collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951915 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #175 Gepost op: 21 februari 2011, 12:59:27 »
oh wat leukkk dat je dan al gaat overnachten met vriendinnen daar! Wat gezellig!

Je locatie ziet er goed uit clau!!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #176 Gepost op: 21 februari 2011, 13:03:33 »
Sel, ja dat vind ik ook wel heel erg gezellig....we hebben dat nu 2x gedaan bij de bruiloft van m'n vriendinnen, en beide nachten errug weinig geslapen, maar het was echt super leuk om zo alvast wat voorpret met elkaar te hebben!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #177 Gepost op: 21 februari 2011, 13:34:36 »
hey sel

dank je.
ik ga daar ook een nacht van te voren slapen met john.
hij gaat dan die ochtend met de kinderen naar zijn ouders om daar om te kleden.
de kapper komt dan naar de locatie voor me haar en make up.
en dan lekker allemaal heel relaxxxx

nee vind jullie locatie erg leuk en modern ook.
straalt echt een leuke sfeer uit !
en als dat helemaal bij jullie past is het helemaal toppie toch?

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #178 Gepost op: 21 februari 2011, 14:00:42 »
Vooral het relaxte is bij ons idd ook heel belangrijk. Krijg het idee dat dat bij jullie ook is? We hebben ook echt een heel ruim programma...lekker eten, lekker drinken, mooie ceremonie, maar vooral een relaxte dag! Het trouwen ansich zal al genoeg gezonde spanning opleveren, dus ik (de control freak) wil me geen zorgen hoeven maken over het heen en weer rijden enzo.

Modern hé? Maar dat zorgt idd voor de relaxte sfeer! Er staan ook loungebanken, heerlijk!! Soms weet je zelf niet zo goed wat bij je past of niet, ik dacht namelijk echt meer aan traditioneel, klassiek, maar dat gaf een totaal ander gevoel dan dit!! Dus inderdaad, helemaal toppie!!!!!

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #179 Gepost op: 21 februari 2011, 14:18:24 »
Ladies, wat een mooie locaties zeg!!!!

Boukez, het is dat het voor mij veel te ver weg is, maar ik had het ook zo kunnen kiezen!! Heel erg mooi en hip en strak...(tenminste wat ik op de foto's zag die voorbij kwamen, kon verder niet echt een fotodinges zien)

En wat leuk dat je met je vriendinnen daar dan overnacht! Ik denk er over om ze hier te vragen, maar aan de andere kant functioneer ik beter als ik normaal rustig in mijn eigen bed slaap. En dan smorgens mijn eigen ritueeltje!! Daarna mag alles en iedereen langskomen hahahaha.


Onze locatie zal de nodige vraagtekens opleveren bij onze gasten hahaha. Het staat namelijk in een dorp waar hier in de omgeving de nodige grappen over gemaakt worden. Mij kan het niets schelen, want het gaat mij niet op het dorp, maar om die briljante locatie!!! :biggrin:  google maar eens op "de koningshof" op Urk...(ik kom btw niet van Urk, ben er zelfs nooit geweest alleen voor locatiebezoek) wij hebben de witte zaal in optie!!!

nu alleen nog even wat dingen aanpassen op de offerte en dan kunnen we JA zeggen!! (tegen de offerte :tongue: , die andere JA moet nog even 1,5 jaar wachten whoehahaha)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #180 Gepost op: 21 februari 2011, 15:07:46 »
Wauw, Blitzey, wat een gave locatie!! En het boeit toch niet in welk dorp je trouwt? Als je maar happy bent met je trouwlocatie! Zo hebben wij bijv. heel bewust voor Rotterdam gekozen, ik wilde zelfs niet in bijv. Capelle kijken...haha...dat was ook bij ons huis kopen trouwens ;-)!

Er is inderdaad niet echt een fotoshow op de website, maar het is inderdaad modern, strak, lounge banken... En de trouwzaal....ohohoh, het is een ovale zaal met witte openslaande deuren en volledig rond witte lange gordijnen! En dan witte strakke stoelen er in....pff, echt prachtig!! Oh, en ook nog een paar van de lichtpunten waar je alle kleuren kan laten schijnen die je maar wilt!!! En als je wel buitenlicht wilt, dan heb je voor de helft ongeveer allemaal grote ramen! Maar ik ben er verder niet verliefd op hoor ;-)!

Wij zijn nu ook bezig met de offerte, morgen weer een gesprek. Ik vind het wel lastig omdat het pas over ruim een jaar is, maar wat hebben jullie nu echt al specifiek vastgelegd??

Tsja, en dat 'voorslapen' met m'n vriendinnetjes, het zijn er 3, m'n allerbeste vriendinnetjes en die wil ik juist graag om me heen! Nu scheelt het wel al dat we dit al 2x eerder gedaan hebben, dus ik weet wat ik ongeveer kan verwachten ;-)!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #181 Gepost op: 21 februari 2011, 15:17:31 »
wij hebben vastgelegt:

fotograaf
dj
en bijna de locatie

de rest doen we na de zomervakantie.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #182 Gepost op: 21 februari 2011, 18:36:12 »
@Blitzey Wauw wat een supergave locatie!!! En lekker boeie dat het in een dorp is waar je verder niet vandaan komt/iets mee hebt...Hebben wij ook hoor, wij wonen in Zwolle maar willen trouwen in een locatie in Olst. Ook een dorp waar we verder niks mee hebben maar tis op zich nog wel vlakbij Zwolle en we zijn gewoon helemaal verliefd op die locatie!! Bovendien zijn heel veel vrienden/familie al in locaties en gemeentehuis in Zwolle getrouwd dus wij vonden het ook wel leuk om eens wat anders te doen dan waar de halve familie is getrouwd...

Komend weekend hebben we een gesprek bij de locatie om onze specifieke wensen door te spreken en offerte te vragen, ben zo benieuwd!! Hoop echt dat t een beetje meevalt...

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #183 Gepost op: 21 februari 2011, 19:03:15 »
Oh als je uit Z.wolle komt dan weet je vast wel wat voor soort verhalen er gaan over een dorp als U.rk. ( Hetzelfde als met G.enemuiden etc)
Grappig, ik kom dus best vaak ik Z.wolle!! Mooie stad!!

het is dat ik 01 juni wat anders te doen heb :biggrin: , maar anders ging ik even gluren bij het stadhuis als jullie daar zijn!! :laugh:


We gaan btw trouwen in H.arderwijk. Het oude stadhuis midden op het plein in het centrum!!! Dus het is wel wat heen en weer rijden, want we wonen dan weer in D.ronten!!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #184 Gepost op: 21 februari 2011, 19:37:23 »
Oh als je uit Z.wolle komt dan weet je vast wel wat voor soort verhalen er gaan over een dorp als U.rk. ( Hetzelfde als met G.enemuiden etc)
Grappig, ik kom dus best vaak ik Z.wolle!! Mooie stad!!

het is dat ik 01 juni wat anders te doen heb , maar anders ging ik even gluren bij het stadhuis als jullie daar zijn!!


We gaan btw trouwen in H.arderwijk. Het oude stadhuis midden op het plein in het centrum!!! Dus het is wel wat heen en weer rijden, want we wonen dan weer in D.ronten!!


Ja ik snap helemaal wat je bedoelt, dat soort verhalen ken ik ook wel idd maar gewoon lekker niks van aantrekken toch?
Haha nou we trouwen dus juist niet op het stadhuis in Zwolle, we willen graag alles op 1 locatie doen en dat wordt dus waarsch in Olst. Ook omdat we al 5 huwelijken hebben meegemaakt op het stadhuis hier vinden we het zelf wel leuk om het eens ergens anders te doen..
Oh gaaf, Harderwijk is ook leuk! Hebben jullie alles al vastgelegd dan qua locaties?

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #185 Gepost op: 21 februari 2011, 20:31:20 »
Stom van me, want dat had je ook geschreven bedenk ik me nu!!!

Ja, Harderwijk is vastgelegd! Feestlocatie ook, moeten alleen nog offerte tekenen.

Verder zien we wel!! Eerst maar eens even goed op papier zetten hoeveel geld we nodig hebben.
En volgende maand ga ik trouwjurken passen, dan kan ik dan eens even beslissen wat ik daaraan wil en kan uitgeven. Van mijn AS mag ik uitgeven wat ik wil, als het mijn droomjurk maar is!! (hij weet dat ik echt niet over de top ga met bedragen, dus dat durft hij wel aan hahaha)

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #186 Gepost op: 21 februari 2011, 21:42:24 »
Wow wat goed zeg dat je alles al hebt vastgelegd!
Ik hoop ook echt dat wij de locatie snel kunnen gaan vastleggen...

Zo dat is al wel snel volgende maand trouwjurken passen, maar ja dan kun je je ook lekker orienteren enzo! Ik ben benieuwd of je al snel slaagt!
Ik ga denk ik na de zomer op trouwjurkenjacht :biggrin:
Krijg m van mijn moeder en stiefvader maar ik ga niet een megadure jurk uitzoeken. Een paar vriendinnen van me hebben bij Nina's Bruidsmode in Franeker hun jurk gekocht en die zijn 599,- op maat gemaakt en ze waren echt supermooi!! Dus daar wil ik sowieso gaan kijken. Ook heb je hier in Zwolle een outlet van Dynasty bruidsmode dus misschien ga ik daar ook nog kijken, ligt eraan hoe snel ik slaag :wink:
En weet jij al waar je bruidsjurken gaat passen?

Gertje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #187 Gepost op: 21 februari 2011, 23:49:07 »
Ik zie het al: 2012 wordt een toptrouwjaar :biggrin:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #188 Gepost op: 22 februari 2011, 07:54:10 »
We gaan btw trouwen in H.arderwijk. Het oude stadhuis midden op het plein in het centrum!!! Dus het is wel wat heen en weer rijden, want we wonen dan weer in D.ronten!!


hey kom je uit dronten?
ik kom uit swifterbant hahaha
om de hoek dus

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #189 Gepost op: 22 februari 2011, 08:24:01 »
Ik zie het al: 2012 wordt een toptrouwjaar :biggrin:
Absoluut :biggrin:

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #190 Gepost op: 22 februari 2011, 13:54:45 »
hey kom je uit dronten?
ik kom uit swifterbant hahaha
om de hoek dus

Whaha wat een giller!! Kan je nagaan hoe klein de World Wide Web eigenlijk is!!



Roxy/milan, ja volgende maand ga ik voor het eerst. Ik ga naar Leiden (bruidshoek) omdat ik daar de jurk kan passen van Cymbeline!! Ik wil dan in juli nog ergens anders kijken en dan eind zomer beslissen ofzo (of nog wachten op de collectie 2012) Heb geen haast met kopen, maar kan ook niet langer wachten om te passen hahahaha.
Nina's bruidsmode heb ik idd ook wel van gehoord! En wat lief dat je je jurk van moeder/stiefvader krijgt!!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #191 Gepost op: 22 februari 2011, 15:29:25 »
Whaha wat een giller!! Kan je nagaan hoe klein de World Wide Web eigenlijk is!!

grinnik echt wel... kom er net vandaan hihi

ik ga na de zomervakantie kijken bij anastasi in nieuwegein.
heb een bepaalde jurk in me hoofd zitten en wil gaan kijken of ze dezelfde jurk ook voor me dochter (die is dan 14) kan maken.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #192 Gepost op: 22 februari 2011, 18:45:37 »
Roxy/milan, ja volgende maand ga ik voor het eerst. Ik ga naar Leiden (bruidshoek) omdat ik daar de jurk kan passen van Cymbeline!! Ik wil dan in juli nog ergens anders kijken en dan eind zomer beslissen ofzo (of nog wachten op de collectie 2012) Heb geen haast met kopen, maar kan ook niet langer wachten om te passen hahahaha.
Nina's bruidsmode heb ik idd ook wel van gehoord! En wat lief dat je je jurk van moeder/stiefvader krijgt!!


Oh dus je hebt echt al 1 jurk op het oog?? Wow spannend zeg ik hoop dat als je hem aanhebt dat het ook helemaal je droomjurk is!
Heb je er ook een plaatje van? Vind het altijd zo leuk om jurken te kijken
Ik moet mij ook inhouden hoor om niet nu al van alles te gaan passen maar ik probeer me nog ff te beheersen haha en dan ga ik na de zomer los! :wink:
Ja erg lief dat ik die van hun krijg, maar had er stiekem wel een beetje op gerekend omdat ze dat ook bij mijn zus hebben gedaan...

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #193 Gepost op: 22 februari 2011, 20:09:48 »
grinnik echt wel... kom er net vandaan hihi

ik ga na de zomervakantie kijken bij anastasi in nieuwegein.
heb een bepaalde jurk in me hoofd zitten en wil gaan kijken of ze dezelfde jurk ook voor me dochter (die is dan 14) kan maken.


haha, nou mocht je dan eens bij de winkel bekent van de roze tompoucen en rookworsten lopen!!! Dan werk ik daar 2 dagen per week naast mijn studie!

En anastasie heb ik ook veel over gehoord. Misschien dat ik daar wel heen ga als mijn droomjurk te duur wordt. Misschien kan ze m wel namaken!! Wacht ik eerst jou ervaring af!!




Roxy/milan, als je googled op Cymbeline en dan jurk Eliabel dan zie je m. Geen idee hoe je een plaatje hier moet laten zien. Dat is mijn favoriet.

Hebben jullie al modellen oid op het oog??

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #194 Gepost op: 22 februari 2011, 21:03:49 »
haha, nou mocht je dan eens bij de winkel bekent van de roze tompoucen en rookworsten lopen!!! Dan werk ik daar 2 dagen per week naast mijn studie!

En anastasie heb ik ook veel over gehoord. Misschien dat ik daar wel heen ga als mijn droomjurk te duur wordt. Misschien kan ze m wel namaken!! Wacht ik eerst jou ervaring af!!

op welke dagen werk je daar dan?
kom ik je wel van een paar tompoucen verlossen grinnik
roep ik wel heel hard blitzeyyyy  

nee hoor grapje...

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #195 Gepost op: 22 februari 2011, 21:06:33 »
whahahahaha :laugh:
op maandag en donderdag!!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #196 Gepost op: 22 februari 2011, 21:07:53 »
Wow Blitzey die is echt supermooi!!! Zoiets spreekt mij ook heel erg aan, strapless model, mooi aansluitend lijfje en beetje uitlopende rok maar niet te pompeus.

Ik vind zoiets bijvoorbeeld heel mooi:




En dan wel in gebroken wit/ivoor kleur. Haha dus ik weet wel ongeveer wat ik wil maar ik denk dat ik echt bij het passen gewoon wel zie wat ik mooi vind, wat me goed staat en waar ik echt een goed gevoel bij krijg (ik hoop het!!)
Ik ben echt benieuwd waar we volgend jaar allemaal in trouwen :)

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #197 Gepost op: 22 februari 2011, 21:23:41 »
mooi hoor!!! Dat wordt dadelijk nog heel erg lastig kiezen!!

Hoe heb je dat nu gedaan met die plaatjes hier neerzetten dan?? dan probeer ik het ook even!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #198 Gepost op: 22 februari 2011, 21:54:06 »
Ja dat wordt zeker nog lastig, wie weet kom ik uiteindelijk wel met iets heel anders thuis :wink:
Ik heb gewoon op het plaatje rechtermuisknop en dan 'kopieren' en dan hier in het tekstvak plakken. Dan moet het wel lukken denk ik..

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #199 Gepost op: 23 februari 2011, 07:52:32 »
mooi jurk hoor roxy...

heel sjiek !!

ik heb deze op het oog...
en dan zie ik john al helemaal voor me in een mooi grijs pak  


we hebben gisteren ook de offerte binnen gekregen, en we waren erg verrast !!!!
de prijs viel reuze mee en we krijgen 2 nachten aangeboden van hun om te mogen verblijven in de bruidssuite !!!
dat is toch helemaal super !!!!

heb de roode schuur nog een mail gestuurd, maar geen reactie meer gekregen daarop.
dat getuigt voor mij de mentaliteit van het bedrijf.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards