collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 955173 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1925 Gepost op: 20 november 2011, 13:22:09 »
Wat fijn deniesje, het is jullie zo gegund!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1926 Gepost op: 20 november 2011, 15:26:52 »
@ blondbruidje: Ik heb wel een foto van het soort boektje dat ik wil. Alleen wil ik de bloemen iets dichter op elkaar en kleinere bloemen, het meeste van het groen weg, tussendoor komen witte parels en misschien ook wat roze roosjes ertussendoor. Dan aan een fuchsia kleurig lint met daaraan, bovenaan, witte parels :) Ik heb net alle spullen besteld, komt waarschijnlijk dinsdag/woensdag aan!

En zodra het af is, komt er een foto :wink:

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1927 Gepost op: 20 november 2011, 17:07:03 »
@Deniesje Oh wat fijn zeg dat alles goed was met Mika, helemaal super!!! Tuurlijk is het elke keer weer spannend, ik herken dat ook van mijn moeder die ook nog elk jaar op controle moet. En ook als is het inmiddels 4 jaar geleden dat ze kanker kreeg, toch blijft die controle altijd heel erg spannend en is het altijd weer een hele opluchting als er weer goed nieuws is. Lekker hoor, zo kun je weer met een lekker gevoel verder met de voorbereidingen!

@Blondbruidje spannend hoor dan zal je jurk morgen of dinsdag wel komen! Zet je dan ook een foto hier?

@JM2012 zo dat is echt goedkoop zeg wat je daar allemaal voor krijgt! Soms kost 1 bruidsboeket al wel rond die prijs. Leuk dat je het zelf gaat doen, ben benieuwd hoe het wordt!

@Missy-ila fijn dat je meteen al een regelmatige cyclus hebt, ik hoop voor jullie dat het straks snel raak is! Vanaf januari gingen jullie voor het 'eggie' toch? Ik wil ook zo graag stoppen met de pil, mijn gevoel dat ik een kindje wil wordt steeds sterker (en dat wordt alleen maar versterkt door alle baby's die in onze directe omgeving worden geboren :wink:) maar ik wil toch wachten tot na de bruiloft...

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1928 Gepost op: 20 november 2011, 19:01:30 »
@Deniesje – wat fijn dat alles goed was! Helemaal eens met Charley – het is jullie enorm gegund!

@Blondbruidje – ik kan me voorstellen dat als de jurk helemaal goed en naar wens is, je ook sneller de stap durft te zetten met een ring online bestellen.

@JM2012 – leuk! Je krijgt wel echt veel voor dat geld. :)

@Roxymilan – Ja, we wachten nu nog 1 cyclus en dan gaan we proberen! Dan begint het afwachten eigenlijk pas echt... Het gaat wel een stuk sneller zo dan ik eerst had gedacht. Ik kan me voorstellen dat je baby-gevoel sterker wordt als er allemaal baby’s worden geboren in je omgeving. Knap hoor, dat je nog even wacht. Gelukkig is het ‘nog maar’ 6 maanden. Ga je al eerder stoppen met de pil of wil je dat ook pas na de bruiloft doen?

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1929 Gepost op: 20 november 2011, 21:40:04 »

@Roxymilan – Ja, we wachten nu nog 1 cyclus en dan gaan we proberen! Dan begint het afwachten eigenlijk pas echt... Het gaat wel een stuk sneller zo dan ik eerst had gedacht. Ik kan me voorstellen dat je baby-gevoel sterker wordt als er allemaal baby's worden geboren in je omgeving. Knap hoor, dat je nog even wacht. Gelukkig is het 'nog maar' 6 maanden. Ga je al eerder stoppen met de pil of wil je dat ook pas na de bruiloft doen?

Oh spannend dus het is bijna zover? Ik zal voor jullie duimen :)
Nou het liefste zou ik meteen na de bruiloft stoppen maar aangezien we net een grote verbouwing achter de rug hebben en nu heel hard aan het sparen zijn voor de bruiloft zal er na de bruiloft niet veel over zijn van onze spaarrekening...Dus mijn verstand zegt dat het verstandig is om na de bruiloft nog even een paar maanden te wachten voor we gaan stoppen zodat we in ieder geval alvast weer een buffer kunnen opbouwen. Ik weet dat het heel lang kan duren voor je zwanger bent en dat je dan ook nog 9 maanden zwanger bent, dus genoeg tijd om dan ook nog te sparen... maar we hebben ook nog een lening open staan van onze vorige hypotheek (btje ingewikkeld verhaal) en dat wil ik gewoon eerst afgelost hebben. Kortom, verstand vs gevoel :wink:
Maar wat misschien wel een mooie tussenoplossing is, is om na de bruiloft wel met de pil te stoppen en dan nog een maand of 4/5 met condoom te vrijen. In die tijd kunnen we sowieso de lening aflossen en alvast weer sparen. En het is voor mijn gevoel wel een mooie overgangsfase, geeft ook wat tijd om inzicht te krijgen in mijn cyclussen (cycli?) en om mijn lichaam even 'hormoon-vrij' te krijgen. En als we dan die lening hebben afgelost begin ik voor mijn gevoel ook met een prettiger gevoel aan het 'zwanger-worden-tijdperk' :wink: Maar ik vind het wel moeilijk hoor, poeh! Het liefste zou ik nog vandaag stoppen met de pil. Maar ik kan het ook wel redelijk relativeren, de tijd vliegt en voor ik het weet zijn we weer een jaar verder en ben ik waarschijnlijk echt gestopt! En ik ben 25 dus wat dat betreft dringt de tijd ook niet heel erg.

Heel verhaal weer maar het is fijn om over dit soort dingen hier af en toe even mn hart te kunnen luchten, behalve AS weet verder niemand in mijn omgeving van mijn gevoelens...

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1930 Gepost op: 20 november 2011, 22:25:43 »
Hoera voor Deniesje (of eigenlijk Mika)

Wat betreft torseler: ik had er een met baleinen in de cups van Di Lorenzo.
Bij mij was de vorm niet goed, maar misschien wel een idee voor jou?
Gaf wel meer steun dan andere torseletten die ik aan had gehad.
Anders ook strapless bh?
Ben ik nu wel blij mee.

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1931 Gepost op: 21 november 2011, 07:49:04 »
@Roxymilan – Het is inderdaad wel fijn om een buffer achter de hand te hebben. Je verhaal lijkt eigenlijk precies op dat van ons (2010 huis gekocht en verbouwd, extra lening afgesloten (bij mijn ouders maar toch) en nu sparen voor de bruiloft). Wij zijn momenteel ook extra veel aan het aflossen, zodat we straks van de lening af zijn als de baby (hopelijk) zal komen. Gelukkig hebben we ook al een behoorlijk ‘potje babygeld’ staan, dus dat komt bij ons wel goed. Maar anders had ik ook nog een half jaar of jaar gewacht hoor, het is voor je gevoel ook wel fijn als je financiën helemaal op orde zijn! Dan kun je er ook veel meer van genieten.  :)

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1932 Gepost op: 21 november 2011, 08:22:01 »
@JM2012: prachtig boeketje zeg! Jij doet zo’n hangend boeketje toch, leuk idee!

@roxymilan: natuurlijk zet ik foto’s online van de jurk! Ik heb jullie wekenlang mee laten genieten van m’n jurkengedoe, dus dan mogen jullie het resultaat ook wel zien! :wink:
Lastig dat je verstand en je gevoel het even niet eens zijn wat betreft een baby. Weet dat de tijd supersnel gaat en het huwelijk voor je het weet dichterbij komt!

@missy-ila: Dat klopt. Ik ben trouwens helemaal niet zo risicovol wat betreft bestellen via internet. Ik doe altijd uitgebreid ‘research’, voordat ik bij een voor mij nieuwe website iets bestel en heb tot nu toe eigenlijk nog nooit een teleurstelling gehad, in de zin van dat het niet aankomt of heel erg tegenvalt ofzo.
Spannend dat jullie het gaan proberen, ik ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat en hoop dat jullie snel goed nieuws hebben!

Vanochtend is de jurk aangekomen in Oude Meer, ze is dus in Nederland! Ik ben heel benieuwd wanneer Fedex op pad gaat richting m’n ouders. Heel stom, vannacht werd ik wakker en m’n telefoon knipperde. Ik vond het irritant, dus pakte de telefoon om te melding eruit te halen. Ik zag dat ik een mailtje had van de jurkensite en heb dus snel even gekeken. Ze hadden geen foto’s gemaakt, dus ik moet echt wachten tot ik de jurk zelf kan zien. Ergens staat me ook bij dat ik kon zien hoeveel douanekosten ik moest gaan betalen en dat de jurk donderdag pas bezorgd zou gaan worden, maar dat kan ik nu vanochtend nergens meer terug vinden! Haha, blijkbaar heb ik een deel echt gedaan (mail bekijken), maar heb ik ook nog een stuk gedroomd! Ik ben er verder niet mee bezig hoor.. :wink:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1933 Gepost op: 21 november 2011, 09:38:43 »
@blondbruidje: Hopelijk komt je jurk vandaag aan?!! ZOu erg stoer zijn :)! En ja het wordt zo'n hangend boeketje!

@ Kinderwensen: Spannend zeg, voor iedereen hier! Hopelijk heeft het langdurig gebruik van de pil geen hinderlijke effecten voor iedereen hier..  Mijn as en ik willen ook graag kinderen :) En het liefst zo snel mogelijk! Maar, ik ben nog maar 20, hij 21.. dus we maken eerst keurig onze studie af en werk vinden.. Helaas nog n jaar of 2/3 wachten dus..

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1934 Gepost op: 21 november 2011, 10:09:51 »
@JM2012: ik hoop het zo! Zo'n hangend boeketje is erg leuk! Ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien!

@kinderwens: Jee, toen ik 20/21 was wist ik nog niet eens of ik eigenlijk wel kinderen wilde. Het was toen voor mij nog een ver van m'n bed show. Ik zei altijd: later als ik groot ben! Of, over 10 jaar! Inmiddels ben ik bijna 29 en begint het wat dichterbij te komen, maar ik zal sowieso niet voor m'n 30e een kindje krijgen (of het moet heel raar lopen!). Na het huwelijk stop ik waarschijnlijk ook niet meteen met de pil, dat bekijken we daarna wel. Hier zijn volgens mij best veel stellen die op vrij jonge leeftijd kinderen willen/krijgen. Let wel, voor mij is 25/26 ook nog heel jong hoor! :wink: Dus wat voor de één jong is, hoeft dat voor de ander niet te zijn.
Ik zou nog wel echt een paar jaar willen wachten, vind ons leven heerlijk nu! Maar ik weet ook, dat hoe langer je wacht, hoe moeilijker het kan worden. Voor ons is het dus zoeken naar een balans tussen 'zijn we er klaar voor' en 'zijn we te laat..'. Ik vind dat erg lastig en ben soms best een beetje jaloers op mensen die dat heel goed weten allemaal! Dat we kinderen willen, dat weten we wel. Nu alleen nog even niet, maar wanneer komt dat moment?!

Ieks: m'n jurk is in Roden! Weer een stukkie dichterbij!

Little1

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1935 Gepost op: 21 november 2011, 10:28:11 »
@ Blondbruidje Ik ben zoooooo benieuwd naar je jurk!! Vandaag zal ie wel bezorgd worden..
Ik hou het topic in de gaten want ik wil de foto's absoluut niet missen! :biggrin:

Ik probeer van de week even tijd te maken om op iedereen te reageren, er is weer veel geschreven, gezellig!

@ Deniesje, wat een heerlijk nieuws dat alles goed is met de kleine man!!! Geeft weer wat rust in jullie fam, dat is wel verdiend! Kunnen jullie verder met de voorbereidingen van de grote dag.. die komt nu steeds dichterbij ;-)

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1936 Gepost op: 21 november 2011, 11:25:53 »
Zo, er is inderdaad veel geschreven! Het hele weekend geen tijd gehad om te reageren, maar dat ga ik nu dus maar even doen! Hoop dat ik niemand vergeet!

@ Blondbruidje; Spannend van je jurk! Ben errug benieuwd hoor! Hij wordt vandaag toch bezorgd bij je ouders? En wanneer gaan jullie bij het paviljoen (toch?) kijken? Ik denk dat wij binnenkort ook maar eens moeten gaan kijken naar locaties. Ik weet dat ze bij de kerk een klein zaaltje met bar hebben en ik denk niet dat die heel duur is. Verder hebben ze hier in de buurt een hele mooie locatie bij een groot natuurgebied (Borgerswold in Veendam). Daar willen we ook eens even gaan kijken en dan maar een offerte laten maken.
Die ring is trouwens wel erg mooi hoor! Weet je al of je hem via het internet bestelt?
Wij hebben de ringen al in huis, haha! Het zijn officieel vriendschapsringen, maar goed. Lief heeft z'n ring toch nooit om in verband met zijn werk en hij wilde toch alleen maar witgoud. En dan heb ik er eerlijk gezegd geen 2000 euro voor over om een mooie ring om mijn vinger te hebben. We hebben nu 89 euro betaald :biggrin:.

@JM2012; Wat leuk dat je zo creatief bent! Ik ben benieuwd van welke site je dat hebt! Misschien dat ik dat ook wel kan :) En het is ook niet zo heel duur!

@Charley; Een strapless bh kan toch net zo goed? Als het mooi staat en lekker zit waarom zou je het dan niet doen?

@Twijfeltje; Echt een super leuk setje!

@Roxymilan; Weet je al meer over dat kennismakingsgesprek? Snap best dat je voorzichtig bent hoor! Helemaal als je niet weet dat je ergens aan mee hebt gedaan. Je hoort zo vaak rare verhalen!

@Clau-John; Toch een jurk uitgekozen; en wat voor een! Leuk hoor, hij staat je goed!

@Missy-ila; Nee, je hebt nog niet over de 2e bezichtiging heen gelezen :). We zijn donderdag weer wezen kijken (helaas in het donker, maar goed). Op zich is het een leuk huisje; een tussenwoning in dezelfde straat als waar we nu wonen (alleen wonen we nu 3 hoog). Het is een voormalig huurwoning alleen is er wel wat achterstallig onderhoud. Zo zijn er een paar kozijnen verrot. Nu wilden we dat sowieso wel aan gaan pakken, omdat er veelal nog enkel glas in de ramen zit. En verder moeten er een nieuwe keuken en badkamer in. 't Is even kijken wat het allemaal gaat kosten en of we het rond kunnen krijgen. Maar goed, het huis is nog niet weg :).

@Deniesje; Wat fijn om te horen dat de uitslag goed is voor Mika. Het is inderdaad elke keer weer spannend als je naar zo'n controle moet! Maar als het dan weer positief nieuws is, dan geeft dat natuurlijk ook weer veel rust! Heerlijk!

@Kinderen; Ik was 24, maar dat vond ik toch niet zo heel erg jong hoor :)

Hier deze week niet zo heel druk geweest met de voorbereidingen. Het moet eigenlijk wel, ik heb namelijk maar tot 31 december en daarna pas weer vanaf ongeveer 20 juli tot aan begin oktober. Dus ik denk dat ik deze week weer eens even voor jurken ga kijken hier in de buurt samen met mijn moeder. Van de week ook maar even naar het gemeentehuis om het één en ander te regelen en vast te leggen. En dan denk ik voor het weekend even een afspraak maken om een locatie te bezichtigen.
« Laatst bewerkt op: 21 november 2011, 13:09:58 door Duurtnogeven »

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1937 Gepost op: 21 november 2011, 13:06:31 »
@Little1: haha, doe dat! Ik kan niet beloven dat de foto’s vandaag al komen. Moet even een geschikte plaats en een geschikt moment vinden m.b.t. aanstaande enzo… :wink:

@Duurtnogeven: Als het goed is vandaag de jurk. Het paviljoen zullen we pas komend weekend kunnen bekijken, vrijdag of zaterdag. In de loop van de week zal ik eens bellen om te informeren wanneer we langs kunnen komen.
Bij een natuurgebied is het vaak erg mooi! Kun je mooie ‘kiekjes’ maken! :wink:
Oh, ik kan me heel goed voorstellen dat jullie vriendschapsringen doen hoor! Wij willen allebei ook geen geelgoud, dus zitten er soms ook wel aan te denken de goedkopere route te nemen. Aan de andere kant is het één van de weinige blijvende dingen aan zo’n dag, dus het mag ook wel wat kosten. De ring die ik nu gezien heb vind ik wel erg mooi, maar we gaan eerst in NL gewoon bij juweliers kijken.
Valt niet mee hè, een huis kopen. Ik hoop dat jullie er wat uit komen met de berekeningen voor alle onderhoud en verbouwingen. Zou fijn zijn als het wat wordt!

Ik weet dat ik vervelend ben, maar de jurk is nu onderweg voor bezorging! Al sinds half 11 trouwens, terwijl de rit maar hoogstens 45 min. is. Maarja, ik ben vast niet het enige bezorgadres voor die auto..

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1938 Gepost op: 21 november 2011, 13:39:30 »
@duurtnogeven: De site is: www.pompoenzaden-decoshop.nl. En onze trouwringen heten officieel relatieringen.. :wink: niet de enige dus met niet 'officiele' trouwringen!

@ Blondbruidje: Geduld! (is een moeilijke zaak..)

@ Kinderwens: Ik heb altijd al jong kinderen gewild :) Lijkt me heerlijk, zoieso voor m'n 25e (als alles lukt/kan etc) wil ik graag een kind hebben en het liefst ook voor m'n 30e 'uitgekinderd' zijn :tongue: haha. En gelukkig is mijn as het daar mee eens! Allemaal persoonlijk natuurlijk, wanneer je kids wil..

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1939 Gepost op: 21 november 2011, 15:03:49 »
Wat is er weer veel geschreven zeg!

@Roxymilan
Hebben jullie al een idee hoe de ringen moeten worden en heb je de diamantjes al?

@Blondbruidje
Wat leuk dat je jurk er bijna is, ook ik ben erg benieuwd! Hou ons op de hoogte  :wink:
Wat betreft de ringen bij Fede di Oro ze zijn allemaal van 18 karaats goud gemaakt en de kwaliteit is ook goed!

@Clau-John
Wat een mooie jurk, hij staat je echt prachtig! Ik heb ook bij de eerste winkel mijn jurk gevonden :biggrin:

@Deniesje
Wat fijn dat alles goed is met Mika!

@JM2012
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden en we zien er natuurlijk graag foto's van  :wink:

@Duurtnogeven
Veel plezier met jurken passen, maar dat zal wel lukken denk ik  :tongue:

Nou dames zaterdag hebben wij dus onze ringen op gehaald bij Fede di Oro, we zijn er echt heel erg blij mee!
Toen de vrouw de ringen voor ons neer legde dacht ik echt die gaat mij nooit passen zo'n klein ringetje maar dus toch wel.. Ik kan Fede di Oro alleen maar aanraden, aardige mensen, veel keuze, goeie service, kwaliteit en betaalbaar!

Bij deze een foto van onze ringen:



Gisteren heb ik op de site van kruidvat kaarten gemaakt met deze foto als Save the date en gelijk de beste wensen voor kerst en nieuwjaar. Krijg een berichtje als ze klaar zijn ben benieuwd.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1940 Gepost op: 21 november 2011, 18:43:11 »
@ Blondbruidje En???? Is je jurk er al????

@Marijke Wat leuk dat jullie je ringen hebben opgehaald! Ze zien er erg gaaf uit, niet helemaal mijn smaak ik ben meer van het strakke maar ze zijn wel echt mooi en niet zo standaard! :)

Wij hebben vandaag de diamantjes binnen gekregen! Ik heb drie grote diamanten waar ik uit kan kiezen (ik wil 1 grote diamant in mijn ring ipv allemaal kleintjes). Dus ik neem ze gewoon alledrie mee naar de goudsmid en dan kijken we welke het beste past. Ik heb de goudsmid meteen gebeld en we hebben voor a.s. vrijdag een afspraak, zo'n zin in!!!!!

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1941 Gepost op: 21 november 2011, 18:55:18 »
@Roxymilan
Wij zijn juist niet van het strakke maar zo heeft ieder zijn smaak. Wij hebben een oud herenhuis uit 1932 wat we aan het renoveren zijn en dat hebben we helemaal naar de oude stijl terug gebracht. Mijn As is stucadoor en werkt dus ook met stuclijsten, onze plafonds hebben dus engeltjes etc. het past niet bij ieder huis maar wel bij dit huis.

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1942 Gepost op: 21 november 2011, 19:06:49 »
Naast dat de ringen misschien niet mijn stijl zijn (ik vind ze wel heeeel mooi en ben blij dat je een goede ervaring heb gehad), ben ik wel heel benieuwd naar die renovatiefoto's. Dat is namelijk ook écht wat voor ons.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1943 Gepost op: 21 november 2011, 19:08:12 »
@Roxymilan
Wij zijn juist niet van het strakke maar zo heeft ieder zijn smaak. Wij hebben een oud herenhuis uit 1932 wat we aan het renoveren zijn en dat hebben we helemaal naar de oude stijl terug gebracht. Mijn As is stucadoor en werkt dus ook met stuclijsten, onze plafonds hebben dus engeltjes etc. het past niet bij ieder huis maar wel bij dit huis.

Precies, het is maar goed dat smaken verschillen want anders zou de wereld heel saai zijn! :wink: Klinkt gaaf dat jullie zo'n oud herenhuis aan het renoveren zijn! Wij wonen ook in een heel oud huis (1900) die we Ide afgelopen jaren flink hebben opgeknapt en verbouwd, maar het is niet zo groot hoor!  Ik vind juist ook die oude elementen heel gaaf zoals een schouw en glas in lood, dat brengt echt veel sfeer! Onze inrichting is verder ook niet heel strak hoor, meer een mix :)

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1944 Gepost op: 21 november 2011, 19:39:51 »
Als het lukt zal ik morgen alvast wat foto's plaatsen van het plafond.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1945 Gepost op: 21 november 2011, 19:39:53 »
@ Marijke: Gave ringen hoor :) Stoer dat ze zo uniek zijn! En ook knap dat jullie zo'n huis helemaal renoveren, wij zijn echt geen klussers..

@ Blondbruidje: Ik stuur een echo van Roxymilan:
EN???! :biggrin:

Heb vanmiddag even met het gemeentehuis gebeld, en er is nu een ondertrouw datum! :biggrin: Het begint nu echt te worden.. 13 december om 10 uur gaan wij in ondertrouw!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1946 Gepost op: 21 november 2011, 21:12:40 »
Eerst even op jullie allemaal reageren hoor:

@JM2012: haha, je hebt helemaal gelijk, soms is geduld ietwat moeilijk op te brengen!
Leuk dat jullie een datum voor de ondertrouw hebben, toch weer een mijlpaal.

@Marijke86: prachtige ringen hebben jullie zeg, ook met behoorlijk veel steentjes zie ik. Erg mooi! Wat een mooie foto van de ringen zeg, heb je die zelf gemaakt?

@roxymilan: ik hou je nog even in spanning hoor! :wink:
Fijn dat de diamanten binnen zijn, ik ben benieuwd of jullie iets moois kunnen (laten) maken bij de goudsmid, veel succes!

@oude huizen: ik vind het prachtig, maar wij zijn totaal niet klusserig aangelegd, dus we wonen in een iets ‘jonger’ huis.

@Jurk: Nounou, ze is binnen hoor! Haha, jullie zijn bijna nog nieuwsgieriger dan ik geloof ik! :wink: M’n vader belde me toen ik onderweg was uit het werk. Ik heb de jurk meteen maar opgehaald. Het is echt een superklein pakketje! Snapte niet hoe ze daar een jurk, lap stof en 4 armbanden in krijgen, maarja.
Eerst het pakketje thuis verstopt en gewacht tot aanstaande (eigenlijk onverwacht) vertrok. Toen alle gordijnen dicht, pakketje en fototoestel mee naar boven en aan de slag!
In het pakketje zat een plastic zak met daarin de armbanden en een plastic tas met daarin een stoffen tas. Daarin zat de jurk (en de lap stof). De jurk was binnenstebuiten gekeerd, voor bescherming.
En dan keer je de jurk om. Gelijk viel op dat de jurk is gemaakt van mooi materiaal en dat één en ander netjes in elkaar is gezet. De kleur beviel ook goed. Dan stap 2, de jurk aan passen. Het was nog een behoorlijk gehannes door dat a-symmetrische, maar uiteindelijk had ik de jurk aan. Helaas, iets te strak, dus ik kreeg de rits niet helemaal dicht. Toch krijg ik een goed beeld van de jurk. De jurk is behoorlijk anders dan ik had gedacht, niet lelijker of mooier, anders. Veel steviger, waar ik een wat luchtiger jurk had verwacht. Verder zijn een aantal van m’n verzoeken niet geheel volgens wens uitgevoerd, dat vind ik wel jammer, maar het is niet onoverkomelijk.
M’n oordeel? Ik vind het in potentie een hele mooie jurk, maar wil eerst de jurk eens aan wanneer hij goed zit (dus iets ruimer). Dan weet ik beter of het echt een optie is, of dat ik lekker verder ga zoeken. Ook het zo klein inpakken doet een jurk niet goed, dus de jurk zal ongetwijfeld in model gebracht moeten worden, bij de stomerij ofzo.

Hoe kan ik fotootjes plaatsen? Kan dat alleen maar als ze ergens online staan?

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #1947 Gepost op: 21 november 2011, 21:24:42 »
..
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 13:03:24 door ikke87 »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1948 Gepost op: 21 november 2011, 21:36:39 »
@ Blondbruidje: Je moet even onderaan klikken op volledige editor gebruiken, dan kan je gewoon bestanden uploaden (niet te groot!:))  Ben erg benieuwd! Jammer dat ie wat te klein is .. is er genoeg stof in de naden om hem iets uit te nemen?
In ieder geval fijn dat hij er is!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1949 Gepost op: 21 november 2011, 21:53:02 »
Aah, de volledige editor. Nou, hier wat fotootjes. Als ik m'n moeder erbij heb zal ik nog wat meer foto's laten maken. Let niet op de kreukels hoor! :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards