collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 953247 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2300 Gepost op: 19 december 2011, 14:40:44 »
@ Deniesje: Ja ik zal even bij die anderen vragen idd! Ik weet niet waar jij woont, maar ik kom uit friesland.. Dus misschien reizen ze niet zo ver?
Tot nu toe is het contact met smashvisuals ook erg goed verlopen. Ze reageren snel, geven goed advies en komen vriendelijk over via de mail. het is dan één man die zou komen filmen. Ik heb even een gesprek aangevraagd bij hem, op zijn aanraden ( Hij schreef: "Bij twijfel, kunnen we altijd vrijblijvend een gesprekje aangaan! Hebben we het dan verder over de ogelijkheden etc.) Gelukkig hebben wij niet een ontzettend populaire trouwdatum, dus meestal komt het met het boeken van die dingen wel goed!

kumarie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2301 Gepost op: 19 december 2011, 16:39:53 »
@Boukezz klinkt goed die make-up. Ik ben nog druk op zoek naar iemand. Dus als ze echt zo goed is hou ik me aanbevolen (Woon in de regio Den Haag dus dat is wellicht te doen)

Wel spannend denk ik om bepaalde mensen wel en niet uit te nodigen. Maar het is toch jullie eigen dag, en daar horen alleen mensen bij waar je wat mee hebt. Hopen dat je moeder het begrijpt en dat dit geen scheven gezichten veroorzaakt.

Bij ons schiet het nog niet echt op. Ik wil wat harder lopen dan mijn AS geloof ik. Heb de hele tijd het gevoel dat ik er over moet beginnen en dat ik dan weer over de bruiloft aan het zeuren ben. Hij zegt natuurlijk dat dit niet zo is en dat hij er ook veel mee bezig is in zijn hoofd. Als hij dat nou eens hardop zegt en actie onderneemt. Hij snapt nog niet zo goed dat je zoiets nu eenmaal moet plannen, ook al zullen we geen mega-bruiloft hebben. Nu had hij weer bedacht dat we er wel in het nieuwe jaar mee kunnen beginnen omdat ik op het moment nogal veel aan mijn hoofd heb. Gaat ie ook nog voor mij denken  :dry:  Tis juist superleuk om met zoiets positiefs bezig te zijn als er al zoveel negatieve dingen zijn.
Ben benieuwd of hij het nu begrepen heeft  :tongue: Ik wacht t nog maar weer even af. Heb nu genoeg voorzetjes gegeven. Heb ondertussen in mijn hoofd geloof ik al de hele bruiloft gepland.  :laugh:
Zucht, mannen. (Verder istie super hoor  :wink: )

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2302 Gepost op: 19 december 2011, 16:54:23 »
@ kumarie; herkenbaar! Ik wilde toentertijd ook veel sneller dan m'n as, maar dat zit in onzer beide karakters! Om het even heel zwart/wit te houden; wij hebben toen één dag vrij genomen, ik heb 6 locaties geselecteerd (hij keek af en toe mee op internet) en daar zijn we op één dag geweest met als afsluiting uit eten bij één van de locaties! En dat werkte echt super goed... Ik denk dat het ook wel man eigen is...en dat vrouwen het sowieso veel leuker vinden om al het vooronderzoek te doen ;-)!

Over Valerie; ik ben heel blij met haar, maar het is natuurlijk ieders persoonlijke mening. Ik hoef bijv niet zo'n springend, blij ei om me heen op de ochtend zelf. Ik zal zelf waarschijnlijk al hyper genoeg zijn. En ik vind het ook fijn dat ik tegen haar kan zeggen wat ik wel en niet mooi vindt, dat is ook geen probleem (wat sommige visagiste/kapper wel vervelend vinden). Maar daarom heb ik ook al zo vroeg een proef gedaan, en qua kosten vond ik het dat ook waard. Ze rekent € 50,- voor proefmake-up en kapsel en ook € 50 voor de dag zelf (en uiteraard parkeergeld en/of reiskosten als dat nodig is). Dus als het toch geen succes was geweest, had het 'maar' € 50,- gekost, en dat hebben we nog niet bij veel visagistes/kappers etc. gezien.

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2303 Gepost op: 19 december 2011, 16:55:47 »
@ mb83, wat jammer dat jullie de datum hebben moeten aanpassen maar wel fijn dat je nu nog meer tijd hebt en echt de aandacht hebt!
@ litb ze hebben daar zoveel moois! Mn neefje en nichtje hebben het er steeds over.
@ deniesje wat fijn dat jullie toch even uiteten zijn geweest en zo toch jullie ondertrouw hebben kunnen vieren.
@ charley hoe gaat het nu met je nek?
@ JM2012 wat gaat de tijd nu snel zeg voor jullie!
@ boukezz wat fijn dat je haar en make-up zo goed is bevallen!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2304 Gepost op: 19 december 2011, 17:02:27 »
@ Kumarie: Heel herkenbaar! Haha, ik denk idd dat vrouwen toch wat liever naar alle deatils kijken. En zo'n dag graag goed voorbereid ingaan :wink:. Die van mij is soms ook niet vooruit te branden, alhoewel in de afgelopen maand hij toch een styk actiever is geworden met alles!Maarja, de bruiloft is dan ook al om de hoek, dus dat moet ook wel..

@ Boukezz: Bedankt! :) Tja het is een heel werk, maar ach.. Heb ik wel over voor een mooie huid op de bruiloft :)! En wat heb jij al vroeg je proef gedaan zeg, misschien is dat ook wel verstandig voor mij. Als het dan idd tegenvalt, dan kan ik op tijd nog iets anders regelen.. hmm, daar maar eens even goed over nadenken!

Net weer een offerte gekregen van een andere videograaf: 1000 euro :\ voor 8 uren filmen. Veel te duur! Ze hebben wel een leuke trouwauto, die we hopelijk kunnen huren voor 200 euro :)!
Zonet ook maar meteen de fotograaf even een email gestuurd. Wij krijgen er namelijk een gratis portet fotoshoot bij, wilde even weten wanneer het gebruikelijk is om dat te doen etc. Ben echt in zo'n regelbui!

kumarie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2305 Gepost op: 19 december 2011, 17:08:45 »
JM2012 Haha, als ik jou zo hoor krijg ik zelf ook meteen zin om dingen te regelen. Maar daar moet AS toch ook een beetje mee akkoord gaan  :tongue:

Boukezz: Goed idee. Heb hem laatst al een locatie laten zien op internet dat bij vijf minuten bij ons vandaan is. Een erg mooi historisch pand. Hij vond t prima.  :dry:  beetje enthousiasme zou leuk zijn. Maar we hebben nog 11 maanden gelukkig. We zullen na de feestdagen eens van start gaan. Zal dan volgende week eens grondig vooronderzoek gaan doen want dan ben ik lekker vrij. Kind een weekje logeren en man aan het werk. Kan niet beter  :tongue:

Hij is laatst wel spontaan naar een pak wezen kijken zei hij (nog niet echt gepast) degene die hij mooi vond kost 2000 euro  :blink:
Shocking. Daar kan ik twee jurken van kopen. Hij moet dus nog maar ff verder kijken vrees ik  :laugh: \

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2306 Gepost op: 19 december 2011, 17:10:58 »
@ JM2012; het is inderdaad vroeg, maar dat is wel mijn reden geweest.... Ik twijfel altijd zo snel, en heb ook niet een hele makkelijke huid en zeker geen makkelijk haar (lees; heel veel, lang en te dik haar...), dus dat was bij mij ook echt een heet hangijzer! Nu kan ik met een gerust hart verder met de andere details ;-)!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2307 Gepost op: 19 december 2011, 19:08:10 »
@Roxymilan, leuk dat jullie een nummer hebben voor de openingsdans! Ik ken het nummer niet, heb het even opgezocht haha! Tis een lekker schudden met die kont nummer :tongue: Héél leuk!! En ook al bijna de ondertrouw, spannend!
Ben benieuwd wat jullie nu met het gastenboek gaan doen!

Wij zijn gisteren uit eten geweest en zo toch nog een beetje de ondertrouw kunnen vieren. Tijdens het eten hebben nog eens goed gepraat over de periode dat Mika zo ziek was, het blijft een gevoelig punt en het blijft onzeker, maar als ik zie hoe sterk AS erin staat weet ik hoeveel ik aan hem heb. Hij is echt mijn steun en toeverlaat en mijn maatje en ik ben zoooo blij dat ik met HEM ga trouwen! :wub: haha!
Verder hebben we lekker gebabbeld over de bruiloft, en AS is nu wel bezig (in zijn hoofd) wat voor pak hij wilt. Hij is best onzeker en vraagt mij om mijn mening. Samen hebben we plaatjes bekeken en heb ik gezegd wat ik mooi vind, maar dat ik het het belangrijkst vind als híj zicht er lekker in voelt. In januari gaat ie dan eindelijk op pad voor een pak. :rolleyes:

@Deniesje haha ja tis echt een 'shake ya booty' nummer, tis niet voor niets dat we m bij de zumba hebben! We hadden gisteren al zo'n lol bij het bedenken en oefenen met het dansje, dus dat wordt ook super op de bruiloft. Denk ook niet dat mensen het verwachten maar dat ze t wel super grappig vinden! Vooral als je ons dansje ziet...:tongue:
En wat fijn dat jullie toch nog de ondertrouw hebben kunnen vieren! Ja wij boffen maar met onze mannen :biggrin: Ik was laatst bezig met het '101 redenen waarom ik met je wil trouwen'-boekje en dus allemaal oude foto's doorspitten en dan denk ik ook wat hebben we het toch leuk samen en wat ben ik toch gek op hem!

@Boukezz ja de oorbellen kan ik ook na de bruiloft nog wel dragen hoor! Het zijn mooie parelhangertjes maar wel neutraal. En ik ga er nog een bijpassend hangertje voor aan mn ketting bij uitzoeken. Ik heb vandaag een leuke bonus gekregen op mn werk dus dat kan ik daar dan mooi van kopen :)

Oh ja en de videozuil doen we waarschijnlijk toch niet, sowieso geen gastenboek. We hadden het er nog eens over en voor ons voegt het eigenlijk niets toe. Dan heb je een boek, een lijst of een dvd of wat dan ook, en dat belandt bij ons waarschijnlijk (na er 1 keer in gekeken te hebben) toch in de kast. Iets ophangen hebben we ook geen ruimte voor. En bovendien vinden we het gewoon ook niet zo nodig en we gingen even nadenken en de bruiloften die we afgelopen jaren hebben gehad was er bijna nergens een gastenboek (of dat hebben we gemist :wink:). Dus daar hoeven we ons nu verder ook niet meer het hoofd over te breken, en het scheelt weer wat geld :wink:

@videograaf --> onze fotograaf zet op bepaalde momenten ook een statief neer met een camera. En verder wilen we nog een bekende vragen om belangrijke momenten te filmen. En dat willen we dan laten monteren door een vriendin van mn zus die maakt echt supergave filmpjes, zij heeft hun trouwdvd ook gemaakt gewoon een filmpje van max een half uur dat je ook niet zo'n ellenlange film hebt...
« Laatst bewerkt op: 19 december 2011, 19:08:58 door roxymilan »

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2308 Gepost op: 19 december 2011, 19:32:02 »
@Deniesje Voor mij was het al heel lang duidelijk de het 22/9/12 ging worden. Maar nu is het voor mijn verloofde ook zo. Hij begrijpt nu waarom ik voor die datum kies. Zelf lijkt mij ook heel leuk de papa en Jonas in hetzelfde pak. Ik laat het over aan mijn schoonzus die mijn jurk en die van de meisjes gaat maken. Spannend! Het is gewoon zo onwerkelijk dat het nu plots zo snel gaat. Volgend jaar zullen we al weer een paar maandjes getrouwd zijn. De fotografe die foto's bij ons thuis heeft gemaakt gaat volgend jaar foto's van ons gezin maken voor de trouwkaart. @nails bedankt! Ik ben benieuwd naar de rest. @Mikey bedankt! @Charley Heel veel sterkte en beterschap. @mb83 Een kindje op komst is heel spannend zeker omdat je niet weet wanneer de kleine geboren gaat worden. Hier zijn de drie kinderen allemaal de uitgerekende datum geboren en heb ik naar een aantal afspraken kunnen gaan met bolle buik. Ik begrijp dat je jullie datum hebben verzet. Fijn dat jullie al veel geregel hebben. @ikke87 Heel veel plezier 30 december leuk zo aan het einde van het jaar. @kumarie een fotografe heeft foto's bij ons thuis gemaakt. Dit is nog maar een voorproefje de rest komt nog. @JM2012 Komt echt dichtbij. Een familielid heeft de drie dopen van onze kindjes gefilmd en er een mooie dvd van gemaakt. Het kan best zijn dat we ook iemand gaan vragen om te filmen. @Deniesje fijn dat jullie gezellig uit eten zijn geweest. En ook fijn dat hij weet wat voor een pak hij wil. Is er iemand die met hem meegaat en je jurk kent? Zodat het goed bij elkaar gaat passen? De liefde is uit je stukje te lezen zo lief. Wanneer ik mijn verloofde met onze drie kinderen zie dan ben ik altijd zo gelukkig. We gaan niet zo snel met zijn tweeën het komt er niet zo snel van. @Boekezz bedankt! Wat fijn dat je een viagiste hebt gevonden. Ik had een fotoshoot gewonnen en toen ben ik ook opgemaakt en mijn haar gedaan. En toen zag ik er ook heel anders aan. Ik vond de make-up veel te veel maar het was mooi voor op de foto. De foto's komen in een album en die geeft ik Tom in onze huwelijksnacht. @JM2012 leuk een gratis fotoshoot. Het hangt af wat je met de foto's wil gaan doen. Wanneer je nog wat extra foto's in jullie bruidskleren zouden willen zou ik het erna doen. Ik wil graag foto's in de herfst van ons gezin in de bruidskleren. Dus gaan we op de dag geen foto's laten maken maar een aantal weken daarna. Nu ben ik vooral bezig met de gastenlijst. Denk dat het vooral familie en vrienden van Tom zullen zijn die op de bruiloft zullen zijn. Iedereen die een geboortekaartje kreeg werd automatisch uitgenodigd voor de babyborrel en toen waren het dezelfde mensen aanwezig. Nu is de vraag zal ik nu wel mensen uitnodigen die misschien toch niet gaan komen? Moeilijk!Sorry dat het achter elkaar staat de enter pakt ie niet!

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2309 Gepost op: 19 december 2011, 22:26:23 »
Thanks voor jullie medeleven dames! Het blijkt dat mijn spieren verrekt zijn en ik 'gewoon' moet blijven bewegen. Geluk bij een ongeluk: bij de schadeservice hebben ze een Engelse telefooncabine staan en daar gaan we waarschijnlijk wel foto's maken!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2310 Gepost op: 20 december 2011, 10:52:42 »
@Charley: Goed de spieren opwarmen dus! Vervelend hoor.. ! Maar dan wel toevallig dat jullie zo’n leuk fotoplekje tegenkomen.. :wink:

@Veer: Wij willen denk ik liever de portret foto shoot voor de bruiloft hebben, zodat we alvast onze fotograaf leren kennen. Dan ben je op je trouwdag wat meer aan elkaar gewend denk ik!

@Roxymilan: Je hebt ook wel gelijk, met dat gastenboek hoor :wink:! Maar ik denk dat wij toch iets doen, wat? Geen flauw idee.. zucht. Want wat jij zegt over een gewoon boek, tsja. Dat vinden wij dus ook. Wat ik wel leuk vind is bijvoorbeeld foto’s van het feest/receptie en dan kaartjes met reacties van de gasten in één album geplakt. Dan heb  je iets leuks om naar te kijken en te lezen.

@Boukezz: Geeft dan toch lekker veel rust, dat je het nu al hebt laten doen! Ik ben bang dat ik nog even moet wachten.. mijn visagiste is nog in opleiding, haha! Maar ik zal even contacteren of ze het misschien toch al kan doen. Dan kan ik daarna bepalen of ik met haar in zee ga of toch nog even verder zoek ( met name mijn kapsel..).

@ Kumarie: Met nog zoveel maanden voor de bruiloft was mijn AS ook niet zo actief, haha! En het blijft toch dat ik meer regel dan hij, maar ja. Ik vind het ook allemaal veel te leuk! Dat enthousiasme komt vast vanzelf wel hoor! En van mijn AS begrijp ik dan ook wel weer dat jij niet bezig is met dingen als: bloemen, corsages, tafelstukjes, kleurenthema’s, sieraden, schoenen enzovoorts,..

Mijn AS gaat ook in januari een pak uitzoeken, beetje laat vind ik! Maar aan de andere kant, dat komt vast wel goed. Dan heeft hij nog een kleine drie maanden. Hij neemt zijn ouders mee, dus het wachten was op hun, totdat zij konden afspreken. Zij geven het pak cadeau namelijk!

@ Bloemen/boeket:  Ik heb ook neppers, zoals sommigen zich misschien nog wel kunnen herinneren hier! Ik heb het boeketje zelf gemaakt en ligt al in de kast. Voor mij was het zo dat het veel te duur zou worden als ik die vorm zou laten maken door een bloemist met echte bloemen. Neppers zijn eigenlijk ook hartstikke mooi, je ziet het verschil nauwelijks en het blijft langer mooi en je hoeft je geen zorgen te maken om een vaas met water voor de bloemen op de feestlocatie! Ik zal hem nog even toevoegen voor de liefhebbers.. (ohja, en je moet er van houden hoor! Dit soort boeket :wink: )

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2311 Gepost op: 20 december 2011, 17:07:45 »
Ik houd zelf niet zo van bloemen (en zal ze zelf ook niet dragen), maar ik vind het wel mooi JM. Ik heb nog steeds last van mijn spieren, maar de werkgever is zeer begrijpend en ik mag ook eerder weg gelukkig.

En "the rings" (ik krijg ze alleen niet goed op de foto;
« Laatst bewerkt op: 21 december 2011, 09:33:52 door Charley »

kumarie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2312 Gepost op: 21 december 2011, 10:56:43 »
Wauw Charley, wat een mooie ringen. Die wil ik ook!!! :tongue:

Ze zijn echt precies mijn smaak. Mijn verlovingsring lijkt er een beetje op (zonder steentje dan) Die heeft mijn lief zelf gemaakt van materiaal van een motor waarmee hij gecrashed is (heeft aan motorracen gedaan). Heeft hij twee maanden over gedaan.

Leuk idee om bij de engelse cabine foto's te gaan maken. Sterkte met de spieren.

JM2012; knap gemaakt dat boeket! Ziet er uit alsof het in een hele dure winkel gekocht is.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2313 Gepost op: 21 december 2011, 11:16:23 »
@ Kumarie: Dankjewel! :) Ik ben wel handig met knutselen en dat soort dingen! Heb gisteren onze enveloppendoos gemaakt, ziet er ook heel gaaf uit! En ik heb ook zelf een ringkussen, tafelkaartjes, voorkant van de kaart, versieringen voor op de tafels en aan de muren gemaakt etc.. Scheelt een hoop geld en het is leuk dat je dan dingen krijgt in de kleuren die je zelf wilt!

Sorry dames, ik blijf maar foto's plaatsen.. maar ik wil de enveloppendoos toch graag met jullie delen ! (vind m namelijk erg gaaf geworden!:) ). En de tafelkaartjes ! :)

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2314 Gepost op: 21 december 2011, 11:28:49 »
Well done JM!

@ kumarie: wij hebben ze gehaald bij Fede di Oro in Izegem, België. Je hebt daar een heel breed scala aan ringen die je naar eigen wens kan laten invullen en tegen een zeer betaalbare prijs (wij hebben zo'n 500 euro bespaard op vergelijkbare ringen die we in de winkel hebben gezien). Marijke van dit forum heeft er ook een zeer goede ervaring. Standaard aanbetaling als je tot koop overgaat is trouwens 100 euro. Wij hebben 600 euro aan de ringen uitgegeven en benzine is voor ons gratis (auto vd zaak).

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2315 Gepost op: 21 december 2011, 11:48:34 »
@Charley gave ringen hoor! En doe maar rustig aan met je spieren idd!

@JM wauw!!! wat mooi die enveloppendoos en de kaartjes!! Hoe heb je die enveloppendoos gemaakt en waar heb je de materialen gehaald? Het is namelijk precies wat ik ook in mn hoofd heb! Dan ga ik binnenkort ook s aan de knutsel :wink:
En zet je die dan ergens neer waar de gasten binnenkomen of ga je er ook echt bij staan bv aan het begin van het feest? Ik weet nog niet zo goed hoe wij dat gaan doen....

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2316 Gepost op: 21 december 2011, 11:58:56 »
Mooi gemaakt zeg die enveloppendoos! Je bent echt creatief!
Vind het een leuk idee, weet alleen niet of wij cadeau's gaan vragen of ook liever een envelop willen...

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2317 Gepost op: 21 december 2011, 12:09:04 »
Dankjulliewel! :biggrin:

@ Roxymilan: Het is een schoenendoos en de onderste doos is van mijn AS zijn kerstpakket xp. De enveloppen vallen in de onderste doos, die je gewoon kan uitschuiven (dus hij hoeft niet stuk!). Er zit cadeau/kaftpapier omheen in zwart en roze, dan een soort decoratie plak lint/band in roze en zwart ( 2 pakjes roze,2 pakjes zwart), de zwarte zijkantjes komen van een papieren tafelkleedje en een stuk roze lint.. Alles (behalve het roze lint, komt bij een stoffenzaak vandaan) ingekocht bij de action, met de lijm erbij, nog geen 8 euro :)!

Je pakt de grootste doos, zaag je een gat in, iets kleiner dan het oppervlakte van de andere doos (zo'n zelfde gat maak je ook in de bovenste doos). Dan beide dozen met cadeaupapier beplakken, de gaten er weer uithalen. Dan plak je ze op elkaar ( er is dus nog wat ruimte, omdat het gat wat kleiner is dan het opp van de bovenste doos, kan je dat mooi als plakrand gebruiken). bovenin een mooie gleuf uitsnijden en versieren maar! :)

Geen idee wat wij gaan doen, ik denk dat wij er een beetje half bij staan.. Achterin bij de feestlocatie staat een oude vleugel, dus ik denk dat we daar mooi alles op neer kunnen zetten :).
« Laatst bewerkt op: 21 december 2011, 12:09:31 door JM2012 »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2318 Gepost op: 21 december 2011, 14:41:34 »
@Jm bedankt voor de uitgebreide beschrijving! Ik ga het even ergens opslaan en dan missch in de kerstvakantie maar s mee aan de slag! Je zegt dat je de onderste doos kunt uitschuiven zodat hij niet kapot hoeft, dat snap ik nog niet helemaal hoe je dat hebt gedaan...

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2319 Gepost op: 21 december 2011, 14:54:08 »
@ Roxymilan: Haha, dat is ook niet bewust zo gedaan! Die doos was al zo.. :wink: Hij schuift zeg maar uit als een lucifer doosje, is echt ideaal.
Maar als je m niet stuk wilt maken, zou k gewoon niet de deksel van de bovenste schoenendoos vastlijmen, maar los laten. Dan kan je er gewoon bij :)..

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2320 Gepost op: 21 december 2011, 15:43:19 »
@ Roxymilan: Haha, dat is ook niet bewust zo gedaan! Die doos was al zo.. Hij schuift zeg maar uit als een lucifer doosje, is echt ideaal.
Maar als je m niet stuk wilt maken, zou k gewoon niet de deksel van de bovenste schoenendoos vastlijmen, maar los laten. Dan kan je er gewoon bij ..

Ooooh zo! haha ik dacht al hoe heb je dat voor elkaar gekregen :wink: Wel handig idd!
En bedankt voor de tip van de deksel!

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #2321 Gepost op: 21 december 2011, 15:59:20 »
..
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 13:13:06 door ikke87 »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2322 Gepost op: 21 december 2011, 16:51:56 »
@JM leuke knutsels heb je gemaakt! helemaal mijn smaak :wink: en onze themakleuren!
Onze videografen (ridali) wonen in drenthe en wij in zuid holland :wink: maar ze reizen overal door heel NL. Dus friesland zal wel geen probleem zijn.

@ Charley wat een prachtige ringen! Super dat ze helemaal naar wens zijn geworden. Verveled dat je nog last hebt van je spieren, hou het idd goed in de gaten, en ik kan je ook tijgerbalsem aanraden (loeiheet maar het helpt wel!)

@ Boukezz, ik heb er helemaal vertrouwen in nu ik jouw ervaringen weet :wink: Echt super hoor, ik verheug mij ook op de proefsessie maar dat plan ik pas in april dan ben ik nog ruim op tijd :wink: En aangezien ik nogal wispelturig lijkt me dat helemaal goed whaha!

@ Ikke87 thanks! En idd mannen zijn er minder mee bezig zoals wij. Maar goed, ik denk dat bijna ieder bruidje wel droomt over haar huwelijk vanaf klein meisje (ik wel :wink:) en ik wil het gewoon allemaal goed geregeld hebben. Heb het idee dat we nog zoveel moeten doen! Volgens AS is het alleen maar zijn pak, kleding van de kids en klaar... (we moeten nog voor: bloemen, taart, gesprek met fotograaf, gesprek met DJ, decoratie, uitnodigingen, geloftes schrijven, kijken voor hotel huwelijksnacht, bedankjes, muziek kiezen, draaiboek met CM's doornemen en taken verdelen)

@ Kumarie, wat gaaf dat je AS de verlovingsring helemaal zelf heeft gemaakt! superschattig!

@ Veer, fijn dat je AS nu ook begrijpt waarom die datum! En lekker makkelijk om de aankleding van je kids aan je schoonzus over te laten :wink: Ga je nog wel jurken passen om een idee te krijgen qua model? Of proberen jullie ter plekke iets uit?

@ Roxymilan, als je geen gastenboek wilt, videozuil, lijst of fotoboek :tongue: dan heb ik misschien wel een heel leuk idee voor jullie. Wat dacht je van een tijdcapsule? Dan koop je een houten kistje mét deksel en laat je op de avond open. Daarnaast leg je kaartjes neer met vragen aan jullie gasten, bijv. Hoe ziet het leven van Roxymilan en AS er over 10 jaar uit? Wat vond je van de jurk van Roxymilan? Wat wens je het bruidspaar toe? Wat was het meest onvergetelijke moment van de dag? etc...... Aan het eind van de avond timmer je het kistje dicht en dat maken jullie over 5 (?) 10(?) jaar open, en blik je nog eens terug op jullie trouwdag én kun je kijken of de voorspellingen van jullie gasten zijn uitgekomen...

kumarie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2323 Gepost op: 21 december 2011, 16:52:29 »
Mannetje ligt ziek thuis. Niks voor hem dus hij verveelt zich rot. Heb m aangeraden om wat te gaan surfen op internet voor de trouwerij (doe ik ook altijd als ik me verveel  :laugh: ) Maar dat wilde hij liever vanavond samen met mij doen. Ben benieuwd  :tongue:

Nog ff dames en dan is het ons jaar!! Dan wordt het echt aftellen. Al duurt het voor mij dan nog steeds errug lang.
Volgende week vakantie en dan maar eens puinruimen thuis. Krijg ik tenminste ook plek voor mooie enveloppendozen enzo  :tongue:
Vind die van jou erg mooi JM2012. Toch leuk om hier zoveel ideeen op te kunnen doen.

Fijne avond allemaal.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2324 Gepost op: 21 december 2011, 17:26:37 »
sorry meiden...

ben beetje stil de laatste tijd, maar het is hier soms echt een gekkenhuis met de drukte.
gisteren is mijn broertje getrouwd en we hebben een super leuke dag gehad !!!

En vandaag over 9 maanden vieren we ons eigen feestje !! hihi

ik ga van het weekend helemaal bij lezen, en goed als kan reageren !!


@ Kumarie: Dankjewel! Ik ben wel handig met knutselen en dat soort dingen! Heb gisteren onze enveloppendoos gemaakt, ziet er ook heel gaaf uit! En ik heb ook zelf een ringkussen, tafelkaartjes, voorkant van de kaart, versieringen voor op de tafels en aan de muren gemaakt etc.. Scheelt een hoop geld en het is leuk dat je dan dingen krijgt in de kleuren die je zelf wilt!

Sorry dames, ik blijf maar foto's plaatsen.. maar ik wil de enveloppendoos toch graag met jullie delen ! (vind m namelijk erg gaaf geworden! ). En de tafelkaartjes !


oh hij is erg leuk en mooi geworden !!!
ik ben daar ook druk mee bezig ...
moet alleen onze namen nop erop zetten en de datum
dit is mijn resultaat (tot nu toe) ...
« Laatst bewerkt op: 21 december 2011, 17:30:22 door clau-john »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards