collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951931 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #200 Gepost op: 23 februari 2011, 08:54:36 »
Wat een mooie jurken allemaal!
Ik zoek ook iets strapless, cremeachtig... maar goed, ik zie het wel zodra ik ga passen haha. Maar de eerste keer passen had ik ook zoiets aan, en dat vond ik erg mooi.

Wat raar dat je helemaal geen reacti emeer hebt gehad van de roode schuur. Ik zou dan maar idd niks meer doen daar.
en die bruidssuite erbij bij de andere locatie is wel heel gaaf :biggrin:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #201 Gepost op: 23 februari 2011, 08:56:47 »
Wat raar dat je helemaal geen reacti emeer hebt gehad van de roode schuur. Ik zou dan maar idd niks meer doen daar.
en die bruidssuite erbij bij de andere locatie is wel heel gaaf


ja en daar hoefden we niks om te vragen...
ze boden vanuit hun zelf dit aan.
ook voor de zaal hoeven we niks te betalen.
en ze maken alles al een dag van te voren klaar

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #202 Gepost op: 23 februari 2011, 09:15:15 »
Tralalalalala......gisteren weer bij Stroom geweest....WAUW!!! Ik ben zo blij!!!!!!!! Het was allereerst een super gesprek, ten tweede...wij hadden bij het zoeken naar een locatie een wensenlijstje gemaakt, en het enige puntje wat we niet konden afvinken bij Stroom, was dat de locatie niet geheel voor onszelf was. Toen we er 2 weken geleden waren, had een bruidspaar het wel helemaal voor zichzelf, dus wij gisteren vragen wat de voorwaarden daar voor zijn, en dat is een bepaalde omzetgarantie...tralalalala...jullie raden het al..daar zitten wij ruimschoots aan ;-)! WOEHOE....dus de gehele locatie is voor onszelf, we mogen echt ALLES doen wat we willen, en ik word met de dag verliefder........ Sorry, beetje enthousiast, maar ik ben er echt zo blij mee!!!!

Jullie jurken zien er echt super mooi uit... Ik ga op 9 april al shoppen, ik kan het niet laten ;-)! Ik heb een paar fotootjes toegevoegd van mooie jurken. Ik vind een beetje bling bling op het bovenlijfje erg mooi, maar de rok wil ik het liefst zo 'simpel' mogelijk... Ik moet zeggen dat mijn voorkeur ook echt uitgaat naar strapless en een a-lijn jurk.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #203 Gepost op: 23 februari 2011, 09:27:37 »
Clau-john, schitterende jurk!! Echt heel erg mooi! Van welk merk is dat dan?

Boukezz, dus Stroom is geregeld!! Gaaf dat jullie de locatie voor jezelf hebben!!!
En mooie jurken zeg, vooral die derde is errrgggg mooi!!

Ik zal nog eens een poging doen met foto van mijn droomjurk
Ik hoop zo dat ie me staat!!! Ik heb wel hetzelfde soort kapsel, alleen geen pony (wel de lengte en de kleur)
Ik ben alleen wat flinker dan deze slanke dame. Ik heb maat 38 (ik schat haar op een 34)
Dus dat is de grote vraag dan he, hoe staat zo'n jurk dan!!
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2011, 09:29:35 door Blitzey »

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #204 Gepost op: 23 februari 2011, 09:32:23 »
Tralalalalala......
:laugh:  :laugh:  Ik moest er hardop om grinniken :wink:
goed dat stroom geregeld is!! :biggrin:

Ik vind een beetje bling bling op het bovenlijfje erg mooi, maar de rok wil ik het liefst zo 'simpel' mogelijk...
Precies, ik hetzelfde.. Ik dacht eerst dat teveel blingbling me niet leuk zou staan, maar toen ik ging passen, was het leuker dat een simpel bovenlijfje...
De meneer zei dat het past bij mn indisch uiterlijk  :rolleyes:  ik geloof m maar  :rolleyes:

@ Blitzey: gewoon passen, komt vast goed!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #205 Gepost op: 23 februari 2011, 09:52:27 »
Blitzey, dat vraag ik me ook af hoor, hoe staat zo'n jurk uiteindelijk...maar daar kom je maar op één manier achter ;-)! Ik heb maatje 40/42, dus het is toch altijd maar even checken hoe het staat...een vriendin van mij had bijvoorbeeld een jurk op het oog wat echt niet haar jurk was en ze ging naar huis met een jurk die ze van te voren nooit bedacht had ;-)!

Sel, ja...als ik enthousiast ben dan ga ik nogal stuiteren...haha... M'n as werd gisteren ook een beetje gek van me, maar op een goede manier hoor!

Ik ben ook gewoon erg blij dat de locatie nu zo goed als rond is...dan kan je toch verder gaan plannen. En ik ben ook gewoon zo blij dat alles daar mogelijk is, en het blijven slapen met z'n allen is ook zo lachen. De meeste hotelkamers zitten in één gang, net als kamp vroeger op school...haha..dollen op de gangen dus!!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #206 Gepost op: 23 februari 2011, 09:56:11 »
Ik heb ook 40/42! Ik moet zeggen dat ik sommige jurken erg vindt afslanken, heel goed!!

Je zit met je locatie dichtbij mij trouwens... ik woon ook omgeving rotterdam :wink:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #207 Gepost op: 23 februari 2011, 11:30:25 »
Clau-john, schitterende jurk!! Echt heel erg mooi! Van welk merk is dat dan?

ik heb op deze site gekeken...
http://www.2impressu.nl/welkom/

mooie jurk blitz...
en in welke kleur wil je hem dan?en weet je ook al waar je wilt gaan kijken?


john vindt trouwens deze jurk erg mooi...
weet niet of het wat voor mij is.. maar is net wat de andere dames al zeiden...vaak kom je met een toch andere jurk thuis waarvan je dacht :
he das niks voor mij...
maar omdat het voor mij de tweede keer is wil ik niet meer in een witte of ivoor jurk trouwen.
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2011, 11:33:34 door clau-john »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #208 Gepost op: 23 februari 2011, 11:49:45 »
Wauw, clau-john, prachtige jurk!! En die kleur is ook heel erg mooi.... Kan me voorstellen dat je niet nog een keer in het ivoor/wit wilt trouwen. En dat maakt het nog specialer!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #209 Gepost op: 23 februari 2011, 11:54:44 »
Wauw, clau-john, prachtige jurk!! En die kleur is ook heel erg mooi.... Kan me voorstellen dat je niet nog een keer in het ivoor/wit wilt trouwen. En dat maakt het nog specialer!


ja die kleur vind ik zelf ook super mooi...maar zo jurk in een zilverkleur vind ik ook erg mooi en apart.

ga na de zomervakantie eens een paar winkels langs om te kijken wat ik nu echt wil en wat kan en staat.
nu dat de locatie vast staat kan ik met een gerust hart (hihihi) met de zomervakantie plannen aan de gang.
moet nog een paar wandel routes gaan uitstippelen. en de vakantie voorbereiden(we gaan naar zweden toe,lekker de rust opzoeken)

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #210 Gepost op: 23 februari 2011, 13:10:36 »
Wow! Ik moet zeggen dat ik het een prachtige jurk vind Clau!!

En wat voor zomervakantieplannen heb je? :)

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #211 Gepost op: 23 februari 2011, 13:17:47 »
Wow! Ik moet zeggen dat ik het een prachtige jurk vind Clau!!En wat voor zomervakantieplannen heb je?

dank je wel sel...
we zijn niet van in de zon bakken en 2 weken op het strand liggen.
ook niet van de massa toerisme enz..(klinkt oubollig he hihi)

we zijn vorig jaar voor het eerst naar zweden op vakantie geweest en dat is zo super bevallen!!!
zelfs de kids waren helemaal enthousiast,ondanks dat er geen leeftijdsgenootjes waren voor ze.
heerlijk die rust en natuur om je heen. we zaten in een hotel dat door NL word gerunt.
ze weten onwijs veel van de omgeving en hebben ons een super vakantie gegeven.
nu willen we weer gaan en dan lekker veel wandelen en genieten van alles.

kijk hier maar eens...
http://www.hotelstorfors.com/welkom_in_hotel_storfors21.html

oja nog een vraagje aan jullie allemaal...

john begon laatst over een bruiloftverzekering.
hadden jullie daar ook al over nagedacht?

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #212 Gepost op: 23 februari 2011, 13:26:29 »
Ziet er mooi uit zeg! Een bijzondere vakantie :)
Wij zijn een beetje afhankelijk van wat we kunnen sparen (ik word helaas gekort omdat ik wederom helaas in de ziektewet zit). Maar we zijn aan het kijken voor suriname, kan mijn as zn familie bezoeken, én beetje genieten in de zon.

Uhm, nee heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken, wat wordt er precies verzekerd?

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #213 Gepost op: 23 februari 2011, 13:32:47 »
zal kijken of ik een linkje kan vinden...

http://www.bruiloftverzekeringen.nl/verzekering.htm

eigenlijk de hele dag, maar vraag mezelf af of het echt nodig is...


ja onze vakantie hangt daar ook een beetje vanaf.
ik ben zelf ook al vanaf nov. 2007 ziek thuis,en krijg nu een wia uitkering.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #214 Gepost op: 23 februari 2011, 14:09:54 »
Zweden lijkt mij ook echt heel erg gaaf, maar als de financien het toelaten wil ik toch graag richting een warm land...en dan eerst rondtrekken en dan een stukje strand. Hebben we afgelopen jaar gedaan met Sumatra en Bali en dat is (buiten een kleine overstroming) erg goed bevallen! Nu zou ik bijv. naar Sri Lanka en de Malediven willen, maar Amerika en dan een cruise is ook wel heel erg gaaf! Eerst maar eens de rest van de financien op orde krijgen.

Clau-john, die verzekering...ik vind het lastig. Ik ga het linkje even sturen aan mijn as, die heeft daar iets meer verstand van ;-)!

Meiden, vervelend voor jullie dat je in de ziektewet zit...lijkt me geen pretje! Ik hoop wel dat het met jullie gezondheid enigszins gaat??

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #215 Gepost op: 23 februari 2011, 14:16:54 »
het gaat hier gelukkig steeds beter

ik heb een ernstige burnout gehad met daar overheen een zware depressie.
ik ben nog steeds herstellende maar doordat ik nu eindelijk goed ben afgesteld op medicatie, al een jaar terugval vrij !!!

ik ben nu samen met een instelling aan het kijken of ik met begeleiding een reintregatie traject in kan,
want ik wil weer zo graag aan het werk.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #216 Gepost op: 23 februari 2011, 14:18:49 »
Zomervakantie?? Nou dit jaar iig geen vakantie. We moeten echt alles sparen wat we kunnen.
Ik doe naast mijn werk ook nog een studie en ik moet voor mijn 2e stage waarschijnlijk gebruikmaken van ouderschapsverlof op huidige werk. Dat kost me dan 1/3 van mijn loon. Daar moet ik wel rekening mee houden.

Huwelijksreis!? Als het kan qua financien, dan willen we eigenlijk wel iets van Aruba of Hawaii. Moeten wel rekening houden met kids. AS wil echt niet met de kids op huwelijksreis, ik twijfel daarover.


Wat vervelend voor diegene die in de ziektewet zitten zeg! Hopelijk komt er een tijd dat jullie weer met goede gezondheid aan de slag kunnen!!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #217 Gepost op: 23 februari 2011, 14:31:40 »
een huwelijks reis doen wij uitstellen.

omdat we allebei nog twijfelen of we samen met de kids gaan of alleen samen.

als de kids meegaan moeten we nog even doorsparen,maar dat zien we dan wel weer.
het is voor ons geen moeten. we vinden het al super dat we onze dag zo kunnen vieren zoals we zelf willen !!!


en betreft ziek zijn....

alles wat nu moeite kost blijkt achteraf de moeite waard te zijn !!

dat hou ik me maar steeds voor ogen...@ blitzy

hoe oud zijn jouw kids? en wat voor studie doe je er naast?

mijn docher anouk wordt dit jaar alweer 13 en ivar alweer 10.
(pfffff wat gaat de tijd toch snel... )

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #218 Gepost op: 23 februari 2011, 14:37:58 »
Wat leuk een dochter en een zoon! En wat zijn ze dan al groot he met die leeftijd? Ik verbaas me soms hoe volwassen die meiden van 13 al zijn.

Wij hebben 2 zoons. M.atthijs is 5 en T.hymen is 2.

Ik studeer voor doktersassistente. Het is de verkorte opleiding voor volwassenen.(2 jaar) ik ga 2 avonden per week naar school en moet in totaal 480 uur stage lopen. Het is dus behoorlijk lastig te combineren met 2 dagen werk, stage, school, kids, huishouden, vriend en een druk sociaal leven. (wat ik leuk vind, dus dat is het laatste wat ik rustig aan doe haha)
Maar goed, als het meezit kan ik april 2012 examen doen!!!! 5 aprl begint mijn eerste stage, spannend.


Heftig trouwens hoor burnout/depressie! heel fijn dat je al een jaar goed op de rit bent!!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #219 Gepost op: 23 februari 2011, 16:03:35 »
leuke leeftijd ... en ook nog 2 jongens.
ik heb altijd geroepen ik wil 4 jongens...hahaha ben gestopt bij twee...

petje af hoor voor je, dat je dat allemaal doet !!
daar kan ik nou echt bewondering voor hebben.

ik heb hard moeten knokken voor de positie waar ik nu in zit.
heb veel therapieen gehad en ben een paar keer opgenomen geweest omdat het thuis allemaal teveel werd.

ik heb hulp gekregen van een instelling die met me mee kijkt thuis en me helpt waar nodig is.
en dat gaat ontzettend goed.

nu ben ik bezig met een traject voor reintregatie en ook dat gaat me lukken hoor !!!
want aan een wil ontbreekt het niet

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #220 Gepost op: 23 februari 2011, 18:29:31 »
Wow wat een heftige verhalen zeg!
@claujohn echt superknap van je dat je je zo weer terug hebt geknokt. En heel fijn dat je je nu ook op leuke dingen kan richten zoals het plannen van een bruiloft en uitzoeken van mooie trouwjurken

Bruiloftverzekering heb ik me eigenlijk niet echt in verdiept maar ik denk sowieso niet dat wij dat doen. Je kunt toch nooit alles verzekeren en je weet toch nooit van tevoren wat er gaat gebeuren...Op de bruiloft van mij zus is de oom van haar man dood neegevallen terwijl hij op het podium stond zn stukje te doen. Dan is je hele bruiloft meteen afgelopen maar ik weet ook niet of een verzekering zoiets zou dekken (dat het op de avond zelf gebeurt). Gelukkig konden ze nog wel de huwelijksreis aflasten door de annuleringsverzekering. Maar goed ik ben daardoor een btje met zo'n houding van je weet het toch nooit wat er gebeurt (en dat is maar goed ook) en ik ga gewoon uit van het positieve en dat er niks gebeurt..haha misschien een vage beredenering (of voor sommigen juist een reden om zo'n verzekering af te sluiten) maar ik ben gewoon ook niet zo van ALLE mogelijke risico's afdekken, soms moet je ook gewoon wat risico nemen denk ik dan maar en dan maar hopen dat er niks misgaat :wink:

Hier trouwens ook een goedkope zomervakantie vanwege het sparen. We gaan een weekje naar normandie met de auto. Erg leuk hoor en erg veel zin in! Maar normaal gaan we wel wat verder en langer maar nu dus even niet. Maar vinden we helemaal niet erg het is voor een goed doel :wink:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #221 Gepost op: 23 februari 2011, 21:05:16 »

Meiden, vervelend voor jullie dat je in de ziektewet zit...lijkt me geen pretje! Ik hoop wel dat het met jullie gezondheid enigszins gaat??

Wat vervelend dat je zo'n heftige burn out hebt gehad clau! Gelukkig gaat het nu iets beter dus? Met hulp zie ik! Gelukkig heb je de wil om eraan te werken om het weer op de rails te krijgen!!

Ik heb nu 3 jaar last van slijtage tussen mijn sleutelbeen en borstbeen.. het houdt in dat ik constante pijn heb, en dus alles wat ik doe, lastig kan doen, zelfs rusten. Ik loop nu bij revalidatie. En bij een psycholoog, wat zowel voor t verleden als t heden (met mn slijtage) is.
Helaas begint de andere schouder mee te doen, dus das balen! Maar ik probeer positief te blijven! Over 2 weken ga ik alweer naar 3x3 uur per week (hiervoor werkte ik 44 uur in de week) en ik ben eerlijk gezegd al best trots op mezelf. Maar of ik weer helemaal kan werken weten we nog niet, en hetzelfde geld ervoor of ik wel goed voor kinderen zou kunnen zorgen later.. ik kan in huis al niks :s Ik werd er erg depressief van (en soms nog), maar ik probeer nu alles positief te bekijken, met wat behulp van anderen.. alles op zn tijd.
Zo das eruit! pfff..

Ik denk eigenlijk dat wij n verzekering gaan nemen, maar voor de zekerheid laat ik je link nog even aan mijn as zien :biggrin:

Leuk al die kids :biggrin:

en een week normandie klinkt ook niet verkeerd!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #222 Gepost op: 24 februari 2011, 07:45:35 »
Jeetje, meiden, wat een heftige verhalen allemaal!! clau-john, wat ongelofelijk goed van je dat je je zo aan het terug knokken bent! Uiteraard met alle hulp die je kan gebruiken, maar uiteindelijk doe je het meeste toch zelf! En dat zit volgens mij helemaal goed!! Maar dan is het inderdaad zoals roxymilan zegt, nu kan je misschien ook wel echt genieten van de leuke dingen zoals de bruiloft!!

Sel, constante pijn is heel erg, ik kan me dan ook voorstellen dat je daar depressief van wordt, maar goed van je dat je het positief bekijkt, want op die manier kom je er zeker wel! En wat is nou positiever dan een bruiloft ;-)!

Onze vakantie dit jaar wordt trouwens ook heel erg simpel, alles voor het masterplan (bruiloft)! We pakken (hopelijk) wel weer uit met de huwelijksreis!!!

Blitzey, wauw...dan heb je het echt heel erg druk! Maar wel heel erg leuk om je zelf zo verder te ontwikkelijken lijkt me! Ik werk op dit moment 40(+) uur als directiesecretaresse inclusief een stuk coordinatie voor het secretariaat in heel NL en ik zit er aan te denken om in september weer met een studie te starten.... Maar het voelt als heel erg veel naast m'n werk (en de bruiloft organiseren...haha...).

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #223 Gepost op: 24 februari 2011, 08:00:11 »
@sel
kan me voorstellen dat je er somber van wordt want de hele dag met pijn lopen is zeker geen pretje.
het blijft knokken en daar is kracht voor nodig.
en we bezitten gelukkig meer kracht van binnen dan we soms beseffen.
dus ook jij !!!

ik kon me vorig jaar nog niet voorstellen hoe ik er nu bij zou zitten,
en mag oprecht trots zijn op wat ik behaald heb
en ja de vooruitzichten zijn goed en vindt het heerlijk om met de bruiloft bezig te zijn.

maar goed even terug naar onze grote dag...
wie gaat er van ons nou het eerste trouwen volgend jaar?
ik ben geloof ik de laatste hahahaha


FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #224 Gepost op: 24 februari 2011, 08:25:18 »
clau-john, heerlijk die positiviteit, dat is uiteindelijk het aller belangrijkste!!!!!

Maar inderdaad de trouwdag.... Misschien ff een lijstje maken ;-)??

boukezz: vrijdag 13 april 2012

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards