli 2011, 16:14:56 »
Gelukkig heb je nog even kasstanja! Komt goed en idd fijn dat het wel netjes geregeld word :)
(ik krijg hiervan die 'zucht' aanvallen, bij ons over het aanleveren, ben blij dat ik me er niet mee hoef te bemoeien :wink:)

Succes bij de andere xenos, hopelijk hebben ze daar wel alle formaten
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2011, 16:15:31 door Jof »

ansjedansje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #851 Gepost op: 25 juli 2011, 22:19:05 »
Zouden jullie mij nog 1 keer willen helpen. We hebben weer een nieuw ontwerp gemaakt en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Als we hiervoor kiezen, zijn we ook nog op zoek naar een tekstje/rijmpje/oneliner waar iets met spelletjes/dobbelstenen o.i.d. in zit. Waar we nu al snel aan dachten:

Het spel der liefde zijn we 6 jaar geleden begonnen
Vandaag zal blijken: we hebben allebei gewonnen.

Vandaag draait het niet om winnen of verliezen,
Maar om het feit dat wij voor elkaar kiezen


Spelletjes spelen we al 6 jaar,
Maar nu niet meer tegen, maar met elkaar.


Allemaal nog niet super, dus misschien hebben jullie ideeën?
Alvast bedankt weer!
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2011, 22:22:57 door ansjedansje »

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #852 Gepost op: 25 juli 2011, 22:27:59 »
Vandaag draait het niet om winnen of verliezen,
Maar om het feit dat wij voor elkaar kiezen

dit vind ik echt een super mooie zin! die zou ik zoiezo nemen!
verder vind ik jullie voorkant nu echt veel mooier geworden :)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #853 Gepost op: 25 juli 2011, 22:33:44 »
Ik vind de voorkant zo een betere ombinatie. Verder vind ik hem persoonlijk een beetje 'grauw', maar wellicht dat dit minder is als je hem echt als kaartje ziet?

Qua rijmpjes moet je niet bij mij zijn, ben daar absoluut niet creatief in. Wellicht even ideeen vragen onder het kopje 'Trouwkaart tekst topic' onder het 'doe het zelf' forum. Staan veel voorbeelden al op, maar daar reageren wellicht nog wat meer mensen.

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #854 Gepost op: 26 juli 2011, 08:17:31 »
Ik vind de opzet ook veel mooier.

Vind de laatste zin van je rijmpje niet zo sterk:

Spelletjes spelen we al 6 jaar,
Maar nu niet meer tegen, maar met elkaar.

Daar krijg ik niet helemaal de goede gedachten bij, ik heb het idee dat je 6 jaar lang een strijd tegen elkaar gevoerd hebt haha.

De 2e vind ik wel heel goed, wat Elsbeth ook al schreef.

twijfeltje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #855 Gepost op: 26 juli 2011, 10:11:09 »
Als je ook mijn mening wilt weten:

2e rijmpje vind ik het mooist.
Eerste loopt niet zo lekker en de laatste is wel mooi, maar 'hapert' ook nog wat.
Voorkant van je kaart ook beter dan de eerste opzet.
De letters zou ik alleen nog wat veranderen.
Dikgedrukt of een andere kleur (zilver maken misschien?).
Ontwerp loopt mooi op de binnenkant.
Goed bezig zo!

ansjedansje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #856 Gepost op: 26 juli 2011, 10:21:54 »
hahaha CD28 het was ook een hele strijd ;-). Nee hoor, ik begrijp wat je bedoelt.

Superbedankt weer voor alle reacties! Ik kan weer verder :-)!

Vanavond trouwens kennismakingsafspraak met een DJ. Ben benieuwd...

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #857 Gepost op: 26 juli 2011, 13:10:56 »
Succes! Ik vind het moedig om zelf kaarten te maken! Het lijkt me een enorm werk. Heb er in dit topic nu al een aantal voorbij zien komen en het ziet er wel super leuk uit! Wij hadden al moeite genoeg met de tekst hahaha

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #858 Gepost op: 27 juli 2011, 11:53:27 »
@ansjedansje, de uitnodiging ziet er nu erg mooi uit. Stuk beter als de vorigen.

Ik ben deze week ook weer verder gegaan voor de bruiloft. De afspraak met de fotograaf staat gepland voor 6 aug. Om de hele dag nogmaals door te spreken. Om onze wensen goed duidelijk te maken. De afspraak zou eigenlijk in sept. kunnen plaats vinden maar omdat we dan de sleutel van ons huis krijgen en we de weekenden dan hard nodig hebben voor het huis moeten we nu alles wat geregeld kan worden ook nu regelen. Scheeld weer stress voor straks  :biggrin: .

Vandaag naar een andere bloemisterij geweest. Heb paar boeken mee gekregen om ideeen op te doen, zodat ik die kan doorgeven aan vriendlief  :wink: . Hij mag het dan verder regelen.

Wij hebben besloten om toch ook maar een videograaf mee te laten gaan op onze bruiloft. Foto's zijn mooi maar het lijkt me ook erg mooi om alles op film terug te kunnen zien. Ben erg bang dat ik spijt krijg als ik het niet laat filmen. Weer extra kosten   :ohmy: . Maar wel voor een goed doel haha  :biggrin: .

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #859 Gepost op: 27 juli 2011, 12:03:57 »
@ kaatje: druk bezig dus! Wel slim om zoveel mogelijk nu al alles te regelen wat te regelen is.
Voor het filmen is het niet mogelijk om iemand van de gasten te vragen om de ceremonie te filmen (uiteraard een stuk minder professioneel vaak :wink:). Of willen meer van de dag ook in beeld hebben? Wel heel leuk trouwens om het te laten filmen!

Hier weer even een spannende tijd, mam krijgt morgen uitslag of de chemo's (genoeg) aangeslagen zijn. Merk dat ik me dus echt nergens op kan concentreren. Hopelijk is het wel aangeslagen, de chemo's gaan niet bepaald lekker. Ze is al 3 keer opgenomen in het ziekenhuis vanwege de bijwerkingen, dus spannend zat en ook duidelijk een teken dat ze helaas niet zo veel weerstand meer had als dat we dachten.
Voor de afleiding voor morgen maar de pas afspraak gemaakt bij de juwelier :tongue:
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2011, 12:04:46 door Jof »

ansjedansje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #860 Gepost op: 27 juli 2011, 13:36:42 »
Kaatje, goed bezig! Fijn dat je vriend de bloemen regelt. Ik heb dat ook aan mijn as gevraagd. Komt helemaal goed! En video is inderdaad wel gaaf. Is wel duur, maar gaat wel je verdere leven mee! Wij willen het in principe niet (ten minste niet officieel), maar mijn moeder roept ook steeds dat we daar spijt van krijgen. Nu roept mijn moeder wel meer, maar toch twijfel ik hierover. Waarschijnlijk vragen we het inderdaad aan 1 van de gasten, zoals Jof ook al zegt.

@Jof, jeetje zeg. Veel sterkte morgen, ik zal duimen voro jullie!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #861 Gepost op: 27 juli 2011, 14:07:43 »
@jof sterkte zeg!

Moet de man eigenlijk de bloemen regelen als ik jullie reacties zo lees? Ik heb het zelf uitgezocht en we zijn samen naar de bloemist gegaan (omdat we samen naar de catering waren) haha. Past wel bij ons, niet traditioneel ;-)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #862 Gepost op: 27 juli 2011, 14:12:56 »
Hahaha :) 'Officieel' is het zo dat de man de bloemen regelt idd. Ach is toch net waar je waarde aan hecht, en wat jij/jullie prettig vinden?
Trouwvervoer en huwelijksreis is traditioneel gezien ook voor de man om te regelen. Bij ons allemaal in gezamelijk overleg gegaan. Heb wel gevraagd aan AS om het vast te leggen (deed hij ook iets :wink:, nee hoor geintje)
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2011, 14:13:05 door Jof »

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #863 Gepost op: 27 juli 2011, 18:32:06 »
Hmm.. trouwvervoer, die hebben mn ouders geregeld: mijn benen haha :laugh: Ik loop van de bruidssuite naar de hal en van de hal naar de Serre waar we trouwen  :biggrin:

Huwelijksreis doen we niet aan, doen we pas als we een jaar getrouwd zijn. Op dit moment kan mijn AS niet weg vanwege zijn bedrijf. (heeft geen vervanging) dus moeten we het voor dit jaar met 4 dagen zeeland doen! (dan kan hij gewoon werken als er storing is, ICT bedrijf).

Waar gaan jullie heen? (zal vast wel ergens staan, maar t staat niet in mn hoofd).

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #864 Gepost op: 27 juli 2011, 22:04:47 »
Sterkte Jof!

Wij hebben vandaag de kaarten binnen gekregen, zien er goed uit!

Wij gaan in januari op huwelijksreis naar Mexico. AS regelt dit, afgelopen jaar heb ik geen vrij gehad, dit jaar dus ook niet dus ik kijk nu al uit naar die vakantie.

Ik geef AS wel aan wat ik mooi vind qua bloemen en dan mag hij het regelen. Ik wil denk ik graag iets in het rood. Volgens de fotograaf komt die kleur heel mooi uit op de foto's

ansjedansje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #865 Gepost op: 28 juli 2011, 09:23:03 »
Wij gaan naar Kreta, vrijwel meteen naar de bruiloft :-). FF lekker een weekje samen.

Rood is inderdaad mooi op de foto's. Lijkt me een goede keuze voor je boeket. Ik verwacht dat mijn as misschien wel een kleurtje in zijn overhemd of stropdas ofzo zal hebben, dus dan kan hij daar mooi de bloemen op afstemmen.

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #866 Gepost op: 28 juli 2011, 09:35:25 »
@ jof, heel veel sterkte. Je hebt groot gelijk dat je een beetje afleiding zoekt.

Wij weten nog niet of we op huwelijksreis gaan. Ligt eraan hoe het verloopt met ons huis en de kosten daar voor.
We kijken de week voor de bruiloft of er een leuke lastminutes is en zo niet dan gaan we genieten van ons nieuwe huis.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #867 Gepost op: 28 juli 2011, 11:14:27 »
Wij gaan wel op huwelijskreis. Vrijdag trouwen en maandagochtend vliegen voor 3 heerlijke weken Amerika :biggrin:
Dit jaar pakken we flink uit, kunnen we er naar weer gewoon sparen voor ons nieuwe huisje :tongue:net nieuws gekregen, redelijk positief. Niet gegroeid en niet gekrompen, dus stabiel gebleven. Nu volgende week weer een nieuwe chemo.
Pff wat een irritant nieuws, het is op zich positief, maar zo voelt het niet echt :S

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #868 Gepost op: 28 juli 2011, 12:14:43 »
Kan me heel goed voorstellen Jof dat het niet positief voelt! Geen vooruitgang, terwijl je het daar wel voor doet! Maar eigenlijk is stil staan ook vooruitgang, want ze gaat niet achteruit toch? (Klinkt lekker makkelijk vanaf de zijkant).

Hoop dat je een beetje je zinnen kunt verzetten!

Ik ga zometeen de stad in met mijn schoonmoeder. Zij gaat in september met vakantie, dus wil ze nu alvast kleren kopen voor de bruiloft. Weet ik in ieder geval zeker dat ze niets achterlijks aan trekt haha.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #869 Gepost op: 28 juli 2011, 12:27:21 »
Wel gezellig even samen shoppen toch? En verstandig dat je alvast weet wat ze aan zal trekken (nee geintje hoor) :wink:

Wij gaan met een hele bubs op stap voor kleding ergens in augustus. Mijn zus en schoonzus hebben de kleding al (blijf het super grappig/leuk vinden dat ze dezelfde jurk gekocht hebben die echt heel leuk bij mijn jurk staat, dus heb soort van bruidsmeisjes, ze zijn ook onze getuigen, dus almedal erg leuk :)) Maar we gaan dus echt met een hele bubs, moeder, schoonmoeder, ik, zus en schoonzus. Heb er zin in. (Nou ja als mam het aankan tenminste). Mijn moeder en schoonmoeder willen graag hun kleding een beetje afstemmen op elkaar en ze kunnen goed met elkaar overweg, dus dat is heel leuk.
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2011, 12:27:40 door Jof »

ansjedansje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #870 Gepost op: 28 juli 2011, 13:22:46 »
@Jof: Stabiel is inderdaad goed nieuws. Maar ik begrijp dat het dubbel is. Veel sterkte met de chemo's weer volgende week!

Veel plezier met shoppen Kastanjaa!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #871 Gepost op: 28 juli 2011, 18:45:38 »
Nou... hele stad afgelopen, maar niet geslaagd. Binnenkort maar eens naar het winkelcentrum, misschien dat we daar meer succes hebben!

Was gister nog bij andere xenos geweest en vandaag bij xenos in de stad, maar nergens hebben ze het grote formaat doos wat ik wil hebben! Dan maar een simpele rode doos met witte hartjes en anders maar niets! haha Hebben toch geen kadotip op de kaart gezet. CM wilde het nog wel in de brief zetten, maar wij willen dat absoluut NIET! Hun "bezwaar" was wat ze dan moesten antwoorden als mensen er om gingen vragen. Wij hebben gezegd dat we geen wensen hebben. Meestal komen mensen zelf al met een envelop en anders bedenken ze vast iets wat bij ons past.

Laatst kregen we zelfs een geboortekaartje met een envelop erop  :ohmy:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #872 Gepost op: 29 juli 2011, 07:46:37 »
Tja.... Ieder zijn ding?? Ach enveloppendoos kun je ook nog wel even mee wachten, kan altijd nog last minute. Hadden jullie gekeken wat de locatie daarvoor heeft?
Was het shoppen wel gezellig? Deventer is overigens ook erg gezellig om eens heen te gaan. Met trein vanuit Arnhem ook goed te doen :)
Was leuk gisteren onze ringen te zien. Die van lief was echt nog maar een rond stuk edelmetaal, best apart om te zien. Die van mij was al meer afgewerkt. Word echt super mooi!
Eind augustus kunnen we ze wrs ophalen.
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2011, 07:49:12 door Jof »

twijfeltje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #873 Gepost op: 29 juli 2011, 10:48:25 »
Kastanjaa, waarom maak je dan toch een enveloppendoos?
Klinkt tegenstrijdig als je niet om enveloppen vraagt.
Mensen die komen en geen envelop hebben zien dat ding staan en denken, had ik toch...?

Jof, heftig, sterkte
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2011, 10:49:17 door twijfeltje »

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #874 Gepost op: 29 juli 2011, 11:44:47 »
Ik vind het niet tegenstrijdig hoor twijfeltje. Waar moet ik anders de enveloppen laten die we krijgen, want ik weet zeker dat we van meer dan de helft een envelop krijgen. Is op verjaardagen ook al zo. Wij gaan er alleen niet om vragen, want dat vinden wij vreselijk, kan toch?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards