collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951905 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #425 Gepost op: 8 april 2011, 09:12:14 »
@ boukezz: wat vervelend dat er nog niet echt n klik is met een fotograaf! Wbt die fotoalbums dat had ik dus ook. Daarom ben ik blij dat mijn kennis de foto's doet als prof, maar dat ik zelf mn album kan maken. Ik heb graag de touwtjes in handen :wink:
Op zich heb je nog even dus waarom probeer je nog niet n paar, en dan kan je altijd kijken. Wbt de foto's, denk ik dat je zelf natuurlijk bij iedereen wel goed kan aangeven wat voor foto's je wilt. Zo heb ik zelf al wat voorbeeld foto's gezocht, en die bespreek ik nog met mijn fotograaf, zo doen we samen ideeen op, en hopen we uiteindelijk op een super resultaat!

@ shirley: Gastenboeken hebben we pas gekocht. Ik spaar me2you beertjes, en we hebben oa ook een me2you topper, en ik wil er een plaatje van verwerken in mn trouwkaart (ik ontwerp m zelf). Pas geleden ging er ergens een expo dicht, en kon ik 2 me2you gastenboeken voor de helft van de prijs kopen. Ik heb er 2 gekocht, omdat je op elke pagina 2 berichten kwijt kan, maar ik op 1 bericht eigenlijk een foto wil plakken van degene die ook op die pagina heeft geschreven. Ben er erg blij mee!
Wbt de videograaf: wij hebben zelf vorig jaar een dure camera gekocht voor onze reis naar Amerika, en die filmt HD en al die poespas. Dus ik vraag aan de partner van mijn ceremonniemeester of hij wilt filmen tijdens de ceremonie, en nog daarvoor als ik thuis ben met omkleden e.d. En natuurlijk tijdens speeches evt met eten, en tijdens het feest. Niet de hele dag, maar zo af en toe. Ik vind namelijk de bedragen die ze vragen (800 euro dus idd of meer) zonde.

shirley1978

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #426 Gepost op: 8 april 2011, 15:43:04 »
@Sel, wat leuk zeg van die gastenboeken van me2you. Knap dat je zelf je trouwkaart gaat ontwerpen. Ik ben helaas niet zo creatief. Heb wel al eens gekeken op site trouwkaarten en zo’n piramide kaart met foto vind ik erg leuk.
Ja videograaf is idd duur maar ik ben zelf nogal perfectionistisch en weet niet wie van fam kan filmen en als iemand t zou doen ben ik bang dat het niet zo mooi word als ik zelf zou willen. Dus toch maar even kijken hoe we het gaan oplossen.

Had gisteren nog een mail aan bruidszaak gestuurd of ze mijn droomjurk nog konden bestellen maar helaas ook daar is ie niet meer te bestellen. Wel heel jammer. Ga binnekort nog maar eens op internet speuren naar een andere jurk die ik ook mooi vind.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,

Shirley

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #427 Gepost op: 8 april 2011, 17:37:01 »

Mickey, welkom hier! Wanneer gaan jullie precies trouwen? Hoe ben je ten huwelijk gevraagd? In welk deel van het land trouwen jullie?
Apart om jurk in Italie te kopen. Is het daar goedkoper dan?


Heej Shirley, bedankt voor het welkom heten!
Wij gaan 20 juni 2012 trouwen. Eigenlijk ben ik (nog) niet ten huwelijk gevraagd, maar heeft mijn vriend netjes op 1 knie mij gevraagd of ik mij met hem wilde verloven. En daarna hing het eigenlijk alleen van de financiën af wanneer we gingen trouwen en omdat het opeens heel snel ging heeft hij mij niet meer ook nog ten huwelijk gevraagd omdat we heel snel al een locatie geboekt hadden.
Wij trouwen in de Orangerie in Overveen (regio Haarlem)
En of een trouwjurk in Italië goedkoper is weet ik niet precies, de meeste jurken komen daar wel van dan, dus in dat opzicht zou je denken van wel. Daarom hoop ik ook nog steeds iemand tegen te komen die daar een jurk heeft gekocht!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #428 Gepost op: 9 april 2011, 21:52:40 »
Lieve dames,

Vandaag was het dan zover......mijn afspraak bij de Honeymoonshop! Na eerst uitgebreid geluncht te hebben op het terras van Staal (echt heerlijk), gingen we op weg. En....IK BEN SUPER GESLAAGD!!!!!! JA, nu al, maar het is echt MIJN jurk!! WAUW, zo prachtig!!!!! Het ging voor mn gevoel wel heel erg makkelijk, want de eerste jurk die ik aan trok, was ook direct diegene die ik gekozen heb. Heb nog 4 andere jurken gepast, maar die waren het gewoon niet....... Al met al is echt binnen 1,5 uur de beslissing gevallen, echt zo gaaf!!! Ik ben echt zo happy.....

Nu echt nog aan het nagenieten van deze prachtige heerlijke dag!!! En nog een beetje de foto's aan het kijken.... Ik vermoed zomaar dat jullie wel nieuwsgierig zullen zijn naar wat de jurk nu geworden is, maar ik hou 'm toch even voor mezelf. Ik ben veels te bang dat bekenden hier gaan neuzen en 'm vinden, en dat wil ik liever toch voorkomen.....

Anywho, one happy bride hier, dus nu lekker saampjes met as op de bank verder genieten van dit geweldige weekend!!!!
« Laatst bewerkt op: 10 april 2011, 09:11:48 door boukezz »

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #429 Gepost op: 9 april 2011, 22:29:35 »
Gefeliciteerd!
Fijn dat je hem gevonden hebt.
Mooie ervaring zo.

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #430 Gepost op: 10 april 2011, 00:36:24 »
Hallo dames,

Mag ik mij bij het 2012-clubje voegen?
Ik ben Denise, kom uit zuid holland en ben 25. M'n aanstaande en ik zijn nu 6 jaar samen en hebben 2 prachtige kindertjes. Nu ben ik 13 maart ten huwelijk gevraagd en ik heb uiteraard ja gezegd! Wij willen op 21-06-2012 gaan trouwen.
Zodra ik wat fut heb wil ik proberen zoveel mogelijk terug te lezen in dit topic.

Groetjes Denise

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #431 Gepost op: 10 april 2011, 11:45:53 »
Ooooh Boukezz ik ben zoooo blij voor je :biggrin: :biggrin: :biggrin: wat goed zeg!!!! Super!!

@ Denise: Welkom! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #432 Gepost op: 10 april 2011, 13:54:46 »
Blitzey dat is best een lastige keuze praat er met je as over en denk er nog goed over na want je moet uiteindelijk wel blij zijn met de juiste persoon die de foto's maakt.

Shirley ik heb inderdaad dingen van me zus kunnen afkijken zo ook dus de man met de ballon. En we hebben er bewust voor gekozen om het tot ongeveern 22:00uur te doen. We hebben geen feest het is gewoon lekker lang en gezellig eten met z'n allen. En daarna gaan we lekker het bad opzoeken in de bruidsuite.

Mikey spannend om voor je jurk naar Italie te gaan maar je kan der gelijk een leuk weekend van maken.

Boukezz wat super dat je je jurk gevonden heb al ben ik erg benieuwd maar snap wel dat je het voor je wil houder:)

Denise welkom hier.

Is het bij jullie ook z'n lekker weerjte zit met de laptop in het zonnetje heerlijk van mij mag het zo blijven of iets warmer:)

Groetjes Eertje

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #433 Gepost op: 10 april 2011, 13:56:46 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:34:25 door Mikey »

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #434 Gepost op: 10 april 2011, 18:57:22 »
Boukezz, wat goed zeg dat je geslaagd bent!! En zo te lezen was het een heerlijke dag!!!

Denise welkom hier!!!


Zo, wat een zalig weer mensen!! Als je dit toch op je bruiloft hebt, dan mag je niet klagen!!


Iemand trouwens enig idee wanneer je het stadhuis moet betalen?? Ik heb natuurlijk die bevestiging binnen en daar staat het bedrag in, maar verder helemaal niets over hoe te betalen en wanneer. Dus ik heb het weggelegd. Zegt mijn zusje ineens, moet je dat niet allang betaald hebben dan??
HELPPP weet ik veel! Dus hoop dat jullie dat weten, kan pas dinsdag gaan woensdag bellen (eerder heb ik geen tijd, tijdens hun openingstijden)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #435 Gepost op: 10 april 2011, 20:02:02 »
Denise, welkom!!!! Ook ik woon in Zuid-Holland (Rotterdam).

Sel, dank je wel!! Ik ben ook echt zo blij....en het ging echt super goed met de hele groep (totaal 8 dames) ;-)!!

Eertje, ja, ik wil toch wel graag de jurk nog voor mezelf houden! Nou ja, 7 dames hebben 'm natuurlijk gezien en de man van mn cm (is ook mn beste vriend, getuige en diegene die me weggeeft), maar daar wil ik het graag bijhouden. Vindt het wel moeilijk hoor, want iedereen was er ook zo enthousiast over! Ik zou 'm ook zo graag aan mn as willen laten zien, gewoon omdat ie zo gaaf, mooi etc is! En hij ook zo goed staat ;-)! Maarre, dat wordt nog een jaartje wachten!!!!

Mikey, was zeker een fijne ervaring! Ik had heel even twijfel omdat het zo 'makkelijk' ging, maar eigenlijk was dat ook wel heel erg prettig! Het scheelt trouwens wel echt als je alvast wat voorbereiding doet!

Blitzey, het was een topdag! En ik ben nog steeds aan het nagenieten...haha... Geen idee trouwens wanneer je het stadhuis moet betalen, ik neem aan dat ze dat toch wel zouden laten weten?? Maarre, kan je dat niet vinden op de website??

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #436 Gepost op: 10 april 2011, 21:07:37 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:34:15 door Mikey »

shirley1978

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #437 Gepost op: 11 april 2011, 06:47:11 »
Hallo dames,

Mag ik mij bij het 2012-clubje voegen?
Ik ben Denise, kom uit zuid holland en ben 25. M'n aanstaande en ik zijn nu 6 jaar samen en hebben 2 prachtige kindertjes. Nu ben ik 13 maart ten huwelijk gevraagd en ik heb uiteraard ja gezegd! Wij willen op 21-06-2012 gaan trouwen.
Zodra ik wat fut heb wil ik proberen zoveel mogelijk terug te lezen in dit topic.

Groetjes Denise
Denise, Welkom hier! Veel plezier met de voorbereidingen! Hebben jullie al een idee mbt waar jullie willen trouwen etc.? Hoe oud zijn je kinderen?@Boukezz, super dat je je droomjurk hebt gevonden!! Ook ik ben erg benieuwd! Wellicht wil je foto wel via PB sturen?

@Blitzey, geen idee mbt betaling stadhuis. Denk dat dat vlak tevoren pas hoeft.

T weekend is weer voorbij..Hier in de wijk was wat leuks, Natasja Froger kwam nieuw programma opnemen waarbij heel huis word opgeknapt. Toevallig ken ik die mensen die er wonen een beetje. Echt fijn dat hun zijn uitgekozen ervoor. ze hebben nl een ziek kindje.

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #438 Gepost op: 11 april 2011, 14:29:40 »
Dank jullie wel voor de warme onthaal!
Leuk dat er nog meer zuid-hollandse dames zijn hier, en helemaal toevallig dat Mikey een dag voor ons trouwt!
Onze kinderen zijn nu 3 en 2 jaar. De oudste wordt volgende maand 4.
We hebben al wel wat locaties op het oog maar zijn nog nergens wezen kijken. Madestein in den haag lijkt ons heel gaaf, in wassenaar bij hotel vd valk, bij bobeach, Dechi beach in hoek van holland en het blesse paard in stompwijk. Ohja en het witte huis in pijnacker. :blink:  Er is zoveel keus!

Shirley, leuk dat natascha in de wijk was! Welk programma is dat? Zou ik me ook wel voor willen opgeven, ons kindje is ook heel ziek en heb ook geen tijd de boel aan te pakken hier...

trouwen2012

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #439 Gepost op: 11 april 2011, 15:35:38 »
@Boukezz wat leuk!! We zijn met zn allen erg benieuwd :wink: maar als je 'm voor jezelf wilt houden kan ik me dat ook voorstellen. Vind de PB optie trouwens wel een goed idee :wink: hint hint haha

@Denise welkom! Wat een leuke leeftijd, dan kunnen de kinderen volgend jaar bruidsmeisje/-jonkertje zijn? Wat erg dat één van beiden erg ziek is! Mag ik vragen wat er is? of heb je het daar liever niet over.. Veel sterkte in elk geval!

@Shirley, wat leuk dat Natasja er was! En mooi dat het bij de juiste mensen is!

Ben afgelopen weekend samen met mn vriend langs een locatie die we op internet gevonden hadden gereden, maar dat viel erg tegen.. Links ervan is een enorm grote middelbare school (nieuwbouw, stond nog niet op streetview van google haha). En tja het valt een beetje in het niet... Maar ben wel helemaal  :wub: omdat mn vriend ook wilde kijken.. Hij moet me nog vragen dus we regelen nog niet iets concreets, maar even kijken :wink: dat kon al...

Moviola Productions

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #440 Gepost op: 11 april 2011, 19:28:41 »
Hee meiden!

Wij trouwen ook in 2012! Mijn vriend heeft me 21-9-2010 om 00.00uur gevraagd. Zo romantisch!
Na allerlei data de revue te hebben laten passeren, hebben we uiteindelijke gekozen voor 1-2-'12.. We wilden graag in de winter trouwen, maar winter 2010-2011 was te vroeg.. Daarom hebben we voor 1-2-'12 gekozen! Ook ik ben in de tussentijd al lekker aan het googlen geslagen op zoek naar mijn jurk, een locatie en al het andere wat erbij komt kijken.. Maar meer dan de datum hebben we nog niet vast gelegd..

Hoe lang van te voren moet je beginnen?? Het liefst ben ik nu 24/7 met onze trouwdag bezig, maar durf nog niets concreet vast te zetten..
Hoe doen jullie dat?

Gr. Suzanne

Gertje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #441 Gepost op: 11 april 2011, 19:44:58 »
w
Hee meiden!

Wij trouwen ook in 2012! Mijn vriend heeft me 21-9-2010 om 00.00uur gevraagd. Zo romantisch!
Na allerlei data de revue te hebben laten passeren, hebben we uiteindelijke gekozen voor 1-2-'12.. We wilden graag in de winter trouwen, maar winter 2010-2011 was te vroeg.. Daarom hebben we voor 1-2-'12 gekozen! Ook ik ben in de tussentijd al lekker aan het googlen geslagen op zoek naar mijn jurk, een locatie en al het andere wat erbij komt kijken.. Maar meer dan de datum hebben we nog niet vast gelegd..

Hoe lang van te voren moet je beginnen?? Het liefst ben ik nu 24/7 met onze trouwdag bezig, maar durf nog niets concreet vast te zetten..
Hoe doen jullie dat?

Gr. Suzanne

Hai Moviola, welkom bij ons, de tweeduizendtwaalfertjes!!!
In feite kun jij met die datum al lekker gaan plannen. Het duurt al geen jaar meer nu! Ik trouw op 20-01-2012. Dus een paar dagen eerder. Mijn jurk heb ik al en die zou ik morgen gaan passen, maar de afspraak is afgebeld. Ze gaven aan dat ik beter in augustus kan komen passen, omdat ze hem dan vermaken en het fijn is als hij in een keer goed is. Als ik morgen ga passen en ze gaan hem vermaken, is er nog 9 maanden tijd voor mij om of dunner, of dikker te worden. Ik vet balen, maar ze heeft wel gelijk.
Dus je kunt je jurk al wel gaan zoeken, maar houd daar rekening mee. Verder ga ik binnenkort een nieuw id halen en meteen onze trouwdatum aangeven. We gaan een lijst maken met de daggasten, receptiegasten en feestgasten en naar een locatie toe, waar we het willen vieren.
Ik zou zeggen, doe het gewoon op jouw manier, maar begin nu wel vast. Want er is veeeeeeel meer te regelen dat je van te voren denkt. Je moet maar eens over het forum struinen. Dan kom je hopen topics tegen waarvan je denkt: Oh, tuurlijk, dat moet ook! En ja, daar had ik helemaal niet aan gedacht zeg!
Bovendien hebben hier ook bruidjes zitten die medio 2012 trouwen en ook al van alles hebben geregeld of aan het regelen zijn. Dus dan mag jij helemaal al wel beginnen!!!!

Veel plezier en succes
« Laatst bewerkt op: 11 april 2011, 19:47:56 door Gertje »

Lotte09-09

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #442 Gepost op: 12 april 2011, 07:58:09 »
Hee meiden!

Wij trouwen ook in 2012! Mijn vriend heeft me 21-9-2010 om 00.00uur gevraagd. Zo romantisch!
Na allerlei data de revue te hebben laten passeren, hebben we uiteindelijke gekozen voor 1-2-'12.. We wilden graag in de winter trouwen, maar winter 2010-2011 was te vroeg.. Daarom hebben we voor 1-2-'12 gekozen! Ook ik ben in de tussentijd al lekker aan het googlen geslagen op zoek naar mijn jurk, een locatie en al het andere wat erbij komt kijken.. Maar meer dan de datum hebben we nog niet vast gelegd..

Hoe lang van te voren moet je beginnen?? Het liefst ben ik nu 24/7 met onze trouwdag bezig, maar durf nog niets concreet vast te zetten..
Hoe doen jullie dat?

Gr. Suzanne

[font="Century Gothic"]Ik zou zeker lekker beginnen...
Feestlocatie en auto's en dergelijke zijn dingen die je eigenlijk wel tussen 9 maanden en een jaar van te voren moet regelen, wil je uitgebreid de keuze hebben.
Wij gaan 09-09-2011 trouwen, en ik ben 11-09-2010 gevraagd, wij zijn de week erop naar onze favo feestlocatie gegaan en die was eigenlijk al bezet... We waren zo op tijd... maar gelukkig heeft de eigenaar wat kunnen regelen:)

Ik zou zeggen, ga helemaal los! Er zijn zoveel dingen om te doen, daar ben je wel even mee zoet:)
(daar schijnt het gebruikelijk te zijn je daggasten zo'n 9 maanden van te voren op de hoogte te stellen van het feit dat ze daggast zijn, dus een gastenlijst is ook geen gek idee)[/font]

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #443 Gepost op: 12 april 2011, 08:44:56 »
Hoi Moviola!

Welkom bij 2012jes idd :)
Gefeliciteerd!
Veel plezier met het uitzoekenv an alles!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #444 Gepost op: 12 april 2011, 09:15:32 »
Pff...ik vind het lastig, aan de ene kant zeg ik, diegene die de jurk willen zien, stuur ff een PBtje, aan de andere kant wil ik 'm toch graag 'geheim' houden. Dus ik slaap er nog ff een nachtje over ;-)!

Moviola/Suzanne, welkom!! Ik zou lekker beginnen met voorbereiden....maar ik regel ook graag alles ;-)! Wij trouwen op vrijdag 13 april 2012, en we hebben nu al geregeld; getuigen, ceremoniemeester, locatie, trouwambtenaar en DE jurk! Daarnaast zijn we aan het rondneuzen voor een fotograaf, wat ik trouwens heel erg lastig vind!

Gertje, jammer dat je de jurk nog niet mag gaan passen, maar ik denk ook wel dat het goed is om nog even te wachten. Ik hoef pas weer te komen in januari/februari voor het afpassen....duurt me veels te lang, maar dat is wel beter!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #445 Gepost op: 12 april 2011, 19:32:14 »
Moviola, welkom! Ik zou zeker gaan beginnen met alles te bedenken! De tijd vliegt voorbij, voor je het weet is het zover!

Boukezz, ik kan me  helemaal indenken dat je zo in dubio zit! Persoonlijk, zou ik hem lekker voor mezelf houden en je jurk hier komen spammen als je hem aan hebt gehad op de grote dag!

trouwen2012, Ja het zijn leuke maar ook drukke leeftijden :biggrin:  Je vroeg wat voor ziekte de jongste heeft... hij heeft kanker. Heel verdrietig allemaal maar we blijven positief.

Ik ga binnenkort, sorry... WE :rolleyes: gaan binnenkort naar friesland voor trouwringen. We hebben veelal rond gekeken op internet en er zijn veel stellen die heel mooie ringen voor hele leuke prijzen hebben gekocht. Het is niet naast de deur, maar met een benzinepas van de zaak :tongue: en een excuus om bij een vriend op bezoek te gaan geven de doorslag!
Verder heb ik nog niet zoveel vastgelegd of geregeld. Thans, de muziek is geregeld, m'n boeket, trouwvervoer, de jurk krijg ik van m'n moeder en sieraden/accecoires van m'n vriendin (getuige)
Nu nog een locatie... Stadhuis van wassenaar lijkt me heel gaaf! Maar op een oud boederijtje hier vlakbij dus ook! www.suikerbol.nl
Weten de dames uit zuidholland al een feestlocatie?


Liefs! xxx

Maewyn

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #446 Gepost op: 12 april 2011, 21:31:47 »
De Soete Suikerbol, daar zijn wij ook gaan kijken en we vinden het er echt ge-wel-dig! Niet te gek duur, hij is het bij ons alleen niet geworden omdat we verwachtten iets teveel mensen uit te nodigen. Ik zou er zeker gaan praten!

Zelf houden we ons feest in De Schaapskooi, Delft.


Sterkte met de ziekte van je jongste, altijd heel erg vervelend en moeilijk...

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #447 Gepost op: 12 april 2011, 21:56:49 »
hoeveel gasten heb jij dan Maewyn? wij hebben een voorlopige gastenlijst, totaal zijn het er 85 maar we willen ook graag een feest en dat kan niet op die locatie. Dan zouden we kiezen voor de plechtigheid daar en een high-tea en/of diner met de daggasten en elders de feestavond. Wij hebben 22 daggasten (voor het diner) en op de receptie 45 (incl die 22) en 17 kleine kinderen. :blink:

rums

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #448 Gepost op: 14 april 2011, 18:41:02 »
Hallo dames,

Ook hier een 2012 bruid :biggrin: Wij gaan trouwen op zaterdag 24 maart en heb er nu al zoveel zin in!!!
Gemeentehuis is al gereserveerd en we hebben twee offertes gekregen van twee locaties. Van een locatie een slecht gevoel dus die word het niet want heb daar nu al naar gevoel over en dat gevoel wil ik niet hebben op onze bruiloft.


Groetjes, rums

Gertje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #449 Gepost op: 15 april 2011, 00:26:01 »
Hallo dames,

Ook hier een 2012 bruid :biggrin: Wij gaan trouwen op zaterdag 24 maart en heb er nu al zoveel zin in!!!
Gemeentehuis is al gereserveerd en we hebben twee offertes gekregen van twee locaties. Van een locatie een slecht gevoel dus die word het niet want heb daar nu al naar gevoel over en dat gevoel wil ik niet hebben op onze bruiloft.


Groetjes, rums

Van harte welkom, Rums!!!!
Geniet van de voorbereidingen!!!!@ Shirley:    Wat betreft je gap tijdens foto's, wij hebben dat ook. We trouwen als het goed is om 14.00 uur of 15.00 uur. Daarna foto's maken. Ik weet niet hoeveel daggasten je hebt, maar de onze gaan tijdens die tijd, naar mijn schoonmoeder toe om ff een bakkie te doen. Na een uurtje of anderhalf kunnen ze naar de feestlocatie komen om met ons te dineren.
Ik hoop dat je hier evt, wat inspiratie uit kan halen!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards