collapse

Auteur Topic: December 2013  (gelezen 110917 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #200 Gepost op: 18 september 2013, 21:23:55 »
 :applaus: :applaus: :clap: :clap: yeaaah bijna 2000 van de locatie er af gekregen morgen nog even laatste offerte afwachten dan is het rond happy  :clap:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #201 Gepost op: 18 september 2013, 22:03:34 »
@redrose:Wat top,fantastisch 2000 euro in de pocket en de locatie voor elkaar!

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #202 Gepost op: 19 september 2013, 02:46:05 »
@ Littlelady: Dat is een beetje aan hoe je er zelf in staat. Heb je een erge hekel aan regen? Dan zou ik niet gaan, ook al kan het nog genoeg droog zijn hoor, maar voor mezelf gezien.. Wij gaan naar Thailand om het regenseizoen daar te ontwijken, maar wij houden niet zo van regen en willen dat dan ook niet op onze huwelijksreis en we dachten we doen wat anders om meer van de wereld te zien, maar stiekem hebben we wel een klein beetje spijt, omdat we Indonesiƫ gewoon heerlijk vinden!
In Ubud is het gezellig met kunst en marktjes waar je leuke lokale dingen kunt kopen, mooie bergen en rijstvelden...  En het noorden is heel erg relaxed en je kunt er heeeeeeeel mooi snorkelen en er zijn nog veel plekken waar geen of nauwelijks toeristen komen. Lovina met zwart zand en dolfijnen in het wild spotten is voor ons favoriet, maar alleen daar al rond rijden is hartstikke lekker . Daar ter plaatse is alles heel goedkoop, dus dat maakt het alleen maar leuker. Ik liet om de dag mijn haar wassen bij de kapper (inclusief hoofdmassage) mijn nagels lakken en een massage. De bevolking is heel lief en gezellig en het eten is heeeerlijk! Dus ja.. Ondanks het regenseizoen zou ik nog steeds graag gaan! Vriendin van me is afgelopen regenseizoen geweest en die had trouwens perfect weer! 2x een korte harde bui overdag en verder alleen regen in de nacht (want dat is heel veel)  en verder gewoon 30 graden en heerlijk weer, dus zij vond het zeker een aanrader! Beste vriend van mijn verloofde is ook een paar keer geweest en december en die raad het ook nog steeds aan  :biggrin:


Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #203 Gepost op: 19 september 2013, 02:46:43 »
Wow, redrose dat is echt super!
Hoe krijg je het voor elkaar.. Wij waren al blij met 250 euro , haha

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #204 Gepost op: 19 september 2013, 02:54:52 »
@linarue.. Apart dat hij dat nog niet weet.. Twijfelt hij over wie ? Of heeft hij nog echt geen idee

@ Judith, Heerlijk dat je je vakantie geboekt hebt zeg! Lijkt me leuk daar :) Dus je hebt een keuze kunnen maken uit al die prachtige hotels??? hihi

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #205 Gepost op: 19 september 2013, 07:35:36 »
Hihi we hadden echt een prijs in ons hoofd van dat moet het worden anders jammer en hij vroeg echt bizarre prijzen voor drank en het heeft voor hun ook niet heel veel nut om de locatie leeg te laten staan dan verdienen ze er ook niets aan. Dus ja gewoon voet bij stuk houden :)
We hebben gewoon geluk

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #206 Gepost op: 19 september 2013, 10:31:55 »
Top gedaan! Heerlijk om dat geregeld te hebben he..?

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #207 Gepost op: 19 september 2013, 11:39:15 »
Wow Redrose, wat super zeg!! Kan me voorstellen dat je blij bent! En ik ben heel benieuwd naar de ringen!

Ja, we hebben een keus kunnen maken, het was wel lastig hoor!  :biggrin: We hebben uiteindelijk gekozen voor een Riad, omdat je dan niet gebonden bent aan lunch en/of diner in het hotel. Nu ontbijten we daar en kunnen de rest van de dag ons eigen ding doen.
Gaan waarschijnlijk een auto huren en daar lekker toeren. Komt vast goed!

Gisteren rotnieuws te horen gekregen. Ik trouw voor de tweede keer en mijn familie is erg gelovig. Nu heeft mijn zus besloten om niet op mijn bruiloft te komen, omdat ze het er eigenlijk niet mee eens is. Ze gunt me al het geluk van de wereld, maar ik mag niet nog een keer trouwen.
Het doet me heel veel pijn en ik heb er vannacht echt wakker van gelegen, maar ik kan er verder niets meer aan doen.
We vieren het al heel klein, maar nu helemaal. We zijn met 19 volwassenen en 13 kinderen... :( Ik ben zo bang dat het niet gezellig zal zijn en dat er van die stiltes vallen. En dat wil ik echt niet, ik wil dat het een blije dag wordt, voor iedereen...
« Laatst bewerkt op: 22 september 2013, 20:09:49 door ~Judith~ »

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #208 Gepost op: 19 september 2013, 13:50:38 »
Jeetje Judith, wat vervelend! Ik woon in Een dorp met heel veel gereformeerde en gelovige mensen wonen, dus ik weet hoe hard het soms kan gaan in families met dit soort dingen. Ook mijn bruiloft zal trouwens niet compleet zijn. Geen vader en moeder en 1 broertje en 1 zusje zullen bij mij ontbreken. Heb ik ook nog een heel klein broertje en zusje en ik verwacht dat die er dus ook niet bij zullen zijn. Andere zusje en broers komen wel verwacht ik, maar natuurlijk wel jammer. Heb het alleen wel een plek kunnen geven nu

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #209 Gepost op: 22 september 2013, 19:51:04 »
@redrose:wat de uiteindelijke offerte binnen en naar jullie goedvinden?
@Judith:heb je de rust gevonden om de mail naar je familie te sturen?Ik hoop zo dat jullie evengoed een fantastische dag gaan ervaren en het een plekje kunnen geven en genieten!
@Joy:Waar in Thailand gaan jullie heen en hoelang?Wat jammer dat er bij jullie familie gaat ontbreken op jullie trouwdag!
« Laatst bewerkt op: 22 september 2013, 20:54:46 door littlelady »

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #210 Gepost op: 23 september 2013, 00:52:08 »
Hey Littelady! Wij komen aan in Bangkok, gaan een dagtocht maken vanuit daar (weet alleen ff niet uit me hoofd naar welke plaats) naar waar wij kunnen zwemmen met dolfijnen.
Dan blijven we ook nog een paar dagen in Bangkok zelf. Dan gaan we met de trein naar Chiang Mai. We blijven daar dan ook weer een paar dagen.

Vanuit daar gaan we met binnenlandse vlucht naar Phuket. Daar blijven we weer een paar dagen en dan willen naar Koh phi phi lekker met de boot :biggrin:
Terug naar Bangkok met binnenlandse vlucht vanaf Phuket en vanaf daar dan naar huis.

Wij zijn ruim 3,5 week daar  :applaus:

Iemand nog dingen geregeld? Ik hoop maandag of dinsdag schoenen te hebben! Moet ook nog steeds kaarten regelen.. Heb wel wat mappen gehaald met proefdingen, maar we zijn nog niet overtuigd!

Inmiddels wel een taartstandaard geregeld. Die dingen zijn echt veel te duur, of oerlelijk... Je kan ze wel huren voor 3 dagen, maar dat wil ik niet, omdat ik de volgende dag al gelijk op vakantie ga om 09:00 uur s ochtends en niet iemand anders wil opzadelen met dat klusje, of nog erger, dat die taartstandaard niet op tijd terugkomt !

Aangezien mijn nicht mijn taart maakt en zij geen grote standaard heeft van 5 lagen zat ik dus met een probleem, maar ik weiger gewoon 250/300 euro te betalen voor een mooie standaard.. Nu zag ik op internet een foto van een standaard van een meisje dat hem zelf had gemaakt, maar helaas had ze hem al verkocht.. Ik stuurde dus dat ik het jammer vond, omdat het me zo tegen valt om ergens een te vinden die mooi is voor een normale prijs.. Wat denk je.. Ze zei dat ze mijn probleem herkende en heeft aangeboden er voor mij ook 1 te maken voor 35 euro, super lief! Ze woont ook nog ergens in de buurt , dus kan hem straks gewoon ophalen!!  :biggrin: :biggrin: :biggrin:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #211 Gepost op: 23 september 2013, 13:29:43 »
Littlelady, nee nog geen mail gestuurd. Het is nog steeds chaos in mijn hoofd en ik wil eerst een beetje de rust terugvinden...

Joy, klinkt ook als een heerlijke reis! Kan me voorstellen dat je daar enorm naar uitkijkt!
Wat regelen betreft: we gaan volgende week op jacht voor een pak voor lief, kleding voor de kids en accesoires voor mij. Verder zijn de grote dingen wel rond.
Woensdag de kaarten ophalen, die gaan eind volgende maand pas op de bus hoor, maar ze waren al heel snel klaar.

Verder nog steeds erg in mijn maag met het hele familie-gezeur. Het doet me pijn en het maakt me boos en ik heb de neiging om ze niet meer uit te nodigen. Maar aan de andere kant wil ik ze er toch bij hebben. Het zijn wel mijn broers...

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #212 Gepost op: 24 september 2013, 08:51:51 »
Dat is echt niet leuk judith dat je familie niet komt! Ik heb het juist andersom had graag gewild dat ik een schoonzus en een zwager niet uit hoefde te nodigen maar helaas.
Uhm wij hebben ondertussen ambtenaar en ondertrouw geregeld. Nog 13 dagen en dan gaan we in ondertrouw.
Verder zijn we op zoek naar kaarten, weet iemand waar ik die mappen met voorbeelden kan halen?
Ow en met mijn tante in overleg voor het boeket dus ben benieuwd :D

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #213 Gepost op: 24 september 2013, 10:20:57 »
@Joy:jullie huwelijksreis klinkt echt heerlijk!Kun je toch eens kijken in welke plaats jullie met dolfijnen gaan zwemmen ik ben benieuwd omdat ik nu zelf ook Thailand als mogelijkheid aan het bekijken ben.
@Judith:Dit is ook ontzettend moeilijk en naar om te doen maar bedenk dat jij niet de gene bent die deze houding heeft.Wat jij wil is jullie liefde vieren en dat is je volste recht!Ik hoop zo dat je toch kan genieten van de voorbereidingen!
« Laatst bewerkt op: 26 september 2013, 00:34:36 door littlelady »

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #214 Gepost op: 28 september 2013, 20:27:06 »
Hey, daar ben ik ook weer even. Erg druk geweest de afgelopen weken.
Langzaam komt de datum dichterbij en krijg ik er steeds meer zin in. Ik draag al enkele maanden geen trouwring meer door de omstandigheden in ons huwelijk hebben we die verkocht. Op dingen zat te veel oud zeer, bij een nieuwe start hoorde voor ook nieuwe ringen. Ik kan niet wachten om weer een ring te dragen!

Judith, wat moeilijk allemaal. Ik hoop dat je evengoed een geweldige dag mag hebben.

Joy, klinkt heerlijk jullie huwelijks reis, prachtig vooruitzicht.

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #215 Gepost op: 29 september 2013, 21:21:59 »
Even een update  :biggrin:
We hebben de kaarten besteld en zijn binnen de adressen staan erop. Morgen voor de daggasten nog een dagprogramma erbij en dan naar mijn schoonouders. Eind oktober gaan ze op de bus.
Woensdag gaan we bespreken voor bloemen en vrijdag heb ik mijn proef voor mijn haar en make up. Manlief heeft de kleding rond en ik moet alleen nog opzoek naar kousen.
Ow en de auto is besteld :) en 7 oktober gaan we in ondertrouw :D
Ff druk geweest maar het gaat nu echt vormen aannemen. Ik heb er heel veel zin in.
Wat nog te doen: bedankjes,  nog geen idee wat maar komt goed.
En laatste dingen op locatie bespreken qua indeling en diner :D
In een korte tijd toch heel veel geregeld :D

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #216 Gepost op: 30 september 2013, 21:52:37 »
Hoi Dames,

@redrose:Zo lekker veel geregeld zeg in een week tijd!Wat voor kaart hebben jullie?En heb je al ideeen voor je haar en make-up?
@Judith:Ik zag dat je een reactie op je email hebt gehad er komt nu dus wel familie?Ik hoop zo ontzettend dat je wel met volle teugen van jullie dag gaat genieten!Dat verdienen jullie!

Wij zijn gisteren op onze locatie geweest samen met onze ceremoniemeesters.
Was erg fijn en gezellig hebben ook samen geluncht viel prima in de smaak!As moet nog voor een pak op pad maar weet wat hij wil dus is snel geregeld denk ik.Ik moet mijn jurk en jasje nog laten vermaken.En uitnodigingen bestellen wat voor formaat hebben jullie uitnodigingen?
Groetjes,
Littlelady

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #217 Gepost op: 1 oktober 2013, 12:22:51 »
http://www.koningkaart.nl/kaart/13490/trouwkaarten/trouwkaart-old-style.html
Deze kaart 13x13cm hele snelle service daar moet ik zeggen.

Nee ik heb nog geen idee voor mijn haar.make up gewoon lekker naturel. En de bloemen worden waarschijnlijk wit met lichtblauw.
Hihi als je binnen 4 maanden trouwt moet je wel doorwerken:D

Vanavond ff wat ideeen voor muziek op papier zetten, dat vind ik wel heel lastig. Wat voor muziek hebben jullie??

Nu even rust en aan mijn school zitten dat komt er ook nog ff bij :D

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #218 Gepost op: 1 oktober 2013, 15:44:16 »
Wat een mooie kaart redrose!En lichtblauwe bloemen welke bloemen wil je dan gebruiken?Klinkt wel gaaf!Ik wil graag donker blauwe en witte bloemen maar weet niet of dat gaat lukken.

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #219 Gepost op: 1 oktober 2013, 16:26:53 »
zal gelijk ff wat foto's uploaden:

dit is een idee voor bloemen die we hebben:
-delete photo-

de jurk <3
-delete photo-

-delete photo-

even mezelf en mn schoonma weggeveegd

en de ringen die we speciaal laten maken, ze zijn al besteld hopen volgende week of de week daarna ze in het echt op te kunnen halen:

-delete photo-

zo zijn jullie helemaal op de hoogte even:)
« Laatst bewerkt op: 2 oktober 2013, 16:58:36 door redrose2 »

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #220 Gepost op: 2 oktober 2013, 10:04:05 »
Wat een leuk boeket,en de ringen zijn erg speciaal!Ik vindt je jurk ook fantastisch dat bontje is er erg gaaf bij!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #221 Gepost op: 2 oktober 2013, 13:58:20 »
Prachtig zeg! Ik ben weg van het bontje op je jurk en je ringen vind ik ook supergaaf!

Is het trouwens een idee om een mailaccount aan te maken, zodat we jurken, boeketten, ringen etc. kunnen delen, zonder dat iedereen die kan zien?


redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #222 Gepost op: 2 oktober 2013, 14:46:51 »
Dank jullie wel :D ik vind mail goed hoor.
Deze verwijderd ik weer zodra ik op de laptop zit morgen of vanavond.

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #223 Gepost op: 2 oktober 2013, 14:53:42 »
Heb een account aangemaakt! Stuur jullie wel even een berichtje!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #224 Gepost op: 2 oktober 2013, 21:16:10 »
Wat een goed idee een gezamenlijk emailadres! :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards