collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 955169 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #650 Gepost op: 30 mei 2011, 20:20:33 »
Haay chadya! Gefeliciteerd met je oudste dochter! 14 jaartjes alweer, zal wel al een behoorlijk dametje aan het worden zijn?
Leuk een nieuwe bank! Ik ben altijd helemaal in mijn nopjes als ik iets nieuws in huis heb! Fijn dat je er zo lekker op kan zitten en liggen. Spannend wat die getuige en CM allemaal aan het bekokstoven zijn! :biggrin: Ben heel benieuwd! En verrassingen zijn altijd leuk nietwaar :wink:

Hier is de verkoudheid gelukkig bijna over. Vanmorgen ineens last van m'n spastische darm, heb ff gehuild als een klein meisje want wat kan dat zeer doen zeg! En net weer op een lekker moment, moest m'n zoontje naar school brengen. Gelukkig kleedde m'n AS zich ff snel om en had hem met de auto gebracht. Hij was nog te laat en door het chaotische moest ie flink huilen, en zo liet papa hem dus achter bij de juf. Niet leuk! Gelukkig was het allemaal goed gegaan en de juf zei dat de tranen al snel weg waren. Pfoe!
Wij gaan donderdag poging twee doen om de locatie te bekijken. Heb er erg veel zin in! Hoop niet dat er weer wat vervelends tussendoor komt :please:
Heb m'n moeder ook nog even gesproken vandaag en we gaan binnenkort voor m'n jurk kijken! :wub: Ben alleen afhankelijk van m'n schoonzussie (CM) want zij werkt ook in de weekenden dus even kijken wanneer ze kan. Ik sta te popelen en kan niet wachten om mezelf als bruidje in de spiegel te mogen zien.
De ringen zullen eerdaags ook wel binnen komen denk ik, we hebben ze eind april besteld en de levertijd was 4-6 weken.
Ben ook al in gesprek met iemand die wss onze taart gaat maken. Zo gaat het met kleine beetjes de goede kant op! we hebben nog een jaar om alles te regelen ik weet het, maar ben liever op tijd met dingen dan dat ik te laat ben. We hebben al wel een optie op onze datum bij de feestlocatie. Als het definitief is dan kom ik verklappen waar het is. Ik denk dat jullie het bijna allemaal wel kennen!

Tot morgen bruidjes in spé! :happy:

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #651 Gepost op: 31 mei 2011, 09:31:12 »
goedemorgen op deze regenachtige morgen..
wat een verschil met gisteren zeg.

thanks voor de felicitatie deniesje,en ja het is zeker een hele dame aan het worden :wink: en een flinke puber ook hahaahahaha
ja we zijn ook zeker heel blij met de bank (was er ook wel heel hard aan toe) en geniet er ook zeker van.

vervelend he die huilbuien :wink: ,weet je,je moet maar zo denken alles wat er uit is,is beter voor jezelf en blijft niet meer opgekropt zitten :wink:
en binnenkort voor je jurk kijken spannend zeg..heb je al een idee wat voor iets je wilt?
en de locatie gaan bekijken,geweldig he al die dingen die je nu gaat doen ..krijg je nu een beetje ook de kriebels te pakken?
de ringen weten we wel welke we willen maar nog niet besteld hier. ik denk dat wij in de zomervakantie even naar gouda rijden ervoor en ze dan gaan bestellen,dan kunnen we direct daar foto's gaan schieten van onze meiden voor de trouwkaart :biggrin:
nou de taart heb ik totaal nog geen idee van hoe die moet gaan worden.hoeft geen hele grote te worden (23 personen) want ik doe deze alleen voor de dag gasten.maar zie zoveel moois en heb wel ideetjes maar dat zie ik weer nergens terug.
dus heb ik nog geen flauw idee hahahahahaha

de locatie van jou ben ik wel heel benieuwd naar hoor,volgens mij heb ik die van mij nog niet laten zien he?
mijn locatie ligt op 2 min lopen vanaf het gemeente huis hahaahhaah,is gewoon schuin oversteken en iedereen is er :wink:
ik zal even een link toevoegen zodat jullie hem kunnen bekijken;
http://www.hoteldeborgh.nl/nl/Algemeen.html

onze dag zal op deze locatie dan in 3 verschillende zalen gegeven worden (zie buttons aan de linkerkant van de pagina) dit zijn het restaurant, de Skybar en de Theaterzaal.
de bruidssuite krijgen we aangeboden van de locatie,en onze gasten kunnen met (ruime)korting verblijven in het hotel indien zij dit willen.

nou ik ga weer even verder mijn jongste is thuis (heeft maar een kort weekje) en ga haar dus even vermaken :wink:
groetjes
Chadya

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #652 Gepost op: 31 mei 2011, 10:08:14 »
@ Veer, ik was op de bruiloft met collega's. m'n AS bleef thuis met de kinderen. Hier ben ik ook regeltante nummero uno :rolleyes: AS brengt wel ideetjes in maar uiteindelijk ben ik degene die de meeste dingen verzint en regelt. Is normaal ook zo dus ik weet niet beter.

Jij kent dat ook. Over het algemeen vind ik het niet zo erg. Alleen je raakt het dan ook gewend om alles te regelen en vergeet het dan af en toe te bespreken als je weinig reactie krijgt en dan je wel eens commentaar krijgen dat hij weer van niets weet. Wanneer ik iets heb geregeld dat is het achter de rug en ga ik verder met de andere dingen. En vergeet ik het wel eens te vertellen. Soms  lijkt het me toch fijn samen wat dingen te regelen en te doen.

Hier moet ik ook een budget opstellen. Alleen eerst moet duidelijk wie we willen uitnodigen. Als ik jou was zou ik niet te veel geld aan de bloemen besteden als het niet zo voor je moet.
Ik wil er wel wat geld aan besteden want ik hou van bloemen. Maar ook wee niet te veel.

@Chadya mooie locatie! Fijn dat je dat geregeld hebt. Fijne dag vandaag!

Het is maar een sombere dag vandaag. Ik ga eens aan de slag.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #653 Gepost op: 1 juni 2011, 09:19:58 »
ik kan jullie niet bijhouden :unsure:   kletskonten!! :laugh:

Maarrehhhhh vandaag nog 1 jaar !!!! WHOEHOEEEEEE, we kunnen nu in maandag aftellen hahahahhaa...

het is nog steeds niet gelukt om een aftelbanner te krijgen, iets met die code wat ik verkeerd doe ofzo!!

Zal proberen bij te lezen en te reageren!!

Liesje1984

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #654 Gepost op: 1 juni 2011, 14:17:36 »
Hey allemaal,
Wat een verhalen weer, ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor, haha
Iedereen is in ieder geval lekker bezig met de voorbereidingen dus dat is fijn! Ik haal regelmatig inspiratie uit dit onderwerp, echt super leuk!
Wij zijn momenteel bezig met de ringen, hebben ringen gevonden die we heel erg mooi vinden en ringen gevonden die perfect zijn. Maar de perfecte zijn dan ook meteen 500 euro duurder...Ik weet niet of ik t dat wel waard vind, dus even goed over nadenken! Ach tijd zat!
Voor ons is het vandaag ook nog precies een jaar! Leuk en al bestwel speciaal, ik wordt helemaal vrolijk als ik eraan denk dat ik over een jaar in zo'n prachtige jurk sta om het "ja-woord"te geven :floating:

Fijne dag allemaal!

Liefs Lisa

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #655 Gepost op: 2 juni 2011, 06:55:13 »
Zow een drukke (wel leuke), korte week gehad, maar daardoor heb ik niet echt de tijd gehad om te reageren. Wel een paar keertjes snel wat meegelezen. Nu heerlijk een lang weekend dus ik heb weer tijd. Bij dezen:

@Blitzey & Liesje
Leuk joh, nog maar 1 jaar! Bij mij duurt dat nog ruim een maand.. spannend. Als het nog maar één jaar is komt het echt al dichterbij vind ik! Kijk nu al uit naar die dag (ook omdat ik dan lekker vakantie heb  :wink:
@Liesje – hoe zien de ringen eruit die je graag wilt? Hoeveel budget hadden jullie hiervoor gereserveerd? De ringen zijn natuurlijk wel de tastbare herinnering die je altijd bij je hebt, dus dan zou ik wel de mooiste nemen (mits dat betaalbaar is natuurlijk!)

@Veer – kan me voorstellen dat je hem dan af en toe vergeet wat te vertellen. Ik heb meestal last van het omgekeerde, dan vertel ik drie keer wat ik had geregeld omdat ik het zo leuk vind :tongue:  Ik ben zelf ook gek op bloemen, maar weet nog niet precies wat ik daarmee wil.

@Chadya- de locatie ziet er erg leuk uit! Zou voor ons ook nog een optie geweest kunnen zijn, alleen de Skybar kon ik niet vinden. Ideaal dat het zo dichtbij het stadhuis is en dat je (en eventueel de gasten) lekker kunt blijven slapen daar! Welke ringen willen jullie?

@Deniesje – dat heb ik ook hoor, dat ik graag alles op tijd wil regelen. Daarbij is voorpret ook (bijna) zo leuk en zo kun je lekker lang van alles genieten! Ben benieuwd welke trouwlocatie je op het oog hebt!

Ik moet zeggen dat ik door deze week wel een beetje bang ben voor de trouwdag ivm weer. Stel je zou deze dinsdag zijn getrouwd.. met al die regen en kou. Of gisteren met heerlijk weer... Wat wonen we toch in een veranderlijk land! En onze bruiloft wordt wel veel leuker met lekker weer, omdat wij de locatie eigenlijk voor het buitenterrein hebben gekozen en lekker willen picknicken en barbecueën. En alles buiten versieren. Er is natuurlijk altijd wel te improviseren, maar ik begin vast met duimen  :tongue:

Fijn lang weekend!  :biggrin:
Liefs, Isaballa

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #656 Gepost op: 2 juni 2011, 10:04:47 »
Iedereen een fijne verlengd weekend voor wie vrij is. Ik ben thuisblijfmama. Tom is thuis en de meisjes moeten ook niet naar school. Vind ik wel fijn!

@Chadya  Gefeliciteerd met je oudste dochter. Fijn feest aankomend weekend. Veel plezier in zeeland! Leuk dat de mensen om jullie heen zo actief met de bruiloft bezig zijn.

@Deniesje Darmen kunnen heel pijnlijk zijn. pff hopelijk heb je er niet te vaak last van. Gelukkig kon je AS je helpen ik ben meestal degene die de kinderen naar school brengt van ons twee. Leuk jurken passen. Ik ben ook benieuwd om zelf als bruid te zien. Ik ben een keer een trouwwinkel binnen gestapt een flink aantal jaar geleden en weet dat ik een toen wit kleed heb aangepast kreeg een doekje op mijn hoofd en onder mijn armen. Ik weet niet meer wat ik er van vond. Spannend dat de ringen er bijna zijn bij jullie. Hebben jullie ook mogen proeven bij het spreken over de taart. Ik weet wanneer wij ons gesprek gaan hebben we dat kunnen proeven en zo kunnen kiezen wat we precies willen.

@Blitzey Spannend nog maar een jaar! Ik hoop voordat we nog een jaar te gaan hebben al heel wat geregeld te hebben en op papier te hebben staan.

@Lisa Je hebt nog tijd om er over na te denken of om nog verder te kijken. Ik vind de kwaliteit van de ringen wel belangrijk. Ringen zullen als het goed is heel lang moeten mee gaan. Je zult er elke dag naar kijken. Ga je dan elke keer denk had ik maar gegaan voor de andere ring. Veel dingen zijn alleen voor de trouwdag maar ringen ga je heel lang dragen. Ik ben zo blij met mijn verlovingsring iedere keer als ik er naar kijk weet ik dat onze grote dag er aan gaat komen.  :)


@Isaballa Het wil ook wel eens gebeuren dat ik in enthousiast iets meerdere keren vertel. Soms weet ik ook niet meer met wie ik er over gesproken heb of wanneer er iets leuks is gebeurd is wie er bij was. Dan wil ik iets vertellen dan denk dat moet niet want degene was erbij  :laugh: Ik probeer hem er toch veel bij te betrekken maar als ik weer geen reactie krijg dan klap ik weer dicht.

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #657 Gepost op: 2 juni 2011, 11:40:44 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:33:37 door Mikey »

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #658 Gepost op: 2 juni 2011, 22:01:07 »
hallo allemaal
daar was ik weer,lekker chaotisch geweest hier maar daarover zo meer :wink:

@veer zelf ben ik ook thuisblijf mama,helaas niet gepland maar ben afgekeurd sinds een aantal jaar. heb zelf wel altijd gewerkt voor zo'n 40 uur per week dus was wel even wennen toen ik thuis kwam te zitten :wink:
en bedankt voor de felicitaties ivm mijn dochter.dagje zeeland ging op het laatste moment niet door hier en zijn we naar heidebergen gegaan als alternatief.

@missy ja het is zeker een geslaagde locatie. wat betreft de skybar ik heb even een foto opgezocht van de buitenkant van de locatie. op de foto zie je links een ronde vorm aan de buitenkant en dat is de skybar hij steekt dus zeg maar gedeeltelijke uit het gebouw. op de website zelf vindt je hem onder de button; feesten en partijen en dan skybar. duidelijke foto's van binnen de skybar zie ik niet helemaal erbij staan dit omdat het een slideshow is en de foto zeer snel voorbij gaat.

wat betreft de ringen zijn dit de ringen die wij graag willen;

wat betreft het weer we blijven duimen dat het gewoon goed weer gaat worden :wink:

nou hier dus alles een beetje hectisch de laatste dagen.de voorbereidingen voor zaterdag nogal druk mee.daarnaast mijn mobiel abb vernieuwd en krijg daarbij een nieuwe telefoon en een nieuwe tv die morgen worden geleverd :wink: dus helemaal happy. nou vandaag zouden we eigenlijk naar vlissingen gaan maar dat ging niet door en dus besloten we naar heidenbergen te gaan naar de braderie,op de terug weg missen we de afslag en komen we dus in belgie uit ...hoe hilarisch is dit dan .. :biggrin: .nu woon ik niet ver van de belgische grens af maar aangezien mijn AS achter het stuur zat en hij altijd roept dat dit hem nooit zou overkomen is het juist geweldig dat hem nu juist wel overkomt hahaahhaa.
tja verder speelt het probleem rondom mijn vader ook helaas nog steeds.alhoewel ik zover was om het een plek te gaan geven heb ik gisteren een email ontvangen van iemand die er nog een schepje bovenop heeft gedaan en wederom allerlei beschuldigen heeft geuit richting mij. ik pikte mijn vaders datum in,ik toonde geen respect voor mijn vader,dankzij mij heb ik hem hartklachten bezorgd en hebben ze hem bijna naar het ziekenhuis moeten brengen,ben respectloos etc...
ik kookte uiteindelijk dus weer van woede omdat er opnieuw nieuwe beschuldigen komen etc...afijn was niet leuk allemaal om te lezen en heel jammer dat ze mijn kant niet willen horen.
ik blijf bij mijn datum en ben ondertussen bezig met andere dingetjes aan het bedenken etc.
ben nu een begin aan het maken met de Save the Date kaartjes die ik zelf ga maken :wink:.het is een hoop werk maar leuk om te doen. maak normaal ook 3d kaarten dus dit moet toch wel een makkie zijn :wink:
ik denk dat ik nu niet eerder als zondag er zal zijn omdat ik de komende 2 dagen heel druk ben,maar mocht ik nog een gaatje vinden om toch nog eerder langs te komen dan kom ik zeker even langs

groetjes
Chadya

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #659 Gepost op: 2 juni 2011, 23:34:45 »
@ Chadya, heh meis vervelend zeg dat er weer met modder wordt gegooid! :dry: En jij bent niet respectloos, dat zijn de mensen die jou verwijten maken! Het is JULLIE dag, als zij je respectloos vinden jammer voor hun maar het is niet aan hun om jullie datum te bepalen toch? Pff.. zou er echt moe van worden!
Mooie ringen willen jullie! Al besteld? En de locatie is ook erg leuk, ziet er sjiek uit!

@ Veer, sja ik denk sowieso dat vrouwen die rol van nature op zich nemen, niet? Ik heb via een taartenforum een hobbybakster gevonden die onze taart wel wilt maken voor een heel schappelijk prijsje. Heb haar teruggemaild maar ik wacht nog op reactie. Ik wil wel graag afspreken en proeven etc. Lekker dat je thuisblijfmama bent. Ik moet zeggen, soms geniet ik er echt van maar aan de andere kant mis ik het wel om iets even voor mezelf te doen en te hebben. Maar onder deze omstandigheden kan het gewoon even niet anders.

@ Blitzey, jaja 1 jaar!!! En dan zeggen jullie JA! :biggrin:  En die banner, moet je bij dausypath even de goede code selecteren. Is de code voor forums. Anders doet ie het idd niet

@ Missy_Ila Sja het weer in NL is inderdaad onvoorspelbaar. Mijn arme vriendin trouwde dus die dinsdag, die hadden dan wel de mazzel dat het tijdens de fotoshoot droog was. Juni is een mooie zonnige maand over het algemeen, maar je zal het nét zien he :blink:

@ Mikey, sja mannen zijn nou eenmaal efficienter ingesteld als ons vrouwen. Die van mij net zo hoor, wil ook alles in een keer zien ipv elke keer een stukje. Maarja, ik ben gewoon zo enthousiast dat ik het alleen maar leuk vind om zoveel mogelijk leuke en mooie dingen te bekijken hihi!

Wij zijn vanmiddag dus naar locatie 1 wezen kijken. Pff wat viel het tegen om daar te komen zeg! Half NL ging natuurlijk op deze mooie dag naar het strand. En we hebben het geweten! Eerst in de file, daarna alle garages vol. Dus hebben we de auto ergens in een straatje geparkeerd naar daar mochten we maar 2 uur staan. Uiteindelijk moesten we een half uur naar de locatie lopen GRRR!!! We waren bijna een uur te laat :blush:  maar we werden heel vriendelijk ontvangen. Helaas was degene van de sales op vakantie maar deze meneer kon ons ook al een boel vertellen. En ik moet zeggen, het zag er werkelijkwaar schitterend uit! Vanuit de zaal keek je over het hele strand en de zee uit! :wub:
Het nadeel is dus het parkeren, dit kan normaal gesproken wel in de garage dichtbij maar dan is het nog een pittig stukje lopen voor je in de locatie bent. Daar zijn ze zich ook heel bewust van dus hij raadde aan om al vroeg de auto's neer te zetten (daggasten) zodat je zeker weten een plek hebt. Ik vraag me af of onze avondgasten wel een plekje kunnen krijgen op een mooie zomeravond, dus dat is zeker een punt die we moeten afwegen.
Wel zijn ze heel klantvriendelijk en willen ze overal in tegemoet komen, zelfs bepaalde kosten zijn bespreekbaar vertelde deze meneer meerdere keren. Maandag is de mevrouw van de sales er weer en dan neemt ze contact met ons op en gaan we onze wensen doorspreken en komt er een offerte.
Locatie 2 is een stukje prijziger maar wat ik op de site zie spreekt me dat ook erg aan en daar ik wel voldoende parkeergelegenheid. We gaan daar ook zeker kijken want ik wil niet meteen op 1 locatie gelijk ja zeggen. Vergelijken is altijd wel goed denk ik zo toch?

Heb een vraagje aan alle dames hier: wie van jullie trouwen er ook voor de kerk? Wij niet. Ik ben gedoopt, communie gedaan vormsel geloof ik ook nog maar er zijn voor mij gewoon bepaalde dingen gebeurd waardoor ik niet meer geloof. AS is een grote atheïst.

Liefs! xxx

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #660 Gepost op: 3 juni 2011, 09:53:29 »
Dag allen,

ben niet zoveel aanwezig, heb momenteel veel dingen te doen. Leuke dingen gelukkig, maar daardoor niet zoveel op t forum te vinden.
Maar ik lees wel zoveel mogelijk mee. Er gebeurt een hoop hier zeg. Ik leef met iedereen mee, maar ga nu niet op iedereen reageren.

Wij zijn gisteren voor de 2e keer op onze locatie geweest! Helemaal leuk! Erg veel zin in!
Vanmiddag komt de hypotheekadviseur langs en gaan we de hypotheek tekenen!

Doeg allen!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #661 Gepost op: 3 juni 2011, 11:26:43 »
Goedemorgen!

Ik ben redelijk bij gelezen, maar nog geen tijd gehad om overal op te reageren... Wel heerlijk om te lezen trouwens dat iedereen zo met de bruiloft bezig is! En uiteraard met andere dingen.

Ik had gisteravond een kleine inzinking..voel me net bridezilla!! In mijn omgeving is bijna iedereen getrouwd, en zitten ze ook al volop in de kinderen of er is een kinderwens.. Met mn verstand kan ik het allemaal heel goed beredeneren, maar m'n gevoel zorgt er iedere keer voor dat ik een jaloers gevoel krijg als ik er nog maar aan denk dat de aandacht straks opeens naar een zwangerschap zou gaan van iemand anders ipv onze bruiloft. Ik weet niet of ik het helemaal goed uitleg, en misschien klinkt het ook zo stom als het voelt, maar ik hoop toch dat jullie het snappen.... Mn as snapt het gelukkig en ik kan er goed met hem over praten, maar toch blijft het stom voelen. Want waarom ben ik nou jaloers als iemand zwanger zou raken? Dat is toch alleen maar geweldig???? Volgens mn as heb ik zo lang uitgekeken naar onze bruiloft dat niets het in de weg mag staan, maar ja de rest van het leven gaat natuurlijk ook gewoon door.... En wat zo belangrijk voor mij is, is natuurlijk niet voor iedereen zo!

Met m'n verstand kan ik het zo goed bedenken, maar toch vliegt mn gevoel regelmatig heen en weer.......

Verder gaat hier alles z'n gangetje, gisteren de eerste rekening gekregen voor onze bruiloft; aanbetaling van de fotograaf!

Ik ga van het weekend even rustig bijlezen en reageren op jullie berichtjes, maar dit wilde ik alvast even kwijt......

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #662 Gepost op: 3 juni 2011, 12:30:53 »
@ Lobensil: leuk hoor! Al enige details doorbesproken of is het enkel nog globaal?
En spannend, de hypotheek ondertekenen!

@Boukezz: Ik snap jouw gevoel ook, en ik denk ook dat jij dat zo prima verwoord. Je bent zo lang bezig met jullie dag dat daar niks in de weg mag komen! Maar meid, als jij gaat trouwen zal de aandacht zeker naar jou uitgaan hoor! Op mijn vriendin haar bruiloft waren er ook een aantal zwanger maar de bruid staat echt echt echt in het middelpunt van belangstelling!!! Enne, als er een kindje geboren wordt rond jullie trouwdatum betekend dat echt niet dat iedereen ineens op kraambezoek gaat hoor, dat wordt vaak uitgesmeerd en wij deden maar 2 bezoekjes per dag.
Wees niet bang meis! Het wordt jullie dag! Ik denk als jij zelf kindjes had dat het wat makkelijker te begrijpen valt, maar heus, ik denk echt dat alle moeders er zo over denken.

Ik kom even heel leuk nieuws melden. Ik heb jullie een poosje geleden verteld dat ik ons had opgegeven voor een gratis fotoshoot...
Ik kreeg vandaag het bericht dat wij die gewonnen hebben! Ben ontzettend blij! Dat scheelt enorm in de kosten! Wij krijgen een pakket twv 650,- bij een goede fotograaf. Ben helemaal in mijn nopjes!!! :biggrin:

Doen jullie nog een poging om onze locatie te raden? :tongue:

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #663 Gepost op: 3 juni 2011, 12:54:52 »
Deniesje, dank je wel voor je berichtje! Met mn verstand kan ik dat ook allemaal goed beredeneren, maar ik denk dan alweer aan de gevolgen...want we spreken dan ook over de ceremoniemeester, en 3 getuigen waar het mogelijk is. Ik weet dat ik het gewoon van me af moet zetten, en dat het op de dag zelf allemaal goed komt, maar mn gevoel denkt er af en toe anders over ;-)! Wel fijn omdan hier te kunnen spuien, want ik wil niet dat het verkeerd overkomt bij bijvoorbeeld mn vriendinnen....

Tegelijkertijd merk ik ook dat ik soms het gevoel heb dat wij overal achteraan komen...laatste die gaan trouwen, nog geen kinderen... Het liefst zou ik het allemaal nu willen (of stiekem al een paar jaar geleden), ook kids, maar helaas is niet alles tegelijk mogelijk ;-)!

Wat een goed nieuws trouwens van de fotoshoot! Dat scheelt zeker weer in het totaal budget, echt top dat jullie gewonnen hebben!!!!

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #664 Gepost op: 3 juni 2011, 18:07:02 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:33:28 door Mikey »

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #665 Gepost op: 4 juni 2011, 14:50:22 »
hallo allemaal

jeetje wat een weertje he :wink: zit hier compleet weg te zweten op dit moment maar dat mag de pret niet drukken.
heb op dit moment redelijk alles klaar staan voor vanavond alleen nog zo even de stofzuiger door het huis heen,en de laatste hapjes klaar maken en we kunnen er tegen aan.

@ mickey thanks voor de tip voor de ringen ,echter denk ik persoonlijk dat ik ze niet nog goedkoper kan krijgen :wink:
deze ringen heb ik als setprijs voor 195 euro...de herenring is namelijk gratis en we betalen dan alleen de damesring.
maar ga wel natuurlijk op je toegevoegde link kijken want wie weet zien we toch nog iets anders...je weet maar nooit,maar tot nu toe komen deze steeds weer terug.

@deniesje ja het is ook om moedeloos van te worden. mijn gezondheid gaat de laatste dagen niet best mee.heb pds (prikkelbaar darm syndroom) in een ernstige vorm en stress is dan uit den boze.dit soort situaties doen me dus geen goed en heeft er dus voor gezorgd dat ik een pds aanval heb gehad in de afgelopen dagen compleet met verhoging.gelukkig geen retourtje eerste hulp zoals bij mijn vorige aanval maar prettig is het niet.voor mij wel tekenen dat ik het totaal anders moet gaan aanpakken.
wat betreft de kerk ..wij trouwen ook niet voor de kerk. mijn AS is wel katholiek maar ik niet dus vandaar dat wij niet voor de kerk trouwen.daarnaast komen wij ook nooit in de kerk en zou ik het persoonlijk nogal huichelachtig (sorry voor de omschrijving) vinden tegen over de kerk om daar dan nu ivm het trouwen wel ineens te gaan verschijnen,en dan daarna er weer niet meer te komen. :wink:
je locatie...ik heb even zitten denken waar het zou kunnen zijn.als ik alles zo op een rijtje zet denk ik dat je misschien wel op strand van schevingen of iets dergelijks gaat trouwen. dit voornamelijk na je laatste post ivm de parkeerplaatsen. ik weet (heb in gouda gewoont en kwam daar toen met regelmaat) dat het zomers een ramp is om daar een parkeerplaats te bemachtigen :wink: ,dus ik denk dat ik in de goede richting zit :wink:
en van harte met je fotoshoot zeg,dat is nog eens leuk nieuws

@boukezz ik snap je wel hoor hoe je het bedoelt.maar net als wat deniesje zegt; stel dat er een baby wordt geboren dan komen ze echt ook bij jou,en kraamvisite wordt uitgesmeerd over een hele lange periode :wink:
jij zal zeker alle aandacht krijgen die je verdient op jullie dag. maar je onzekerheid begrijp ik heel goed. soms speelt dat hier ook wel eens moet ik heel eerlijk zeggen.gewoon van die hele stomme gedachten die door je hoofd heen gaan waaar je je achteraf weer voor schaamt :wink:...maar ik ben er van overtuigt dat het helemaal goed gaat komen .

@lobensil gefeliciteerd met je hypotheek /woning nu is het dus officieel..weet je al wanneer je de sleutel gaat krijgen?
spannend allemaal he een huis kopen :wink:. geniet er lekker van en ontzettend veel plezier met inrichten en opknappen.

nou gisteren mijn nieuwe tv binnen gekregen en ben er helemaal happy mee :wink:.ook mijn nieuwe mobiel binnen,is een samson galaxy mini in de kleur lime.
verder vandaag nog even vandaag sjablonen met letters en cijfers gehaald voor de save the date kaarten zodat ik daar van de week ook weer mee verder kan .
nu ga ik nog heel even relaxen en dan weer verder met wat ik nog moet doen.morgenmiddag ook nog visite voor de verjaardag dus wordt nog even een druk weekendje :wink:
heel fijn weekend allemaal en tot gauw maar weer

groetjes
Chadya

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #666 Gepost op: 4 juni 2011, 16:04:07 »
Wow, pagina 27 alweer. Ik heb in den beginne wel meegetypt, maar ben toen een tijdje van de radar geweest.

Ik zit op het moment met eenzelfde soort dilemma als Liesje. Mijn vriend en ik hebben onwijs mooie ringen gevonden van de Black & White collectie van Breuning, maar we vinden de kosten (ca EUR 1900) eigenlijk te hoog en zouden liever goedkoper gaan. Aan de andere kant willen we héél lang met de ringen doen (40+ jaar) dus zou het een jaarlijkse besparing zijn van 17.50 euro als we onze max. 1200 euro hanteren.

Verder hebben we trouwens een offerte van de locatie (die het al zo goed als zeker wordt), ik heb mijn jurk al gevonden (niet verwacht, maar het ging zo snel), weten we al redelijk wat details van hoe/wat we het willen hebben. Nog ruim 8 maanden, maar 't zal zo voorbij vliegen!

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #667 Gepost op: 4 juni 2011, 16:59:19 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:33:17 door Mikey »

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #668 Gepost op: 5 juni 2011, 11:25:49 »
goedemorgen
hier even een reaktie voor mickey.ben zelf totaal nog niet wakker van gisteravond dus wordt even een kort berichtje :wink:
onze ringen hebben we via internet gevonden waar de betreffende site ook een grote collectie heeft.ook hebben ze een winkel in Gouda waar we dan ook naar toe gaan om de ringen te passen en te bestellen.
zal je de link even geven zodat je zelf kan kijken,ze hebben in div prijsklasse ringen en ook in div samenstellingen...
http://shop.ringsfortwo.nl/

groetjes
Chadya

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #669 Gepost op: 5 juni 2011, 12:04:26 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:33:05 door Mikey »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #670 Gepost op: 5 juni 2011, 14:54:51 »
Hallo allemaal,

Ik heb al een heeeeele tijd niets meer geschreven (wel af en toe meegelezen!) omdat wij ontzettend druk zijn met onze verbouwing, met mn werk, hardlooptraining etc. dus blijft weinig tijd meer over. Wat is er alweer veel geschreven zeg! Leuk om te lezen dat iedereen zo lekker bezig is met de bruiloft.

Hier nog niet zoveel nieuwe ontwikkelingen vanwege dus alle andere bezigheden maar ben er in mn hoofd wel mee bezig hoor!
En afgelopen week 1 juni duurde het nog precies 1 jaar voor we gaan trouwen, en mn AS had zo lief een cadeautje voor me gekocht (mn favoriete parfum) met een heel lief kaartje erbij, zo lief! Dat ie daar aan had gedacht! Ik had zelf niks voor hem maar dat vond ie niet erg
En zit ook al wel een beetje te bedenken wat voor ringen we willen. Waarschijnlijk laten we ze zelf ontwerpen want kan nergens die ringen vinden die ik in mn hoofd heb. En broer van AS is diamantverkoper en heeft veel contacten met juweliers en goudsmeden. Via hem kunnen we iig goedkoop de diamanten kopen en de ringen helemaal naar onze wens laten maken bij een van de goudsmeden. Heb er nu al zin in!  

Nog  even reageren op wat mensen:

@Deniesje Jeetje wat een heftige tijd maken jullie door zeg! Ik ben echt heel blij voor jullie dat jullie de fotoshoot hebben gewonnen, jullie hebben het verdiend! Hopelijk heeft de toekomst veel moois voor jullie in eht verschiet en gaat het komende tijd steeds beter met je zoontje.

@Boukezz ik snap je gevoel heel goed. Hier speelt dat ook wel maar wat al werd gezegd, op je trouwdag zul jij echt het middelpunt van de belangstelling zijn hoor, no worries! Hoeveel zwangere buiken en/of pasgeboren baby's er ook zullen rondlopen. Maar ik ken je gevoel, zelf heb ik ook wel zoiets dat graag aan kindjes zou willen beginnen, je ziet het steeds meer om je heen en we willen het ook heel graag. Zit zelfs al te bedenken wanneer na (of voor?) de bruiloft ik met de pil zou willen stoppen. Maar goed dat zien we dan ook wel! haha

Nu ga ik weer even verder klussen, vandaag moet er nog wat behangen worden. Ben het klussen nu wel zat we zijn al bijna 2 maanden bezig...maar goed het wordt ook wel erg mooi en dat is het waard! En over 2 weken gaan we lekker op vakantie naar Normandie, even ertussenuit zo'n zin in!!

Nou iedereen succes en veel plezier met alle voorbereidingen!

Gr Roxymilan
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2011, 14:58:06 door roxymilan »

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #671 Gepost op: 6 juni 2011, 10:28:54 »
@mickey we hadden ze alleen gemaild over het evt kleiner maken etc maar verder nog niet over de prijzen gehad.ze hadden wel aangegeven dat de prijs kon afwijken ivm koersprijs maar dat het zo veel zou zijn had ik zeker ook niet verwacht.
nu woon ik niet zo gek ver van gouda vandaan maar toch.je verheugt je op een paar mooie ringen voor een mooie prijs en dan moet het niet ineens bijna 200 euro meer gaan kosten als wat ze op de site aangeven. ik ze ook zeker vandaag eens even mailen wat de huidige stand van zaken is wat betreft onze keuze qua prijs. thanks voor je info hierover :wink:

@roxy leuk om je weer te lezen . je hebt het lekker druk zo te zien met van alles en nog wat.
dat is prettig zeg als je iemand in je omgeving hebt ivm de ringen.en zelf ontwerpen is natuurlijk ook heel leuk.


hier gisteren nog visite gehad en ben nu dus even aan het bijkomen.vandaag maar even een poets dag houden om alles hier schoon te maken :wink:
kindjes zijn weer naar school dus het normale dagelijkse leventje is weer begonnen.
tot ziens maar weer en tot schrijfs.

groetjes
Chadya

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #672 Gepost op: 6 juni 2011, 14:25:32 »
Boukezz, tuurlijk mag je hier komen spuien! Daar is het forum voor haha! Ik begrijp je frustraties heel goed hoor! Zal ik je eens de andere kant van het verhaal vertellen... Wij zijn de eersten die begonnen zijn aan kindjes, en onze vrienden zijn allemaal nog niet zo serieus als wij zijn. Die zijn nog volop aan het stappen en relaties aan het uitproberen terwijl wij al huisje boompje kindje hebben gemaakt. Wij voelen ons soms een beetje saai :tongue: zo burgelijk! Je moet niet kijken naar je omgeving maar puur naar je eigen gevoel. Jullie doen het op jullie manier, en dat jullie  "erachteraan hobbelen" heeft ook echt zijn voordelen! Jullie genieten samen langer van elkaar, zijn tweetjes! Geloof me, er zijn heeeeeeeel veel ouders (ja inclusief wij) die intens verlangen naar twee-tijd ipv familie-tijd! Geloof me, dat heb je bijna niet meer als je eenmaal kindjes hebt rondlopen. Het is niet zoals met huisdieren: als het niet gaat breng je ze naar het asiel. Kindjes is een zorg voor de rest van je leven! En dat is ontzettend leuk en je krijgt er heel veel liefde en vreugde voor terug, maar de ochtendjes uitslapen, spontaan ergens heen gaan, met zijn tweetjes uit eten, een filmpje kijken, een nacht goed doorslapen, in bikini rondlopen op het strand zonder schaamtegevoel etc... dat is allemaal veel lastiger als je eenmaal kindjes hebt. Ik zou ze voor geen goud willen missen, die twee dondersteentjes van me maar soms heb ik het heel benauwd en verlang ik stiekem een beetje terug naar de kinderloze tijden :blush:

@ Chadya mooie ringen hoor! Ik hoop dat ze nog betaalbaar zijn voor jullie, als ze ineens zo duur worden is het een stuk minder aantrekkelijk en kun je net zo goed gaan voor een eenvoudige volledig gouden trouwring, die zitten er heus wel bij voor 350,- Succes met de poets! Enne qua locatie zit je in de goede richting! Tis indd scheveningen... en het is geen strandclub :tongue:

@ Charley woww... 1900,- voor trouwringen is echt wel aan de prijzige kant als ik eerlijk mag zijn! Je kan ze natuurlijk door een goudsmit laten maken waardoor je goedkoper uitkomt? Vaak betaal je ook erg voor het merkje hoor. Maar als jullie ze echt super vinden, dan zou je misschien een beetje kunnen onderhandelen met de juwelier? Niet geschoten is altijd mis toch? Enne, misschien kan je 700,- ergens anders op besparen? Dan blijf je kiet staan in je budget. Valt niet mee he om alles erbinnen te houden. Wij waren ook 250,- meer kwijt aan onze ringen maar we vinden ze dan ook echt heel erg mooi!

@ Mikey gospelkoor is wel vet! Maar ook vet duur denk ik hahaha! Nee, als je voor de kerk trouwt vind ik dat je daar met je geloof achter moet staan, niet omdat de dag dan langer duurt etc. :) Over t algemeen vind ik in de kerk trouwen wel weer heel romantisch en sprookjesachtig!
En qua ring voor je man, stap eens de lucardi of een andere juwelier binnen. Vaak hebben ze best wel mooie ringen nog hoor voor een schappelijk prijsje!

@ Roxymilan leuk je weer te lezen meid! Thanks voor je lieve woorden voor ons. Heel veel succes met klussen, en die vakantie hebben jullie zeker weten verdiend na zo'n poos klussen. Geniet ervan!


hier eigenlijk weinig nieuws te melden. ben vanmorgen even naar alexandrium geweest en heb weer wat leuke kleertjes voor de kids gescoord voor een belachelijk prijsje! I LOVE PRIMARK!!! tas vol voor maar 40,-, dát is nou eens leuk winkelen!
Ik ben ook giga aan het opruimen thuis en heb al heel wat spul op marktplaats gezet. Zo leuk als ik iemand anders blij kan maken met dingen die ik zelf niet meer draag of gebruik! Ik ga nog meer zoeken wat ik kan verkopen want het werkt erg verslavend! Ohja, opbrengsten van de verkochte spullen gaan uiteraard op de spaarrekening voor de bruiloft. Alle beetjes helpen niet waar? :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2011, 14:26:20 door deniesje »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #673 Gepost op: 6 juni 2011, 15:47:38 »
Wat een reacties allemaal weer, en ik ben nog niets eens helemaal bij!

Eerst nog ff over mezelf...ik merk dat de rust nu weer wat wedergekeerd is. Heb er met mn as ook nog eens over gehad, en hij kan me er wel heel goed van overtuigen dat het onze dag is, en zolang we er saampjes zijn, dan komt het hoe dan ook goed ;-)! Het kost me gewoon ook heel veel moeite om te geloven dat straks iedereen er voor ons is.... Ook door omstandigheden in het verleden binnen de familie! Ook al weet je met je verstand dat alles goed is en goed komt, blijft je gevoel altijd de hoofdrol spelen en knagen aan je gezond verstand ;-)! Want als men zich normaal om allerlei kleine onzin dingen al ontiegelijk druk kan maken (lees: ruzie), waarom zou het dan wel goed gaan op onze bruiloft???

@ Deniesje, dank je wel voor je lieve woorden! Ik zie heel dichtbij ook wat het doet met mensen als ze ouders worden, en toch....dat lijkt me het allermooiste wat er is, en ik zou zo alles er voor opgeven!! En tegelijkertijd kan ik me ook heel goed voorstellen dat ouders af en toe de kinderloze tijd missen... We genieten nu ook echt wel van de tijd van elkaar, en ik sta er ook nog steeds achter dat we niet veel eerder getrouwd zijn, maar af en toe knaagt het toch ;-)!

@ Chadya, dat zijn inderdaad gedachten waar je je voor schaamt....want het lijkt dan wel of je iemand anders z'n geluk misgunt, en dat is absoluut niet zo!

Wat een mooie ringen zie ik weer voorbij komen, echt prachtig! Goed van je, Mikey...het zou toch echt schrikken zijn als je uiteindelijk iets anders moet afrekenen dan vermeld op de website. Dat vind ik wel het gevaarlijke van internet, want sommige sites zijn echt niet duidelijk! Chadya, ik hoop dat je een goede reactie krijgt van de winkel.

@ Deniesje, wij trouwen ook niet voor de kerk. We zijn allebei gelovig opgevoed, ik "moest" vroeger naar de kerk, maar ik geloof dat ik op één hand kan tellen dat we samen in een kerk zijn geweest (voor een huwelijk of begrafenis) en om dan voor de bruiloft wel te gaan? Ook ik vind dat een beetje schijnheilig....wel heeft dat ons er toe gezet om niet 'alleen' in het gemeentehuis te trouwen, maar op een andere locatie dan anders en dan een langere ceremonie met een buitengewoon ambtenaar. Dan duurt het sowieso iets langer, maar heb je vooral meer vrijheid om je eigen draai er aan te geven.

Maarre, jullie locatie...is het misschien één van de hotels bij Scheveningen???

@ Charley, leuk dat je er weer bent! Het is een behoorlijk bedrag voor ringen, maar als het de ringen zijn?? Wij gaan ook meer uitgeven voor de fotograaf, maar het is wel de juiste (voor ons).

@ roxymilan, wat lief dat je as er aan gedacht heeft! Ik kreeg een berichtje van mn mams, vriendinnetje en een super lieve kaart van een directe collega... Dat is toch wel weer bijzonder!! Gaaf dat jullie de ringen zelf laten ontwerpen, dat is ook nog een van onze opties!

Enne, dat over de pil...daar denk ik ook al aan, maar mn as wilt het liefst nog een jaartje wachten na de bruiloft...maar er is nog onderhandeling gaande ;-)!

Ik zit even terug te lezen van de vorige pagina's of ik nog iets gemist heb......en ja hoor...heb nog wat gemist:

@ Chadya: schotelgeld is het geld wat je betaalt voor het feit dat je via de locatie de taart niet regelt (dus wel via een bakker), en hen wel laat uitserveren.
Het is wel leuk om er echt een bijzondere dag van te maken met het ondertrouw. Het ondertrouw zelf blijkt niet veel voor te stellen, maar ook wij willen er dan zelf gewoon een bijzondere dag van maken, want het is toch de volgende stap in het geheel!

Corsage ziet er mooi uit!! Zeker iets om te onthouden (ben allergisch voor de meeste bloemen).

@ missy-ila; goed dat je nog een nieuwe jurk gekocht hebt! Uiteindelijk moet je wel DE jurk dragen op je bruiloft ;-)!
En qua weer...tsja, je weet het nooit in Nederland...denk dat je daar ook weinig aan kan doen, behalve heel hard duimen!!!!

@ trouwen2012; hoe reageerde de familie???

@ Veer: welkom!!!! Jullie hebben ook al veel geregeld! Ik herken wel dat ik meer op internet aan het neuzen ben over dingetjes met de bruiloft, maar mn as die kijkt en denkt bijna net zo hard mee! Hij vindt al dat geregel ook veels te leuk!!

Enne over je trouwdatum, doen wat jullie willen!!!!! Echt hoor!! Weet je, je doet het nooit goed, dus doe het dan zoals jullie willen, toch??

@ eertje; wat heerlijk dat de locatie vast ligt! En bij het gemeentehuis... Enne, vandaag over een jaar, toch???? GAAF!!!

@ lasas: welkom!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd ;-)!\

@ chariz; wauw, wat een prachtige jurk!!! Heerlijk dat je geslaagd bent.

@ blitzey: ik zie dat de banner gelukt is ;-)!? Bij mij lukte het eerst ook niet.... voor ons is het nog 312 dagen....hoezo aftellen??

Pfff...geen idee of ik nu helemaal bij ben, maar het is in ieder geval een giga verhaal geworden ;-)! Wel super om zo met z'n allen te kletsen over de bruiloften....heerlijk!!! Ik geniet er echt van....

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #674 Gepost op: 6 juni 2011, 16:02:01 »
woooooooooooooooooooooooooooooooowww..
okee,.. hahah ik kan het echt niet allemaal bij lezen hoor :s

@ Boukezz: Ik kan me wel voorstellen hoor, ik zou dat stiekem zelf ook hebben denk ik. Maar ik ben blij dat je er goed over gepraat hebt met as. Komt vast goed meis. Niemand kan om jou heen toch :)

Uhm, de rest is even heel veel :)

Even kijken hoor..

@ de nieuwe: welkom :)

Even over onze voorbereidingen: Vorige week dinsdag zijn we bij onze locatie gaan kijken. Ben er helemaal blij mee. tis heeeeel groot!
We hoeven geen schotel geld te betalen voor de taart. De huur is minder, en ook het drinken is qua ksoten per drankje om laag. Ik ben superblij!!
Verder even niks nieuws.. :)

Ik zie bij jou over t budget deniesje! Het gaat echt veel sneller dan je denkt he! pffff...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards